Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Aloin nyt keväällä seuraamaan Emmerdalea monen, monen vuoden tauon jälkeen, joten olen monesta asiasta vähän pihalla. Haluatteko kertoa kuka on Aprilin äiti, jos Bob on kerran Aprilin isoisä?
Bob on Aprilin isoisä koska Aprilin äiti oli Donna jonka äiti taas oli Viv. Viv ja Bob olivat pitkään naimisissa
Kummasti sarjassa tyyli muuttunut, paljon rikoksia entisten suhdekiemuroiden sijaan. Nykyään aseita, karjavarkauksia, murha yms. Hiiviskelyä toisten nurkissa, eikä kukaan näe. Paitsi nyt Pierce vastaan Vanessa -> mitähän tästä seuraa...
Mandya en jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin luullut Jamietä vanhemmaksi kuin 23.
Jamie näyttää kolmekymppiseltä. Ja onko se ollut joku teini-isä, eikö se niiden Millie-tytär oo joku 6-vuotias ainakin? Andrea on selkeästi siis Jamiea vanhempi. Miten ne yleensä on tavanneet tai rakastuneet joskus, en tajua.
Grahamin kauttahan ne tapas. Graham oli Jamien ja Tomin suojelusenkeli ja Adrea teki jotain mysteeritöitä Grahamille.
Aika huonostihan tuo sarjassa tuotu esille. Kyllä itsekin olen ihmetellyt tuota Jamien ikää ja näyttelijän ulkonäköä. Ja sitä, ettei kukaan ole milloinkaan maininnut, että Jamie olisi ollut teini-isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kim nyt yhtäkkiä luottaa tyhjästä ilmestyneeseen tuntemattomaan asianajajaan (Pierceen), fiksu ja ovela nainen kun on?
Tänäänhän se paljastui, että miksi Kim on sokea tällä kertaa. Nyt Al pystyi luikertelemaan lähemmäs Kimiä, kun tenttas Pierceä ja paljasti sen puvun hintalapun... tonki muutakin siitä. Al on ihan ritari ja Kim lääpällään, vaikkei sopiskaan Kimin hahmoon.
Ai paljastui? Kerrotko, miksi Kim on sokea tällä kertaa? Minä en huomannut tai tajunnut...
Mä en käsitä teitä, joiden on pakko kattoa telkkariohjelmia tai leffoja ja sitten niille pitää vääntää rautalangasta juonet, kun ette itse osaa ajatella yhtään pidemälle asioita.
Kimistä on tehty sokea sen takia, että Al näyttäytyisi ritarina tuon neito polon silmissä. Ei todellakaan sovi Kimin hahmoon, mutta niin se on kirjoitettu kuitenkin ja toteutettu.
Et sä etkä kaltaises vieläkään ymmärtäneet, joten telkku kiinni ja puutarhuroimaan jotain. Antakaa meidän fanien jatkaan, ilman kaltaisesi vänkäystä.
Akai kirjoitti:
Kummasti sarjassa tyyli muuttunut, paljon rikoksia entisten suhdekiemuroiden sijaan. Nykyään aseita, karjavarkauksia, murha yms. Hiiviskelyä toisten nurkissa, eikä kukaan näe. Paitsi nyt Pierce vastaan Vanessa -> mitähän tästä seuraa...
Mandya en jaksa!
Heti tuli sarjaan kaaosta ja rikoksia kun tummaihoisia tuli sarjaan, osa näyttelijöistä jopa erotettu väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kim nyt yhtäkkiä luottaa tyhjästä ilmestyneeseen tuntemattomaan asianajajaan (Pierceen), fiksu ja ovela nainen kun on?
Tänäänhän se paljastui, että miksi Kim on sokea tällä kertaa. Nyt Al pystyi luikertelemaan lähemmäs Kimiä, kun tenttas Pierceä ja paljasti sen puvun hintalapun... tonki muutakin siitä. Al on ihan ritari ja Kim lääpällään, vaikkei sopiskaan Kimin hahmoon.
Ai paljastui? Kerrotko, miksi Kim on sokea tällä kertaa? Minä en huomannut tai tajunnut...
Mä en käsitä teitä, joiden on pakko kattoa telkkariohjelmia tai leffoja ja sitten niille pitää vääntää rautalangasta juonet, kun ette itse osaa ajatella yhtään pidemälle asioita.
Kimistä on tehty sokea sen takia, että Al näyttäytyisi ritarina tuon neito polon silmissä. Ei todellakaan sovi Kimin hahmoon, mutta niin se on kirjoitettu kuitenkin ja toteutettu.
Et sä etkä kaltaises vieläkään ymmärtäneet, joten telkku kiinni ja puutarhuroimaan jotain. Antakaa meidän fanien jatkaan, ilman kaltaisesi vänkäystä.
Hei haloo! Tämän ketjun nimi on: Miksi Emmerdalessa, siis on tarkoitus veivailla eri juonenkäänteitä. Huumoria peliin. Tää on huippu, tää ketju, kun on niin erilaisia mielipiteitä. Kenenkään arvio ei ole enemmän oikea kuin toisenkaan. Hyväntuulisia kommentteja luen mielelläni - en teilaavia!🦊🦊🦊🦊
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Mandya en jaksa!
Heti tuli sarjaan kaaosta ja rikoksia kun tummaihoisia tuli sarjaan, osa näyttelijöistä jopa erotettu väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Juu, näinhän se on. Valkoihoiset siellä ei koskaan olekkaan sekoilut mitään. Vai onko sittenkin...?
Jokohan se ystävänpäivä pian on? Meinaan, et mitenhän Harriet ihastuu lahjaansa, korttiinsa?
Aika uhkarohkeasti Pierce kulkee kylillä kirkkaassa päivänvalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Mandya en jaksa!
Juu, näinhän se on. Valkoihoiset siellä ei koskaan olekkaan sekoilut mitään. Vai onko sittenkin...?
On toki, mutta rikollisuustilastot ympärimaailmaa kertovat ketkä niitä rikoksia enemmän tekevät.
Olisikin outoa jos valkoihoiset ei tekisi rikoksia, mutta jostain syystä tilastojen mukaan tummaihoiset syyllistyvät rikoksiin monikkertaisesti enemmän.
Tämä on fakta, vaikka ei varmasti sinulle mieluisa.
Miksi tuo Vanessa uhoaa Piercelle vaikka on teipattu kiinni, siis miten uskaltaa? Mä en. Koittaisin päästä suosioon mielistelyllä ja sitten vapaaksi... Ja miksi Vanessa tuli kiltisti taloon perässä eikä huutanut apua? Luulisi et keskellä kirkasta päivää joku kuulisi.
En ole katsonut Emmerdalea vielä silloin kun Pierce ja Vanessa edellisen kerran tapasivat. Muistaako Johnny siis Piercen ja siksi ei pelkää? Ja mikä Piercen oikea ammatti on?
Ahdistavaa, kun toi mielipuolinen Pierce palasi takaisin. Vanessa ja Johnny parat. Toivottavasti heille ei käy kuinkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut Emmerdalea vielä silloin kun Pierce ja Vanessa edellisen kerran tapasivat. Muistaako Johnny siis Piercen ja siksi ei pelkää? Ja mikä Piercen oikea ammatti on?
Pierce oli lakimies.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa, kun toi mielipuolinen Pierce palasi takaisin. Vanessa ja Johnny parat. Toivottavasti heille ei käy kuinkaan.
Väkisinmakaakohan Pierce Vicin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä hyvä juonenkäänne. :D
Taas raskaaksi ja tukkaa kyninään lisää.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä hyvä juonenkäänne. :D
Taas raskaaksi ja tukkaa kyninään lisää.:D
Sairas mieli sulla, olen pahoillani :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Vanessa uhoaa Piercelle vaikka on teipattu kiinni, siis miten uskaltaa? Mä en. Koittaisin päästä suosioon mielistelyllä ja sitten vapaaksi... Ja miksi Vanessa tuli kiltisti taloon perässä eikä huutanut apua? Luulisi et keskellä kirkasta päivää joku kuulisi.
Joo en ymmärrä minäkään. Haluaako päästä hengestään? Mua ahdistaa katsoa näitä huivi suussa-juttuja, itse varmaan kuolisin kun en ahdistuksissa saisi henkeä. Toivottavasti ratkeaa pian tämäkin kohtaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ymmärrä minäkään. Haluaako päästä hengestään? Mua ahdistaa katsoa näitä huivi suussa-juttuja, itse varmaan kuolisin kun en ahdistuksissa saisi henkeä. Toivottavasti ratkeaa pian tämäkin kohtaus!
Sama. Ahistaa, en saa henkeä.
Ehkä pikkuhiljaa jää lempparisarja kakkoseksi, tietäis vaan mille. Noi enkku poliisisarjat on kyl mahtavia esim. Vera Stanhope. Saksalaiset kans. Eikä ole likikään näin väkivaltasia kuin Emmerdale nykyään.
Aloin nyt keväällä seuraamaan Emmerdalea monen, monen vuoden tauon jälkeen, joten olen monesta asiasta vähän pihalla. Haluatteko kertoa kuka on Aprilin äiti, jos Bob on kerran Aprilin isoisä?