Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Outoa kun Liam tuli ulkoa ja meni suoraan jääkaapille, eikä pessyt käsiä vaikka töissä norovirusta.... No, voinhan ajattella että oli ehtinyt pestä ennenkuin kohtaus alkoi ;)
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun Liam tuli ulkoa ja meni suoraan jääkaapille, eikä pessyt käsiä vaikka töissä norovirusta.... No, voinhan ajattella että oli ehtinyt pestä ennenkuin kohtaus alkoi ;)
Mulla ainakin on nykyään aina laukussa käsidesi, jolla hoitelen kädet jo eteisessä.
LOL tuota Davidia. Pitääkö kaikkia exiä pussata lyhyen ajan sisällä?
Noniin Davidin itsesäälissä rypemistähän tässä vielä tarvittiin ärsyttävyyden maksimointiin...
Vierailija kirjoitti:
LOL tuota Davidia. Pitääkö kaikkia exiä pussata lyhyen ajan sisällä?
David on niitä ihmisiä, jotka kuvittelee kaiken läheisyyden, lohdun tarkoittavan ikuista rakkautta ja/tai seksiä. Mulla on pari tuollaista kaveria, kaikkia sukupuolia.
Jotenkin jo odotin, että kyllä se nappaa kohta Priyastakin kiinni, kun viime aikoina on vanha suola janottanut niin komeesti. Nauruun pärähdin, kun lähestyminen alkoi. Jotenkin mä vaan tykkää Davidista. Sehän on niin soft ja lälly ja jatkuvasti aivan pihalla.
Kimin räkäbasso ällöttää. Muutenkin näyttelijällä on ihme tapa pyöritellä silmiään ja väännellä ryppystä naamaansa tuon tuosta. Mua on alkanut oksettamaan sen kattominen. Ei sarjassa muut näyttele niin kasvoillaan kuin tää Claire King. Piti googlata näyttelijän nimi ja siitä tuli mieleen, että saikohan Kingin perhe sukunimensä hänen nimestään. Olen ollut huomaavinani, että hahmot välillä ovat saman nimisiä kuin näyttelijäkin.
Mitä hittoa Kim nyt lähtee Andreata (kai se oli miniän nimi?) haukkumaan golddiggeriksi. Hänkö ihan puhtaasta rakkaudesta nai Frank Taten? Muistelen, että se suhde ei tainnut olla koskaan hyvä. Jatkuvaa kieroilua ja toistensa lyttäämistä. Saatan muistaa väärinkin.
Miksi Andrea ei vaan voisi kertoa Jamielle suurta salaisuuttaan? Aivan tarpeetonta uhkailua ja kiristystä taas tämmöisen asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Liam pesi kätensä ensin. Nimenomaan kiinnitin huomiota, kun siellä oli lavuaarissa valmiiksi vettä, jossa lutras. Ei niinkään avannut hanaa.
Jos siis puhutaan kohtauksesta, jossa Bernice syö salaattia ja mököttää.
https://www.mtv.fi/sarja/emmerdale-33005003046/jakso-8500-isallinen-vas…
Kohdasta 5.30.
Ole hyvä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liam pesi kätensä ensin. Nimenomaan kiinnitin huomiota, kun siellä oli lavuaarissa valmiiksi vettä, jossa lutras. Ei niinkään avannut hanaa.
Kohdasta 5.30.
Ole hyvä. ;)
Joo pikkasen huljautti! Saippuan kanssa 20 sekkaa pitäis kuten koronankin takia, noro on yhtä tarttuva kait
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdasta 5.30.
Ole hyvä. ;)
Joo pikkasen huljautti! Saippuan kanssa 20 sekkaa pitäis kuten koronankin takia, noro on yhtä tarttuva kait
Se on TV-noro, jonka päihittämiseen riittää sekunnin huljuttelu veden alla kunhan ollaan kameroiden edessä ja luetaan vuorosanoja.
Sarja oikoo mutkia niin lääketieteellisissä kuin oikeustieteellisissä jutuissakin.
Kukaan ei ole vielä kuollut rakastajansa syliin ja herännytkin sitten henkiin pidemmän ajan kuluttua... 😏
Vielä, siis. Mistä sitä tietää tuoko nää yhtäkkiä Vivin takaisin, tai Lisan 🤔
Kunnon karikätyyrianoppi tuo Kim. Sanoo miniälleen päin naamaa: Tiesin sen. Prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Andrea ja Graham ovat varmasti panneet myös.
Veikkaan samaa. Kun Kim tivasi, mitä he salaavat, minulle tuli tunne, että Andrea myönsi työdiilin siksi, että tivaus loppuisi eikä Kimille paljastuisi jotain shokeeraavampaa. Ensin Andrea aneli Grahamia pitämään salaisuuden ja hetkeä myöhemmin itse kertoi Kimille työdiilistä, joten se varjeltavin salaisuus varmasti oli jotain merkittävämpää. Lisäksi Andrea ja Graham jo ensimmäisestä näytetystä kohtaamisesta lähtien ovat vaikuttaneet läheisemmiltä kuin vain pomo ja alainen normaalisti. Andrea jopa yritti saada Jamieltä tietoa, onko Graham varattu ja onko aina ollut.
MIkä tuo Kimin juttu nyt taas on? En ihan tajua, että vierittää nyt syytä tuon Jamien vaimon niskoille, mutta ei itse muka ole tehnyt mitään väärää. Jos on ongelma, että tämä nainen oli palkattu kyttäämään Jamieta, eikö sitten ole ongelma, että Kim ylipäätään on sellaisen ihmisen palkannut? Minä en vain tajua, mitä näiden käsikirjoittajien päässä liikkuu. Näköjään Kimistä on tehty hahmo, joka kiristää ihmisiä omien tekemisiensä takia. Niin kuin se Caininkin juttu.
Vierailija kirjoitti:
MIkä tuo Kimin juttu nyt taas on? En ihan tajua, että vierittää nyt syytä tuon Jamien vaimon niskoille, mutta ei itse muka ole tehnyt mitään väärää. Jos on ongelma, että tämä nainen oli palkattu kyttäämään Jamieta, eikö sitten ole ongelma, että Kim ylipäätään on sellaisen ihmisen palkannut? Minä en vain tajua, mitä näiden käsikirjoittajien päässä liikkuu. Näköjään Kimistä on tehty hahmo, joka kiristää ihmisiä omien tekemisiensä takia. Niin kuin se Caininkin juttu.
muuten samaa mieltä mutta Graham palkkasi Andrean kun Kim oli vankilassa. Kim oli käskenyt Grahamin huolehtia pojasta mutta tämä oli liian kännissä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrea ja Graham ovat varmasti panneet myös.
Veikkaan samaa. Kun Kim tivasi, mitä he salaavat, minulle tuli tunne, että Andrea myönsi työdiilin siksi, että tivaus loppuisi eikä Kimille paljastuisi jotain shokeeraavampaa. Ensin Andrea aneli Grahamia pitämään salaisuuden ja hetkeä myöhemmin itse kertoi Kimille työdiilistä, joten se varjeltavin salaisuus varmasti oli jotain merkittävämpää. Lisäksi Andrea ja Graham jo ensimmäisestä näytetystä kohtaamisesta lähtien ovat vaikuttaneet läheisemmiltä kuin vain pomo ja alainen normaalisti. Andrea jopa yritti saada Jamieltä tietoa, onko Graham varattu ja onko aina ollut.
Heillä on ollu yhden yön juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muuten samaa mieltä mutta Graham palkkasi Andrean kun Kim oli vankilassa. Kim oli käskenyt Grahamin huolehtia pojasta mutta tämä oli liian kännissä siihen.
No entä sitten? Kim silti palkkasi perään katsojan aikuiselle miehelle. Kyllä minä ainakin suuttuisin, jos oma äitini palkkaisi minulle jonkun huolehtijan.
eipä tainnut Jamie olla aikuinen kun Kim joutui vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
eipä tainnut Jamie olla aikuinen kun Kim joutui vankilaan.
Tämä vaimoko sitten oli?
Miten Jamien vaimo alkaa kiristää jotain Kimin kaltaista psykoa tulevissa tapahtumissa?!!
Tod, miksi Jamie passitti oman äitinsä vankilaan, oliko näin?
Miten Priya on säilynyt noin hyvin (näyttelijä s. 1979?)
N-77 kirjoitti:
Miten Jamien vaimo alkaa kiristää jotain Kimin kaltaista psykoa tulevissa tapahtumissa?!!
Tod, miksi Jamie passitti oman äitinsä vankilaan, oliko näin?
Miten Priya on säilynyt noin hyvin (näyttelijä s. 1979?)
Priya on tosiaan säilynyt tosi hyvin. Mayan näyttelijä on syntynyt samana vuonna ja näyttää paljon vanhemmalta.
Belle ja Ellis ilmeisesti pariutumassa.