Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Kohta taitaa Harrietilla ja Laurelilla olla mies molemmilla. Mutta kumpi pari alkaa ensin, Harriet ja Will vai Laurel ja Jai? Molemmissa tapauksissa tulee varmaan seuraavaksi kissajahiirileikkiä jonkin aikaa ennen kuin myönnetään tunteet ja aletaan yhteen.
Laurel ja Jai on kyllä taas niin turha juonikuvio.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudesta en tiedä..
Alkuun meinasin, että ei näin! Kun Laurel ja Jai alkoi lähestymään. Sitten tuli se pusujuttu. Ehkä tää voiskin toimia ja nythän mä jo liputan heidän puolestaan.
Niinkin erilaisista lähtökohdista ja kuitenkin molemmilla addiktitausta.
Mikä sitten on ei niin turha juonikuvio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua myös harmittaa tämä Harrietin miesmaku. Päätyykö todella yksiin Willin kanssa? Ei yhtään haittaa rikollisuus ja vankeusrangaistus, vaikka itse on pappi. Onnistuisikohan muualla kuin Emmerdalessa..
Mä en näe nyt ollenkaan tätä "vaikka itse on pappi". Papithan on niin anteeksiantavaa porukkaa. Heillähän on puolisoinaan ties mitä välilä.. ja puolisotkin voi vaihtua aika usein.
Enemmän mä ihmettelen, ettei se Harrietin poliisiminä sano vastaan. Ehkä just sen takia, kun rakastui jo aikoinaan työtehtäväänsä. Onhan näitäkin tosielämässä.
Tuossa harrietin undercover cop asetelmassa olen ihmetellyt, että oli viisi vuotta yhdessä perheessä kiinni. Vaikea uskoa, että missäänpäin maailmaa poliisilla on tuommoiset resurssit. Eikä mitään muuta saanut kiinni kuin keskitason rikollisen huumekaupasta. Rahojen haaskausta sanon mä.
Niinpä! Eikö siis Harriet käynyt sen viiden vuoden aikana ollenkaan muissa töissä kuin vain siellä Willin ja Dawnin kotona soluttautumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Debbie näyttää oudolta?
Sen kasvot ovat jotenkin muovisen näköiset nykyään. Onko se sitä raskauden hehkua? :D
Hahmonsa puolesta lähinnä statistina odottelee poistumistaan sarjasta..
Viime syksynä Briteissä oli Emmerdalesta kunnon joukkopako, hahmo toisensa jälkeen häippäsi, megan, frank, debbie, bernice, Robert. Muiden muassa. Talvella häippäsi Graham.
Ei ole montaa jäljellä jotka olivat mukana kun emmerdale alkoi Suomessa. Pollard ja Zak taitaa olla ainoat.
Sam Dingle on ollut yli 20v. Oletteko katselleet ja kuunnelleet YT kun näyttelijä puhuu normaalisti hyvin haastatteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas oli viihdyttävää se miten tuo juonikuvio alkoi, jatkosta en tiedä. Minua nauratti se kun Jain treffikumppani paljastui maksulliseksi ja muiden reaktiot siihen.
Mutta onhan tätä Laurelin ja Jain juttua pohjustettu jo pitemmän aikaa. Ensin tuli se kun he kaksi ainoina jäivät koko yöksi tekemään töitä. Sen jälkeen on näytetty heidän lähentyvän ja Laurelista tulevan Jain joku melkein-bestis joka neuvoo Jaita privaattielämänkin asioissa. Kun he molemmat alkoivat olla siellä deittailu-apissa, odotin jo sen appin ehdottavan heitä toisilleen ja sanovan jotain tyyliin 100% match vai mitä ne appit sitten sanovatkaan.
Oho, Mayan näköinen henkilö vapaalla jalalla. Ei kai Mayaa vapaaksi ole päästetty? Paennut sellistään tai kaksossisko? Toivoa sopii, että David sekä Leyla ja kumppanit ovat vaihtaneet lukot. Mutta tuskinpa. Harva Emmerdalessa edes käyttää lukkoja.
Miten sinne pubiin edes mahtuu Jacob yöksi, kun siellä majailee niin paljon porukkaa muutenkin? Olisi hauska nähdä se Karhususi juttelemassa suoraan Jacobille siitä, kuinka hänkin aina unelmoi seksistä opettajansa kanssa. Sitten he bondautuisivat ja Jacob kertoisi kaiken. Hups, kaikki tallentuu nauhalle ja buum, todistusaineisto kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kasvot ovat jotenkin muovisen näköiset nykyään. Onko se sitä raskauden hehkua? :D
Onkohan sitä hehkua eli mitä lie punoitusta tai kiiltelyä päädytty peittelemään vahvemmalla meikillä jolloin näyttäisi muoviselta?
Näytti muuten Nate pettyneeltä kun Debbie kutsui Cainia isäkseen. Luultavasti siksi, koska siitä Nate sai tietää olevansa Debbien veli ja flirttailut joutui jättämään siihen.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdale on ihmeiden sarja , alusta loppuun !
Miten ihmeessä ( hih) : - siellä dokataan joka päivä, jokainen vetää täyskännit iästä riippumatta, eikä perhe oo siitä moksiskaan
- juoni on vesittynyt, pitkäveteinen, joku pahis on aina kuvioissa, jonka kiinni jääminen KESTÄÄ ainakin puoli vuotta, ellei kauemminkin. Sit kun pahis on saatu kiinni, ei hänelle tapahdu "mitään", se vaan jää ...
Minuakin katsojana turhauttaa se, kuinka paljon Emmerdalessa jätetään näyttämättä, kun pahis on jäänyt kiinni. Esimerkiksi Lachlanin pahoja puuhia näytettiin paljon ja pitkään. Mutta sitten kun L jäi kiinni, ei edes oikeudenkäyntiä näytetty.
Tuntuu, että katsojan näkökulmasta mehukkaimmat palat jäävät näyttämättä, kun ei näytetä pahista vastaamassa syytteisiin ollenkaan. Lachlanin tapauksessa oli vain, että Belle sai puhelun, sanoi: ”Lachlan sai elinkautisen” ja siinä kaikki. Ei edes kerrottu, mistä rikoksista Lachlan sai syytteet, mistä todettiin syylliseksi ja mistä syyttömäksi. Tuliko se elinkautinen vain siitä vale-enosta, jonka ruumis oli takakontissa, vai saatiinko kiinni muistakin rikoksista ja jos saatiin niin mistä ja millä todisteilla? Ymmärrän sen, miksi sivuhahmojen pidätykset ja oikeudenkäynnit jätetään näyttämättä, kuten vaikka sen Lachlanin palkkaaman hoitsun, mutta Lachlan itse sentään oli vakihahmo pitkään. Olisi kiva, jos edes vakihahmojen linnaanjoutumistarinat näytettäisiin loppuun saakka.
Mayankin pidätetyksi joutumisen jälkeen on harmillisen paljon menty sillä, että Mayaa ei näytetä kuulusteluissa, vaan näytetään vain muita henkilöitä kertomassa Maya-uutisia.
Veikkaan, että Dawn vielä yllättää isänsä ja Harrietin itse teossa.
Harriet tai Will: Anna meidän selittää!
Dawn: Ei tarvii selittää, mähän tein noita hommia työkseni.
Minäkin olen jo tykästynyt ajatukseen Laurelista ja Jaista. Molemmat ansaitsivat jo onnen. Sen sijaan tämä Harriet Will kuvio on ihan ihme juttu. 5v jossain peitehommissa ja super rikollinenkin sai pitkän tuomion kun on jo vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä Briteissä oli Emmerdalesta kunnon joukkopako, hahmo toisensa jälkeen häippäsi, megan, frank, debbie, bernice, Robert. Muiden muassa. Talvella häippäsi Graham.
Ei ole montaa jäljellä jotka olivat mukana kun emmerdale alkoi Suomessa. Pollard ja Zak taitaa olla ainoat.
Sam Dingle on ollut yli 20v. Oletteko katselleet ja kuunnelleet YT kun näyttelijä puhuu normaalisti hyvin haastatteluissa?
En ole viime vuosina katsellut, joskus silloin kun Sam tuli Emmerdaleen kattelin. Sehän ei ole mikään salaisuus, että näyttelijä on ihan tavallinen heppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitä hehkua eli mitä lie punoitusta tai kiiltelyä päädytty peittelemään vahvemmalla meikillä jolloin näyttäisi muoviselta?
Näytti muuten Nate pettyneeltä kun Debbie kutsui Cainia isäkseen. Luultavasti siksi, koska siitä Nate sai tietää olevansa Debbien veli ja flirttailut joutui jättämään siihen.
Mä näin Natessa lähinnä yllättyneisyyttä, kun Debbie sanoi Cainia isäkseen. Sillä mä jäinkin miettimään, että tietääkö Natekaan vielä, että on Cainin poika.
Ilmeisesti Maya oli paennut, mutta ei kertonut miten.
Olisi kannattanut silti soittaa poliisit Mayan perään, vaikka Maya tekikin mitä Eric pyysi. Nythän Maya voi uudestaan hiippailla Jacobin luo niille asioille, mitä varten yritti alun perin.
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britanniassa on sharia-oikeus tavallisen brittioikeuden rinnalla tuleeko sama Suomeen.
Lontoossa on yleisin nimi Muhammed ja toiseksi yleisin on Oliver ja koko maassa yleisin nimi on Oliver ja toiseksi yleisin on Oliver.
Miettikää sitä.
?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut silti soittaa poliisit Mayan perään, vaikka Maya tekikin mitä Eric pyysi. Nythän Maya voi uudestaan hiippailla Jacobin luo niille asioille, mitä varten yritti alun perin.
Jep. Enkä kyllä ymmärrä miksi Pollard tuommoisia pyysi, kun Maya voi yhtä hyvin pyörtää puheensa... ja niin helpostihan se kävikin. Yksi pidempi katse ja kaikki sanat oli unohdettu. Jacob hymyillen lähti kotiin.
Ericin olisi pitänyt pyytää tunnustusta poliisille. Ei millekään nauhalle, kun se ei päde oikeudessa.
Jacob on suutuksissaan sanonut Davidista monenlaista. Niissä selvästikin on perää. Vielä äsken David vannoi niin rakastavansa Mayaa että naimisiinkin halusi. Nyt jo pussailee Leylaa ja toivoo aikakonetta.
Saisipa Jacobkin jotain uutta ajateltavaa, jos päättäisikin tulla takaisin pannukakuille ja löytäisikin Leylan ja Jacobin alasti hommissa siinä sohvalla. Eivät näyttäneet lukitsevan ovea ensin, niin kuin juuri kukaan muukaan Emmerdalessa.
Mä en näe nyt ollenkaan tätä "vaikka itse on pappi". Papithan on niin anteeksiantavaa porukkaa. Heillähän on puolisoinaan ties mitä välilä.. ja puolisotkin voi vaihtua aika usein.
Enemmän mä ihmettelen, ettei se Harrietin poliisiminä sano vastaan. Ehkä just sen takia, kun rakastui jo aikoinaan työtehtäväänsä. Onhan näitäkin tosielämässä.
Tuossa harrietin undercover cop asetelmassa olen ihmetellyt, että oli viisi vuotta yhdessä perheessä kiinni. Vaikea uskoa, että missäänpäin maailmaa poliisilla on tuommoiset resurssit. Eikä mitään muuta saanut kiinni kuin keskitason rikollisen huumekaupasta. Rahojen haaskausta sanon mä.