Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
42721/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä taas huono ilmapiiri. Aika monella taitaa olla joku vitutus päällä? Palaan asiaan, kun on taas kivempaa porukkaa paikalla.

Sitä saat odottaa.

Kun täällä tarpeeksi usein käy niin onnistuu törmäämään ihan kivoihin aiheeseen liittyviin kommentteihin. Usko pois.

Sama. Mäkin olen lukenut monta kivaa kommenttia:). Mutta mähän tykkäsinkin siitä porukasta, joiden kanssa mentiin Villapakkaan yksille ja syömään Marlonin munuaispiirakkaa...

Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänaukojat, purkavat vaan pahaa oloaan. Mä tykkäsin eri

Ite oot kipee.

Jakso kirjoitukset olivat just hyviä.

Vierailija
42722/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä taas huono ilmapiiri. Aika monella taitaa olla joku vitutus päällä? Palaan asiaan, kun on taas kivempaa porukkaa paikalla.

Sitä saat odottaa.

Kun täällä tarpeeksi usein käy niin onnistuu törmäämään ihan kivoihin aiheeseen liittyviin kommentteihin. Usko pois.

Sama. Mäkin olen lukenut monta kivaa kommenttia:). Mutta mähän tykkäsinkin siitä porukasta, joiden kanssa mentiin Villapakkaan yksille ja syömään Marlonin munuaispiirakkaa...

Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänaukojat, purkavat vaan pahaa oloaan. Mä tykkäsin eri

Jos yksikin kaipaa et voi sanoa ettei kukaan kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42723/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saat odottaa.

Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänau

Mäkin tykkäsin. Perjantaisin en koskaan näe Emmeä, ne oli kätevät vilkaista, jossei uusintaakaan nähny.

Vierailija
42724/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dawnin mutsi on kyllä semmoinen loinen,alkoholisti.Sais potkasta sen pellolle,kuvottava hahmo.

Vierailija
42725/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawnin mutsi on kyllä semmoinen loinen,alkoholisti.Sais potkasta sen pellolle,kuvottava hahmo.

On kyllä nätti ja lapset tykkää, kun 'mummi' hulluttelee...

Vierailija
42726/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan mua huvitti, kun tekeytyi Kimiksi :) olispas aito osunut paikalle

Vierailija
42727/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niin hirvee siipi, kuin olla ja voi. Jos mä oisin Kim niin sanoisin Dawnille, että muuttakaa vaikka koko porukka yhdessä jonnekin, jos se pummi yhtäkkkiä noin rakas teille on. Mikä Kim on sitä elättämään ja katselemaan omassa kodissaan?

Vierailija
42728/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on pehmentynyt,ennen olisi potkaissut Rosen pellolle.

Vierailija
42729/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummi hulluttelee,  L O L 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
42730/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amalia on naurettava suttura. Rumakin. Lähtee pois joulun aikaan kuten Tom. Samsonilla typerä juoni ja sekin lähtee. Nate syksyn alussa. Tullee 3 m vuoden loppuun mennessä ja tuttu naamakin on. vain yksi n tulee. 

Niin ja lissää lähtijöitä tule kun ITV vähentää 1-10 vielä koska ensi vuonna on vain 30min jaksoja ma-pe. Corrie samoin ja aika myöhempi kuin nyt on soppatunti illalla.

Siis häh??

Tästä ei saa mitään tolkkua!

Vierailija
42731/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsonin tolvalut jatkuu kuten Tominkin ja ainoa jotenkuten uusi asia oli Gabbyn ja Vinnyn treffit.

Runy oli sitten niin ystävällinen.

Uusi juonenpätkä on sitten Bellen raskaus.

Vierailija
42732/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsonin tolvalut jatkuu kuten Tominkin ja ainoa jotenkuten uusi asia oli Gabbyn ja Vinnyn treffit.

Runy oli sitten niin ystävällinen.

Uusi juonenpätkä on sitten Bellen raskaus.

Kuka on Runy?

Vierailija
42733/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lopetin Emmen katselun. Aloitan uudelleen jos joku kertoo vieläkö Cain on mukana?

Vierailija
42734/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi lopetin Emmen katselun. Aloitan uudelleen jos joku kertoo vieläkö Cain on mukana?

On Cain mukana. Nyt onkin tapahtumia. 

Vierailija
42735/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Cain mukana. Nyt onkin tapahtumia. 

Liity toki Team Cainiin. Moira ei meistä tiimiläisistä oikein tykkää, kun ollaan pitkälti naisia. Moira ei onneks ole niin kipakka kuin Nicola, sääliksi käy Team Jimmyn porukkaa :)

Vierailija
42736/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalia on naurettava suttura. Rumakin. Lähtee pois joulun aikaan kuten Tom. Samsonilla typerä juoni ja sekin lähtee. Nate syksyn alussa. Tullee 3 m vuoden loppuun mennessä ja tuttu naamakin on. vain yksi n tulee. 

Niin ja lissää lähtijöitä tule kun ITV vähentää 1-10 vielä koska ensi vuonna on vain 30min jaksoja ma-pe. Corrie samoin ja aika myöhempi kuin nyt on soppatunti illalla.

Siis häh??

Tästä ei saa mitään tolkkua!

Niinpä. Just tuollaiset sekopäät kaipaa jotain jakso tiivistelmiä. Niitä ne sitten lukisi uudelleen ja uudelleen, että pysyisivät edes jotenkuten kärryillä.

Vierailija
42737/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saat odottaa.

Mene sinä kipeä muualle kipelemään. Niitä tiivistelmiä oli mukava lukea, toivon että kirjoittaja palaat🙂

Vierailija
42738/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Matty on ärsyttävä nössö

Vinny on kunnon incel ja nössö 

Vierailija
42739/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä malli seuraavalle sukupolvelle🥵

Vierailija
42740/44653 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Runy?

Mitä siitä?

Kummiskin RUBY

Ketju on lukittu.