Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Tom ei sentään aio murhasta ketään on vain halu kiusata ja alistaa Belleä, ei kukaan Tomia mielellään katso.
Tom voisi olla komea, että silmäkin viihtyisi. Mutta ei aika tavallinen taikinanaama.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt joku tykkää kertoilla hahmojen menemisistä ja tulemisista, niin kertokaas tuleeko Debbie vielä takaisin? Tai onko tullut Briteissä. Näyttelijä taisi haluta breikin vai lopettiko kokonaan?
Ei ole tulossa takaisin. Charli suuttui siitä rasismikohustta, jossa miehensä ja Victorian näytteijä joutui pitkälle tauolle silloin. Ei ole ikävä
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset näistä Debbie-tiedoista! Olisin toki voinut googlettaakin, muttei ollut niin akuutti tiedontarve. Onko Emmerdalessa nähty näyttelijänvaihdoksia kuten esim. Kauniissa ja rohkeissa? Ei muistu itselle yhtään mieleen paitsi tietysti kun lapset kasvaa niin näyttelijät vaihtuu. Mutta onko joku aikuishahmo ollut niin keskeinen, että näyttelijää on vaihdettu, jos joku on halunnut pois näyttelijätiimistä?
Robert on vaihtunut ja Amy. ja Hannah/Matty. Muita en nyt äkkisiltään muista.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt joku tykkää kertoilla hahmojen menemisistä ja tulemisista, niin kertokaas tuleeko Debbie vielä takaisin? Tai onko tullut Briteissä. Näyttelijä taisi haluta breikin vai lopettiko kokonaan?
Never say never mutta näillä näkymin ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tulossa takaisin. Charli suuttui siitä rasismikohustta, jossa miehensä ja Victorian näytteijä joutui pitkälle tauolle silloin. Ei ole ikä ei sitä keekeoilijaa kaivata.
xxxx Hahmo lähti Australiaan ja sitä ennen avioitui jonkun kanssa. Sarah sairastui, selitys ei tule kylään tietysti ja Dinglet ei mene enää Skotlantiin käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai se Sarah vaan Joshille tule raskaaksi?
Ei vaan Jacobille.
Se on IVF juttu Sarahin munasolut ja Jacob pöljä luovutti ja pitäisi mummon synnyttää.😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen breikki. Kait hitaimmatkin jo tajuaa, ettei Debbie ole tulossa takaisin?
Miten niin? Tulihan Charitykin takaisin aika pitkän poissaolon jälkeen ja Bearnice kans.
Tuottaja sai puhuttua Charitya näytelleen näyttelijän takaisin sarjaan.
Aikanaan oli lähtenyt ettei enää palaa koko sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen breikki. Kait hitaimmatkin jo tajuaa, ettei Debbie ole tulossa takaisin?
Miten niin? Tulihan Charitykin takaisin aika pitkän poissaolon jälkeen ja Bearnice kans.
Tuottaja sai puhuttua Charitya näytelleen näyttelijän takaisin sarjaan.
Aikanaan oli lähtenyt ettei enää palaa koko sarjaan.Siis tuli takaisin niin kuin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset näistä Debbie-tiedoista! Olisin toki voinut googlettaakin, muttei ollut niin akuutti tiedontarve. Onko Emmerdalessa nähty näyttelijänvaihdoksia kuten esim. Kauniissa ja rohkeissa? Ei muistu itselle yhtään mieleen paitsi tietysti kun lapset kasvaa niin näyttelijät vaihtuu. Mutta onko joku aikuishahmo ollut niin keskeinen, että näyttelijää on vaihdettu, jos joku on halunnut pois näyttelijätiimistä?
Jackin vaimo Sarah Sudgen.
Vierailija kirjoitti:
Robertin näyttelijä vaihtui, en koskaan tottunut uuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas huono ilmapiiri. Aika monella taitaa olla joku vitutus päällä? Palaan asiaan, kun on taas kivempaa porukkaa paikalla.
Sitä saat odottaa.
Kun täällä tarpeeksi usein käy niin onnistuu törmäämään ihan kivoihin aiheeseen liittyviin kommentteihin. Usko pois.
Sama. Mäkin olen lukenut monta kivaa kommenttia:). Mutta mähän tykkäsinkin siitä porukasta, joiden kanssa mentiin Villapakkaan yksille ja syömään Marlonin munuaispiirakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jackin vaimo Sarah Sudgen.
Oho, olikin tullut yöllä kirjoitusvirhe! Tarkoitin tietysti Sugden! Onneksi ehdin itse korjaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas huono ilmapiiri. Aika monella taitaa olla joku vitutus päällä? Palaan asiaan, kun on taas kivempaa porukkaa paikalla.
Sitä saat odottaa.
Kun täällä tarpeeksi usein käy niin onnistuu törmäämään ihan kivoihin aiheeseen liittyviin kommentteihin. Usko pois.
Sama. Mäkin olen lukenut monta kivaa kommenttia:). Mutta mähän tykkäsinkin siitä porukasta, joiden kanssa mentiin Villapakkaan yksille ja syömään Marlonin munuaispiirakkaa...
Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänaukojat, purkavat vaan pahaa oloaan. Mä tykkäsin erityisesti niistä tiivistelmistä, joita joku kirjoitti aina edellisestä jaksosta, harmi, että joku siitäkin valitti niin, että kirjoittaja lopetti niiden kirjoittamisen.
No niin,nyt on sitten Belle eristetty kotiin,
Ei ole rahaa,kohta ei duunipaikkaa,autokin myyty,sukulaiset karkoitettu
Voi Belle parka 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom ei sentään aio murhasta ketään on vain halu kiusata ja alistaa Belleä, ei kukaan Tomia mielellään katso.
Tom voisi olla komea, että silmäkin viihtyisi. Mutta ei aika tavallinen taikinanaama.
Minusta Tom on ihan kivan näköinen,semmoinen kiltin pojan näköinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saat odottaa.
Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänaukojat, purkavat vaan pahaa oloaan. Mä tykkäsin erityisesti niistä tiivistelmistä, joita joku kirjoit
Ne tiivistelmät oli ihan kipeitä. Jokainen voi itse katsoa jaksot telkkarista ja jos on niin tyhmä, että tarvitsee kertausta tajutakseen jakson sisällön niin katsokoon keskenään niin monta kertaa uudestaan, kuin tarve vaatii. Ei täällä niitä sepustuksia kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saat odottaa.
Kyllähän täällä pääasiassa ihan kivoja kommentteja onkin. Mä ainakin sivuutan ne päänaukojat, purkavat vaan pahaa oloaan. Mä tykkäsin eri
Justhan tossa yllä joku kaipasi! Kirjoita vaan omasta puolestasi.
Milloinkas Tom ja Belle siirtyivät Tomin hallitsemiin rahoihin? Juttua siitä oli muttei se siitä edennyt ja sitten tuli Bellen laitosreissu.
Yrititkö nyt olla ilkeä? Et onnistunut. Voi harmi. Mä en semmoisia ihmisiä kotiini haali. Siksipä on mielenkiintoista seurata telkkarista.