Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

41061/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris - reissunainen kirjoitti:

Minä muistan :)

Oliko biisi käännettynä: Vain kaksi nauhaa?

Mitä vatelmaa chättiemäntä muistaa. opettele edes lainaamaan tai pysy "omassa ketjussasi" emännöimässä, prkl!

Opettelisitpa sinä kirjoittamaan oikein. Kysymyksen jälkeen tulee? Pisteen jälkeen lause alkaa isolla kirjaimella. En tiennytkään, palstapoliisi, ettei saisi useampaan ketjuun kirjoittaa? Niinhän sinäkin teet...

Täällä kirjoitetaan pääosin Emmerdalesta, tekisitpä sinäkin niin :)

Asiaan: Ruby näytti oikeasti liikuttuneelta, kun Calebin testivastaus tuli. Aaronin tuloksen saattoi arvata. Manpreetin käytöstä ihmettelen, sittemmin myös Liamin. Molemmat liioittelee.

Vierailija
41062/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Balle ei tarttunut itse tuohon työtarjoukseen kun kerran tuli nyt naamatusten puheeksi. Käsittääkseni se olisi ollut edelleen voimassa. Vaikka Tom olikin jättänyt sen aiemmin puhumatta. Olisi nyt ottanut vastaan, ainakin kysynyt jotain enemmän. Nyt vain jätti asian siihen. Jotain flegmaattista hänessä kyllä on. 

Tuosta uraputkesta olen samaa mieltä. Bellellä on ollut ties mitä työpaikkoja vuosien varrella. Sitten niistä on vaiettu.  En oikein käsitä mitä uraa hän on nyt luomassa. Se on eri juttu onko lasta Tomin pyynnöstä viisasta tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41063/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sitä tapahtumasta vapaa-ajalla?

Maanpreet on sen ukaasilla estänyt.

Vierailija
41064/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein käsitä mitä uraa hän on nyt luomassa. Se on eri juttu onko lasta Tomin pyynnöstä viisasta tehdä. 

Yritti saada bisnestä Dingle ja Chapman hyvinvointi firmalle jonka omisti Al ja hänen poikansa ja nykyään meidän ajassa sen omistaa Belle ja Alin poika Ellis.

Vierailija
41065/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Belle on mun silmissä tosi itsekäs nillittäjä. En näe Tomin ilkeyttä. Belle se vaan keskittyy "uraansa", mikä lie sekin, eikä tykkää mistään mitä Tom tekee.

Kerro sitten kun näet. Mähän alan huolestua susta. Ettet vaan ole uhri itsekin.

No en ole uhri. Ehkä vanhanaikainen.

Ihmettelen vain kun kaikki haukkuvat Tomia ilkeäksi. Kiinnitän huomioni vain Bellen jatkuvaan vastahankaisuuteen. 

Tämä huomio alkoi ennen kuin luin täältä että Tomista tulee ilkeä. Se tietysti kiinnittää nyt huomioni enemmän Tomin käyttäytymiseen. Ennen en nähnyt "merkkejä".

Mua itse asiassa ärsyttää Bellen semmoin tekovirallinen uraputkiajattelumalli. Kulkee läppäri kainalossa muka niin bisnesnaisena. Ikinä ei kerrota tai näytetä mitä työhön kuuluu.

JA

Bellestä ja hän urastaan olen samaa mieltä ja muutenkin, että tuo haihattelee menemään. Tuijottaa seinää ja tuntuu päiväuneksivan vaan. Mulla taas meni maku Tomiin siinä tilanteessa, kun tämä löi Belleä. Sen jälkeen mä en ole nähnyt hänessä mitään hyvää. Täällä sanotaan, että pitää Belleä kuin kukkaa kämmenellään... jos väkivallasta tykkää.

Mä en ole Bellestä enää välittänyt vuosiin ja toivonutkin, että sen ura ottais tuulta siipiensä alle ja lähtis vaikka Lontooseen uransa perässä. Nyt kirjoittivat sarjaan hahmon, joka saa mutkin Belleä puolustamaan.

Enempiä en tästä aiheesta nyt kirjoita, kun taitaa olla vasta huomisen jakson juttuja...

Vierailija
41066/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Balle ei tarttunut itse tuohon työtarjoukseen kun kerran tuli nyt naamatusten puheeksi. Käsittääkseni se olisi ollut edelleen voimassa. Vaikka Tom olikin jättänyt sen aiemmin puhumatta. Olisi nyt ottanut vastaan, ainakin kysynyt jotain enemmän. Nyt vain jätti asian siihen. Jotain flegmaattista hänessä kyllä on. 

Tuosta uraputkesta olen samaa mieltä. Bellellä on ollut ties mitä työpaikkoja vuosien varrella. Sitten niistä on vaiettu.  En oikein käsitä mitä uraa hän on nyt luomassa. Se on eri juttu onko lasta Tomin pyynnöstä viisasta tehdä. 

Olihan Bellellä se jokin juomabisnes Lachlanin kanssa ja muistaakseni oli Jamien aikoihin siellä eläinlääkäriasemalla duunissa mutta eipä noista uraa auennut.

Vierailija
41067/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole Dawnin hommia päivystää siellä eläinlääkärillä? Siis respassa? Sanohan se Tom, ettei varamiespalvelusta tullut ketään, kun soitti... mutta missä Dawn?

Itse ihmettelin Bellen vastahakoisuutta, että auttaako vai ei. Jos hänellä oli kerran vapaata, niin miksei nyt sen verran voisi miestään ja kavereitaan jelpata? Kun kuitenkin möksähdyksen jälkeen tuli duuniin.

Vierailija
41068/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dawn taitaa olla mammalomalla.

Vierailija
41069/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belleä ehkä nolotti, että Tom ei kertonut. Ei halua mustamaalata miestään.

Vierailija
41070/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawn taitaa olla mammalomalla.

Eikä Dawnin äitiysloma varmaan työnantajalle tullut yllätyksenä? En tiedä miksi eivät ajoissa palkanneet sijaista? Tuon paikan eläinlääkäreillä on kaikilla sen verran epävakaa yksityiselämä, että on voinut sijaisen palkkaaminen ihan vaan unohtua.

Vierailija
41071/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Manpreet vittuilee jatkuvasti. 

Ei halua että Tohtori ryhtyy suhteeseen hoitajan/vastaanottoapulaisen kanssa.

Mikä estää sitä tapahtumasta vapaa-ajalla?

Ai että olisivat pari vain vapaa ajalla? Työpaikalla vain työkavereita. Eihän tuollainen toimi varsinkaan kun tulee ongelmia tai ero.

Tuskin Manpreet tulee vapaa-ajalla sanomaan että nyt irti toisistanne. Työpaikalla kumpinkin keskittyy töihinsä. Helppoa. Kyllä sitä muutenkin voi joutua työelämässä tekemisiin ihmisten kanssa, jotka tuntee ulkopuolella ja on jotain kärhämää.

Vierailija
41072/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kertomatta, kuinka minua liikutti suunnattomastri,  kun Cain ja Aaron halasivat!

Vierailija
41073/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, jaaha, Tom alkaa nyt näyttämään oikeita karvojaan. Arvasin että jotain hämärää hepussa on. 

Vierailija
41074/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihana mies tuo Tom. Kumma kun Belle ei tunnu arvostavan. Antaisi nyt edes sen lapsen sille. Voihan Tom jäädä koti-isäksi ja Belle käydä töissä.

Vierailija
41075/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pukki Rodney yritti iskeä Ellaa joka voisi ikänsä puolesta olla tyttärentytär, Tom oli taas oma itsensä eli kusipää (ja käsikin parani kumman nopeasti), Amit oli kieroilemassa, Daniel näytti mukavalta tyypiltä mutta oli vain 1 esiintyminen.

Vierailija
41076/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihana mies tuo Tom. Kumma kun Belle ei tunnu arvostavan. Antaisi nyt edes sen lapsen sille. Voihan Tom jäädä koti-isäksi ja Belle käydä töissä.

Tän on pakko olla sarkasmia?

Vierailija
41077/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Belle on mun silmissä tosi itsekäs nillittäjä. En näe Tomin ilkeyttä. Belle se vaan keskittyy "uraansa", mikä lie sekin, eikä tykkää mistään mitä Tom tekee.

Samaa mieltä. Jatkuvasti Belle näyttää surullista (lue hapanta) naamaa kun Tom sanoo jotain. Ja sitten kertoo mitä itte olis halunnut.

Aviomies pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä.

Odotahan, mikä Tomista vielä kuoriutuu eikä varmasti pidä kuin "kukkaa kämmenellä". Belle joutuu kokemaan kauheita aikoja.

Tom on manipuloiva narsisti, joka sabotoi muun muassa Bellen urapyrkimyksiä. Muutenkin on sellainen tyyppi, jonka mielestä asiat on tehtävä juuri niin kuin hän tahtoo. Kokemusta on tuollaisesta, onneksi melko vähäisillä vammoilla pääsin aikanaan pois tilanteesta. Ahdistaa ihan katsoa nyt Tomia ja Belleä, kun tietää että todennäköisesti tilanne menee vain pahempaan suuntaan.

Vierailija
41078/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kehitellään epäkiinnostavia juonikuvioita. Tom ja Belle, antiikkikauppakuvio ...Pitäisikö jättää vähäksi aikaa katsomatta?

Vierailija
41079/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kehitellään epäkiinnostavia juonikuvioita. Tom ja Belle, antiikkikauppakuvio ...Pitäisikö jättää vähäksi aikaa katsomatta?

Älä nyt, tässä kehitrllään Amitille karua loppua.

Vierailija
41080/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, nyt näytettiin kunnolla mikä sekopää toi Tom on. Viilsi itseään, että sai Bellen luokseen, sen jälkeen mennä vouhotti kukkineen tämän työpaikalle. Puhui vielä paskaa Häähumun mahdolliselle asiakkaalle ja naarmutti kyseisen miehen auton. Ihan kipee tyyppi.

Ketju on lukittu.