Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
41101/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni otti työpaikan n 300 km päästä. Sai paremman palkan. Eipä kysynyt mielipidettäni pärjäänkö omakotitalon  3 lapsen ja oman vuorotyöni kanssa.  Osallistuu kyllä kustannuksiin mutta on vain vkl  kotona.

Mielestäni olisi pitänyt keskustella. Mutta kukin taaplaa tavallaan.

Kylläpä taas vedetään mutkat suoriksi. Juu, aivan sama asia kyseessä. 

Vierailija
41102/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Belle on mun silmissä tosi itsekäs nillittäjä. En näe Tomin ilkeyttä. Belle se vaan keskittyy "uraansa", mikä lie sekin, eikä tykkää mistään mitä Tom tekee.

Kerro sitten kun näet. Mähän alan huolestua susta. Ettet vaan ole uhri itsekin.

No en ole uhri. Ehkä vanhanaikainen.

Ihmettelen vain kun kaikki haukkuvat Tomia ilkeäksi. Kiinnitän huomioni vain Bellen jatkuvaan vastahankaisuuteen. 

Tämä huomio alkoi ennen kuin luin täältä että Tomista tulee ilkeä. Se tietysti kiinnittää nyt huomioni enemmän Tomin käyttäytymiseen. Ennen en nähnyt "merkkejä".

Mua itse asiassa ärsyttää Bellen semmoin tek

Ei kotona mutta purjeveneessä oli lähellä tappaa Moiran ja Naten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41103/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun Belle sanoiTomille, että älä tule minun työpaikalleni tuolla lailla häiriköimään kesken asiakastapaamisen kun Tom toi kukkia ja nallen.              Ehkä se oli Bellen kosto siitä kun Tom ajoi hänet pois eläinlääkärin vastaanotolta kun Belle sinne pelmahti pelkässä päällystakissa sulojaan esittelemään. 

Vierailija
41104/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni otti työpaikan n 300 km päästä. Sai paremman palkan. Eipä kysynyt mielipidettäni pärjäänkö omakotitalon  3 lapsen ja oman vuorotyöni kanssa.  Osallistuu kyllä kustannuksiin mutta on vain vkl  kotona.

Aika itsekäs äijä sulla. Se tiesi, että se voi tehdä noin, koska sä olet työsi, lastesi ja kodin kanssa jumissa kuin täi tervassa.

Vierailija
41105/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Amit oikein luihuilee? Heitti viinansakkin pois Ericiltä salaa. Jotain kieroutta sillä ukolla selkeästi on mielessä. Aika näyttää.

Rahaa se selvästi yrittää huijata itselleen. Ja Eric joka itse on aikoinaan ollut varsinainen ketku ei tajua mitään.

Vierailija
41106/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekäs äijä sulla. Se tiesi, että se voi tehdä noin, koska sä olet työsi, lastesi ja kodin kanssa jumissa kuin täi tervassa.

Niinpä. Mutta onko puolisolla oikeutta ja varaa puuttua toisen työhön? Varsinkin jos mies tienaa melkein kaksi kertaa enemmän uudessä työssä. Jonkun mielestä se olisi eron paikka jos aletaan puuttumaan toisen elämään.

Vierailija
41107/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta onko puolisolla oikeutta ja varaa puuttua toisen työhön? Varsinkin jos mies tienaa melkein kaksi kertaa enemmän uudessä työssä. Jonkun mielestä se olisi eron paikka jos aletaan puuttumaan toisen elämään.

Miksi sitä pitää lähteä siltä pohjalta, että "puututaan toisen elämään"? Kyllä minun mielestäni kun mennään yhteen pitää myös naisen osata tehdä komprpmisseja.

Vierailija
41108/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Eric vedättää Amitia ja esittää tyhmää, ei hänen sairaus tyhmäksi tee, vaikuttaa kropan toimintaan ei aivoihin. Kyllä on näyttelijä osattu valita Amitiksi niin luihun näköinen äijä että. 

Vierailija
41109/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Ross ja Rachel frendeistä kun Tom vei kukkia ja nalleja bellelle työpaikalle. Frendien fanit tietää. 

Voi ku toi Belle jo tajuaa mikä manipuloiva miehensä on. Toivottavasti pian ex-mies. 

Vierailija
41110/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko TÄMÄ sitä sarkasmia myös?

Vierailija
41111/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manpreet ei näemmä ollut VIELÄ kuullut Rubyn teoista.

Vierailija
41112/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, nyt näytettiin kunnolla mikä sekopää toi Tom on. Viilsi itseään, että sai Bellen luokseen, sen jälkeen mennä vouhotti kukkineen tämän työpaikalle. Puhui vielä paskaa Häähumun mahdolliselle asiakkaalle ja naarmutti kyseisen miehen auton. Ihan kipee tyyppi.

Taas Belle teki sen! MINÄMINÄMINÄ!!!

Tom kun ilmoitti Suzylle ettei Belle ota vastaan työpaikkaa Juhlahumussa Belle oli niiin närkästynyt ettei Tom puhunut hänen kanssaan ensin JA NYT Belle otti vastaan työpaikan puhumatta Tomille. Meniks ihan tasan???.  

Tom vaikuttaa yliläheisriippuvaiselta Belleen mutta ei ilkeältä. Tomin temput on vähän lapsellisia ollakseen aikuinen eläinlääkäri. Miksi hän oli puettukin kuin joku rehju kulkija kun puhui Juhlahumun asiakkaan kanssa.

Me olemme saaneet liittomme kestämään 32 vuotta, kun osataan olla itsenäisiä ja tehdä omiakin päätöksiä. Kompromisseja tietenkin parisuhteet on, mutta kuten tuossakin jo alussa todettiin. Ei ole keskusteltavaa kumppanin kanssa, kun työ pysyisi kylässä!

Jos siitä huolimatta alkaisi tekemään mun töistä päätöksiä, niin todellakin soronoot. Tuommoisen kontrollifiriikin kanssa en voisi elää. Siinähän olisi valtava luottamusongelmakin. 

Vierailija
41113/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Eric vedättää Amitia ja esittää tyhmää, ei hänen sairaus tyhmäksi tee, vaikuttaa kropan toimintaan ei aivoihin. Kyllä on näyttelijä osattu valita Amitiksi niin luihun näköinen äijä että. 

Tuosta Amitin ulkonäöstä. On tosiaan epäilyttävän näköinen tyyppi ja myös näyttelee hyvin sellaista 👍Ilmeet ja muut hoituu uskottavasti.

Vierailija
41114/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjastihan tuo on tehty. Voimia sulle.

Jos tässä nyt löyhästi itseään vertaa Tomin ja Bellen tilanteeseen, niin pieleen menee. Heillä ei ole lapsia, ei omakotitaloa, eikä edes vuorotyötä. Työ josta puhuttiin olisi sijainnut fyysisesti samassa talossa. Ehkä väillä pitää ajaa naapurikylään katsomaan venueta, että toimiiko kys juhliin. tms.

Vierailija
41115/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun Belle sanoiTomille, että älä tule minun työpaikalleni tuolla lailla häiriköimään kesken asiakastapaamisen kun Tom toi kukkia ja nallen.              Ehkä se oli Bellen kosto siitä kun Tom ajoi hänet pois eläinlääkärin vastaanotolta kun Belle sinne pelmahti pelkässä päällystakissa sulojaan esittelemään. 

Tämä. :D Itse jo nauroin: "aijaa, nytten on ihan sopivaa mennä toisen duuniin ja vielä kesken palaverin lahjojen yms. kanssa". 

Vierailija
41116/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Leyla koppava Belleä kohtaan. Taitaisi leuka loksahtaa kun tietäisi, että hänessä se vika periaatteessa oli.

Vierailija
41117/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jai kun vei Amittia ja Sunia Holdgateen, niin näin jo miten talo täyttyy intialaisista, kun loppu perhe tulee perässä. Siellä eri ikäiset naiset sari päällä keittelee butterchickeniä ja sitra soi.

Nolon stereotyyppinen on mielikuvani. Kyllä vaan.. Amit vaan ei vaikuta rennollta liberaalilta kuin Rishi. Tämähän kuitenkin oli valkoisen naisen kanssa perheenkin perustanut. Amit ei, vaikka nainen vällyihin kelpas.

Vierailija
41118/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas Leyla koppava Belleä kohtaan. Taitaisi leuka loksahtaa kun tietäisi, että hänessä se vika periaatteessa oli.

Eipäs vaan Tomissa. Mokoma löysäleuka ja lörppäsuu.

Vierailija
41119/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Leylan vika? Kun oli muualla hoitamassa bisneksiä? Höh, Tomin vikahan sopimuksen kariutuminen oli, puhui paskaa asiakkaalle, on kontrolloiva, mustasukkainen. Hyvin stereotyyppinen, seurustellessa niin ihana ja huomioonottava, mutta heti kun sormus saatu sormeen alkaa manipulointi, piilosyyttelely, tunteisiin vetoaminen... kaikki liput loimattavat punaisina!

Vierailija
41120/44653 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vaan Tomissa. Mokoma löysäleuka ja lörppäsuu.

Siksi käytinkin sanaa "periaatteessa". Täällä ei osata lukea eikä ymmäretä sarkasmia.

Ketju on lukittu.