Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
41041/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Belle on mun silmissä tosi itsekäs nillittäjä. En näe Tomin ilkeyttä. Belle se vaan keskittyy "uraansa", mikä lie sekin, eikä tykkää mistään mitä Tom tekee.

Onko Marlonin 50 vuotissynttärit katottu?

Bellelläkin on oikeus keskittyä uraansa oli se mitä oli. Vai pitäskö hänen riemusta pomppia, kun mies sanoo, että hänellä on vara elättää sutkin? Mitähän siitä tulee tuollaisen jätkän kanssa. Jokainen lati pitää anella ja perustella.

Niinpä. Nyt on pakko tehdä se lapsi jotta Tomille tulee hyvä mieli. Sitä paitsi Bellehän on luvannut että lapsi kyllä tehdään.

Vierailija
41042/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chas on kyllä äitinsä näköinen. Hyvin valittu näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41043/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Manpreet vittuilee jatkuvasti. 

Vierailija
41044/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chas on kyllä äitinsä näköinen. Hyvin valittu näyttelijä.

Mä katoin just samaa yks päivä. Hyvin uskottavaa myös ulkonäöllisesti että Faith oli Chasin ja Cainin äiti. Samoin minusta Zak ja Cain sopivat isä poika pariksi. 

Vierailija
41045/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua että Tohtori ryhtyy suhteeseen hoitajan/vastaanottoapulaisen kanssa.

Vierailija
41046/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Belle on mun silmissä tosi itsekäs nillittäjä. En näe Tomin ilkeyttä. Belle se vaan keskittyy "uraansa", mikä lie sekin, eikä tykkää mistään mitä Tom tekee.

Tom haluaa että Bellestä tulisi kotiäiti jonka ainoa tehtävä olisi kasvattaa lapsia eli paluu viime vuossadan puolenvälin tietämille ja aikaisemmille vuossadoille. Tom huolehtisi muusta eli Belle olisi täysin Tomin armoilla.

Vierailija
41047/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nyt on pakko tehdä se lapsi jotta Tomille tulee hyvä mieli. Sitä paitsi Bellehän on luvannut että lapsi kyllä tehdään.

Toki mutta eivät he olleet naimisissa edes puolta vuotta ja Bellellä on hyvin aikaa tehdä lapsia.

Vierailija
41048/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris - reissunainen kirjoitti:

Minä muistan :)

Oliko biisi käännettynä: Vain kaksi nauhaa?

Mitä vatelmaa chättiemäntä muistaa. opettele edes lainaamaan tai pysy "omassa ketjussasi" emännöimässä, prkl!

Vierailija
41049/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa nähdä eläinlääkärin vastaanotolla irlis, oikean kokoinen koira, eikä mikään laukkuräksy ;)

Jos olisin nuorempi ja aktiivisempi, ottaisin uudelleen kaveriksi!

Vierailija
41050/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihanaa nähdä eläinlääkärin vastaanotolla irlis, oikean kokoinen koira, eikä mikään laukkuräksy ;)

Jos olisin nuorempi ja aktiivisempi, ottaisin uudelleen kaveriksi!

Ja helkutin iso kani. Pitkästä aikaa nähtiin eläimiä vettien vastaanotolla.

Vierailija
41051/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom haluaa että Bellestä tulisi kotiäiti jonka ainoa tehtävä olisi kasvattaa lapsia eli paluu viime vuossadan puolenvälin tietämille ja aikaisemmille vuossadoille. Tom huolehtisi muusta eli Belle olisi täysin Tomin armoilla.

Luultavasti. Ja pysyä kotona, eikä tavata ketään muuta kuin Tomin kanssa. 

Vierailija
41052/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just saatu työpaikan kemiat ennalleen Wendyn ja Liamin suhteen jälkeen. Manpreet ei halua uutta kierrosta

Vierailija
41053/44653 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sitä tapahtumasta vapaa-ajalla?

Vierailija
41054/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Että olisivat pari vapaa ajalla ja työpaikalla vain työkavereita eihän se noin mene varsinkaan kun tulee ongelmia tai ero.

Vierailija
41055/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että olisivat pari vain vapaa ajalla? Työpaikalla vain työkavereita. Eihän tuollainen toimi varsinkaan kun tulee ongelmia tai ero.

Vierailija
41056/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Että olisivat pari vapaa ajalla ja työpaikalla vain työkavereita eihän se noin mene varsinkaan kun tulee ongelmia tai ero.

Eikös ne ole molemmat vapailla markkinoilla?

Vierailija
41057/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jatkuvasti Belle näyttää surullista (lue hapanta) naamaa kun Tom sanoo jotain. Ja sitten kertoo mitä itte olis halunnut.

Aviomies pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä.

Odotahan, mikä Tomista vielä kuoriutuu eikä varmasti pidä kuin "kukkaa kämmenellä". Belle joutuu kokemaan kauheita aikoja.

Vierailija
41058/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jatkuvasti Belle näyttää surullista (lue hapanta) naamaa kun Tom sanoo jotain. Ja sitten kertoo mitä itte olis halunnut.

Aviomies pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä.

Odotahan, mikä Tomista vielä kuoriutuu eikä varmasti pidä kuin "kukkaa kämmenellä". Belle joutuu kokemaan kauheita aikoja.

No sitä odotellessa. Nyt musta tuntuu että Belle ei oikein ymmärrä että avioliitossa pitää tehdä kompromisseja.

Jotenkin Belle ei ole osannut suhtautua aviomieheensä ollenkaan ymmärtävästi. Olen toki täältä lukenutkin että

jotain kauheeta on tulossa.

Vierailija
41059/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten kun näet. Mähän alan huolestua susta. Ettet vaan ole uhri itsekin.

Vierailija
41060/44653 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten kun näet. Mähän alan huolestua susta. Ettet vaan ole uhri itsekin.

No en ole uhri. Ehkä vanhanaikainen.

Ihmettelen vain kun kaikki haukkuvat Tomia ilkeäksi. Kiinnitän huomioni vain Bellen jatkuvaan vastahankaisuuteen. 

Tämä huomio alkoi ennen kuin luin täältä että Tomista tulee ilkeä. Se tietysti kiinnittää nyt huomioni enemmän Tomin käyttäytymiseen. Ennen en nähnyt "merkkejä".

Mua itse asiassa ärsyttää Bellen semmoin tekovirallinen uraputkiajattelumalli. Kulkee läppäri kainalossa muka niin bisnesnaisena. Ikinä ei kerrota tai näytetä mitä työhön kuuluu.

JA näitä "uraputkia" on ollut vuosien varrella vaikka kuinka. Bellellä siis.

Ei kai siinä ole mitään pahaa jos mies haluaa isäksi. Jos nainen haluaa äidiksi ( vaikka hankkiutumalla salaa raskaaksi) se ymmärretään paremmin.

Minulla kaikki ihan jees, nytkin olisi kotitöitä mutta kirjoittelen vaan täällä netissä turhanpäiväisiä asioita ... :))

Ketju on lukittu.