Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
41001/44653 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä jaksosta tuon Emmerdalen näyttäminen Suomessa alkoi? Sitä sarjaahan on kuvattu syksystä 1972 lähtien, tuskin niitä alkupään jaksoja on Suomessa näytettyä. Eikös tuo tullut Suomen telkkareihin 1997 eli 25 vuoden viiveellä.

Mahtaa olla pisimpään kuvattu tv-sarja ikinä.

Esitykset alkoivat jaksosta 1405 (tuli ulos Briteissä marraskuun 21. päivä vuonna 1989) eli n. 8500 jaksoa sitten (toki ei noita kaikkia jaksoja ole täälllä nähty vaan täällä oli iso tauko 2000-luvun alkupuolella ja jatkettiin 2005 ja sitten toinen tauko vuonna 2005 ja jatkettiin vuoden 2013 jaksoilla (nähtiin täällä pari kuukautta vajjaa 2 vuotta myöhemmin).

Täällä on missattu Louisen ja Chloen (Atkinson) lähdöt sarjasta Sethin ja kumpp. poistumiset, liuta hautajaisia, saatettiin nähdä Gabbyn ensiesittäjät ja lapsi Victoria (ei nähty nykyisen esittäjän debyyt

Pisimpään on kyllä pyröinyt draamasarja Coronation street, joka alkoi vuonna 1960 ja jatkuu edelleen. On päässyt siitä hyvästä ennätysten kirjaan.

Vierailija
41002/44653 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin vaiheessa oli tosiaan pitkä aika vähin äänin ja salaa tehty tauko kun oltiin muka liian lähellä jaksoissa eli viive oli liian pieni. Jaksojen esittäminen tuolla viiveellä olisi ilmeisesti kuitenkin ollut mahdollista, mutta maksanut liikaa. Ennen tuota mystistä taukoa Suomessa esitettiin aina tuplajaksoja eli lähetysaika oli aina 1 tunti, eikä välissä ollut alkutunnusta tai lopputekstejä.

Juu, mutta ei kyllä ollut taukoa, joka olisi kestänyt toistakymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41003/44653 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Suomessa oli tauko Emmerdalesta 2000-luvun alusta vuoteen 2015? En tiedä, että onko dementia nyt iskenyt meikäläiseen kun en tuollaista muista...

No yhden wikin mukaan kyllä.

Kavin mukaan 2007 alkaen on ollut jotakuinkin yhtäjaksoisesti mikä ei tarkoitta etteikö olisi ollut taukoja ja hyppäyksiä eteenpäin. Kavi listaa vajaat 16000 jaksoa ja TVssä ollaan vielä alta kymppitonnin (kärsivälisyys ei riitä tuota läpikäymään 30 esitystä per sivu).

Tuon wikin mukaan 2014 oltiin hieman alle 2 vuotta perässä (jakso 6454) ja nyt ollaan alta 1,5 vuoden (Chas sai syöpädiagnoosin tammikuussa 2004 ja (Aaron luki testitulokset maaliskuun 2024 puolivälissä eli tänään täällä.

Hankala noita numeroimattomia jaksoja (Kavi ja wiki) on laittaa Brittien esitysaikaan kun on joko jakson otsikko tai lyhyt kuvaus (kumpikaan ei paljoa auta).

Vierailija
41004/44653 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Marlonin Dalmis?

Koirien taivaassa? Ei ole nähty vajaaseen 10 vuoteen.

Laurel törmäsi kännipäissään koiraan.

Vierailija
41005/44653 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Suomessa oli tauko Emmerdalesta 2000-luvun alusta vuoteen 2015? En tiedä, että onko dementia nyt iskenyt meikäläiseen kun en tuollaista muista...

No yhden wikin mukaan kyllä.

Kavin mukaan 2007 alkaen on ollut jotakuinkin yhtäjaksoisesti mikä ei tarkoitta etteikö olisi ollut taukoja ja hyppäyksiä eteenpäin. Kavi listaa vajaat 16000 jaksoa ja TVssä ollaan vielä alta kymppitonnin (kärsivälisyys ei riitä tuota läpikäymään 30 esitystä per sivu).

Tuon wikin mukaan 2014 oltiin hieman alle 2 vuotta perässä (jakso 6454) ja nyt ollaan alta 1,5 vuoden (Chas sai syöpädiagnoosin tammikuussa 2004 ja (Aaron luki testitulokset maaliskuun 2024 puolivälissä eli tänään täällä.

Hankala noita numeroimattomia jaksoja (Kavi ja wiki) on laittaa Brittien esitysaikaan kun on joko jakson otsikko tai lyhyt kuvaus (kumpikaan ei paljoa auta).

no EI TOD ollut mitään taukoa välillä 2000 alusta vuoteen 2015.

Ja Chasin syöpä diagnoosi ei ollut tammikuussa 2004. Tuo lienee näppäilyvirhe!

Vierailija
41006/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi jonkun aikaa sitten uskonut, että Aaronille sanotaan näin - Chas: "Kiitos, olet enkeli". 

Vierailija
41007/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen nähnyt Louisen lähdön takas Ausseihin. Seth lähti Ausseihin ja kuoli siellä.

Betty lähti vuosia perässä ja tuli piipahtamaan. Rikkaan Aussin kanssa meni naimisiin komea valkoinen auto purjehti kylän raittia ja Betty kuin kuningatar vilkutteli ja biletti... Ja poistui.

JNE

Mä olen katsonut Suomen tahtiin, kun aloin -98 kattomaan.

Vierailija
41008/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen nähnyt Louisen lähdön takas Ausseihin. Seth lähti Ausseihin ja kuoli siellä.

Betty lähti vuosia perässä ja tuli piipahtamaan. Rikkaan Aussin kanssa meni naimisiin komea valkoinen auto purjehti kylän raittia ja Betty kuin kuningatar vilkutteli ja biletti... Ja poistui.

JNE

Minäkin aloin katsomaan samoihin aikoihin. Minkähän takia ne sinne Australiaan lähtee? Eikös Kathykin mennyt sinne? Entäs Rachel?

Vierailija
41009/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris - reissunainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chas pääsi/on pääsemässä sairaalasta, Nicole ja Jimmy toivat lapset Tomille ja Bellelle hoitoon kun itse lähtivät tapaamaan Angelicaa , Manpreet katseli tohtoria vähän sillä slmällä, Paddy ja Mandy hoitivat suhdettaan, Tom sanoi Belllelle ettei tämän tarvitse tehdä työtä.

Eli seesteinen jakso.

Missäs pappi on? Manpreet "kuikuilee" Liamia :)

Manpreetin kuikuilut liittyy siihen, että hän pitää työilmapiiristä huolta.

Ei se tohtori tahmatassun tarvii kaikkia henkilökunnan jäseniä kopeloida.😉 Vaikka Liam ja Ellako se oli näyttivät ihan söpöltä parilta. 😊

Pappi vois pysyä mun puolesta poissa. Ei hänestä vaan ole kyläpapiksi, kuten Ashleysta ja Harrietista.

Kuuluuko kyläpapin toi

FP

Kyläpapin toimeen kuuluu tuskin isänsä pahoinpitelytkään, mutta niin vaan Ashley oli pidetty pappi ja piti yhteisöstään huolta. Myös Harrietista pidettiin. Kummatkin järjesti tapahtumia ja jututtivat. Olivat paikalla kun tapahtui. Esim nyt luulis papin olevan Chasin ja perheen luona, kun on syöpää.

Tästä nykyisestä en tiedä, kun sitä ei näy. Vai ajetaanko tässä kyläkirkkoa alas.

IRL tuskin pappien toimeen kuvaan kuuluu lasten hyväksikäytötkään, mutta silti sellainen on ollut suht yleistä.

Laajentaisit säkin vähän perspektiivejäs, ettei ne ajatukset menis tismalleen, kuten sanakirjoissa on. Sitä kutsutaan inhimillisyydeksi.

Papitkin on ihmisiä. Osa kivoja, osa hirviöitä.

Vierailija
41010/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin et Aaron valehtelee testinsä tuloksen...... 

Niin minäkin,kuoleekohan Aaron syöpään???

Vierailija
41011/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa sitten Aaronin syövän mahdollisuuden miettiminen. Miten juoni mahtaa edetä. Jääkö sarjaan vai poistuuko. 

Vierailija
41012/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin et Aaron valehtelee testinsä tuloksen...... 

Niin minäkin,kuoleekohan Aaron syöpään???

Ei ainakaan lähiaikoina. Aaron on menossa naimisiin tulevan John-hahmon (kateissa ollut Jonh Sugdenin poika) kanssa, mutta linnasta päässyt Robert tulee estämään häntä naimasta lähisukulaista. Epäonnistuu kuitenkin. 

Vierailija
41013/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa sitten Aaronin syövän mahdollisuuden miettiminen. Miten juoni mahtaa edetä. Jääkö sarjaan vai poistuuko. 

Ollaan jännän äärellä leikataanko Aaronilta yksi rinta vai molemmat vai jätetäänkö leiikkamatta vallan.

Vierailija
41014/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Aaronin asunto sijaitsee, mennyt multa ohi. 

Vierailija
41015/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Aaronin asunto sijaitsee, mennyt multa ohi. 

Myllyn yläkerrassa. Eli Caleb, Nicky asuu alakerrassa. Yhteinen sisäänkäynti.

Vierailija
41016/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JNE

Minäkin aloin katsomaan samoihin aikoihin. Minkähän takia ne sinne Australiaan lähtee? Eikös Kathykin mennyt sinne? Entäs Rachel?

Kathykin lähti joo. Muistaakseni Sethille valikoitui maaksi Kathyn ja Alician takia, kun olivat läheisiä kuin perhettä.

Rachel se Kathyn kaveri? Hän kuoli. Se yksi opettaja teki selvää hänestä.

Kylästä taidetaan muuttaa paikkoihin, jossa on isoja brittiyhteisöjä. Nykyään ne muuttaa Portugaliin.

Eric ja Laurel kävi Suomessa matkoilla, kun täältä käytiin niitä retkiä kuvauspaikoilla. Nyttemmin meidät on unohdettu. Pitäs taas pitää elämää, ehkä Ericin Usihoponki (Uusikaupunki) reissuista olis voinut elämääkin siitä.

Vierailija
41017/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia ne sinne Australiaan lähtee?

Siellä on mukavan lämmintä ja on sen verta kaukana ettei sukulaiset ja tuttavat tule vierailulle (ainakaan kovin usein), sinne Debbiekin muuttaa tiedätte kyllä kenen hautajaisten jälkeen.

Portugali (Diane, jne) on kaukana mutta kumminkin niin lähellä että sinne voidaan tulla käymään eli paras mennä ns. maapallon toiselle.puolen jos ei halua tavata sukulaisia jne.

Vierailija
41018/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Debbie Dingle" nyt TV1:n McDonald & Dodds -jaksossa.

Vierailija
41019/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Debbie Dingle" nyt TV1:n McDonald & Dodds -jaksossa.

Vierailija
41020/44653 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireileeko Charityllä mielenterveyden lisäksi myös vaihdevuodet? 

Ketju on lukittu.