Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Olihan tää sarkasmia, olihan?
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Rhona tekee ihan oikein kun ei myönnä syyllisyyttään. Mary ja Marlon voi suksia kuuseen mielipiteineen. Aprilista ollaan tekemässä kiukuttelevaa Cathy kakkosta ja Tomin ja Bellen väännöt on ihan naurettavia. Vai ei niitä ruokia voi säilyttää vaan pitää viedä naapuriin kun menevät pilalle. Eikö niillä ole jääkaappia ja pakastinta.
Jääkaappi oli myös täynnä. Ei varsinaisessa kylässä taida montaa pakastinta olla, Gabbyn ravintolassa pari, Kartanolla samoiten ja ehkä Dingle-talossa 1.
Ei ole tilaa (paitsi yläkerrassa jonne voi sijjoittaa vaikka komppaniallisen edestä porukkaa per talo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
torstaina Emme 16.30
Olkaa hyvät :)
Kiitos! Olen siihen jo tottunut että tulee perjantaisin aikaisemmin jääkiekon vuoksi, mutta ei ole tullut mieleenikään että voisi torstainakin käydä niin kun itse en jääkiekkoa seuraa yhtään niin en tiedä koska tulee matseja.
Ensi tiistaina tulee jo klo 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
torstaina Emme 16.30
Kiitos! Olen siihen jo tottunut että tulee perjantaisin aikaisemmin jääkiekon vuoksi, mutta ei ole tullut mieleenikään että voisi torstainakin käydä niin kun itse en jääkiekkoa seuraa yhtään niin en tiedä koska tulee matseja.
Eihän sitä jääkiekkoa tarvi seurata katsoakseen ohjelmaoppaasta millon Emme tulee. Mulle muuten tallentuu kaikki jaksot tulee mihin aikaan tahansa.
Niin tallentuu mullekkin mutta meillä onkin Elisa viihde. Monet joutuvat katsomaan ihan vaan telkkarin aikojen "armolla".
Minä katson Katsomosta juuri silloin kun haluan, usein yökyöpelinä päivän jakson jo 00.01. Joskus unohdan koko Emmentaalin kun on muuta tekemistä ja saan katsoa monta jaksoa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset jaksot on olleet kuraa jo reilu 10 vuotta.
Katselkaa vanhoja täältä: https://www.youtube.com/@classicemmerdale8865/playlists
Kiitos vinkistä, tilasin heti! Nostalgiaa siis luvassa pilvin pimein ;)
Mä tykkään katsoa monta jaksoa peräkkäin. Katsomo plussasta katson yleensä kaikki 5 jaksoa putkeen silloin kun on sopivasti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
torstaina Emme 16.30
Eihän sitä jääkiekkoa tarvi seurata katsoakseen ohjelmaoppaasta millon Emme tulee. Mulle muuten tallentuu kaikki jaksot tulee mihin aikaan tahansa.
Niin tallentuu mullekkin mutta meillä onkin Elisa viihde. Monet joutuvat katsomaan ihan vaan telkkarin aikojen "armolla".
Minä katson Katsomosta juuri silloin kun haluan, usein yökyöpelinä päiv
Nautin eniten katsomisesta normaaliin tv-aikaan jakso/päivä. On pelit ja vehkeet, mutta oon tottunut tälläiseen tyyliin sarjojen seurannassa :)
Niinpä, meitä on monenlaisia katsojia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rhona tekee ihan oikein kun ei myönnä syyllisyyttään. Mary ja Marlon voi suksia kuuseen mielipiteineen. Aprilista ollaan tekemässä kiukuttelevaa Cathy kakkosta ja Tomin ja Bellen väännöt on ihan naurettavia. Vai ei niitä ruokia voi säilyttää vaan pitää viedä naapuriin kun menevät pilalle. Eikö niillä ole jääkaappia ja pakastinta.
Jääkaappi oli myös täynnä. Ei varsinaisessa kylässä taida montaa pakastinta olla, Gabbyn ravintolassa pari, Kartanolla samoiten ja ehkä Dingle-talossa 1.
Ei ole tilaa (paitsi yläkerrassa jonne voi sijjoittaa vaikka komppaniallisen edestä porukkaa per talo).
Eiköhän joka taloudessa ole nykyään pakastin. En puhu mistään arkkupakastimista.
Viime viikolla näytettiin kun Cain otti kaappipakastimesta jäätelöä pojalleen kotonaan.
Tom halusi 'taas' näpäyttää Belleä, kun tämä ei toiminut hänen haluamallaan tavalla (ruoan tilaus). Lyttää Belleä jatkuvasti ja sitten väittää, että tämä ymmärsi väärin. Bellen ilme: mitä tässä just tapahtui (taas)?
Tom vähättelee Bellen töitä, sukulaisia, nostaen itseään, varallisuuttaan yms.
Ihme tyyppi !
Vierailija kirjoitti:
Tom halusi 'taas' näpäyttää Belleä, kun tämä ei toiminut hänen haluamallaan tavalla (ruoan tilaus). Lyttää Belleä jatkuvasti ja sitten väittää, että tämä ymmärsi väärin. Bellen ilme: mitä tässä just tapahtui (taas)?
Ihme tyyppi !
Ne on vähän urveloita kummatkin mutta Tom kyllä nälvii Belleä enemmän ja ilkeämmin. Surkea tuhoontuomittu parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ne on vähän urveloita kummatkin mutta Tom kyllä nälvii Belleä enemmän ja ilkeämmin. Surkea tuhoontuomittu parisuhde.
Sitä se on ja on ollut alusta saakka, joku listasi Tomin synnit jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppi !
Eipähän Emmessä ole tainnut monikaan parsuhde kestää niin kuin solmittaessa luvataan. Lieneekö yksikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppi !
Eipähän Emmessä ole tainnut monikaan parsuhde kestää niin kuin solmittaessa luvataan. Lieneekö yksikään
Noilla kahdella on kuitenkin moni asia takkuilluit alusta asti. Esimerkiksi Brenda ja Eric lienee edelleen suht onnellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppi !
Noilla kahdella on kuitenkin moni asia takkuilluit alusta asti. Esimerkiksi Brenda ja Eric lienee edelleen suht onnellisia?
Paitsi, että eivät ole naimisissa. Ericilla ainakin kaksi aikaisemmpaa vaimoa ja Brandallakin yksi vihitty mies ja Bob.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
torstaina Emme 16.30
Minä katson Katsomosta juuri silloin kun haluan, usein yökyöpelinä päiv
No ei siihen mitään Elisa viihdettä tarbitse kunhan on vähän uudempi tv katsomosta voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppi !
Brenda ja Eric ovat oikeastikkin aviossa
Vierailija kirjoitti:
Cain ja Moira ovat olleet aika onnellisia Moiran pettämisen jälkeen. Nicola ja Jim liitossa on ryppyjä mutta pysyvät yhdessä, Kim ja Will lienee ovat onnellisia. Dawnin ja Billyn liitto toimiii.
Sisko ja veli ovat samasta puusta tehty.
Chloe vahvisti sen onnettomuudeksi.ja ei Mackin hourailut sitä muuta.