Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
40541/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elizabeth oli uuvuksissa mutta varmasti aavisti puolison käytöksestä asian oikean laidan. Kuinkahan käy? 

Kuka Elizabeth?

Taitaa olla teksti väärässä ketjussa :)

Sama: ihmiset kirjoittellee jauhelihasta jauhenlihaketjuun, kuinka sivistymätöntä!

Vierailija
40542/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella voisi olla Elizabeth. Kaalepin muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40543/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin käsikirjoittaja niin kirjoittaisin Bellelle järkeä päähän ja että heittäis Tomin pihalle! Kontrolloiva mies sekä pienentää ja alistaa Belleä. 

Vierailija
40544/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko Ruby? Mulla on huono nimimuisti. Joku muistaa luultavasti hyvin.

Vierailija
40545/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset jaksot on olleet kuraa jo reilu 10 vuotta.

Katselkaa vanhoja täältä: https://www.youtube.com/@classicemmerdale8865/playlists

Vierailija
40546/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo yksi puukottaa mielenterveys ongelmissaan ja pääsee tosta noin himaan..(toki onhan se nykypäivää meilläkin)

jopa sairaalan kautta kävi moikkaamassa missä puukotettu makaa..ja sitten yks joka leikattu juuri lähtee sairaalasta himaan😂😴😂

Monissa sarjoissa näkee tuota, että tyyppi makaa henkitoreissaan sairaalassa, kunnes yhtäkkiä repiikin piuhat irti, koska on ihan pakko lähtee just nyt. idioottimaista.

Vierailija
40547/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko Ruby? Mulla on huono nimimuisti. Joku muistaa luultavasti hyvin.

Ruby on hän, Ella on vastaanottovirkailija lääkäreille

Vierailija
40548/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutat ihan tavallisia kysymyksiä ja kommentteja?

Vierailija
40549/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa kävi Kanadassa tässä välissä pistämässä siellä asiat kuntoon ja tuli nyt pysyvästi kylään. Siksi sanoi että tulin Kanadasta. Ja tämä on vain minun arveluani.

Jos kävi Kanadassa niin se tapahtui pari viikkoa sitten kun oli viikon poissa, sen jälkeen on ollut jokaisena päivänä kylässä.

Vierailija
40550/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin käsikirjoittaja niin kirjoittaisin Bellelle järkeä päähän ja että heittäis Tomin pihalle! Kontrolloiva mies sekä pienentää ja alistaa Belleä. 

Kyllä tuo avioliitto kohta päättyy.

Vierailija
40551/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Elizabeth?

Ehkä katsoo wanhoja jaksoja joissa oli Elizabeth Pollard (Ericin vaimo nro 2) mukana.

Vierailija
40552/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

torstaina Emme 16.30

Olkaa hyvät :)

Kiitos! Olen siihen jo tottunut että tulee perjantaisin aikaisemmin jääkiekon vuoksi, mutta ei ole tullut mieleenikään että voisi torstainakin käydä niin kun itse en jääkiekkoa seuraa yhtään niin en tiedä koska tulee matseja.

Vierailija
40553/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Olen siihen jo tottunut että tulee perjantaisin aikaisemmin jääkiekon vuoksi, mutta ei ole tullut mieleenikään että voisi torstainakin käydä niin kun itse en jääkiekkoa seuraa yhtään niin en tiedä koska tulee matseja.

Riippuu milloin Suomi pelaa päiväottelussa.

Ensi viikon tiistaina sitten seuraavan kerran.

Vierailija
40554/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

torstaina Emme 16.30

Eihän sitä jääkiekkoa tarvi seurata katsoakseen ohjelmaoppaasta millon Emme tulee. Mulle muuten tallentuu kaikki jaksot tulee mihin aikaan tahansa.

Vierailija
40555/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvoton palsta..

Vierailija
40556/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

torstaina Emme 16.30

Eihän sitä jääkiekkoa tarvi seurata katsoakseen ohjelmaoppaasta millon Emme tulee. Mulle muuten tallentuu kaikki jaksot tulee mihin aikaan tahansa.

Niin tallentuu mullekkin mutta meillä onkin Elisa viihde. Monet joutuvat katsomaan ihan vaan telkkarin aikojen "armolla".

Vierailija
40557/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain oli ilkeä kuin ei sallinnut Charityn rypeä itsesäälissä ja juoda itseään känniin.

Vierailija
40558/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cain oli ilkeä kuin ei sallinnut Charityn rypeä itsesäälissä ja juoda itseään känniin.

Olihan tää sarkasmia, olihan?

Vierailija
40559/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhona tekee ihan oikein kun ei myönnä syyllisyyttään. Mary ja Marlon voi suksia kuuseen mielipiteineen. Aprilista ollaan tekemässä kiukuttelevaa Cathy kakkosta ja Tomin ja Bellen väännöt on ihan naurettavia. Vai ei niitä ruokia voi säilyttää vaan pitää viedä naapuriin kun menevät pilalle. Eikö niillä ole jääkaappia ja pakastinta. 

Vierailija
40560/44653 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun poliisit eivät reagoineet, vaikka Mack sanoi, että Charityn oli pakko tappaa Harry. Eikös sitä väitetty vahingoksi? 

Ketju on lukittu.