Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
35941/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin katsoa uusimman jakson vasta 20.00. Ettekö voisi tästä lähtien ottaa sitä huomioon? Monta kertaa on katselukokemus pilattu. Eihän se minun vastuullani ole spoilaannunko, vaan niiden jotka kirjoittelee. Ei nämä keskustelupalstat niin toimi.

Vierailija
35942/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdin katsoa uusimman jakson vasta 20.00. Ettekö voisi tästä lähtien ottaa sitä huomioon? Monta kertaa on katselukokemus pilattu. Eihän se minun vastuullani ole spoilaannunko, vaan niiden jotka kirjoittelee. Ei nämä keskustelupalstat niin toimi.

L u m i h i u t a l e <-> Perinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35943/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Vierailija
35944/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson kaikki jaksot vasta viikonloppuna koska en ehdi muulloin... voisiko edellisen viikon ohjemista jutella vasta seuraavalla viikolla ettei katselukokemus mene pilalle?

Okei , tämä oli vitsi mutta keskustelun taso on tätä.

Vierailija
35945/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne spoileriketjuunkaan voi mennä ne, jotka katsovat katsomosta Suomen tahtiin, kun siellä kerrotaan jo vuoden päästä tapahtuvat asiat. Ovat siis tietynlaisia väliinputoajia tässä. Ehkä tässä on kolme poliittista ryhmää? 

Vierailija
35946/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeston tv:n katselijat, vasemmiston spoilaajat sekä keskustan kompromissit.

Vierailija
35947/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Ihan ilmaiseksi näkee katsomosta, mutta ihan miten vain.

Kuka on väittänyt että se on maksullinen, ei kukaan. Luetun ymmärtäminen?

Eräs tuossa puhui katsomon ilmaisesta ja maksullisesta versiosta, niin toin vain esille että näkee ilmaiseksi. Ei tarvitse ruveta ilkeilemään.

Taisin olla minä, pahoittelut, en tiennyt, että on Katsomossa ilmaiseksi jo heti vuorokauden vaihtuessa, luulin maksullisen puolen jutuksi. 

Vierailija
35948/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne spoileriketjuunkaan voi mennä ne, jotka katsovat katsomosta Suomen tahtiin, kun siellä kerrotaan jo vuoden päästä tapahtuvat asiat. Ovat siis tietynlaisia väliinputoajia tässä. Ehkä tässä on kolme poliittista ryhmää? 

Avatkaa toki tämmöinen väli-spoiliketju, hah

Ylläpito vois riemastua, kun yhen äkin olis monta, monta Emme-ketjua.

Ja Kalevauva sais biisin aiheita, oli muuten eri nasta bändi, näin kesällä :)

Vierailija
35949/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyhää televisiotani on loukattu. Aion viedä asian eteenpäin, ei tule jäämään tähän!

Vierailija
35950/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Ihan ilmaiseksi näkee katsomosta, mutta ihan miten vain.

Kuka on väittänyt että se on maksullinen, ei kukaan. Luetun ymmärtäminen?

Eräs tuossa puhui katsomon ilmaisesta ja maksullisesta versiosta, niin toin vain esille että näkee ilmaiseksi. Ei tarvitse ruveta ilkeilemään.

Taisin olla minä, pahoittelut, en tiennyt, että on Katsomossa ilmaiseksi jo heti vuorokauden vaihtuessa, luulin maksullisen puolen jutuksi. 

Ei sinun tarvitse pahoitella mitään, ei sitä voi kaikkea tietää. 

Vierailija
35951/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn katsomaan tämän päivän ja huomisen jaksot vasta maanantaina, kello 15.35. Joten ette saatana spoilaa noita jaksoja ennen sitä, perkele!!!

Vierailija
35952/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä minä minä. Minun tarpeeni ja tahtoni. Jos ei muut tottele niin ovat ilkimyksiä!

Vierailija
35953/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä minä minä. Minun tarpeeni ja tahtoni. Jos ei muut tottele niin ovat ilkimyksiä!

Täällähän on 'perinne'enemmistö, vakio <-> lumihiutaleet, kukin keskenään erilaiset

Vierailija
35954/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatkaa toki tämmöinen väli-spoiliketju, hah

Ylläpito vois riemastua, kun yhen äkin olis monta, monta Emme-ketjua.

Ja Kalevauva sais biisin aiheita, oli muuten eri nasta bändi, näin kesällä :)

Johan niitä ketjuja on 3 kappaletta.

Vierailija
35955/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Faithin kuolemasta siis vuosi,  Livin kuolemasta ja Eshterin syntymästä myös?

Harvoin aikaa määritetään, synttärit joskus on, muttei edes mainita, mitä päivänsankari täyttää

Faith: Kyllä (no muutaman päivän myöhässä) ja "esiintyi" vielä kahdesti tuon jälkeen,

Liv: Kuoli muutaman päivän Faithin jälkeen ja "sai" myös postuumiesiintymisiä.

Noiden kahden muistelot ilmeisesti yhdistettiin kun Faithin kuolinpäivänä nyt oli Chasin kidnappaus.

Esther: Syntyi päivä sen jälkeen kun Liv oli kuollut.

Cainin synttäreitä (tulossa taas 30. marraskuuta) en muista että olisi paljoa juhlittu,

Vierailija
35956/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että menneet hahmot ovat mukana nykyisten hahmojen muistoissa ja puheissa. Monessa muussa sarjassa kun hahmo poistuu, niin sen olemassaolo unohdetaan.

Vierailija
35957/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaksi sivua täynnä aivan tarpeetonta liirumlaarumia joustamattomilta jäykkäperseiltä!

Jankkasitäjankkatätä. Että nyt haetaan kellon aikaa, milloin palstalle saa mistäkin kirjottaa!? 😂

Käsittämättömän joustamatonta porukkaa. Osa toki yrittää piiloutua vitsin taakse, todella surkeella menestyksellä.

Relatkaa.

Vierailija
35958/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin vaikeaa laittaa ensin, että spoileri ja jättää hiukan väliä. Jos on niin kiire 5keskustella vaikka jakso tulee vasta ilalla. 

Ongelma on ratkaistu. 

Vierailija
35959/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa lukemaan sivistynyttä keskustelua jopa spekulointeja Emmerdalesta ja sen tapahtumista. Sen sijaan täällä on kakaramaista vänkäämistä turhanpäiväsistä asioista. Pitäisköhän teidän tehdä myös ihan oma ketjunne myös. On spoilausketju ja te muut voisitte tehdä vänkäysketjun jossa voitte jatkaa tuota lapsellista touhuanne. No, asiaan. Silloin kun Graig haettiin poliisien toimesta pois, näytettiin hänen sihteerikköään pitkään. Hänellä taitaa olla myös sanansa sanottavana Graigista. No, aika näyttää. Muistakaa että joulunpyhinä Emmerdalen esitysaika voi vaihdella. Peace!

Vierailija
35960/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Kiva että menneet hahmot ovat mukana nykyisten hahmojen muistoissa ja puheissa. Monessa muussa sarjassa kun hahmo poistuu, niin sen olemassaolo unohdetaan.

Pieni kylä eli kaikki tuntevat toisensa ja kuolleet on kaiketi suurilta osin haudattu kylän hautausmaalle. Ei toki kaikkia muisteta vaikka olisivat olleet kauankin aikaa.

Ketju on lukittu.