Jos sinun aikanasi olisi ollut opiskelijabileissä epämukavuuslomake, olisitko sitä käyttänyt?
Kommentit (58)
En osaa edes kuvitella. Mikä lomake? Tunnen itseni nyt satavuosiaaksi.
Tuskin. Jokainen juhlija on vastuussa omasta käytöksestään, eikä järjestäjän tehtävä ole kaitsea juhlijoita.
Epämukavalta tuntui, jos ei kukaan yrittänyt iskeä tai ollut mitään säpinää.
Jos joku nainen olisi käyttänyt, olisin pitänyt huolta etten ikinä ole samassa tilassa hänen kanssaan M43
Eipä tullut koskaan epämukavaa oloa. Se kundi, joka laittoi kätensä reidelleni, kattelee nyt Euroviisuja tuolla olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan jos tuntui bileissä epämukavalta mentiin kotiin.
Tämä on totta. Fuksi vuonna osallistuin fuksiaisiin ja totesin ensimmäisen tunnin aikana että ainejärjestö toiminta ei ole minua varten. En osallistunut mihinkään biletykseen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Fuksi vuonna osallistuin fuksiaisiin ja totesin ensimmäisen tunnin aikana että ainejärjestö toiminta ei ole minua varten. En osallistunut mihinkään biletykseen sen jälkeen.
Oliko tylsää vai muuten epämukavaa
Nykyajan nuoret menisi shokkiin, jos tietäisivät mitä minä ja kaverini tehtiin opiskelijatytöille juhlissa. M28
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut koskaan epämukavaa oloa. Se kundi, joka laittoi kätensä reidelleni, kattelee nyt Euroviisuja tuolla olkkarissa.
Otit mieheksi törkeän ahdistelijan??
Kaikki olisivat nauraneet tuollaiselle lomakkeelle ja pitäneet sen lanseeraajaa mt-ongelmaisena.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki saa laittaa käden sun reidelle ja se on ok? Se ostarin spurgukin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisivat nauraneet tuollaiselle lomakkeelle ja pitäneet sen lanseeraajaa mt-ongelmaisena.
Eli susta r_iskaus on oikein? Jos valittaa niin on mt-ongelmainen?
Mulla oli aina hyvin epämukavaa yliopiston bileissä koska kukaan ei puhunut minulle.
Olis voinu täyttää lomakkeen, kun yli 30-V meitä opiskelijapoikia vanhempi känninen yliopistolehtorihaahkaämmä yritti houkutella meitä nuoria miehiä mukaansa saunaan. Kyse oli pikkujouluista. Niitä vietettiin opiskelijoiden ja henkilökunnan kesken.
Olisin täyttänyt ko lomakkeen kertomalla miten ahdistava ko lomake on.
Ihan oikeasti Eikö voi vain poistua tilanteesta kuten ennen? Toki joku päällekävijä poistetaan sieltä bileistä, koska aiheuttaa häiriötä. Niin ainakin aiemmin toimittiin.
Vierailija kirjoitti:
Se sama mimmi joka antoi mulle baarissa handjobin housujen läpi, käy samassa pikkupaikkakunnan kaupassa kuin minä perheeni kanssa. Olin tuolloin jo kimpassa lasteni äidin kanssa. Kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Olisin täyttänyt ko lomakkeen kertomalla miten ahdistava ko lomake on.
Ihan oikeasti Eikö voi vain poistua tilanteesta kuten ennen? Toki joku päällekävijä poistetaan sieltä bileistä, koska aiheuttaa häiriötä. Niin ainakin aiemmin toimittiin.
Mites poistut kun yleensä bileet ovat aika pienissä tiloissa? Ei kukaan järjestäjä voi vahtia niin tarkkaan että huomaa kaikki mahdolliset tilanteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit mieheksi törkeän ahdistelijan??
ähentääkin 700 eri lomaketta olis pitänyt täyttää ja juost kädet pystyssä karkuun viereiseen huoneeseen tekee tiktok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli susta r_iskaus on oikein? Jos valittaa niin on mt-ongelmainen?
epämiellyttävä olo on sun mielestä rxiskxus?