Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ssilmäilin jaksosepitettä ja heiii! Olis kivempi, jos ne olisi vaan jaksoselityksiä. Kiitos, kun jaksat jaksot auki kirjoittaa, mutta jos ne omat mielipiteet jäis pois sieltä.
Ei mun mielestä Mandy ollut mitenkään mustasukkainen. Päinvastoin. Hän on ollut upea tuki Paddylle ja viihtyy Even kanssa hyvin. Yrittänyt olla vähän Chasinkin tukena. Varovasti. Myös aidosti oli sitä mieltä, että Paddyn ja Chasin olisi ollut järkevääkin viettää keskenään aikaa.
En kyllä tiedä, olisko se Mandyn ja Paddyn tehtävä puhua Gracesta Evelle kuitenkaan.
Eve näyttelijä on kyllä loistava valinta. Vois hyvinkin olla Paddyn näyttelijän oma, kikatuksineen päivineen.
Itseäni harmitti, että tämä jaksojen selvittäjä paljasti kuka tämä Chasin "ryyppykaveri" oli. Menipä siinäkin taas kerran jännitys/yllätys pilalle, kiitos vaan kovasti.
No olihan se selvää jo ensin kohtaamisesta. Harry / Simon / ryyppykaverihan on nähty jo aikapäiviä sitten. Tämä oli odotettavissa.
Mulle on käynyt tuo sama kuin Chasille. Istuimme yövieraani kanssa aamupalapöydässä, kun exäni paukkasi ovesta yllättäen nyxänsä ja lastemme kanssa. Kauhea riita tuli, vaikka oli sovittu että ilmoittavat mihin aikaan tulevat. En vieläkään ymmärrä mitä väärää tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ssilmäilin jaksosepitettä ja heiii! Olis kivempi, jos ne olisi vaan jaksoselityksiä. Kiitos, kun jaksat jaksot auki kirjoittaa, mutta jos ne omat mielipiteet jäis pois sieltä.
Ei mun mielestä Mandy ollut mitenkään mustasukkainen. Päinvastoin. Hän on ollut upea tuki Paddylle ja viihtyy Even kanssa hyvin. Yrittänyt olla vähän Chasinkin tukena. Varovasti. Myös aidosti oli sitä mieltä, että Paddyn ja Chasin olisi ollut järkevääkin viettää keskenään aikaa.
En kyllä tiedä, olisko se Mandyn ja Paddyn tehtävä puhua Gracesta Evelle kuitenkaan.
Eve näyttelijä on kyllä loistava valinta. Vois hyvinkin olla Paddyn näyttelijän oma, kikatuksineen päivineen.
Itseäni harmitti, että tämä jaksojen selvittäjä paljasti kuka tämä Chasin "ryyppykaveri" oli. Menipä siinäkin taas kerran jännitys/yllätys pi
Harmitti minuakin, kun en "Simonia" tunnistanut. Tutulta näytti, ihmettelin vaan, kuka ja missä tilanteessa olen nähnyt, ihan niinkuin oikeassakin elämässä joskus voi käydä. Minusta ei Harryltä näyttänyt, oliko Harry kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni harmitti, että tämä jaksojen selvittäjä paljasti kuka tämä Chasin "ryyppykaveri" oli.
Sama mulla, olisin halunnut epätietoisuuden säilyttää ja pitkittää mielessäni juonta
Spoilien takia jätän ketjun, kuihtukoot keskenäns. Spoilit pilaa koko katselunautinnon...
heipat
Olipa mukava ketju, aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni harmitti, että tämä jaksojen selvittäjä paljasti kuka tämä Chasin "ryyppykaveri" oli. Menipä siinäkin taas kerran jännitys/yllätys pilalle, kiitos vaan kovasti.
Eihän tämä ollut mikään salaisuus , katsojat tiesivät kuka Chasin "ryyppykaveri" oli.
Roolihahmot eivät.
Mutta pienessä kylässä on jo paljon ihmisiä, jotka tietävät kuka hän on.
Gabel, Gain, "Nate" Robinson ja Harryn otto tytär, Chloe Harris.
Minusta oli aika riski, joku tuttu olisi tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt tuo sama kuin Chasille. Istuimme yövieraani kanssa aamupalapöydässä, kun exäni paukkasi ovesta yllättäen nyxänsä ja lastemme kanssa. Kauhea riita tuli, vaikka oli sovittu että ilmoittavat mihin aikaan tulevat. En vieläkään ymmärrä mitä väärää tein.
Lapsen tuojakin voisi varmistella, että sopiiko lasta tuodakaan just sillä hetkellä.
Even tapauksessa vielä, että tyttö asuu pubissa! Siellä on jatkuvasti jotain häröjä ja tavarantoimittajia. Paljon pyörii uusia kasvoja, että yksi Harry olisi siihen sekamelskaan hukkunut.
Toisekseen. Lapsella oli päiväkotipäivä, kun Mandy sitten kiireellä lähti tyttöä viemään.
Miksi edes pyöräytti äitiä moikkaamassa, eikun suoraan päikkyyn vaan.
Nyt sitten Paddy rupee puhmaan Even itselleen otosta, kun viisi minsaa mennyt Mandyn kanssa kivasti. Siellä Liamin nurkissako ne Even sitten kasvattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen tuojakin voisi varmistella, että sopiiko lasta tuodakaan just sillä hetkellä.
Even tapauksessa vielä, että tyttö asuu pubissa! Siellä on jatkuvasti jotain häröjä ja tavarantoimittajia. Paljon pyörii uusia kasvoja, että yksi Harry olisi siihen sekamelskaan hukkunut.
Toisekseen. Lapsella oli päiväkotipäivä, kun Mandy sitten kiireellä lähti tyttöä viemään.
Miksi edes pyöräytti äitiä moikkaamassa, eikun suoraan päikkyyn vaan.
Nyt sitten Paddy rupee puhmaan Even itselleen otosta, kun viisi minsaa mennyt Mandyn kanssa kivasti. Siellä Liami
Sehän on iöt ja ajat ollut tyylinä Emmessä, että silloin kun kenekään ei olisi suotavaa päästä sisään kämppään niin ovet ovat selkosen selällään mutta kun pitäisi päästä vaikkapa auttaan jotakut niin ovet ovat kymmenen säpin takana.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Vinny??
Samin kanssa Irlannissa.
Missä oli Amalia ja Esteri kun Chasillä oli orgiat? Kai ne vieläkin asuu pubissa? Ja asuuko Mandy nyt tohtorin talossa Paddyn kanssa? Nämä sotkuiset asumisjärjestelyt ovat liika jo käsikirjoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Amalia ja Esteri kun Chasillä oli orgiat? Kai ne vieläkin asuu pubissa? Ja asuuko Mandy nyt tohtorin talossa Paddyn kanssa? Nämä sotkuiset asumisjärjestelyt ovat liika jo käsikirjoittajille.
En tiedä missä Amalia ja Esther oli mutta sen voin sinulle kertoa, että yksinään sohvalla nukkuva mies ei ole yhtä kuin orgiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä Amalia ja Esther oli mutta sen voin sinulle kertoa, että yksinään sohvalla nukkuva mies ei ole yhtä kuin orgiat.
Ainakin Karhun mielestä oli orgiat. Ja jos Claudette, tämä ihana, hurskas nainen, olisi tiennyt asiasta niin hän olisi varmasti myös tuominnut nämä Chasin haureudet.. Jotan minä myös. t.Päivi.
Oletteko 10 vuotiaita? Niin sekavaa sössötystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa olet mutta tuskin Emmerdalen käikirjoittajat tätä lukevat.
Voihan se olla, että tänne tulee aina uutta porukkaa keskustelemaan, eikä tietenkään jaksa ja halua lukea vajaata kahtatuhatta sivua viestejä läpi, eivätkä siten tiedä, että tähän ketjuun ei toivota spoilauksia. Aloituksessa kun niistä ei ole mainittu mitään. Sitten pitäisi itse löytää se spoilauksille tarkoitettu ketju. Vai haluavatko vain ilkeillä. Joku spoilaaja voisi vastata.
Ja vielä: kun jakso on esitetty Suomessa, minun mielestäni ei tietenkään ole spoilausta, jos siitä sen jälkeen keskustellaan. Jos jakso on jäänyt katsomatta, niin ei sitten parane tulla tänne lukemaan viestejä. Eiväthän muut keskustelijat voi tietää, milloin kukakin minkäkin jakson katsoo. Mutta jos se on telkkarista tullut, silloin oletus on, että se on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että tänne tulee aina uutta porukkaa keskustelemaan, eikä tietenkään jaksa ja halua lukea vajaata kahtatuhatta sivua viestejä läpi, eivätkä siten tiedä, että tähän ketjuun ei toivota spoilauksia. Aloituksessa kun niistä ei ole mainittu mitään. Sitten pitäisi itse löytää se spoilauksille tarkoitettu ketju. Vai haluavatko vain ilkeillä. Joku spoilaaja voisi vastata.
Ja vielä: kun jakso on esitetty Suomessa, minun mielestäni ei tietenkään ole spoilausta, jos siitä sen jälkeen keskustellaan. Jos jakso on jäänyt katsomatta, niin ei sitten parane tulla tänne lukemaan viestejä. Eiväthän muut keskustelijat voi tietää, milloin kukakin minkäkin jakson katsoo. Mutta jos se on telkkarista tullut, silloin oletus on, että se on nähty.
Hieno kommentti, voi kun näitä 'asiallisia' olis enemmän, hupsutteluakaan unohtamatta.
Kiva ketju on ollutkin, pitkään...
Hei Spoilaaja, mitä Sulle kuuluu tänään? Kerrohan meille, miksi spoilaat täällä? Tiedät kai, et Emmen spoileille on oma ketjunsa?
Menkää sinne Emmerdalen juhliin itkemään spoilauksista ja vaihtelemaan ruokaohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Menkää sinne Emmerdalen juhliin itkemään spoilauksista ja vaihtelemaan ruokaohjeita.
Menkää spoilaajat spoiliketjuun
Eipä tänne pal ketään jääkään... jaottelun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka oisinkin?
Ulkoiluttamassa Chipiä.