Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
35481/44653 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Millainen majatalon isäntä toi Bob on olevinaan? Laittaa Liamin maksamaan toisten ruuat. Törkeää.

Ensnnäkin se varaus ja sitten toi maksu. Bobilla on yleensä pelisilmää. Pieni paikka, mutta viereiseen pöytään?

Nyt mä tajusin! Meinasin ääneen kysellä, miten se oli Liamille niin kiukkunen... Niin se suhde.

Silti Liam ei ole velvollinen maksamaan muiden laskuja. Vähän jalkaa nyt Liam! Ei tartte kaikkea hyväksyä.

Muutenkin ihmettelen näitä pariskuntia, että jäivät sinne "yhdessä" syömään. Toisekseen mitä se Chloe sitä päätään auko. Sen vinkkelistä hän on väärin tekijä kuitenkin.

Vierailija
35482/44653 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jaksoo miettinyt, että miksi Nate (jota suomentaja kutsui muuten Billyksi cainin ja calebin keskustelussa) kulkee pyhäpuku päällä. Ajattelin sen menevän hautajaisiin, mutta tunsiko se edes perhettä saati vainajaa.

Sehän tais tehdä niitä kuskin hommia. Aika skarppi jäbä puvussa ja ryhdissä.

Belle se nyt sitte kuitenkin muuttaa, vaikka ensin oli jäämässä kotiin zakin avuksi. Hirveen nopeita jotkut käänteet ja Lydia yhä murjottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35483/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas cain, caleb ja nate muuttunu samanvärisiksi. Luulin että telkkarin säädöt on pielessä mutta muut näyttää ihan normivärisiltään.

Itse tykkään spoilereista. Välillä tuntuu ettei viitsi enää katsoa koko sarjaa, mutta  spoilaus antaa taas uutta kipinää kun tietää jotain jännää olevan tulossa.

Sittenhän voit mennä suosittuun spoiliketjuun, eikö?

Vierailija
35484/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuolla on "vähän" ihmeellisiä heittoja. Nyt tämä ravintola lasku Liamille. Mitä ihmettä sille kuuluu Macin ja Chloen syömiset? Ei yhtään mitään. Samoin ärsytti taannoin, kun Suni huuteli jostain kulmakarvojen muotoilu maksusta Charlesin piikkiin. Tämä "rangaistuksena" Tomin ravistelusta. On kyllä välillä ihan pimeetä jengiä.

Vierailija
35485/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuolla on "vähän" ihmeellisiä heittoja. Nyt tämä ravintola lasku Liamille. Mitä ihmettä sille kuuluu Macin ja Chloen syömiset? Ei yhtään mitään. Samoin ärsytti taannoin, kun Suni huuteli jostain kulmakarvojen muotoilu maksusta Charlesin piikkiin. Tämä "rangaistuksena" Tomin ravistelusta. On kyllä välillä ihan pimeetä jengiä.

Pitäisköhän itsekin tästä lähtien kaikissa palveluissa sanoa että juu, laittakaa tämän henkilön piikkiin, kiitos ja näkemiin. :D

Vierailija
35486/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän itsekin tästä lähtien kaikissa palveluissa sanoa että juu, laittakaa tämän henkilön piikkiin, kiitos ja näkemiin. :D

Just näin. Ihan seuraavalla kauppareissulla voi jo ilmoittaa, että takana oleva henkilö/perhe maksaa ostokseni, kiitos ja moikka vaan kaikille:D

Vierailija
35487/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pöydänvarausjuttu oli ihan outo. Ja miksi sitten piti ihan siihen viereen ohjata Charity ja Liam? Laskun maksattaminen oli ihan pimeä juttu. 

Sarjassa on aika paljon selkeitä epäloogisuuksia. Tuo Graigin ja Samsonin työveivaus, miksi näytti jotain ohjelmaa ja sitten ei siitä sen kummempaa tullut kuin alkoi puhua suhteestaan. Mikä ihmeen tietokonefirma tuo edes on? 

Vierailija
35488/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pöydänvarausjuttu oli ihan outo. Ja miksi sitten piti ihan siihen viereen ohjata Charity ja Liam? Laskun maksattaminen oli ihan pimeä juttu. 

Sarjassa on aika paljon selkeitä epäloogisuuksia. Tuo Graigin ja Samsonin työveivaus, miksi näytti jotain ohjelmaa ja sitten ei siitä sen kummempaa tullut kuin alkoi puhua suhteestaan. Mikä ihmeen tietokonefirma tuo edes on? 

Tää viimesin liitty jotenkin tekoälyyn, ne aiemmat peleihin... nyt Graig kysyi Samsonin mielipidettä ja käänsi ruudun sinne päin!!!

Vierailija
35489/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas cain, caleb ja nate muuttunu samanvärisiksi. Luulin että telkkarin säädöt on pielessä mutta muut näyttää ihan normivärisiltään.

Itse tykkään spoilereista. Välillä tuntuu ettei viitsi enää katsoa koko sarjaa, mutta  spoilaus antaa taas uutta kipinää kun tietää jotain jännää olevan tulossa.

Ja ihan samoin. 

JOTKUT MEISTÄ kyllästyy katsomaan jankkaavavaa sarja ja etsii tulevia tapahtumia ja tietoja.

Vierailija
35490/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joku aika sitten ihmettely Cloen päihtymisestä ja onko tämä nyt 2 kerta kun ovat ulkona? Näin jakso kuvauksen ja ihmettelin että nytkö se jakso esitetään.

Vierailija
35491/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan samoin. 

JOTKUT MEISTÄ kyllästyy katsomaan jankkaavavaa sarja ja etsii tulevia tapahtumia ja tietoja.

Ihan vapaastihan sä voit etsiä tulevia tapahtumia, mutta täällä iso osa ei niistä halua tietää. Siksi teille on oma ketjukin, missä voitte keskenänne niitä jakaa. Capice?

Vierailija
35492/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoilasinko minä? Vai miksi pitäisi mennä toiseen ketjuun? Ihme palstapoliisi..

Minä luen spoilerit ihan muualta enkä jaa niitä tänne.

Vierailija
35493/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, että Lydia vihdoinkin sai kerrottua raiskauksesta. Toivottavasti nyt alkaisi tapahtumaan.

Vierailija
35494/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tohtori ihan nössö vai tosi tyhmä?

Vierailija
35495/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, yksi tietää jo Lydian tapauksesta!

Vierailija
35496/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Hienoa, yksi tietää jo Lydian tapauksesta!

Juu ja just oikea henkilö. Eiköhän Kim pistä tuulemaan!

Vierailija
35497/44653 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan jatkuu tuo Graig systeemi. Samson on varmaan ihastunut Graigiin, kun joka toinen sana on Graig. Toivottavasti Kimin hevostalleilta löytyy kuohitsemistyökalut.

Vierailija
35498/44653 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut seuranneesi tiiviisti? Amy ja Matty vielä yhdessä? 

Mietin vaan eikö Amyllä tee koskaan mieli oikeaa miestä? Sen sijaan että on yhdessä miestä leikkivän Moiran tyttären kanssa..Ei mitään trans- tai muitakaan vähemmistöjä vastaan minulla! Kunhan vain mietin..

Kaikista oikeammat miehet ovat minusta sellaisia ukkomiehiä ja varattuja, jotka tulevat kylään mulle iltaisin..onneksi tälläisiä riittää..tosin oon vaan yhden kanssa tautiriskin minimoimiseksi. 

Terv. 40+ nainen

Vierailija
35499/44653 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan jatkuu tuo Graig systeemi. Samson on varmaan ihastunut Graigiin, kun joka toinen sana on Graig. Toivottavasti Kimin hevostalleilta löytyy kuohitsemistyökalut.

Eiköhän löydy.

Vierailija
35500/44653 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tullut seuranneesi tiiviisti? Amy ja Matty vielä yhdessä? 

Mietin vaan eikö Amyllä tee koskaan mieli oikeaa miestä? Sen sijaan että on yhdessä miestä leikkivän Moiran tyttären kanssa..Ei mitään trans- tai muitakaan vähemmistöjä vastaan minulla! Kunhan vain mietin..

Kaikista oikeammat miehet ovat minusta sellaisia ukkomiehiä ja varattuja, jotka tulevat kylään mulle iltaisin..onneksi tälläisiä riittää..tosin oon vaan yhden kanssa tautiriskin minimoimiseksi. 

Terv. 40+ nainen

Onko Matty leikkauttanut itselleen keskijalan? Okei..myönnän että olen tänään hieman ilkeällä tuulella..sorry!!!

T 40+ nainen

Ketju on lukittu.