Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Miksi Marshallille ei olisi kukaan kertonut isänsä typeröinnistä? Esim Arthur, kun ovat väleissä. Passi lienee toimitettu tavalla tai toisella tai hankittu uus.. ei tärkeä aihe mitenkään.
Miksi Amelia Moiralle muuttais tyttärineen? En nyt näe tätä kuvioo, vaikka Cain lupaskin kattoo tyttöjen perään.
Rishin hautajaiset kestää kaksi viikkoa, mutta Jain elämässä tapahtui paljon muuta tärkeämpää, ettei voinut jäädä.
Paddy siellä se tekee elänlääkärihommeleita ja on Even kanssa. Iltasin lipittää teetä Tri Tuhman ja isänsä kanssa.
Mä alan ymmärtää paria työkaveria, jotka julistivat, ettei ikinä katso telkkaria naisen kanssa tai vie leffaan.
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai sitten joristaan asian vierestä. Mutta nyt mä ymmärrän, miksi jenkkiohjelmissa on kaikki pureskeltu valmiiksi.
Tää ketju toisinaan on todella turhauttava.
Nyt tähän vielä tyhmimmät vastaakin. Argh!
Vuokralainen voi vuokrata toiselle koko vuokra-asunnon ainoastaan vuokranantajan suostumuksella, mutta alivuokralaisen voi vuokralainen ottaa ilman lupaa. Näin meillä, en tiedä miten briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marshallille ei olisi kukaan kertonut isänsä typeröinnistä? Esim Arthur, kun ovat väleissä. Passi lienee toimitettu tavalla tai toisella tai hankittu uus.. ei tärkeä aihe mitenkään.
Miksi Amelia Moiralle muuttais tyttärineen? En nyt näe tätä kuvioo, vaikka Cain lupaskin kattoo tyttöjen perään.
Rishin hautajaiset kestää kaksi viikkoa, mutta Jain elämässä tapahtui paljon muuta tärkeämpää, ettei voinut jäädä.
Paddy siellä se tekee elänlääkärihommeleita ja on Even kanssa. Iltasin lipittää teetä Tri Tuhman ja isänsä kanssa.
Mä alan ymmärtää paria työkaveria, jotka julistivat, ettei ikinä katso telkkaria naisen kanssa tai vie leffaan.
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai sitten joristaan asian vierestä. Mutta nyt mä ymmärrän, miksi jenkkiohjelmissa on kaikki pureskeltu valmiiksi.
Tää ketju toisinaan on todel
On sullakin vaikeeta. T. Se tyhmin
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla miehetkin kyllä voivat miettiä. Miksi oletat että kaikki noita asioita miettivät ovat naisia?
Terv: Emmeä seuraava mies joka tässä ketjussa on miettinyt sinun mielestä typeriä asioita.
Miksi seurata nettipalstaa joka turhauttaa? Se vasta tyhmää onkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Vink Emmen Esterin sukkiin
Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.
Olen virallisesti isokummi: kummipoikani sai tyttären, olen hälle isokummi!
Ja sitten, kun se kummipojan tytär saa lapsen olet varmaan jättiläiskummi?
Vierailija kirjoitti:
Laurel ihan hysteerisenä että Jai sekoaa samalla lailla kuin Colin koska peittelee tunteensa isänsä kuolemasta 🙄 eiköhän sillä colinilla viirannut jo hieman päässä valmiiksi ja se sitten vain kasaantui kunnes purkaantui, tuskin Jai mitään samalla lailla sekoasi, todennäköisemmin tarttuisi taas huumaisiin.
Ai Jai ei voisi seota? Ihan helpostikin. Vasta hiljattain huusi kaikille pää punaisena, kun sai tietää, että Rishin ei ollut hänen biologinen isänsä. Jailla ei ole pitkä matka joutua tohon jamaan kuin Colin. Ihan hermoheikko koko jätkä.
Vierailija kirjoitti:
mene pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.
No, kylläpäs tää sinuun kolahti, koska??.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Paddy on kadonnut ?
Niin. M i s s ä on Paddy?
Parin viikon lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sellainenkin "titteli" olemassa kuin isotäti. Tai isomummo. Miksi ei siis isokummi?
Vierailija kirjoitti:
Kukas muuten on Estherin kummitäti?
Charity kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Kätevästi oli hautajaiset Intiassa, jolloin ei tarvinnut Priyan ja Nikhilin näyttelijöiden näyttäytyä. Eikä myöskään tarvinnut keksiä selityksiä poissaoloille.
Jain ja Laurelin häihinhän ei tullut kumpikaan, eikä myöskään Laurelin isä. Muistaakseni Laurelilla on joskus ollut siskokin, eipä näkynyt häntäkään häissä. Vissiin jos tarpeeksi monta kertaa menee naimisiin, ei enää suku vaivaudu tulemaan paikalle.
Ei Jai missään Intiassa ollut vaan huvittelemassa Lontoossa sillä ei ollut poissa kuin 2 päivää ja sinä aikana ei ehdi Intiaan ja takaisin (vaikka Emmessä aika on kuluu miten sattuu niin tuskin sentään 2 päivää muuttuu viikoksi tai kahdeksi). Laurelin siskoa ei ole nähty sitten vuoden 2017 ja äitiä sitten vuoden 2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Marshallille soitettu ja kerrottu isukkinsa touhuista? Vai lukikohan suoraan lehdestä?
Tämä. Taas jätetty olennaista kertomatta, vai eikö pojasta enää kuullakaan mitään?
Ja missä se passi on?
Ei ole näkynyt eikä kuulunut sen jälkeen kun lähti tädin matkaan. Passi on vissiin yhä Colinin talossa silä ei sitä ainakaan vielä ole sieltä haettu.
Vierailija kirjoitti:
Noah tarjosi asuinpaikkaa ilmeisesti ilmaiseksi. Ameliahan voisi muuttaa Estherin kanssa sinne ja ottaa nykyiseen kotiin alivuokralaisia.
Joo mutta siellä asuu jo Charity, Moses, Sarah ja Noah.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralainen voi vuokrata toiselle koko vuokra-asunnon ainoastaan vuokranantajan suostumuksella, mutta alivuokralaisen voi vuokralainen ottaa ilman lupaa. Näin meillä, en tiedä miten briteissä.
Ja sitten vielä Emessä on ihan omat kuvionsa, jotka eivät välttämättä ole samat mitä muualla briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noah tarjosi asuinpaikkaa ilmeisesti ilmaiseksi. Ameliahan voisi muuttaa Estherin kanssa sinne ja ottaa nykyiseen kotiin alivuokralaisia.
Mahtuhan sinne Mac ja Chloekin jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuhan sinne Mac ja Chloekin jokin aika sitten.
Niillä ei ollut omia huoneita. Mac nukkui tietenkin Charityn kanssa ja Chloe oli Noahn sängyssä (sitä vaan ei kerrottu).
Ei Amelialla ole mitään oikeuksia vuokrata muiden omistamaa asuntoa eteenpäin. En tiedä paljonko tuossa asunnossa on neliöitä mutta se alakerta keittokomeroineen on kyllä aika pieni mutta mystisesti yläkerrassa voi toki olla loputon määrä huoneita niinkuin monella muullakin.