Tilasimme koiratarhan. Kiva vaan, ettei niitä verkkoja tullut sitten ollenkaan
Kommentit (13)
Pitihän tämä arvata. Tämä sekoilu on vertaansa vailla. Kuljetuksesta ilmoitettiin eilen, että toimitus tulee kotiin tänään. Tänään tuli ilmoitus, että toimitus tuleekin vasta ensi maanantaina.
Nyt kuitenkin tuli auto tuohon pihalle ja toimituksesta puuttuu verkko.
Juuri sanoin puolisolle, että meidän olisi pitänyt kieltäytyä ottamasta tilausta vastaan, koska sanoin jo silloin, että ei vaikuta tämä määrä siltä, mitä tilattiin.
Vierailija kirjoitti: Aika avutonta jos koiratarhaa ei saa itse rakennettua.
Saadaan rakennettua itse tarha. Näin olisi pitänyt tehdä se suunnitelma jo alkuunsa. Ajatus oli, että elementit kotiin toimitettuna on helpompaa. No noin se asia ei olekaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pitihän tämä arvata. Tämä sekoilu on vertaansa vailla. Kuljetuksesta ilmoitettiin eilen, että toimitus tulee kotiin tänään. Tänään tuli ilmoitus, että toimitus tuleekin vasta ensi maanantaina.
No jos se verkko tulee maanantaina. Itse olisin jo soittanut firmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se verkko tulee maanantaina. Itse olisin jo soittanut firmaan.
Soitin sinne firmaan, ja se asiakaspalvelija ei suostunut vastaamaan kysymyksiini. Viddu oli eka ja vika kerta kun tilattiin sieltä yhtään mitään.
On firmoja jotka ei korjaa virheitään tai suostu maksamaan rahoja takaisin kun tekee palautuksen. Ihan kotimaisia firmoja ovat. Meneekö vähän huonosti yrityksillä.
Mulla on aina tapana tarkistaa firman tiedot Finderista ennen kuin tilaan yhtään mitään.
Siis ne jäivät pois tilauksesta vai sinä et lukenut huolella, mitä tuli tilattua?