Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
29061/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colin nyt esitti 'hyvää' isää, yritti lahjoa poikaansa hampurilaisilla yms. Yritti saada pojan kotiin, miettii varmaan vain omaa mainettaan. Rakkauden tunnustukset feikkiä, jos rakastaa, ei lyö!!!

Mä en kanssa usko sen faijan puheisiin yhtään. Sillä oli jo suunnitelmissa Marshalille tiuhaan tahtiin harrastuksia joiden hän vanhana jääränä varmaan uskoo karistavan pojasta homouden?

Sitä joko on homoseksuaali tai sitten ei. Nyt tulee p*skamyrsky, mutta bi-seksuaalisuutta en ymmärrä. 

Monta naista sä oot Marshalilla nähnyt? Homoksi hän sitä vastoin itsensä luokittelee. Toki arkaillen, koska hänen isä on mikä on.

Ohis:

Eihän tässä varsinaises

Ai, no menköön kyseinen henkilö valittamaan bi-seksuaalisuuttaan jonnekin muualle. Tämä on Emmerdale ketju.

Vierailija
29062/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, mä jopa joskus tykkäsin Leylasta, mutta en tykkää enää, voiko typerämpää olla?! Mikä sillä siis oli ajatuksena kun meni Callumia tapaamaan? Oikeastiko ajatteli, että Callum ottaisi hänen lahjuksensa, lähtisi ja jättäisi kaikki rauhaan?! Mistä Leyla edes sai yhtäkkiä tuollaisen määrän rahaa? Ja totta tosiaan, miksi Leyla ei vaan soittanut poliisille, että Suzy heräsi ja näyttänyt samaan syssyyn niitä tekstareita? Olisi vihdoin todisteitakin Callumia vastaan. Ymmärrän toki, että luottamus paikalliseen poliisiin on heikohko.

Leyla sanoi myyneensä autonsa (oudon nopeasti) ja nostaneensa rahaa kaikki luottokortit tappiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29063/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, mä jopa joskus tykkäsin Leylasta, mutta en tykkää enää, voiko typerämpää olla?! Mikä sillä siis oli ajatuksena kun meni Callumia tapaamaan? Oikeastiko ajatteli, että Callum ottaisi hänen lahjuksensa, lähtisi ja jättäisi kaikki rauhaan?! Mistä Leyla edes sai yhtäkkiä tuollaisen määrän rahaa? Ja totta tosiaan, miksi Leyla ei vaan soittanut poliisille, että Suzy heräsi ja näyttänyt samaan syssyyn niitä tekstareita? Olisi vihdoin todisteitakin Callumia vastaan. Ymmärrän toki, että luottamus paikalliseen poliisiin on heikohko.

Leyla sanoi myyneensä autonsa (oudon nopeasti) ja nostaneensa rahaa kaikki luottokortit tappiinsa.

Tämä jo kerrottiin tolle jolta oli mennyt ohi mistä Leyla sai rahat.

Vierailija
29064/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colin nyt esitti 'hyvää' isää, yritti lahjoa poikaansa hampurilaisilla yms. Yritti saada pojan kotiin, miettii varmaan vain omaa mainettaan. Rakkauden tunnustukset feikkiä, jos rakastaa, ei lyö!!!

Mä en kanssa usko sen faijan puheisiin yhtään. Sillä oli jo suunnitelmissa Marshalille tiuhaan tahtiin harrastuksia joiden hän vanhana jääränä varmaan uskoo karistavan pojasta homouden?

Sitä joko on homoseksuaali tai sitten ei. Nyt tulee p*skamyrsky, mutta bi-seksuaalisuutta en ymmärrä. 

Monta naista sä oot Marshalilla nähnyt? Homoksi hän sitä vastoin itsensä luokittelee. Toki arkaillen, koska hänen isä on mikä on.

Ootpas ilkeä, oletko hyvinkin mielissäsi ollessasi töykeä? Tuommoiseksikos sinut on kasvatettu?

Ihmettelen vaan...🤔

Vierailija
29065/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt Emmeen liittyen kommentoin:

Usein nuoret miehet kokeilee seurustelua tyttöjen kanssa, pussailua, ehkä ihan intiimiäkin elämää. Ei tunnu oikealta. Ehkä pojan kanssa?

April ihastui Arthuriin, Arthur miltei heti kertoi ettei tytöt kiinnosta, paitsi ystävinä. Ok - jatkoivat ystävinä.

Marshall kieltää koko ajan tykkäävänsä Arthurista, muuten kuin ystävänä. Onko näin? Eikö Arthur kiinnosta? Vai ei kukaan poika? Onko isukki saanut pojan mielen sekaisin? Ei kyllä tunnu kiinnostuvan kenestäkään tytöstäkään...

Seuraamme tilannetta...

Vierailija
29066/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää tuota Leylan touhua. Olisi voinut soittaa poliisille ja kertoa, että Suzy heräsi, Suzy muistaa nähneensä Callumin, ja Callum lähetti uhkailuviestejä. Mutta sen sijaan Leyla salamana myi autonsa, tyhjensi tilinsä ja meni yksin tapaamaan väkivaltarikollista kaikkien rahojensa kanssa. Ei paljon järki päätä pakota.

Ai se myi autonsa, mulla meni ohi tuo. Taisi tulla tytär kotiin siinä vaiheessa niin meni hetki sen kanssa jutellessa. Aika nopeasti kyllä sai auton myytyä!

Juonenkäänteitä tulossa siksi tämmöset kökköt autojen myymiset ja salaiset tapaamiset

Vierailija
29067/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän tässä varsinaisesti Marshalliin viitattu vaan yleensä... näin ymmärsin"

Juuri näin, Ohis ymmärsi oikein. 

Vierailija
29068/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko muilla tällaista, ettei katsomon kautta ala yhtä aikaa, kuin tv n puolella ?

olen katsonut Emmerdalin aina katsomon kautta, ilman mainoksia.

Nyt kuitenkin kahtena päivänä katsomoon ei ole tullu jaksoa, kuin vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
29069/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobilta ei löydy itsehillintää hyvä ettei hypännyt poliisin kimppuun kun rähjäsi. Kohta lähtee varmaan itse etsimään äitiään ja taas käy huonosti.

Vierailija
29070/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Callum ressukka ja äippä... tosi raaka rikollinen... onpa epäuskottavaa

Ja yhtä epäuskottava on Marshallin ja Cathyn deitit...

Eipä oo muuten aikoihin näytetty Chloen raskausvatsaa, jokohan h-hetki lähestyy?

Vierailija
29071/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marshall taisi kuunnella isäänsä. Isäukkohan jotain selitti, että et ole vielä edes kokeillut tyttöjä. Nytpä tulee kokeiltua. 

Ja mitä se Arthur selitti Marshallille, että Marshall ei tykkää Cathystä sillä tavalla. Eiköhän Marshall itse tiedä paremmin. Marshallhan itse on sanonut vain että saattaa olla homo. Joten turha Arthurinkaan mitään alkaa Marshallista julistamaan.

Vierailija
29072/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että asuu Callum äitinsä kanssa ja äitiä hävetti poliisien visiitti. Ei taida äitimuori tietää poikansa diilauspuuhista. Mitenkähän saa piiloteltua diilaukset äidiltään?

Vierailija
29073/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan poliisi ollenkaan tarkistaa Leylan ja Callumin tekstiviestiliikennettä? Sieltähän löytyy Callumin uhkailut ja Leylan pyyntö tavata Callum sillalla.

Vierailija
29074/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli Cain, sitten tuli Caleb ja nyt Callum - lienevätkö kaikki veljeksiä? Ainakin yhtä roistomaisia ovat.

Vierailija
29075/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hahmot jääny täysin syrjään... B&B, Charity, Mac, Chloe, Amelie, Esther, Noah, Dan...

Vierailija
29076/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko muilla tällaista, ettei katsomon kautta ala yhtä aikaa, kuin tv n puolella ?

olen katsonut Emmerdalin aina katsomon kautta, ilman mainoksia.

Nyt kuitenkin kahtena päivänä katsomoon ei ole tullu jaksoa, kuin vasta paljon myöhemmin.

Katsomon (eli MTVn (älä sekoita itse MTV3seen joka on ihan oma instanssinsa (olen tuon muutamaan otteeseen saanut itse todeta)) aspa osaa vastata tuohon parhaiten. Voi olla ettei ilmaisella puolella näe sarjoja kuin vasta tv-lähetyksen jälkeen.

Vierailija
29077/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että asuu Callum äitinsä kanssa ja äitiä hävetti poliisien visiitti. Ei taida äitimuori tietää poikansa diilauspuuhista. Mitenkähän saa piiloteltua diilaukset äidiltään?

Siten että äitee on vanha ja joko osittain tai kokonaan liikuntakyvytön.

Vierailija
29078/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin oli Cain, sitten tuli Caleb ja nyt Callum - lienevätkö kaikki veljeksiä? Ainakin yhtä roistomaisia ovat.

Callum tuli ennen Calebia (Callum alkuvuodesta toissa vuonna ja Caleb taas melkein vuotta myöhemmin, toki jos flashbackit (kultainen 70- ja 80-luku) lasketaan mukaan niin sitten Caleb on ollut kuvioissa jo aiemmin kuin suurin osa nykyään Emmerdalessa asuva) ja Callum ei ole mitään sukua kummallekkaan (Emmerdalen tekijät vain tykkäävät C alkuisista nimistä (Charity, Cain, Calleb, Callum, Chastity, se toinen Callum aikoinaan, jne)).

Vierailija
29079/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe, Cathy, Chip. 

Vierailija
29080/44653 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles.

Ketju on lukittu.