Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton tuon Leylan hölmöilyn vuoksi😡.
Siis Calebin rohkaisemanako oli nyt niin tormakka??? Järkyttävä 'akka', kun ei tajua, miten monen elämän vaarantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Laurelin olkkarissa kova härdelli. Ei ikinä ennen ole näytetty tommoista tilannetta mutta just nyt, kun Marshall liittyi joukkoon. Eikö muuten sen faijan tai valtion pitäisi maksaa pojasta sijaisvanhemmille elatusapua? Ja lisäksi lapsilisät, jos Briteissä on (en tiedä)?
Arthurin kotoa hakemisesta oli kulunut vasta vajaa vuorokausi. Kyllähän kulut yms tulee sitten sossun kautta aikanaan.
Lapsilisäsysteemi on. Jopa parempi kuin Suomessa tuumas briteissä asuva kaveri. Se onkin ainoa tukimuoto, joka parempi. Ja heilläkin kuuluu kaikille.
Eihän Jay taloudellista puolta tuuminut, kun kysyi, että onko meillä varaa Marshalliin. Nimenomaan henkisestä kantista puhui. Heidän on otettava jo kolme omaa lasta huomioon ja se on paljon. Pitää muistaa, että kumpikin, Laurel ja Jay ovat päihdetaustaisia.
Luulen, että tilanteen virallistamisen myötä kuvioihin tuli
Kuka Arthurin haki ja minne? Aika ikävää. Just, kun Marshall muutti niille.
Leyla, Leyla, Leyla.. Höntimmäksi vaan menee. 😂
Nyt kuunteli Calebia, johon tutustui viisi minsaa sitte. Ei muidu opi, ei millään.
Erikoista poliisi toimintaa, ettei uhria oltu edes kuulusteltu, niin syyllinen pääsi jo vapaalle.
Lisäksi Leylan olis välittömästi sairaalasta pitänyt soittaa sille just lähteneelle etsivälle ja näyttää ne Callumin textarit.
Kuinka tyhmä toi Leyla oikein voi olla? Menee rahatukon kanssa yksin syrjätielle tapaamaan väkivalta/huumerikollista? Yhtä tyhmä kuin poikansa viimeksi. Jacobin kohdalla saattoi sentään olla kyse nuoruuden uhosta. Ja eihän siinäkään hyvin käynyt.
Ihana, että Paddyssakin alkaa huumori näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne i k i n ä opi puhelimessa/muuten jutellessa, että seinilläkin on korvat???
Sekin.
Mutta mun silmiin näytti, että Suzy lähti kodin takaovesta ja soitti Leylalle, joka istui kotona sohvalla.
Miksi?
Nyt kirjottaessa mietin, että Liam meni ohi ja Marykin, että Suzy taisikin tulla Take a bown ovesta ja tuo porukka lähti Villapakan terassilta..
Siltikin, Leyla olisi ollut kotona ihan siinä 20 metrin päässä samassa talossa.
Miksi soittaa? Siksi että puskissa lymyäjät kuulee. Ärsyttävää.
Nyt kun Suzysta puhun niin... Mä jotenkin tykkään siitä. Sais saada jo oman elämän, muunkinlaisen juonen kuin huumeiden värittämän. Omaa jalan sijaa kylästä.
Suzy ei sovi koko sarjaan millään muotoa. Leylan "kaverina" vielä roikotet
Suzy voi jäädä, mutta Leyla saisi lähteä sarjasta kiekumasta. Ottaa korviin hänen äänensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne i k i n ä opi puhelimessa/muuten jutellessa, että seinilläkin on korvat???
Sekin.
Mutta mun silmiin näytti, että Suzy lähti kodin takaovesta ja soitti Leylalle, joka istui kotona sohvalla.
Miksi?
Nyt kirjottaessa mietin, että Liam meni ohi ja Marykin, että Suzy taisikin tulla Take a bown ovesta ja tuo porukka lähti Villapakan terassilta..
Siltikin, Leyla olisi ollut kotona ihan siinä 20 metrin päässä samassa talossa.
Miksi soittaa? Siksi että puskissa lymyäjät kuulee. Ärsyttävää.
Nyt kun Suzysta puhun niin... Mä jotenkin tykkään siitä. Sais saada jo oman elämän, muunkinlaisen juonen kuin huumeiden värittämän. Omaa jalan sijaa kylästä.
Suzy ei sovi koko sarjaan
Aika turhia molemmat.
Ketjun "koulukiusaaja" on näemmä taas tänään linjoilla 🥱
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Laurelin olkkarissa kova härdelli. Ei ikinä ennen ole näytetty tommoista tilannetta mutta just nyt, kun Marshall liittyi joukkoon. Eikö muuten sen faijan tai valtion pitäisi maksaa pojasta sijaisvanhemmille elatusapua? Ja lisäksi lapsilisät, jos Briteissä on (en tiedä)?
Arthurin kotoa hakemisesta oli kulunut vasta vajaa vuorokausi. Kyllähän kulut yms tulee sitten sossun kautta aikanaan.
Lapsilisäsysteemi on. Jopa parempi kuin Suomessa tuumas briteissä asuva kaveri. Se onkin ainoa tukimuoto, joka parempi. Ja heilläkin kuuluu kaikille.
Eihän Jay taloudellista puolta tuuminut, kun kysyi, että onko meillä varaa Marshalliin. Nimenomaan henkisestä kantista puhui. Heidän on otettava jo kolme omaa lasta huomioon ja se on paljon. Pitää muistaa, että kumpikin, Laurel ja Jay ovat päihdetaustaisia.
Luulen, et
Pahoittelut. Marshallia tarkoitin luonnollisesti.
Arthur on kotonaan. Eikä kukaan hakenut häntä yhtään mihinkään.
Äh, mä jopa joskus tykkäsin Leylasta, mutta en tykkää enää, voiko typerämpää olla?! Mikä sillä siis oli ajatuksena kun meni Callumia tapaamaan? Oikeastiko ajatteli, että Callum ottaisi hänen lahjuksensa, lähtisi ja jättäisi kaikki rauhaan?! Mistä Leyla edes sai yhtäkkiä tuollaisen määrän rahaa? Ja totta tosiaan, miksi Leyla ei vaan soittanut poliisille, että Suzy heräsi ja näyttänyt samaan syssyyn niitä tekstareita? Olisi vihdoin todisteitakin Callumia vastaan. Ymmärrän toki, että luottamus paikalliseen poliisiin on heikohko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Siellä missä takerrutaan lillukanvarsiin aka pikku virheisiin ja spoilaillaan.
Ei hyvää päivää tuota Leylan touhua. Olisi voinut soittaa poliisille ja kertoa, että Suzy heräsi, Suzy muistaa nähneensä Callumin, ja Callum lähetti uhkailuviestejä. Mutta sen sijaan Leyla salamana myi autonsa, tyhjensi tilinsä ja meni yksin tapaamaan väkivaltarikollista kaikkien rahojensa kanssa. Ei paljon järki päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tuota Leylan touhua. Olisi voinut soittaa poliisille ja kertoa, että Suzy heräsi, Suzy muistaa nähneensä Callumin, ja Callum lähetti uhkailuviestejä. Mutta sen sijaan Leyla salamana myi autonsa, tyhjensi tilinsä ja meni yksin tapaamaan väkivaltarikollista kaikkien rahojensa kanssa. Ei paljon järki päätä pakota.
Ai se myi autonsa, mulla meni ohi tuo. Taisi tulla tytär kotiin siinä vaiheessa niin meni hetki sen kanssa jutellessa. Aika nopeasti kyllä sai auton myytyä!
Colin nyt esitti 'hyvää' isää, yritti lahjoa poikaansa hampurilaisilla yms. Yritti saada pojan kotiin, miettii varmaan vain omaa mainettaan. Rakkauden tunnustukset feikkiä, jos rakastaa, ei lyö!!!
Vierailija kirjoitti:
Colin nyt esitti 'hyvää' isää, yritti lahjoa poikaansa hampurilaisilla yms. Yritti saada pojan kotiin, miettii varmaan vain omaa mainettaan. Rakkauden tunnustukset feikkiä, jos rakastaa, ei lyö!!!
Mä en kanssa usko sen faijan puheisiin yhtään. Sillä oli jo suunnitelmissa Marshalille tiuhaan tahtiin harrastuksia joiden hän vanhana jääränä varmaan uskoo karistavan pojasta homouden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kanssa usko sen faijan puheisiin yhtään. Sillä oli jo suunnitelmissa Marshalille tiuhaan tahtiin harrastuksia joiden hän vanhana jääränä varmaan uskoo karistavan pojasta homouden?
Sitä joko on homoseksuaali tai sitten ei. Nyt tulee p*skamyrsky, mutta bi-seksuaalisuutta en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä joko on homoseksuaali tai sitten ei. Nyt tulee p*skamyrsky, mutta bi-seksuaalisuutta en ymmärrä.
Monta naista sä oot Marshalilla nähnyt? Homoksi hän sitä vastoin itsensä luokittelee. Toki arkaillen, koska hänen isä on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta naista sä oot Marshalilla nähnyt? Homoksi hän sitä vastoin itsensä luokittelee. Toki arkaillen, koska hänen isä on mikä on.
Ohis:
Eihän tässä varsinaisesti Marshalliin viitattu vaan yleensä... näin ymmärsin
Veli Kaaleppi olisi voinut auttaa neitoa hädässä, mutta ei. Parempi olla rettelöasioihin sekaantumatta ettei söpöön nassuun tule vekkiä.
Hei spoilaaja, sä olet raukkis ja kaikkien säälittävien äiti!