Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurelilla oli joskus aikoinaan ihan hirveä kirkkaan vihreä poplari. Se on jäänyt ainakin kamaluudessaan mieleen. Lisäksi on ollut jotain päälipuseron alta nousevia röyhelökauluksia.
Vihreän villakangastakin muistan, pikkasen leveni alaspäin. Musta se oli ihana.
Juurikin noita röyhelöitä ja pieniä kukkakuvioita harrastaa.
Sillä on sellaista tosi vanhaa krumeluuria, josta tykkään. En ite pukeutuis, mutta kiva kattella.
Aikoinaan tykkäilin Chastityn tyylistä, kun on rokimpi. Silloin näytti hyvältä niissä. Laihduttuaan (ja silarit poistettuaan) tuntuu, että vaatteet roikkuu liikaa.. ehkä tyylin vaihto vois tehdä hyvää.
Sulla olis varmaan riittänyt kivaa katseltavaa joskus 1930-luvun maaseudulla.
Laurel näyttää hillityltä ja pidättyväiseltä mutta pinnan alla kytee oikea n**fomaani. Ei kyllä ilman rakastelua näytä pärjäävän. Aina sillä pitää olla mies pedissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurelilla oli joskus aikoinaan ihan hirveä kirkkaan vihreä poplari. Se on jäänyt ainakin kamaluudessaan mieleen. Lisäksi on ollut jotain päälipuseron alta nousevia röyhelökauluksia.
Vihreän villakangastakin muistan, pikkasen leveni alaspäin. Musta se oli ihana.
Juurikin noita röyhelöitä ja pieniä kukkakuvioita harrastaa.
Sillä on sellaista tosi vanhaa krumeluuria, josta tykkään. En ite pukeutuis, mutta kiva kattella.
Aikoinaan tykkäilin Chastityn tyylistä, kun on rokimpi. Silloin näytti hyvältä niissä. Laihduttuaan (ja silarit poistettuaan) tuntuu, että vaatteet roikkuu liikaa.. ehkä tyylin vaihto vois tehdä hyvää.
Sulla olis varmaan riittänyt kivaa katseltavaa joskus 1930-luvun maaseudulla.
Kyllä, kyllä.
Ja lapsuudesta saakka olen rakastanut Sarah Kay juttuja. Yritin lapsia pukeakin sen tyylisesti, mutta kaupasta ei saanut ja omat taidot loppu kesken. 😄
Perjantain jakso oli todella koskettava. Mun piti mennä vessaan tirauttamaan itkut heti jakson jälkeen. Liippasi sen verran läheltä omaa elämää, jossa rakas tyttäreni masentui ja halusi kuo*la (ja piilotti tämän kaiken meiltä niin, ettei me osattu arvata ollenkaan). Hänelläkin hyvät ystävät (ja tietysti me perheenjäsenet) nostivat hänet tuosta suosta ja nykyään tuntuu menevän paljon paremmin. Mutta sen verran tuoreessa muistissa tuo kaikki on, että nosti tunteet pintaan tämä jakso ja nostaa vieläkin nyt kun kirjoitan tätä.
Tällainen anonyymi avautuminen teille hyvät Emmerdale-ystävät asiasta, josta en ole aiemmin kertonut kenellekään.
Palstalaisilla joukkopakoa kun ilkeilijät ja päällepäsmärit ovat saaneet pysyvän jalansijan. Epäilen aktiiveja olevan vain pari-kolme noiden känkkäränkkien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Perjantain jakso oli todella koskettava. Mun piti mennä vessaan tirauttamaan itkut heti jakson jälkeen. Liippasi sen verran läheltä omaa elämää, jossa rakas tyttäreni masentui ja halusi kuo*la (ja piilotti tämän kaiken meiltä niin, ettei me osattu arvata ollenkaan). Hänelläkin hyvät ystävät (ja tietysti me perheenjäsenet) nostivat hänet tuosta suosta ja nykyään tuntuu menevän paljon paremmin. Mutta sen verran tuoreessa muistissa tuo kaikki on, että nosti tunteet pintaan tämä jakso ja nostaa vieläkin nyt kun kirjoitan tätä.
Tällainen anonyymi avautuminen teille hyvät Emmerdale-ystävät asiasta, josta en ole aiemmin kertonut kenellekään.
Etähalaus sulle. Mäkin oon jollain palstalla tehny paljastuksia, anonyymisti onnistuu🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja lämmin halaus täältäkin. Tämän palstan hienous on ihanat ihmiset, "ne kivat" joiden kanssa voi jutella suosikkisarjastamme, mutta joiden kanssa pitäisi ainakin voida silloin tällöin vaihdella kuulumisia, höpötellä, kysellä ja antaa vinkkejä vaikka "off topic" ym. ilman että aletaan haukkumaan tai uhkailemaan spoilauksilla. Minulle tämä keskustelu on ollut kiva tapa "viettää aikaa" kanssanne ja olen nauttinut hupsutuksistakin, monet naurut olen saanut. Mutta minä olenkin niitä palstan yksinäisiä ihmisiä joita jotkut täällä ovat pilkanneet. Toivottavasti kaikki kivat jatkavat kirjoittelua murteella ja ilman.
Pakko katsoa perjantain jakso uudelleen 💖
Vähän oli kökkö jakso muiden paitsi Liamin osalta. Hän oli oikein uskottava ja koskettava. Paras roolisuoritus tähän. Cain oli päälleliimatun oloisesti kaikkien kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli kökkö jakso muiden paitsi Liamin osalta. Hän oli oikein uskottava ja koskettava. Paras roolisuoritus tähän. Cain oli päälleliimatun oloisesti kaikkien kaveri.
No älä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä 😂
Kiva että sulla on noin hauskaa. Eikö olekin kiva kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Nauretaan yhdessä😂😂😂😂😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja lämmin halaus täältäkin. Tämän palstan hienous on ihanat ihmiset, "ne kivat" joiden kanssa voi jutella suosikkisarjastamme, mutta joiden kanssa pitäisi ainakin voida silloin tällöin vaihdella kuulumisia, hö
Tämä on kommenttien parhautta. Uskon, et jollain tavalla samanlaiset ihmiset katsoo Emmerdalea, siksi on niin vaikea ymmärtää ketjussa ilkeilyä ja spoilia🤔
Eikö ne i k i n ä opi puhelimessa/muuten jutellessa, että seinilläkin on korvat???
Jaahas, kirjoitin eilen viestin, mutta se meni hyväksyntään eikä sitä näköjään ole hyväksytty. Uusi yritys siis. Olen tuo anonyymi avautuja ja haluaisin kiittää teitä tuesta, haleista ja kauniista sanoista. Haluaisin myös mitä nöyrimmin pyytää anteeksi, koska olen ollut yksi niistä, joiden mielestä tämä ketju on vain Emmerdale-keskustelua varten enkä ole oikein tykännyt kaikesta muusta keskustelusta. Hävettää, että olen ajatellut niin. Enää en ajattele vaan ymmärrän, että tämä ketju on monelle jonkunlaista "nettiystävyyttä", vertaistukea ja ajatusten jakamista. Kuten nyt oli minullekin. Iso halaus teille kaikille, jatketaan samaan malliin! <3
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kirjoitin eilen viestin, mutta se meni hyväksyntään eikä sitä näköjään ole hyväksytty. Uusi yritys siis. Olen tuo anonyymi avautuja ja haluaisin kiittää teitä tuesta, haleista ja kauniista sanoista. Haluaisin myös mitä nöyrimmin pyytää anteeksi, koska olen ollut yksi niistä, joiden mielestä tämä ketju on vain Emmerdale-keskustelua varten enkä ole oikein tykännyt kaikesta muusta keskustelusta. Hävettää, että olen ajatellut niin. Enää en ajattele vaan ymmärrän, että tämä ketju on monelle jonkunlaista "nettiystävyyttä", vertaistukea ja ajatusten jakamista. Kuten nyt oli minullekin. Iso halaus teille kaikille, jatketaan samaan malliin! <3
No jopas on vaan niin, että mielipiteitä on monia, ja ne voi muuttua matkan varrella, niinkun sulle kävi. Tärkeintä on kai tietty 'asiallisuus', vaikka erimietä oltaiskin jostain. Ilkeilyä ja rumaa vinoilua en hyväksy, enkä spoilailuja.
Pienet ohi aiheen kirjoittelut on välillä tosi hauskoja, piristäviä. Murteetkaan ei mua haittaa. Yleisesti ottaen tää on tosi kiva ketju, hyvin saa vastauksia ja keskustelua, jos itseä jäi joku askarruttamaan...
Tomeraa tiistaita kaikille, mulla mattopyykki jatkuu, eilen kaks, tänään yks. Ihana mäntysuovan tuoksu😉
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne i k i n ä opi puhelimessa/muuten jutellessa, että seinilläkin on korvat???
Ei ne opi. Tärkeää on myös keskustella kaikki hyvin salaiset asiat pubissa tai kahvilassa tai kadulla niin, että aina on mahis, että joku kuulee.
Ja sanonpa vaan, että typerä juonikuvio tämäkin, että Leyla ja Suzy keksii jonkun hienon suunnitelman, jolla saadaan Callum kiikkiin. Eikö ne nyt aiemmista kerroista ole oppineet, että ehkä ei kannata puuttua tuohon millään lailla. Poliisi taas osoitti kyvykkyytensä tutkimalla asian hyvin nopeasti, todeten koko homman aiheettomaksi ja samantien siitä tieto Callumille myös. Hienoa toimintaa poliisilta jälleen!
Emmerdalen poliisi on niin hyödytön :D tuossa kylässä on rikollisilla kissanpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne opi. Tärkeää on myös keskustella kaikki hyvin salaiset asiat pubissa tai kahvilassa tai kadulla niin, että aina on mahis, että joku kuulee.
Ja sanonpa vaan, että typerä juonikuvio tämäkin, että Leyla ja Suzy keksii jonkun hienon suunnitelman, jolla saadaan Callum kiikkiin. Eikö ne nyt aiemmista kerroista ole oppineet, että ehkä ei kannata puuttua tuohon millään lailla. Poliisi taas osoitti kyvykkyytensä tutkimalla asian hyvin nopeasti, todeten koko homman aiheettomaksi ja samantien siitä tieto Callumille myös. Hienoa toimintaa poliisilta jälleen!
Eikös se ollu kuitenki positiivinen asia, että akussa oli virtaa ja kenttää löyty päinvastoin kuin yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollu kuitenki positiivinen asia, että akussa oli virtaa ja kenttää löyty päinvastoin kuin yleensä?
Oi. Sinäpä olet positiivinen. Totta tuokin. Olishan se Suzy voinut hetkeksi tulla tajuihinsa ja koittaa soittaa apua j a s i t t e n akku loppus...
Pimeää oli kyllä, miten Mary huomaskin makaavan mytyn?
Oli vähän liioittelua, että Sam näytti vehkeensä ja pattinsa yleisellä paikalla. Ei hänkään nyt niin höhlä ole, etteikö ymmärtäisi, ettei joka paikassa voi laskea housujaan alas.