Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
"mutta Calebissa on jotain todellista pahuutta. Kunhan Meena ei jäisi toiseksi hänen rinnallaan? Meena oli täysi pipipää ja Caleb on ehkä psykopaatti tai muutoin tunneköyhä ihminen? Ja jos isäänsä on tullut 😠"
Freudilainen lipsahdus vai kiireessä hutilointi? Nyt on oikein. Sorry. Saa nauraa, sillä varmaan monen mielestä alkuperäinen teksti oli ihan oikein 😂
Onhan Cain yksioikoinen paukapää, mutta kyllä se on omiensa puolella aina. Mitä ihmettä sillä on Calebia vastaan, en tajua?
Vierailija kirjoitti:
"mutta Calebissa on jotain todellista pahuutta. Kunhan Meena ei jäisi toiseksi hänen rinnallaan? Meena oli täysi pipipää ja Caleb on ehkä psykopaatti tai muutoin tunneköyhä ihminen? Ja jos isäänsä on tullut 😠"
Freudilainen lipsahdus vai kiireessä hutilointi? Nyt on oikein. Sorry. Saa nauraa, sillä varmaan monen mielestä alkuperäinen teksti oli ihan oikein 😂
Anteeks vaan, nauroin jo ennen kuin lupasit... kuvittelin mielessäni sun koiran lenkitykset (wufffff)... kirjoitat niin vauhdikkaasti, ja töitäkin ahkerasti teet🎶
Taidat olla sama tyyppi, kelletarjosin🍺🍺🍺 ja porttarin sain, kun liikaa 🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻 join
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan suku jakaantuu Cainin tai Calebin puolelle, jonsei se höhlä älyä lähteä kylästä sinisellä kiiltävällä kaarallaan...
Baibai Caleb😳
Taitaa kaikki muut paitsi Zak olla Calebin puolella. Moirakin salaa.
Mä luulen et Sam ja Ryan on Cainin tiimissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#TeamChas&Caleb 💕
Calebissä on jotakin mätää. En luota hänen pyyteettömyyteensä.
Kerropas mulla yksikin nykyinen hahmo, jossa ei ole jotain mätää.
Vinny, James, Vic...
Tarkoitetaanko tässä Jameksella Jimmy Kingiä? En muuta Jamesta keksi..
Jimmyhän oli melkoinen konna Kingien kultavuosina. Ei mielellään, mutta siivosi helposti isänsä, vaimonsa tai veljiensä jälkiä tai katsoi reippaasti muualle.
Päällimmäisenä tulee mieleen postimies-Paulin ruumiin kätkentä porukalla. Carl hänet tappoi vahingossa, mutta Matthew ja Jimmy tulivat apuun nopeesti ja olivat hyvinkin aktiivisia hautaamisessa.
Kairautunut muistiin, kun silloin pitkästä aikaa avasin Emmerdalen ja silmät killillään kattelin, että mitäs ihania miehiä sarjassa nyt onkaan. 😍 Se ja sama puuhista, olivat miehekkäitä ja touhukkaita.
Victoria Sugden. Tietääkö hän, että Moira tap poi Emma Bartonin, eikä Adam?
Vierailija kirjoitti:
Victoria Sugden. Tietääkö hän, että Moira tap poi Emma Bartonin, eikä Adam?
Hyvä kysymys, en tosiaan muista. Eronhan hän taisi saada Adamista, kun seukkasi Davidin kanssa?
Aika paljon ruumiita mätänee Emmerdalen metsissä. Ihan tavalliset kyläläiset on niitä sinne haudanneet salaa.
Ja monta henkirikosta on porukka tehnyt. Vähän liian paljon jos jos ajattelee elämän uskottavuutta.
Ei ole pelkät Cainin ja Calebin tiimit. Mä olen Chasin tiimissä! 😎
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkät Cainin ja Calebin tiimit. Mä olen Chasin tiimissä! 😎
Ootko yksin? Mä luulen, et Chas on Calebin tiimissä...
Andrea hyvis?? Tappoi Jain/Elizan koiran, vastuuntuntoisena, hyvänä tyyppinä piilotti kellekään sanomatta raadon metsään. Valehteli Millien isyyskysymyksessä pelätessään Jamien (lue: Kimin rahojen) lipuvan otteestaan. Oikein symppis mulkosilmä!
Oisko Brenda hyvis? Juoruaa kyllä, puuttuu toisten asioihin, mut on kuitenkin huolehtinut Bobin kaksosista...
Vierailija kirjoitti:
Oisko Brenda hyvis? Juoruaa kyllä, puuttuu toisten asioihin, mut on kuitenkin huolehtinut Bobin kaksosista...
Kyllä taitaa olla. Ei ruumiita ja suuria rikoksia tilillään..
Hyvilläkin on noita huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
April on hyvä tyyppi
Varsinkin silloin kun tilaili niitå mömmöjä netistä ja pudotti Thomaksen lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
April on hyvä tyyppi
Varsinkin silloin kun tilaili niitå mömmöjä netistä ja pudotti Thomaksen lattialle.
Sori. Korjaus. Se olikin Amelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
April on hyvä tyyppi
Sori. Korjaus. Se olikin Amelia.
Huh, kun säikäytit😳
Rodney Blackstock taitaa kuitenkin olla aika nuhteeton veijari?
Veijari tosiaan, että on ollut silmää monille naisille elämänsä aikana. Vanhenmiten hän on kuitenkin rauhoittunut ja pitää tyttäristään huolta ja näiden pesueista. Aina valmis kahvilassa ja muutenkin auttaa.
Vaikka entisenä tivolimiehenä varmasti kontolla voisi olla paljon enemmänkin hämäriä juttuja. Ellei olekin, ehkä aika on kullannut muistoni.
Mietin myös Nicolan "rikoksia".puri Cathya ja yritti tappaa sen vanhan aviomiehensä De Souzan. Muutakin varmaan löytyy.
Bernice? Hän hentuloi, mutta se ei liene rikollista. Ei kuitenkaan luo luottamusta. Hyvä sydän, vaikka toisinaan järjettömän itsekäs.
No onhan Bob 'nykyään' rehti mies, jos ne kymmenet vaimot ja kakkosnaiset menneisyydessä unohetaan. Kelpo isä
Vierailija kirjoitti:
Rodney Blackstock taitaa kuitenkin olla aika nuhteeton veijari?
Veijari tosiaan, että on ollut silmää monille naisille elämänsä aikana. Vanhenmiten hän on kuitenkin rauhoittunut ja pitää tyttäristään huolta ja näiden pesueista. Aina valmis kahvilassa ja muutenkin auttaa.
Vaikka entisenä tivolimiehenä varmasti kontolla voisi olla paljon enemmänkin hämäriä juttuja. Ellei olekin, ehkä aika on kullannut muistoni.
Mietin myös Nicolan "rikoksia".puri Cathya ja yritti tappaa sen vanhan aviomiehensä De Souzan. Muutakin varmaan löytyy.
Bernice? Hän hentuloi, mutta se ei liene rikollista. Ei kuitenkaan luo luottamusta. Hyvä sydän, vaikka toisinaan järjettömän itsekäs.
Eikös Rodneyllä ollu jotain sotkuja verojen maksun kanssa kun teki kauppaa niillä "antiikitavaroilla"