Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rodney Blackstock taitaa kuitenkin olla aika nuhteeton veijari?
Veijari tosiaan, että on ollut silmää monille naisille elämänsä aikana. Vanhenmiten hän on kuitenkin rauhoittunut ja pitää tyttäristään huolta ja näiden pesueista. Aina valmis kahvilassa ja muutenkin auttaa.
Vaikka entisenä tivolimiehenä varmasti kontolla voisi olla paljon enemmänkin hämäriä juttuja. Ellei olekin, ehkä aika on kullannut muistoni.
Mietin myös Nicolan "rikoksia".puri Cathya ja yritti tappaa sen vanhan aviomiehensä De Souzan. Muutakin varmaan löytyy.
Bernice? Hän hentuloi, mutta se ei liene rikollista. Ei kuitenkaan luo luottamusta. Hyvä sydän, vaikka toisinaan järjettömän itsekäs.
Eikös Rodneyllä ollu jotain sotkuja verojen maksun kanssa kun teki kauppaa niillä "antiikitavaroilla"
Joo. Eiköhän verorikokset ole jo vanhentunu🤐
En spoilaa, mutta nautin suuresti Amyn tulevista teoista! 💕
Vierailija kirjoitti:
En spoilaa, mutta nautin suuresti Amyn tulevista teoista! 💕
Aha. Kiva tietää. Kerron myöhemmin nautinko minä myös.
Onkohan Eric jo kertonut Brendalle ostaneensa kaupan? Tuntui tehneen kaiken tämän selän takana, kun suunnittelivat kuitenkin ulkomaan reissua...
"Taidat olla sama tyyppi, kelletarjosin🍺🍺🍺"
"Itse tuoppini jäljet mä tunnen" 🎶 Osui ja upposi. Iltana eräänä tuli tutustuttua Villapakan oluttarjontaan. Kiitos alkupaloista 🍺🍺🍺 Otetaan joskus uusiksi ja silloin on minun vuoroni tarjota alkuhörpyt.
Nimeni on anonyymi, minulla on ensimmäinen varaus Cainiin, ostin kartanon ja minulla on (oikeasti) mulinoissi, epähirvikoira ja kissa.
Monet haukut olen tällä palstalla saanut ja minua on luultu ties minkä viestin kirjoittajaksi. Ei haittaa. Ei oteta tätä niin vakavasti. Make love, not war
Se nyt vaan on Cainin voi voi ettei pääse näkemään Kylea. Caleb ja Chas on ihana kaksikko. 💕
Pieni ukkeli toi Calep, lyhyempi ku tiätty siskos. Rääpäle jol suuret nimpal mukavast luulot itsestään, pullistunut eko ja isän rahat turvana. Nimpal mukavast säälittävä miesrääpäle tiätty. Hei hei sunt ei kaivata.
Mahtavaa että Gabbylla alkoi työt sujua ja että Amy ja Chloe teki sovinnon! 🥰
Kunpa Caleb häipyisikin ja jättäisi Cainin oman onnensa nojaan. Siinäpä yrittäisi pelastaa Kylen.
Onneksi Amykin tulee laittamaan Cainin ruotuun! 😊
Miettikää jos Caleb ei olisi tullut. Cain olisi edelleen vankilassa ja Kyle tuskailisi itsesyytöksissään! 😱
Hyvä että Moira takoo Cainin päähän järkeä. Mack on ärsyttävä, jättäisi Chloen rauhaan! Sarah alkaa päästä jyvälle asiasta. 😡
Vierailija kirjoitti:
"Taidat olla sama tyyppi, kelletarjosin🍺🍺🍺"
"Itse tuoppini jäljet mä tunnen" 🎶 Osui ja upposi. Iltana eräänä tuli tutustuttua Villapakan oluttarjontaan. Kiitos alkupaloista 🍺🍺🍺 Otetaan joskus uusiksi ja silloin on minun vuoroni tarjota alkuhörpyt.
Nimeni on anonyymi, minulla on ensimmäinen varaus Cainiin, ostin kartanon ja minulla on (oikeasti) mulinoissi, epähirvikoira ja kissa.
Monet haukut olen tällä palstalla saanut ja minua on luultu ties minkä viestin kirjoittajaksi. Ei haittaa. Ei oteta tätä niin vakavasti. Make love, not war
Hyvin tunnistettu... hei anonyymi
mä en kyl muista kuka mä oon... ne 🍻🍻🍻!!!
Mul ei oo varausta, ei kartanoa, ei koiria... tai oonha mä sen verta hippi, et voisin Bellen ka vetää retriittiä😳
Vierailija
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Moira takoo Cainin päähän järkeä. Mack on ärsyttävä, jättäisi Chloen rauhaan! Sarah alkaa päästä jyvälle asiasta. 😡
Mack on ihan naurettava. Maksoi vuokratakuun, vai oliko se takuuvuokra? No eniveis, vaikka toinen sanoi ettei muuta🙃. Sitte juttelevat kadulla, kotona, pubissa!!! Tollot
Noniin mainittiinhan se Chasin armeijatausta. Muistan kun Chas meille katsojille esiteltiin aikoinaan ekan kerran. Se oli ollut sotilaana ja kova typy jo silloin ja villi.
Hippi on hyvä ja ottaa itselleen koiran, kissan tms. eläimen ja muut retriitit voi unohtaa. Eläimet pitävät kyllä huolen että ihminen valaistuu ihan kummasti 😁 Imagine: lennät turvallesi kun koira A näkee jotain "mitä sinä et näe etkä kuule" ja kiskaisee taluttimesta. Siinä maassa makaillessasi tunnet keväisen maan tuoksun ja kun katsot ylös, iltatähden. Aika ihanaa vaikka naama ravassa ja koira B päättää pyöriä kauniisti sanottuna ihmispaskassa. "No woman no cry" 🎶 Ja tämä tarina on tosi.
Macin ja Chloenhan olikin fiksua tilittää asioitaan Charityn pubissa, kun sen lapsenlapsi hiiviskelee ihan selän takana. Mutta totahan tuolla aina tehdään. Puhua kailotetaan vaikka keskellä katua kaikki salaisuudet halki.
Totiset torvensoittajat jotka ottaa Emmen tapahtumat ja hamot liianki vakavast vs. hymynaamat joille ohjelma ja keskustelu on harmitont hupia.
0-1
Eräät ei aina muista Emmerdalen olevan saippuasarja vaan kompastuu lillukanvarsiin. Se on vain fiktiota kuten esmes Kaunarit ja Salkkarit.
Juu. Mutta sinnehän ne miljoonat sitten valu ja viinitarhaan.
Eihän tuommoinen oo konnuutta, kun tavallisessa elämässä. 🤭 Saippiksessa verosotkut on kevyttä kauraa, kun Kartanon mettät kumisee ruumiita.