Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Clemmie on varmaan mielissään, kun äippä hoitaa. Jännä, ettei Willkään oikein ymmärtänyt tyttärensä ratkaisua
Miksi Mandy ei voi yksin hoitaa salonkiaan? Sanoi että etsittävä työntekijä tai lappu luukulle
Mitähän Jakob kertoo poliisille herättyään?
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Whee-airlines-lennolle Helsinki - Emmerdale. Tosikot voivat jättää reklamaationsa tiskille 666, veitikoille hyvää matkaa 😘
Typeräkin huumori voi auttaa.... tulevaisuus?
Haluaisin istumapaikan 69, kymppikerhoon kuulun. En ole tosikko
Oli kyllä ihan Jacobin oma vika, toivottavasti päätyy vankilaan Cainin seuraksi. Jacob otti mukaan veitsen ja kävi sen diilerin kimppuun joka vaan puolustautui, Jacob sai vahingossa omasta veitsestä.
Matti tykkää wheeeeee 😆
Tässä https://m.youtube.com/watch?v=7CtECKpBKP0
Hauskuutta Emmerdalesta, ainakin osa II löytyy myös
Olispa hauskaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mandy ei voi yksin hoitaa salonkiaan? Sanoi että etsittävä työntekijä tai lappu luukulle
Ja oli aiemmin antamassa potkuja Bernicelle.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihan Jacobin oma vika, toivottavasti päätyy vankilaan Cainin seuraksi. Jacob otti mukaan veitsen ja kävi sen diilerin kimppuun joka vaan puolustautui, Jacob sai vahingossa omasta veitsestä.
Hänen olisi pitänyt saattaa äitinsä takaisin hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että Mandy ei yksin ehdi hoitaa salonkiaan.Tiedäthän kampaamoita, kynsistudioita ja muita yrityksiä joissa työskentelee enemmän kuin yksi henkilö?
Mandyn pitäisi vähentää asiakasmääräänsä. Mä olen käynyt kampaajalla joka yksin hoiti yritystään.
Mun pitäis vähentää yksin kirjoittelua ja itselleni vastailua.
Vierailija kirjoitti:
No kuule teepä se, niin et pilaa enää tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Marshall ja April päätyy yhteen. Tuli sellainen tunne.
Aprilin takiahan se poika kahvilaan tuli. Sen näki heti.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu yksinään myymään paljon eioota, niin maine kärsii ja asiakkaat äänestää jaloillaan. Loppuu se vähäkin työ. Yrittäis nyt eka palkata jonkun, joitakin.. Ihan kuin Nicolalla olis joku mielessään.
Onko Aprilista tulossa kunnon teinileena?
April käytti kynsilakkaa ja pari kertaa silmämeikkiä. Rhona tulee sanomaan Marlonille, että hänen kärsivällisyytensä on lopussa. Aika hepposta tekoa tämä eläinlääkäri.
Ymmärrän Dawnia, mutta en sitä, että otti työnvastaan. Pitäs nyt jalat maassa ja jäis niiden lasten kanssa, eikä antaisi puhua itseään ympäri.
Nickylle plussaa, että osaa olla läsnä hymyilemättä koko ajan leveesti. Alko pännii se jatkuva virnuilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse itselleen vastaa hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän omaan viestiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen olisi pitänyt saattaa äitinsä takaisin hoitoon.
Juu, Leylahan olisi varmasti lähtenyt saman tien. Miten se nuorimies olisi äitinsä sinne "hoitoon" saanut? Bussilla olisivat körötelleet vaan jonnekin hoitopaikkaan? Jake olisi sanonut heipat ja tullut vaihdolla takaisin. Kuulostaa helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieailija kirjoitti:
Vastaan tähän omaan viestiini.
Teeppä itsellesi ihan oma ketju ja keksi kiva otsikko. Tulen lukemaan.
Tervetuloa Whee-airlines-lennolle Helsinki - Emmerdale. Tosikot voivat jättää reklamaationsa tiskille 666, veitikoille hyvää matkaa 😘
Typeräkin huumori voi auttaa.... tulevaisuus?