Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun taso = keskustelijoiden taso
Keskustelu = monipuolista, asiallista, hauskaa, viihdyttävää = hyvä me
Just näin: hyvä me🥇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pyrimme pitämään keskustelun tason hyvänä, mutta priimaa vaan pukkaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pyrimme pitämään keskustelun tason hyvänä, mutta priimaa vaan pukkaa 🤗
No nyt omakehu haisee... tänne asti. Antaa haista
Opetettiinko teille lapsena: Omakehu haisee, sillä kai kasvatettiin kiltteyteen ja nöyryyteen
Kukapa sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse 🐈
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit kissan?
Mulla on sellanen tunne, että tosta Calebista on vain haittaa. Esittää mukavaa ja kaikki pitää hänestä, mutta todellisuudessa hän haluaa kostaa Cainille ja käyttää hänen tilannettansa nyt hyväkseen.
Tuo avun vastaanottaminen hänen asianajajalta oli mun mielestä iso virhe.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen tunne, että tosta Calebista on vain haittaa. Esittää mukavaa ja kaikki pitää hänestä, mutta todellisuudessa hän haluaa kostaa Cainille ja käyttää hänen tilannettansa nyt hyväkseen.
Tuo avun vastaanottaminen hänen asianajajalta oli mun mielestä iso virhe.
Virhe ja virhe? Halutaan Kylelle paras mahdollinen asianajaja... hinnalla millä hyvänsä.
Ymmärrän tämän, mutta Caleb🤨
tässä lisää kissoja🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
🐈🐈🐈🐈
Puhelimesta löytyy, kissaparat. Litistetty pieneen lootaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit kissan?
Mistä niitä kissoja nyt löytää. Likavaatekorista, pahvilaatikosta, kaapin ylähyllyltä, kaapin alahyllyltä, kaapin päältä ja alta, sängystä peiton alta tai tyynyltä, keskeltä ruokapöytää. Valinnanvaraa on.
Mietin tässä tuota veli Kaalepin oletettua varakkuutta. Olisiko oletetun isänsä Frankin rahoja ja jos olisi, niin olisiko Mr. Tate pojan omakseen tunnustanut vai ehkä maksanut Faithin hiljaiseksi? Faith hiljaiseksi? Sallikaa minun nauraa. Eikö tiukka täti Kim tiedä mitään? Epäilyttävää. Tässä jutussa on koira haudattuna, voi olla kaksikin, tuskin kissaa. Valistunut arvaukseni on, että hämärähommista ne rahat on. Caleppi on joku rosmo, kiristäjä, mafioso tai jotain siihen suuntaan. Ketku joka tapauksessa. Viekas kuin kettu (anteeksi ketut). Jos hänestä nyt jotain hyvää pitäisi sanoa, niin söpöt hymykuopat. Siinä kaikki.
Calen on varmasti joku luihu *ulkku. Näkyi miten hyvillään vilkuili Moiran suuntaan kesken uudenvuoden piirileikin. Meni varmaan hänen suunnitelmien mukaan, kun Moira otti tarjotun avun vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit kissan?
Mistä niitä kissoja nyt löytää. Likavaatekorista, pahvilaatikosta, kaapin ylähyllyltä, kaapin alahyllyltä, kaapin päältä ja alta, sängystä peiton alta tai tyynyltä, keskeltä ruokapöytää. Valinnanvaraa on.
Mietin tässä tuota veli Kaalepin oletettua varakkuutta. Olisiko oletetun isänsä Frankin rahoja ja jos olisi, niin olisiko Mr. Tate pojan omakseen tunnustanut vai ehkä maksanut Faithin hiljaiseksi? Faith hiljaiseksi? Sallikaa minun nauraa. Eikö tiukka täti Kim tiedä mitään? Epäilyttävää. Tässä jutussa on koira haudattuna, voi olla kaksikin, tuskin kissaa. Valistunut arvaukseni on, että hämärähommista ne rahat on. Caleppi on joku
Faith hiljaiseksi???🤐
Hyvin valitsit sanasi.... Calebin hymykuopat on just niin ärsyttävät. Siloposki söpö, ei raavas mies
Veli Kaalepissa todella on jotain neitimäistä. Nou thanks.
Vierailija kirjoitti:
Calen on varmasti joku luihu *ulkku. Näkyi miten hyvillään vilkuili Moiran suuntaan kesken uudenvuoden piirileikin. Meni varmaan hänen suunnitelmien mukaan, kun Moira otti tarjotun avun vastaan.
Joo, muutenkin ihme tyyppi, kun tunkeutui porukkaan ikään kuin olisi jotenkin hänen juttujaan ollut pitkäänkin. Vähän voisi tutustua hillitymmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, muutenkin ihme tyyppi, kun tunkeutui porukkaan ikään kuin olisi jotenkin hänen juttujaan ollut pitkäänkin. Vähän voisi tutustua hillitymmin.
Justjust. Teki itteään tykö. Liikaa. Arrgggghhhhh
Calebilla on varmaan kauhea kiitollisuuden velka Cainia kohtaan siitä nuoruuden linnareissusta ja siksikin haluaa auttaa. Cain taas on vainoharhainen.
Ei Kaaleppi pahaa tarkoita, auttaa haluaa. Mutta kun ei apu tunnu kelpaavan, veljelle ainakaan.
Ajautuukohan Moira ja Caleb kimppaan?
Vierailija kirjoitti:
Ajautuukohan Moira ja Caleb kimppaan?
Kunpa ei. Luulisi Moira aikuistuneen sen verran, että pystyy hillitsemään itseään ja himojaan.
Niinpä. Järjellä ajatellen. Kaukaa viisaana. Mutta kun tuli tunteet peliin...