Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25441/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Kaalepin avuliaisuus ja ystävällisyys on liian hyvää ollakseen totta.

Team Cain 😍

Vierailija
25442/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli Kaalepin avuliaisuus ja ystävällisyys on liian hyvää ollakseen totta.

Team Cain 😍

Jotainhan se on selkeästi vailla

Kostoa/perhettä/muuta, mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25443/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montahan hakemusta majatalon työpaikkaan tulee? Eikös Chas ollut siellä töissä vähän aikaa?

Ei kovin vaikuttava ollut Bernicen hakemus

Leyla, Leyla. Katseesi ennusti pahaa, pettymystä ei helpota viini eikä kokaiini

Vierailija
25444/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Caleb oli harmaa kuin haamu siellä vankilassa?  Huono pintaverenkierto vai kaihtaa auringonvaloa? 🧛? 

Vierailija
25445/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananen Bob Hopesta. En ole hänen ykkösfanejaan. Se tekopirteys on kamalaa ja sormien naksuttelua kammoan enemmän. Silti kuuluu Emmerdaleen hyvä sydämisenä tyyppinä.

On vaan viime ajat ollut taustahahmona. Sinänsä hyvä , kun ärsyynnyn tyttärestään Kathysta jumalattoman paljon. Mutta eiköhän sieltä ala omaa juonta nousta, kun tyttären teini-ikä taitaa olla hankala ja Bobille liikaa.

Bob oli kuitenkin uuden vuoden jaksossaan jopa hauska. Näitä pieniä helmiä vaalin, kun pitkä tylsyys ja paikallaan polkeminen ottaa sarjasta vallan.

Bob DJnä huippu. Se rytmi jäi vielä päähänkin. Bobin nolot, mutta innostuneet tanssiliikkeet ja ilmeily. Jengi nyrpeenä, vain Charity vähän hytkyy tahtiin, kun yrittää saada muita fiilikseen. 🤣😂 Korvaamatonta.

Kyllä mä Bobin bileisiin lähtisin ja viihtyisinkin. 

Vierailija
25446/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Caleb oli harmaa kuin haamu siellä vankilassa?  Huono pintaverenkierto vai kaihtaa auringonvaloa? 🧛? 

Harmaahan sillä on pääkin. Ei kait siinä mitään ihmeellistä ole?

Vierailija
25447/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Cain on Calebia vastaan noin kiihkeästi? Mitä Caleb on tehnyt, ettei voi luottaa?

Vai kiukutteleeko Cain nyt sitä lapsuudessa tapahtunutta punaisen Golfin kanssa kaahailua ja Cain otti syyt niskoilleen? Mun mielestä ei vastaa kysymyksiini. Ja Cain teki itse päätöksensä ottaa syyt niskoilleen. Nuorempi veli tietty usko, kun käskettiin.. ehkä pääsee siten lähemmäs sisaruksiaan.

Tällä hetkellä Caleb on -kaikessa Kylen suhteen- ollut oikeassa. 

Cain on säälittävä tuossa kakaramaisuudessaan. Eihän se tietty näe Kyleä ja elä tätä kriisiä hänen kanssaan. Kyle voi jo nyt paremmin, kun saa olla vapaammin ja saa puhua asiasta.

Mikä tää Cain-pomo Moiran suhteen nyt on? Miksi se rähjää ja komentelee vaimoaan idioottimaisesti.  Räyhää enemmän, kun ei tottele.

Tuollainen käytös olis vahva EI mulle. Jäis pari tapaamista käymättä, kun ei mitään kunnioitusta. Vaatimuksia, käskyjä ja kieltoja.

Cain teki oman päätöksensä, että ryhtyi "suojelemaan" poikaa ja valehteli osuutensa.. Moiralla on täysi oikeus suojella myös poikaa omalla tavallaan, etenkin Amylla.

Calebin apu ja rahat ovat nyt olleet tarpeen. Nämä asiat on kuitenkin päivänvalossa, eikä niissä ole mitään kiristettävää myöhemminkään. 

Mitä Cain on jättänyt kertomatta?

Vierailija
25448/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mikäs tää uusi lapsenvahti on?

Mikä on sen salaisuus 🙉

Vierailija
25449/44653 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelevat, oletteko katsonut emmerdale ihan alusta alkaen?? 

Vierailija
25450/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joka ikisen  jakson. Lapseni syntyi silloin, kun jäin äitiyslomalle. Silloin Emmerdalia saattoi katsoa aamusta ja koukkuun jäin.

Saatan myös silloin tällöin käydä katsomassa YouTube kautta mistäs nyt mennään. ( mutten selittele täällä tulevia ).

Emmerdale uutiset ja wiki on myös seurannassa. Ruotsissa käydessä katson myös Emmerdalen eli, Hem till gården.

Vierailija
25451/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montahan hakemusta majatalon työpaikkaan tulee? Eikös Chas ollut siellä töissä vähän aikaa?

Ei kovin vaikuttava ollut Bernicen hakemus

Leyla, Leyla. Katseesi ennusti pahaa, pettymystä ei helpota viini eikä kokaiini

Chas sai paremman tarjouksen pubista, joten vaihto takas. 

Eihän Bernice vielä hakemusta tehnyt. Oli väkertänyt touhutaulun, jota esitteli pubissa, tietenkin.

Lisää uusia hahmoja luvassa, kun Davidin kauppa on myynnissä. Ja sitten tuo B&Bn paikka. Vai alkaako Caleb pyörittämään niitä vapaa-ajallaan?

Vierailija
25452/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vasta keväällä -98 aloittelin. Silloiseen työrytmiin sopi ne aamulähetykset, että aamupalan kanssa nautin Emmerdaleni.

Muutaman taukovuoden olen pitänyt. Aina oon takasin palannut, kun Emmerdale kutsu käy. Siihen ei ole muut sarjat pystynyt.

Vierailija
25453/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajassa häiritsi, kun se on takki päällä sisällä.

Toisekseen päästää muksut tiloihin, joissa aikuiset työskentelee. Okei, eka päivä vasta, ehkä sääntöjä ei vielä ole kerrottu. 

Gabbyllä on jalat jo lähtökuopissa, jotka ehkä vähän ärsyttää myös. En tosiaan jaksais taas, että kaksi nuorta naista laitetaan napit vastakkain. Kim on vaativa pomo, mutta eiköhän nuorista saisi enemmän irti, jos ei tarvis kilpailla.

Dawnin vinkumisesta ärsyynnyin myös. Hänelle on nyt paljon pedattu ja siloteltu, eikun hommiin vaan. Mutku Lucas pitää viedä kouluun... Kiittämätöntä. Josta tosin tultiin reilusti vastaan..

Niin ja koko ajan puhutaan, että Nicky on Clemmien ja Lucasin hoitsu. Mites Gabbyn vauva? Mitään kontaktia ja tutustumista ollut? Näköjään pärjää paremmin kuin koululaiset.

Lähen urputtaa muualle hetkeksi. Yritän palata vähemmän ärsyyntyneenä. ;)

Vierailija
25454/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananen Bob Hopesta. En ole hänen ykkösfanejaan. Se tekopirteys on kamalaa ja sormien naksuttelua kammoan enemmän. Silti kuuluu Emmerdaleen hyvä sydämisenä tyyppinä.

On vaan viime ajat ollut taustahahmona. Sinänsä hyvä , kun ärsyynnyn tyttärestään Kathysta jumalattoman paljon. Mutta eiköhän sieltä ala omaa juonta nousta, kun tyttären teini-ikä taitaa olla hankala ja Bobille liikaa.

Bob oli kuitenkin uuden vuoden jaksossaan jopa hauska. Näitä pieniä helmiä vaalin, kun pitkä tylsyys ja paikallaan polkeminen ottaa sarjasta vallan.

Bob DJnä huippu. Se rytmi jäi vielä päähänkin. Bobin nolot, mutta innostuneet tanssiliikkeet ja ilmeily. Jengi nyrpeenä, vain Charity vähän hytkyy tahtiin, kun yrittää saada muita fiilikseen. 🤣😂 Korvaamatonta.

Kyllä mä Bobin bileisiin lähtisin ja viihtyisinkin. 

Toinen sananen Bobista. Suhteeni häneen on kaksijakoinen. Toisaalta ollut aikamoinen naisrenmies monine vaimoineen, joskin iän myötä rauhoittunut. On sarjan hauskuuttaja ja varmasti sitä odotetaankin.

Mutta! Hänellä on selkeästi myös vakavampi, empaattinen luonne, mitä harvemmin näytetään. Muistaakseni oli tukena Ashleylle, Dania on jelppiny ja onhan aikamoinen duuni kasvattaa kaksoset vauvasta asti. Mielestäni Wendyn ja hänen suhde on jäänyt alun jälkeen liian vähälle näytölle, ovatko kuitenkin yhdessä? Marlonin kanssa on ollut myös kivoja kohtaamisia.

Summa summarum. Kiva mies, hauska, joskin liikaa yrittämistä joskus puujalkavitseineen... Bobin juhliin lähtisin kyllä joraamaan.🍸🍸🍸

Vierailija
25455/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joka ikisen  jakson. Lapseni syntyi silloin, kun jäin äitiyslomalle. Silloin Emmerdalia saattoi katsoa aamusta ja koukkuun jäin.

Saatan myös silloin tällöin käydä katsomassa YouTube kautta mistäs nyt mennään. ( mutten selittele täällä tulevia ).

Emmerdale uutiset ja wiki on myös seurannassa. Ruotsissa käydessä katson myös Emmerdalen eli, Hem till gården.

Olen katsonut tammi-helmikuusta 1997. Olin myös äitiyslomalla silloin. Jäin heti koukkuun.

Vierailija
25456/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob on ihana 🥰 Hep, lähden mukaan bileisiin 🍾🥂

En oikein muista milloin aloitin Emmerdalen katsomisen, mutta kyllä muistan ihan alkuaikojen hahmoja ja tapahtumiakin. Välillä olen katsonut sarjaa satunnaisesti, välillä pitänyt taukoakin, mutta viime vuodet olen ollut tikkana tv:n äärellä kun Emmerdale alkaa.

Vierailija
25457/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut mikäs tää uusi lapsenvahti on?

Mikä on sen salaisuus 🙉

Salaisuus on että hän on homo.

Vierailija
25458/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonu toooosi pitkään vakituiseen. Sitä ennen katsoin usein, mut joskus silloiset työajat esti. Tavallaan olen ollut juonessa mukana kauan.

Nykyään harmittaa, jos jostain syystä jää katsomatta. Tykkäsin myös tuplajaksoista kovasti.

Lempparihahmoja (nykyään) on Eric, Billy, Marlon, Rhona, April tietysti. Faith parani paljon loppua kohti... no ei tietysti 'parantunut', kun kuoli.... 

Vierailija
25459/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonu toooosi pitkään vakituiseen. Sitä ennen katsoin usein, mut joskus silloiset työajat esti. Tavallaan olen ollut juonessa mukana kauan.

Nykyään harmittaa, jos jostain syystä jää katsomatta. Tykkäsin myös tuplajaksoista kovasti.

Lempparihahmoja (nykyään) on Eric, Billy, Marlon, Rhona, April tietysti. Faith parani paljon loppua kohti... no ei tietysti 'parantunut', kun kuoli.... 

Mää en oo vuosikausiin enää katsonu suorana. Kun tallentaa niin saa kelattua mainokset ja tylsät kohtaukset nopeemmin läpi.

Vierailija
25460/44653 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula on harmaa tukka mut nuama ei. Enkä ou vielä ikäloppu. Moira iha hehkui tervveen näkösenä mutta tää poijankloppi ol kui hauast noussu. Oiskoo unohtant laittoo värvoitteen? Nykysihä miehettii meikkoo.

Oun kahtont sarjjoo ainahhii siitä ast kun Moira tiputti yhe muija sillalt jokkee. 

Ketju on lukittu.