Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25261/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen Veikkauksen Lotto-mainoksessa Emmerdalen Leyla?

Vierailija
25262/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kiljaisin kuin pistetty sika kun veli Kaalepin pää ilmestyi oven takaa ja kävi ilmi, että se luihu oli kuullut kaiken. Riivatun kärmes oli tietysti korva kiinni ovessa ja sitten ta-daa ihan vaan muina velipoikina pelmahti paikalle.

Minä en luota siihen jätkään pennin vertaa, kiero kuin korkkiruuvi. Kunhan saan sen hyypiön kiinni niin taputtelen sitä pesäpallomailalla ja sitten annan turpiin. Tuossa olkaa hyvä Saa vetää nenään ihan palkoineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25263/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, herneenpalko ei näy! Noh, kuvitelkaa se. 

Vierailija
25264/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on symppis poliisi, siitä saisi Harriet hyvän miehen itselleen.

Joo, jos ei olisi kuollut :(

Niin joo, pääsi unohtumaan. Mutkistaa asioita. No, Bernicelle sitten, olisivat suunnilleen saman ikäisiä ja molemmilla hyvä huumorintaju.

Bernice ja Liam voisi palata yhteen. Liam on komean ja aikuisemman näköinen parrassa. Ennen se oli sellainen siloposki.

Vierailija
25265/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Calebista, mutta olen tyytyväinen Kylen tunnustukseen ja todisteen tuontiin.

Saas nähdä kuinka monta vuotta Moira, Amy, Cain, Matty ja Mac saavat linnaa tutkimuksen haittaamisesta.

Vierailija
25266/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan 'sekaannusta' milloin Vic oli 'isän' kanssa? No samaan aikaan kuin Leylakin... hus pois Vic sekaantumasta... 'sairas ihminen'...

Oli hauska, joskin sekava kohtaus

Vierailija
25267/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caleb lienee saanut perintöä bio-isältään, joka oli varakas mies. Calebilla on kylässä muitakin sukulaisia kuin Dinglet...

Eihän klaani Dinglet ole mitään sukua Calebille. Vain Cain ja Chas puoliksi ja heidän lapset.

Siis Caleb tietää bioisänsä? Ja on perinyt tämän? Mulla on mennyt ohi.

Vierailija
25268/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö polliisin kuolla? Vai Harrietin herätä henkiin?

Voitaisko täällä keskustella hahmojen nimillä, eikä näyttelijöiden? Olisiko selkeämpi niin??? Minä en ainakaan tunnista näyttelijöitä.

Taas yksi kieltosääntö lisää!

Sitten kun puhuu hahmo nimellä tulee pilkunnussijat oikaisemaan.

Tätä ketjua on vaikea miellyttää. Joten mä teen just, kuten lystään. Osa ymmärtää, osa ei. Pilkunnussijat saa hipeltää itteään.

No hipeltää kuka hipeltää... mitä se sitten lieneekään... kun keskusteluketju on kuvitteellisesta Emmerdale-kylästä, keskustellaan kuvitteellisista hahmoista, loogista, eikö vaan?

Et sitten ymmärtänyt. Eikä kukaan yllättynyt. 

Vierailija
25269/44653 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos ei olisi kuollut :(

Niin joo, pääsi unohtumaan. Mutkistaa asioita. No, Bernicelle sitten, olisivat suunnilleen saman ikäisiä ja molemmilla hyvä huumorintaju.

Bernice ja Liam voisi palata yhteen. Liam on komean ja aikuisemman näköinen parrassa. Ennen se oli sellainen siloposki.

Ei. Liian tuoreessa muistissa, että Bernice kevyin syin lähti Ausseihin ja jätti Liamin noineen vaan. Liamin sydän särkyi jo kerran Bernicen takia. Anteeksiantamatonta.

Vierailija
25270/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Calebista, mutta olen tyytyväinen Kylen tunnustukseen ja todisteen tuontiin.

Saas nähdä kuinka monta vuotta Moira, Amy, Cain, Matty ja Mac saavat linnaa tutkimuksen haittaamisesta.

Minkä tutkimuksen? Lääkärin?

Vierailija
25271/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä, miten se poliisi osasi puhua lapselle. Luulisi, ettei ihan joka päivä tule poliisiasemalle tuon ikäisiä tunnustamaan henkirikosta. Tykkäsin myös, kuinka se poliisi näytti myötätuntoiselta kun tajusi, että Kyle oli vahingossa ampunut. 

Vierailija
25272/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tutkimuksen? Lääkärin?

Miksi ihmeessä lääkäri tutkisi rikoksia edes Emmerdalessa?

Vierailija
25273/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa pelkään, että Paddy on kohta niin syvissä vesissä tuon vihansa kanssa, että tekee jotain vieläkin hurjempaa kuin laskee sedatiivin määrän väärin. Tekee pahaa katsoa, kun näennäisesti yrittää vakuuttaa esim. Rhonalle kaiken olevan ihan ok, mutta silmät ovat kylmät ja kovat. 

Vierailija
25274/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paddy kovasti valitti Chasille siitä, että Chas muutti takaisin omaan kotiinsa. Miksi Paddy ei vain itse muuta pois? Sehän oli Chasin koti ennen Paddya.

Vierailija
25275/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paddy kovasti valitti Chasille siitä, että Chas muutti takaisin omaan kotiinsa. Miksi Paddy ei vain itse muuta pois? Sehän oli Chasin koti ennen Paddya.

Ihmettelin samaa, pakkaisi omat ja Even kamat kassiin ja menoksi.

Vierailija
25276/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Moira, Amy ja muut osalliset mitään tuomioita saa salaamisesta, koska väittävät loppuun asti etteivät tienneet. Miten lie Cainin laita kun teki väärän tunnustuksen. Jotkut sakot varmaan rapsahtaa ja rikas veli auttaa maksamisessa. 

Vierailija
25277/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itseäni toistaen Dingleillä sole niin justhiinsa 😂

Lasketaanhan mm. Vinny ja Liv Dingleiksi, vaikka ei mitään verisukulaisuutta. 

Eilen meinasin syöksyä ruudun läpi kuristamaan veli Kaalepin. Nilkki! Jäbä ärsyttää niin että piti ottaa kamomillateetä rauhoittuakseni. 

Vierailija
25278/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob vaan kylmästi poistui paikalta, vaikka näki Davidin hämmennyksen. Tuo oli paha moka Jacobilta tuo isästä valehtelu. David varmaan ajattelee, että kiittämättömyys on maailman palkka. 

Vierailija
25279/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylen näyttelijä on kyllä ihan innoissaan osastaan ja haluaisi olla mukana sarjassa ainakin yhtä pitään kuin Zak oli:

https://metro.co.uk/video/emmerdales-huey-quinn-talks-things-kyle-winch…

Amyn ja Moiran näyttelijät ovat kertoneet haastatteluissa että Huey Quinn osaa kuvauksiin tullessaan koko käsikirjoituksen ulkoa ja muistaa heidänkin repliikkinsä heitä paremmin.

En sanoisi että mitenkään hirveän innoissaan poika näytä olevan. Mitä muutakaan häneltä odotetaan sanovan kuin että ookoo. Pelokkaan oloinen paremminkin. Rooliäiti Amy tuossa vierellä koettaa olla iloisena ja viedä huomion, ettei poika vaan lipsauta mitään. Ei se että osaa muittenkin repliikit, todista mitään, sehän voi olla vain yritys hallita stressaavia kuvauksia. Ja viikosta toiseen vatkataan samaa, pidetään lasta pinteessä, ei voi olla hyväksi lapselle. Suojelkaa lapsen mieltä pahalta ja pitäkää huolta heistä oikeasti, tämä koskee kaikkia. 

Vierailija
25280/44653 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa, pakkaisi omat ja Even kamat kassiin ja menoksi.

Arvelen näin, ettei halua Eveä riistää kodistaan. Tytöllä kun on jo muutosta elämässään tarpeeksi, kun äiti on pois. Ja isoäiti. Eno. Enon sisko.

Ketju on lukittu.