Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyle parka, toivottavasti vihdoin kertoo totuuden ja pääsee terapiaan.
Mitä ajatuksia teissä herättää pienet lapset elokuvissa tai näytelmissä, joissa joutuvat esim. tällaisiin roolisuorituksiin, niin kuin tässä Kyle on joutunut esittämään ampujaa. Itse olisin huolissani, miten hänen psyyke käsittelee tällaista illalla kotona nukkumaan mennessä.
Samoin monissa, teeveessäkin näytettävissä, elokuvissa aikuiset pelehtii rohkean avoimesti, tai mäiskivät toisiaan väkivaltaisesti. Säälittää lapset, jotka ovat joutuneet mukaan rooleihin tällaisessa saastassa. Kun kasvavat aikuiseksi, ja ymmärtävät enemmän, olisivatko halunneet olla mukana.
Onko kukaan tuottajista kysynyt tältä pikku pojalta, haluaako hän näytellä ampujaa Emmerdalessa?
Sehän on vaan jatkumoa sile kun ne on kautta aikain pistetty valehtelemaanm salailemaan ja ilkeilemään toisille.
Emmerdalen kuvaaminen pitää nyt lopettaa, käyttävät lapsinäyttelijöitä. Muuten olisi mukava sarja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalen kuvaaminen pitää nyt lopettaa, käyttävät lapsinäyttelijöitä. Muuten olisi mukava sarja katsella.
Höpsö. Tähän se nyt johti, kun täällä haluttiin lapsia edes j o s k u s ruutuun tai edes puheisiin
Nyt kun Calebkin tietää salaisuuden, hänestä ei taideta päästä eroon vaikka Cain kuinka vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Calebkin tietää salaisuuden, hänestä ei taideta päästä eroon vaikka Cain kuinka vaatisi.
Tää oli varmaan 1000. kerta kun Emmessä hölötettiin asioita eikä muistettu, että seinilläkin on korvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan 1000. kerta kun Emmessä hölötettiin asioita eikä muistettu, että seinilläkin on korvat.
Just. Mä olen sata kertaa niitä neuvonu. Millon jättää ovet auki, milloin puhutaan kadulla, kahvilassa tai pubissa salaisuuksia. Mä oon kyl huudellu ohjeita, mut ne e i u s k o 😠, puoliso joskus ihmettelee, kun "keskustelen" ohjelman kanssa, on tosin jo tottunut 30 yhteisen vuoden jälkeen...
Kylen näyttelijä on kyllä ihan innoissaan osastaan ja haluaisi olla mukana sarjassa ainakin yhtä pitään kuin Zak oli:
https://metro.co.uk/video/emmerdales-huey-quinn-talks-things-kyle-winch…
Amyn ja Moiran näyttelijät ovat kertoneet haastatteluissa että Huey Quinn osaa kuvauksiin tullessaan koko käsikirjoituksen ulkoa ja muistaa heidänkin repliikkinsä heitä paremmin.
"Cain" on kertonut, että heillä on keskenään todella hyvä suhde "Kylen" kanssa, ovat kavereita 😍
Vierailija kirjoitti:
"Cain" on kertonut, että heillä on keskenään todella hyvä suhde "Kylen" kanssa, ovat kavereita 😍
Itse puhuin juuri viikonloppuna alle 10v lapsenlapsieni kanssa, että aikuiset eivät ole normaalisti lasten kavereita. Mielestäni aikuinen voi olla lapselle tärkeä henkilö, mutta ei kaveri. Tämä on siis minun näkemykseni enkä halua kumota muiden näkemystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse puhuin juuri viikonloppuna alle 10v lapsenlapsieni kanssa, että aikuiset eivät ole normaalisti lasten kavereita. Mielestäni aikuinen voi olla lapselle tärkeä henkilö, mutta ei kaveri. Tämä on siis minun näkemykseni enkä halua kumota muiden näkemystä.
Kaveri on laaja käsite. Työpaikalla, kuten Emmerdalen kuvauksissa voi aikuinen ja lapsi olla kavereita. Ei tarvi "Cainin" esittää isähahmoa kuvausten ulkopuolella. Voi olla se kaveri joka pelaa vaikka fudista tai käy hampurilaisella. Vai millaisena suhteenä tätä pidät?
En tiedä onko hyvä kyllä lapsille kertoa että aikuinen ei voi olla kaveri...epäiletkö pedofiiliksi kaikkia jotka hengailevat lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jeff Hordley on kertonut, että heillä on keskenään todella hyvä suhde Huey Quinnin kanssa, ovat kavereita.
Menikö nyt paremmin oi te mielensäpahoittajat? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kylen näyttelijä on kyllä ihan innoissaan osastaan ja haluaisi olla mukana sarjassa ainakin yhtä pitään kuin Zak oli:
https://metro.co.uk/video/emmerdales-huey-quinn-talks-things-kyle-winch…
Amyn ja Moiran näyttelijät ovat kertoneet haastatteluissa että Huey Quinn osaa kuvauksiin tullessaan koko käsikirjoituksen ulkoa ja muistaa heidänkin repliikkinsä heitä paremmin.
Ihana pätkä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeff Hordley on kertonut, että heillä on keskenään todella hyvä suhde Huey Quinnin kanssa, ovat kavereita.
Menikö nyt paremmin oi te mielensäpahoittajat? 🙄
Onko Emmerdalessa tuon nimisiä hahmoja? 😂
Amy ja Moira alkoivat puhumaan salaista keskusteluaan niin pian poliisin lähdön jälkeen, että ihme ettei itse poliisi kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Amy ja Moira alkoivat puhumaan salaista keskusteluaan niin pian poliisin lähdön jälkeen, että ihme ettei itse poliisi kuullut.
Yllättävämpää on se, että poliisi uskoi Kylen kertoman totuuden. Tais olla eka kerta reiluun kymmeneen vuoteen kun uskottiin totuuden puhujaa
Se on symppis poliisi, siitä saisi Harriet hyvän miehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos ei olisi kuollut :(
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö polliisin kuolla? Vai Harrietin herätä henkiin?
Voitaisko täällä keskustella hahmojen nimillä, eikä näyttelijöiden? Olisiko selkeämpi niin??? Minä en ainakaan tunnista näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävämpää on se, että poliisi uskoi Kylen kertoman totuuden. Tais olla eka kerta reiluun kymmeneen vuoteen kun uskottiin totuuden puhujaa
Siitä tulikin mieleeni, muistatteko kun Moira tunnusti murhanneensa Emman ja häntä ei uskottu? Eikä edes tutkittu?
"Eiköhän tämmöiset asiat ole otettu huomioon sarjaa tehdessä. On sentään yli 50 vuotta vanha sarja. Ja lapsinäyttelijöitä on satojatuhansia ympäri maailmaa. Oletettavasti heitä koskee melkoiset lait ja suojamuurit. Älä huoli.
Tai voithan kirjoittaa sinne Emmerdaleen ja antaa neuvoja."
Toivotaan näin, ja toivotaan kaikkea hyvää Kylea esittävälle herkän oloiselle pojalle. Ja kiitos kovasti vinkistä, saatan ottaakin yhteyttä Emmerdalen tuotantoon, vaikka toisaalta uskon että sinne on jo otettu yhteyttä, kun nämä jaksot on näytetty Englannissa ym.
Hyvää kevättä sinulle ja myös muille tästä aiheesta kommentin laittaneille!