Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Myydään/annetaan
Veli Kaaleppi. Miehekkästi (hmm..) harmaantunut siloposkinen miesoletettu yksilö jolla siloposket ja tiukat huulet. Ei ensikertalaiselle, sillä epäillyn luonnevian ja mahdollisten käytöshäiriöiden vuoksi tarvitsee vankkaa kokemusta vaativimmistakin yksilöistä. Ei jalostukseen isän ja emän luonteideiden vuoksi, myös sukupuu saattaa olla tekaistu. Suositellaan kastraatiota. Rokotettu ja madotettu. Lähtee kahvipaketilla tai jopa ilmaiseksi. Luovutus mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Myydään/annetaan
Veli Kaaleppi. Miehekkästi (hmm..) harmaantunut siloposkinen miesoletettu yksilö jolla siloposket ja tiukat huulet. Ei ensikertalaiselle, sillä epäillyn luonnevian ja mahdollisten käytöshäiriöiden vuoksi tarvitsee vankkaa kokemusta vaativimmistakin yksilöistä. Ei jalostukseen isän ja emän luonteideiden vuoksi, myös sukupuu saattaa olla tekaistu. Suositellaan kastraatiota. Rokotettu ja madotettu. Lähtee kahvipaketilla tai jopa ilmaiseksi. Luovutus mahdollisimman pian.
Kohta täällä palstalla fanitetaan Kaaleppia, kun on niin erinomaisen mukava mies. Sama ilmiö kävi jo Naomin kohdalla, ensin lynkattiin ja sitten ihastuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Calebista, mutta olen tyytyväinen Kylen tunnustukseen ja todisteen tuontiin.
Saas nähdä kuinka monta vuotta Moira, Amy, Cain, Matty ja Mac saavat linnaa tutkimuksen haittaamisesta.
Minkä tutkimuksen? Lääkärin?
Miksi ihmeessä lääkäri tutkisi rikoksia edes Emmerdalessa?
Ootpa höpsö! Kyllähän Emmerdalessakin patologit tutkii rikoksiakin. Esim kuoleman syyn tutkintaa.
Patologikin on lääkäri, erikoistunut sellainen.
Voi sinuu.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Paddy kovasti valitti Chasille siitä, että Chas muutti takaisin omaan kotiinsa. Miksi Paddy ei vain itse muuta pois? Sehän oli Chasin koti ennen Paddya.
Periaate. Miksi hän, joka ei ole tehnyt mitään väärää joutuisi muuttamaan tyttären luota pois.
Hehän yrittävät kynsin hampain pitää siitä ajatuksesta kiinni, ettei Even elämä muutu. Kyseessä on Even koti. Väärintekijä muuttakoot ja nähkööt vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on symppis poliisi, siitä saisi Harriet hyvän miehen itselleen.
Joo, jos ei olisi kuollut :(
Niin joo, pääsi unohtumaan. Mutkistaa asioita. No, Bernicelle sitten, olisivat suunnilleen saman ikäisiä ja molemmilla hyvä huumorintaju.
Bernice ja Liam voisi palata yhteen. Liam on komean ja aikuisemman näköinen parrassa. Ennen se oli sellainen siloposki.
Ei. Liian tuoreessa muistissa, että Bernice kevyin syin lähti Ausseihin ja jätti Liamin noineen vaan. Liamin sydän särkyi jo kerran Bernicen takia. Anteeksiantamatonta.
Mä en nyt kyllä sanoisi että kevyin syin. Kun lähti al
Mä sanoisin, kun sillä isällä oli morsiankin auttamassa.
Sen takiahan Bernice sinne lähti kiireen vilkkaan, kun luuli saavansa eksänsä takaisin. Tulikin maitojunalla itse takas ja itki, että miehellä oli kihlattu auttamassa hän oli vaan tiellä. Onnettomuudessakin oli vain jalka katkennut.
Bernice taas liiotteli ja lähti jahtaamaan pilvilinnaansa.
Jokunen sivu sitten oli juttua, että miksi Jimmy Kingistä on tehty pehmo.
Jimmy on ollut pehmo aina. Valitettavasti veljiensä ja hullun vaimonsa komennettavissa.
Tom King sanoi usein, ettei Jimmystä ole tiettyihin tilanteisiin, kun on softis. Lähetti Matthewn tekemään likaset duunit. Eihän firmaakaan kokonaisuudessa annettu Jimmyn hoitoon, kun ei halunnut rikoksia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paddy kovasti valitti Chasille siitä, että Chas muutti takaisin omaan kotiinsa. Miksi Paddy ei vain itse muuta pois? Sehän oli Chasin koti ennen Paddya.
Ihmettelin samaa, pakkaisi omat ja Even kamat kassiin ja menoksi.
Arvelen näin, ettei halua Eveä riistää kodistaan. Tytöllä kun on jo muutosta elämässään tarpeeksi, kun äiti on pois. Ja isoäiti. Eno. Enon sisko.
Even enon (Cain & Caleb) sisko (Chas) on hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen näin, ettei halua Eveä riistää kodistaan. Tytöllä kun on jo muutosta elämässään tarpeeksi, kun äiti on pois. Ja isoäiti. Eno. Enon sisko.
Ai niin, onhan Bellekin enon sisko, mutta ei hänkään mihinkään ole kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Myydään/annetaan
Miltei kaikki muut miehet omittiin/varattiin itselle tai mummille. Kaaleppi vaan ei kelpaa.😠😠😠arrrggghhhh. Se vaan saa mun vereni kiehumaan... eikä mitenkään myönteisessä mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin: Cain-eno vankilassa= pois, Chas-äiti muuttanut = pois. Velikin, Aaron, lähti pois. Ja Liv kuoli. Siis paljon menetyksiä tytölle, että vielä pitäisi muuttaa pois...
Paddy siis käveli pitkin maita ja mantuja. Uskotteli asiakkaalle, että hätätilanne!? Uskotteli Rhonalle, että hoiti asiakkaan, kaikki kunnossa!?
Mitä ihmettä?
Taas tulee viikonloppu väärään kohtaan, jää paljon keskeneräistä
Mä en kyllä yhtään muista että Charliella olisi ollut mitään kihlattua kun joutui onnettomuuteen vaan rakastui sitten Bernicen saatua jo sänkyynsä hoitajaansa.
Mutta eipä tuolla väliä. En usko että tekevät enää Bernicestä ja Liamista paria.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä yhtään muista että Charliella olisi ollut mitään kihlattua kun joutui onnettomuuteen vaan rakastui sitten Bernicen saatua jo sänkyynsä hoitajaansa.
Mutta eipä tuolla väliä. En usko että tekevät enää Bernicestä ja Liamista paria.
Sama. Ihan tyhjää lyö, jäänyt varmaan katsomatta pari pätkää. Sen muistan, et nopea lähtö oli sinne päin, paluuta tai sen syytä en todellakaan muista.
Jotenkin must David ja Leyla olis kiva pari, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Calebista, mutta olen tyytyväinen Kylen tunnustukseen ja todisteen tuontiin.
Saas nähdä kuinka monta vuotta Moira, Amy, Cain, Matty ja Mac saavat linnaa tutkimuksen haittaamisesta.
Ootpa höpsö! Kyllähän Emmerdalessakin patologit tutkii rikoksiakin. Esim kuoleman syyn tutkintaa.
Voi sinuu.
Ohis
No. Ei kyllä patologi suorita varsinaista rikostutkintaa. Patologi tutkii ruumiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin: Cain-eno vankilassa= pois, Chas-äiti muuttanut = pois. Velikin, Aaron, lähti pois. Ja Liv kuoli. Siis paljon menetyksiä tytölle, että vielä pitäisi muuttaa pois...
Eihän äiti mihinkään muuttanut, vaikka isä vaati. Pari yön vietto Charityn nurkissa ei ole muutto, vaikka ne sarjassa asiasta puhuivatkin.
Muutenkin se nolo kinastelu, ettei halua menettää yhtään hetkeä Even joulusta, että pitäisi yötäkin olla.. ja muija bunkkas 10 metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinuu.
Ohis
No. Ei kyllä patologi suorita varsinaista rikostutkintaa. Patologi tutkii ruumiita.
Niin jäi mur hamiehet kylille juoksentelemaan, jos ei patologi ruumiita tutkis. Erittäin oleellinen osa rikostutkimusta.
Eipä kai sitten, jos av-mamma niin sanoo. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Paddy siis käveli pitkin maita ja mantuja. Uskotteli asiakkaalle, että hätätilanne!? Uskotteli Rhonalle, että hoiti asiakkaan, kaikki kunnossa!?
Mitä ihmettä?
Taas tulee viikonloppu väärään kohtaan, jää paljon keskeneräistä
Näkeekö päivän jakson jo Katsomo+:sta?
Paddy ja Chas vois vuokrata pienen kämpän läheltä ja asuisivat vuoroviikon siellä, tytär saisi olla kotona koko ajan ja kyllä se Chas töihin voi tulla muualtakin. Kaikkea minäkin mietin, no emmehullu olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydään/annetaan
Miltei kaikki muut miehet omittiin/varattiin itselle tai mummille. Kaaleppi vaan ei kelpaa.😠😠😠arrrggghhhh. Se vaan saa mun vereni kiehumaan... eikä mitenkään myönteisessä mielessä
Caleb lymyilee nurkissa ja kuuntelee ovien takana, joten ei sitä tarvi ottaa, se pompahtaa jostakin kohta esiin ihan kutsumatta.
Mä en nyt kyllä sanoisi että kevyin syin. Kun lähti alunperin vain auttamaan ala ikäistä tytärtään Deedeetä tämän isän jouduttua onnettomuuteen. Leylahan iski kyntensä heti Liamiin ja Bernicekin oli päätynyt yrittämään länmitellä Charlien kanssa mutta Charlie halusikin hoitsunsa.