Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24761/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka ensimmäisena nappasi Cainin ja taisinpa tänään ostaa kartanon. Odotan innolla Cainin vapautumista, mutta en taida olla ainut. Onneksi Cainista on moneksi ja monille.

Hevosia vielä kaupittelisin suht edulliseen hintaan eli 0€ per kavio. Saavat jäädä talliini.

Ymmärrän että joitain tälläinen sekoilu ärsyttää, mutta tämä on meille muille harmitonta hauskuutta, siis meille joilla on huono huumorintaju 🤭 Antakaa armoa! 

Vierailija
24762/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se joka ensimmäisena nappasi Cainin ja taisinpa tänään ostaa kartanon. Odotan innolla Cainin vapautumista, mutta en taida olla ainut. Onneksi Cainista on moneksi ja monille.

Hevosia vielä kaupittelisin suht edulliseen hintaan eli 0€ per kavio. Saavat jäädä talliini.

Ymmärrän että joitain tälläinen sekoilu ärsyttää, mutta tämä on meille muille harmitonta hauskuutta, siis meille joilla on huono huumorintaju 🤭 Antakaa armoa! 

Just, just. Harmitonta hauskanpitoa, huumorintajuttomat pahoittaa mielensä. Olkoon niin, nautitaan me muut...🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24763/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai viännellään täällä murtteella. Anteeks vuan kauhiasti. En tienny että tiälä pittää kirjoittoo kirjakieltä. 

Myö tiällä mummon kanssa ootellaan Emmertalen alakamista. Vähän on taati helepottanu, mummo paremmas kunnos kun mie. Hänel ei ou ennee kuumetta. Kaini suap jonku vierraa vankillaa. Aaroni? Kukas se olkaa se Moiran poika? Nimi ei tuu mielee. 

Mie voin lopettoo murtteella kirjoittamisen, mutta enpä taija eli koeta kestee. Montako meitä tiälä kirjoittaa? En tiijä, minnuu on ainaki vain yksi, enkä ou vielä niin hupsu jotta itteksein tiälä hupsisin. Usko tai elä. 

Haista sinä pitkä *ttu!!!!!!

Vierailija
24764/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan annatte sitten spoilaajille myös armoa. Annatte meidän puhua tulevista tapahtumista ja ohitatte ne viestit. Niin ja myös lapsista kiinnostuneille rauha myös. Ei tarvitse sitten sataa eri ketjua luoda.

Vierailija
24765/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon sittev varannu ton kaalepin ku siittä jo eilee mainittin 

Vierailija
24766/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o tainnu Matty kelvata kelleen?

Vierailija
24767/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Liam jaksaa syödä noin paljon? Ensin Dinglen sapuskat, lupautui Jimmylle ja vielä Rishille syömään...

Vierailija
24768/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo homppelit ja lepattimet summuut riikit kelleen kelepaa.

Vierailija
24769/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katsojille näytetty tätä Cainin veljeä koskaan aiemmin? Tai mainittu hänestä mitään?

Vierailija
24770/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian naismainen mun makuun. 

Vierailija
24771/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Kaaleppihan se oli. Ei huono 😉 Pannaan jakoon 😂

Onpa täällä mielensäpahoittajia tai ainakin yksi ja sama henkilö jolla naama nutturalla. 

Mun mielipide on, että on vähän eri asia vähän hullutella huumorinpilke silmäkulmassa ja hyväntahtoisesti kuin paljastaa tulevia tapahtumia joka ihan oikeasti vesittää monen katsomiskokemuksen ja pilaa jännityksen. Mutta tämä on vain mun mielipide. 

Mulle ei haistateltu, mutta wau, olipa aikuismainen teko 🤡

Vierailija
24772/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian naismainen mun makuun. 

Mulla jäisi kainalokepiksi kun olen pitkä. Mutta jään Cainia jonottamaan.

Vierailija
24773/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Vinnyn kämppä! Inhoon niitä rappusia, mutta vaihdan heti. Muutoin se on pikkasen isompi kuin muut kämpät, kunnon piha kyykkimiseen ja näkösuojaa, vaikka keskeisellä paikalla onkin. Kiitos.

Yläkerran pikku kämpän saa kuka vaan ja vähän maata, jos kiinnostaa.

Ootko koskaan nähnyt, millainen yläkerta on niiden kierreportaiden päässä? Minä en ole, siks asunkin omistamassani majatalossa. Kaappaan kyl Marlonin kokikseni ja alan tarjota gurmee-ruokia...

Koskaan kyllä- Silloin, kun Nicolan porukka asui vielä siellä, niin oli satunnaisia kuvauksia makkareista. Joka tapauksessa hitokseen siellä on tilaa oltava, kun dingle klaanit mahtuu ja pari muuta pihatonttua. ;)

Vierailija
24774/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko katsojille näytetty tätä Cainin veljeä koskaan aiemmin? Tai mainittu hänestä mitään?

Ei mainintaa ei pihinää.

Vierailija
24775/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ottaa Marcuksen lisäksi Mattyn, se on tosi söpö! Jee, mulla on jo kaksi varattuna! 😍

Vierailija
24776/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinglet ovat kyllä ihania. Adoptoin itseni heille. 

Vierailija
24777/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä Emmerdalea, että keksitään hahmoille uusia perheenjäseniä.

Vierailija
24778/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa kun Faith "tapettiin" sillä siinä mimmissä oli ytyä. Lisa on alkanut nousta naissuosikikseni. Bear ärsytti alkuun, mutta nyt mä rakastan sitä nallekarhua. 

Vierailija
24779/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan tämä velipoika vaatimaan Faithin perintöä?

Vierailija
24780/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Vinnyn kämppä! Inhoon niitä rappusia, mutta vaihdan heti. Muutoin se on pikkasen isompi kuin muut kämpät, kunnon piha kyykkimiseen ja näkösuojaa, vaikka keskeisellä paikalla onkin. Kiitos.

Yläkerran pikku kämpän saa kuka vaan ja vähän maata, jos kiinnostaa.

Ootko koskaan nähnyt, millainen yläkerta on niiden kierreportaiden päässä? Minä en ole, siks asunkin omistamassani majatalossa. Kaappaan kyl Marlonin kokikseni ja alan tarjota gurmee-ruokia...

Koskaan kyllä- Silloin, kun Nicolan porukka asui vielä siellä, niin oli satunnaisia kuvauksia makkareista. Joka tapauksessa hitokseen siellä on tilaa oltava, kun dingle klaanit mahtuu ja pari muuta pihatonttua. ;)

Vinnyn yläkerta???

Ketju on lukittu.