Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Moira oli ihän kännissä? 'Vain yhtä viskiä maistellut'??? Sönkötti ja horjui. Luulin jo et paljastaa Kylen...
*ihan... minähän tässä sönkkään, anteeksi Moira
Charitylle kun selviää että on itse petoksen uhri niin meinaaki vielä puolustaa Chasia?
Vierailija kirjoitti:
Klo 15.40 ja Eve oli yöunilla kun paddy sanoi hyvää yötä.
Ilmankos Chas ehtikin niin paljon paneskella Alia.
Minnehän Paddy nyt menee yöksi? Majataloon? Marlonille? Veikkaan jälkimmäistä.
Tuo lastenhoitaja on liian täydellinen ollakseen totta. Mikähän hänenkin pimeä salaisuutensa on. Ja mikä oli tämä Ethanin pomon ja Marcuksen välinen juttu. Marcus tunsi selvästi itsensä kiusaantuneeksi. Oliko pomo kiinnostunut Marcuksesta vähän liikaakin?
Hassua, jos Paddyn muutettua Karhu jää vielä asumaan Chasin kanssa. Jäikö sinne edes nyt muita asumaan kuin Karhu, Chas ja Eve? Erikoista, jos Karhu jää asumaan ex-miniän kanssa kun tuskin ovat väleissä.
Yllättävää, kuinka Charity nyt piti Chasin puolia, vaikka sai itse samalla nenilleen.
Marlonin ensimmäisen työpäivän ilo taisi haihtua ystävän aviokriisin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lastenhoitaja on liian täydellinen ollakseen totta. Mikähän hänenkin pimeä salaisuutensa on. Ja mikä oli tämä Ethanin pomon ja Marcuksen välinen juttu. Marcus tunsi selvästi itsensä kiusaantuneeksi. Oliko pomo kiinnostunut Marcuksesta vähän liikaakin?
Ainakin Marcus itse sai sellaisen käsityksen. Marcus meinasi siitä jotain sanoakin Ethanille, mutta jätti sanomatta. Mun mielestä tuossa ei kyllä ollut tarvettakaan sanoa, koska se pomo ei tehnyt mitään asiatonta, eikä ole Marcuksen asia paljastaa kenenkään kaappihomoutta.
Itse pelkäsin, että pomo tekisi jotain rajat ylittävää sillä aikaa kun jäivät kahden. Marcus itse selvästi epäili jotain siinä vaiheessa kun väisti halauksen. Hyvä, että Marcus ei turhaan alkanut Ethanille syytellä pomoa mistään. Koska ainakaan minä en nähnyt mitään väärää tapahtuvan, ja pomon oman pään sisäiset jutut ovat hänen oma asiansa.
Oletteko muuten koskaan nähneet Chasin pitävän tuolla lailla Charityn puolia?
Veikkaan, että tuota pomoa nähdään vielä ja siitä tulee ongelmia.
Lastenhoitaja Nicky näyttää samannäköiseltä kuin Kake Randelin 80 luvulla.
Spoilaajat hei, koska Jamie tulee takaisin? Tuleeko ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tuota pomoa nähdään vielä ja siitä tulee ongelmia.
Tätähän tässä johdatellaan selvästi
Mulle jäi pahat vibat tuosta Ethanin pomosta. Toivottavasti Marcus jättää työkeikan tekemättä tuon kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Spoilaajat hei, koska Jamie tulee takaisin? Tuleeko ollenkaan?
Älä kysele täällä, kato kuukkelista spoilaukset😏
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi pahat vibat tuosta Ethanin pomosta. Toivottavasti Marcus jättää työkeikan tekemättä tuon kotiin.
Jotain kieroilee selvästi, sit kiristää jotenkin 'palveluja' Marcukselta tai lupaa Ethanille vaikeuksia ... ällö äijä
Mä jo ajattelin, että se pomo alkaa ehdotella jotain kimppakivaa. 😂
Arthur ja Gabby oli hauskat...
Säälitti vähän Marlonin eka päivä
Ihana oli Karhun ja Paddyn halaus
Moira oli ihän kännissä? 'Vain yhtä viskiä maistellut'??? Sönkötti ja horjui. Luulin jo et paljastaa Kylen...