Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mä olen jotenkin tosi pettynyt Chasiin. Heitti Charityn ulos pubista ja suvusta koska tämä ehdotteli Alille. Nyt itse peuhaa Alin kanssa. Jätti tyttärensä autoon nukkumaan yksin kadunvarteen. Eikä lähtenyt Paddyn matkaan vaan valitsi Alin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
https://www.seiska.fi/ulkomaat/tunnistaisitko-emmerdale-tahtia-siviilis…
Johan oli juttu taas. 😂
Kaivettu hahmoja naftaliinista ja verrataan roolihahmoa punaisella matolla poseeraavaan näyttelijään.
Tuossa linkissä on muuten myös ensi viikon juonipaljastus.
Anteeksi. Mä vaan niin järkyttyneenä pläräsin ne kuvat, etten edes nähnyt tekstiä. ÄLKÄÄ LUKEKO TEKÄÄN SITÄ:
En vaan ymmärrä tommosta pettämistä: Chas ja Al. Pienessä kylässä, kun kaikki tuntee toisensa, miten eivät jää kiinni.
Pettämisestä tuli mieleen, mitenhän Charity ja Mac selviää... pohdiskelua
Charityyn varmasti osuu kovasti, kuten sanonutkin että Mack esim. ensimmäinen, kenen kanssa iloinnut raskaudesta ja muutenkin tälle avautunut paljon enemmän itsestään, joten kun juuri tämä henkilö pettää, sattuu paljon enemmän kuin sellainen, johon ei ole luottanut ja tukeutunut samalla lailla.
Kun Al ja Chas kokkailivat, sekstailivat ja loikoilivat sängyssä, nukkuiko Eve edelleen autossa?!
Mä oon alkanu tykätä Charitystä ja Macista parina. Moirakin taitaa hyväksyä jo asian, vaik alussa oli vastaan. Moiraa ja Cainia toivosin enemmän ruutuun.
Vierailija wrote:
Charityyn varmasti osuu kovasti, kuten sanonutkin että Mack esim. ensimmäinen, kenen kanssa iloinnut raskaudesta ja muutenkin tälle avautunut paljon enemmän itsestään, joten kun juuri tämä henkilö pettää, sattuu paljon enemmän kuin sellainen, johon ei ole luottanut ja tukeutunut samalla lailla.
Kun Al ja Chas kokkailivat, sekstailivat ja loikoilivat sängyssä, nukkuiko Eve edelleen autossa?!
Tää oli N i i n epäuskottava kohtaus, joo auto rikki... hah. Eve nukkuu autossa. Eikö Chasilla ole tunnontuskia ollenkaan? Al nyt on mikä on😠
Tuota katsoessa mietin, että entäpä jos Eve heräisi ja pääsisi pois autosta. Lähtee etsimään äitiä ja eksyy.
Chas syyttäisi tästäkin varmaan Paddya.
Mun olisi pitänyt aikoinaan asua Emmerdalessa, kun lapseni oli pieni. Varmaan jotain on siinä kylän ulkoilmassa, että kaikilla kylän lapsilla on helve*inmoiset unenlahjat. Oma lapseni kun heräili alvariinsa silloin pienenä. Evekin näytti joltain 5-vuotiaalta nyt ja silti vetelee sikeitä iltaseiskasta aamuun saakka jopa vierassa paikassa eikä herää vaikka kannetaan jossain vaiheessa autosta sänkyyn. Kaiken kaikkiaan tosi ällöttävä kohtaus tämä Chasin ja Alin mökkireissu, kun on lapsikin pitänyt ottaa mukaan.
Vierailija wrote:
Mun olisi pitänyt aikoinaan asua Emmerdalessa, kun lapseni oli pieni. Varmaan jotain on siinä kylän ulkoilmassa, että kaikilla kylän lapsilla on helve*inmoiset unenlahjat. Oma lapseni kun heräili alvariinsa silloin pienenä. Evekin näytti joltain 5-vuotiaalta nyt ja silti vetelee sikeitä iltaseiskasta aamuun saakka jopa vierassa paikassa eikä herää vaikka kannetaan jossain vaiheessa autosta sänkyyn. Kaiken kaikkiaan tosi ällöttävä kohtaus tämä Chasin ja Alin mökkireissu, kun on lapsikin pitänyt ottaa mukaan.
Ja lapset hoituu muutenkin helposti, vanhemmat harvoin lasten kanssa, kun pienoiset on yökylässä...
Kohtaus mökillä ala-arvoinen😠, olis pitäny Kerryn olla ovella... arrrggghhhhh
Turha meidän on täällä kaukana huolehtia sarjan lapsista. Kyllä tuotanto on varmasti hommannut heille riittävästi koulutettuja hoitajia väliajoiksi.
Vierailija wrote:
Turha meidän on täällä kaukana huolehtia sarjan lapsista. Kyllä tuotanto on varmasti hommannut heille riittävästi koulutettuja hoitajia väliajoiksi.
Tällaista ei ole näytetty, joten emme voi olla varmoja! Pakko siis vähän huolehtia.
Ällö Sandra vaan pahenee - kai Vinnie sille nyt rahaa lähettää???
Aika riskialtista chasin ja alin keskustelu siinä tiskillä, mitä jos cain tai faith olisi kuullut kun eivät olleet kovin kaukana.
Mitähän Liville ja puhelimelleen on oikeasti tapahtunut :(
Even ääni itkuhälyttimestä kuulosti paljon nuoremmalta lapselta kuin miltä Eve viime näkemällä näytti.
Vierailija wrote:
Mitähän Liville ja puhelimelleen on oikeasti tapahtunut :(
Liekö makaa jo sammuneena ja Sandra ottanut puhelimen "parempaan" talteen.
Vierailija wrote:
Even ääni itkuhälyttimestä kuulosti paljon nuoremmalta lapselta kuin miltä Eve viime näkemällä näytti.
Joo, Eve olikin muuttunut takaisin vauvaksi. Nyt vähän edes yritystä tuottajat kiitos!
Vierailija wrote:
Mä ihmettelin myös tuota Even nukkumista, ei luoja. Kyllä on hyvät unenlahjat tytöllä mukamas. Käsikirjottajat nyt hereille, vähän huonosti nyt menee lapsien suhteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tällaista ei ole näytetty, joten emme voi olla varmoja! Pakko siis vähän huolehtia.
Tää naurattaa pitkään, edellinen viestini poistui☹️
Vai että sepitti Chas Paddylle, että auto hajosi. Ihmetyttää mikseivät menneet samalla autolla.