Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija wrote:
Faith näytettiin Sarahin ja Kylen kanssa ja sitten Chas sanoi, että jatkossa pitää olla jonkun muunkin aikuisen paikalla kun Faith on lasten kanssa. Eikös Sarah ole jo sen verran iso, että tuohon tarkoitukseen menee jo aikuisesta? Kylekaan ei ole enää mikään pikkulapsi.
No joo, mutta esimerkiksi Even ja Kylen hoitajaksi ei Faithista taida yksinään enää olla.
Ymmärtääkö kukaan mitä Sandra hyötyisi Livin ja Vinnyn erosta? Pelkkää vahingoniloa? Rahaahan se haluaa mutta miten se noiden kahden väleistä on kiinni? Pähkäilyjä ei spoilauksia, kiitos.
Vierailija wrote:
Eve näytettiin pitkästä aikaa. Kylläpä oli kasvanut.
Kasvanut mistä? Syntymän jälkeen ei ole tyttöä näkynyt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eve näytettiin pitkästä aikaa. Kylläpä oli kasvanut.
Kasvanut mistä? Syntymän jälkeen ei ole tyttöä näkynyt.
Tainnut näkyä viimeksi silloin kun Chas meinasi kolaroida Jamien kanssa. Eve näytettiin silloin vauvana turvaistuimessa.
Olipa muuten makeen näköinen se kameleontti. Olin ihan varma, ettei mitään eläintä kuitenkaan näytetä. Onneksi olin väärässä.
Vierailija wrote:
Ymmärtääkö kukaan mitä Sandra hyötyisi Livin ja Vinnyn erosta? Pelkkää vahingoniloa? Rahaahan se haluaa mutta miten se noiden kahden väleistä on kiinni? Pähkäilyjä ei spoilauksia, kiitos.
Jotenkin kuvittelee saavansa talon? jos Liv sortuu juomaan ja eroaa Vinnystä... en ymmärrä, miten???
Liekö Sandran juoni saada heidät eroamaan, Liv juomaan ja sitten humalaiselta Liviltä huijata allekirjoitus talon myyntipapereihin? Ei oikein ole tullut selväksi mikä se juoni tarkalleen on.
Olen pettynyt, jos Charles ja kumppanit hyväksyvät sen että Naomi suojelee väkivaltarikollisia.
Luulisi, että Nicola olisi jo tutkinut Naomin somet ja tunnistanut sieltä pahoinpitelijänsä.
Jos Vinnie saadaan pois kuvioista voi Sandra kieroilla alkoholisoituneen tyttärensä myymään talon ja ujuttaa rahat itselleen. Tämä lienee suunnitelma.
Eipä se hyödytä vaikka Nicola löytäisikin Naomin somesta kuvia pahoinpitelijöistään. Ne on vaan kuvia kavereista. Ei Nicolalla ole mitään todisteita, että juuri nämä olivat parkkihallissa. Poliisi on varmaan kuulustellut Saskiaa silloin aiemmin ja todisteet ei riittäneet. Taitaa olla Naomin varassa nyt tämän jutun ratkaisu.
Vierailija wrote:
Jos Vinnie saadaan pois kuvioista voi Sandra kieroilla alkoholisoituneen tyttärensä myymään talon ja ujuttaa rahat itselleen. Tämä lienee suunnitelma.
Jotenkin näin se Sandra kaverinsa kanssa kaavailee. Kyllä on tunnekuollut äiti -ei voi muuta sanoa. Ja tietenkin toivoa, ettei onnistu huijauksissaan.
Naomi on juuri tuollainen minä minä minä tyyppu. Ihan sama mitä muille tapahtuu, kunhan itse ei tarvi kärsiä.
Tuo Sandra on ällöttävä! En kestä sitä enää.
Vierailija wrote:
Eipä se hyödytä vaikka Nicola löytäisikin Naomin somesta kuvia pahoinpitelijöistään. Ne on vaan kuvia kavereista. Ei Nicolalla ole mitään todisteita, että juuri nämä olivat parkkihallissa. Poliisi on varmaan kuulustellut Saskiaa silloin aiemmin ja todisteet ei riittäneet. Taitaa olla Naomin varassa nyt tämän jutun ratkaisu.
Eikö se ole todiste, jos Nicola näki juuri heidät parkkihallissa pahoinpitelemässä häntä?
Onkos muuten koskaan nähtykään Emmerdalessa näin huonoa ”äitiä” kuin Sandra?
Muistatteko sen kun Charity sai Chasin vihat päälleen siitä kun kerran kännissä tarjosi itseään Alille? Molemmat taisivat olla sinkkujakin silloin. Eikös Chas juuri sen takia häätänyt Charityn pubista ja suvusta? Tämän valossa olisi hauska jos Charity saisi tietää, mitä Chas itse puuhaa Alin kanssa nykyään.
Vierailija wrote:
Muistatteko sen kun Charity sai Chasin vihat päälleen siitä kun kerran kännissä tarjosi itseään Alille? Molemmat taisivat olla sinkkujakin silloin. Eikös Chas juuri sen takia häätänyt Charityn pubista ja suvusta? Tämän valossa olisi hauska jos Charity saisi tietää, mitä Chas itse puuhaa Alin kanssa nykyään.
Just. Alin piti olla vihamies kaikille, koska kohteli Debbietä kurjasti... ja Chasin mielestä hän ja Al on ok, hänelle, suvulle, Paddylle???
Vierailija wrote:
Onkos muuten koskaan nähtykään Emmerdalessa näin huonoa ”äitiä” kuin Sandra?
Joopa kyllä Faithkin kalpenee tämän rinnalla... onkin muuten tosi kalpee nykyään
Faith näytettiin Sarahin ja Kylen kanssa ja sitten Chas sanoi, että jatkossa pitää olla jonkun muunkin aikuisen paikalla kun Faith on lasten kanssa. Eikös Sarah ole jo sen verran iso, että tuohon tarkoitukseen menee jo aikuisesta? Kylekaan ei ole enää mikään pikkulapsi.