Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
21701/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith näytettiin Sarahin ja Kylen kanssa ja sitten Chas sanoi, että jatkossa pitää olla jonkun muunkin aikuisen paikalla kun Faith on lasten kanssa. Eikös Sarah ole jo sen verran iso, että tuohon tarkoitukseen menee jo aikuisesta? Kylekaan ei ole enää mikään pikkulapsi.

Vierailija
21702/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Faith näytettiin Sarahin ja Kylen kanssa ja sitten Chas sanoi, että jatkossa pitää olla jonkun muunkin aikuisen paikalla kun Faith on lasten kanssa. Eikös Sarah ole jo sen verran iso, että tuohon tarkoitukseen menee jo aikuisesta? Kylekaan ei ole enää mikään pikkulapsi.

No joo, mutta esimerkiksi Even ja Kylen hoitajaksi ei Faithista taida yksinään enää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö kukaan mitä Sandra hyötyisi Livin ja Vinnyn erosta? Pelkkää vahingoniloa? Rahaahan se haluaa mutta miten se noiden kahden väleistä on kiinni? Pähkäilyjä ei spoilauksia, kiitos.

Vierailija
21704/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eve näytettiin pitkästä aikaa. Kylläpä oli kasvanut.

Kasvanut mistä? Syntymän jälkeen ei ole tyttöä näkynyt.

Vierailija
21705/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eve näytettiin pitkästä aikaa. Kylläpä oli kasvanut.

Kasvanut mistä? Syntymän jälkeen ei ole tyttöä näkynyt.

Tainnut näkyä viimeksi silloin kun Chas meinasi kolaroida Jamien kanssa. Eve näytettiin silloin vauvana turvaistuimessa.

Vierailija
21706/44653 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten makeen näköinen se kameleontti. Olin ihan varma, ettei mitään eläintä kuitenkaan näytetä. Onneksi olin väärässä.

Vierailija
21707/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärtääkö kukaan mitä Sandra hyötyisi Livin ja Vinnyn erosta? Pelkkää vahingoniloa? Rahaahan se haluaa mutta miten se noiden kahden väleistä on kiinni? Pähkäilyjä ei spoilauksia, kiitos.

Jotenkin kuvittelee saavansa talon? jos Liv sortuu juomaan ja eroaa Vinnystä... en ymmärrä, miten???

Vierailija
21708/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö Sandran juoni saada heidät eroamaan, Liv juomaan ja sitten humalaiselta Liviltä huijata allekirjoitus talon myyntipapereihin? Ei oikein ole tullut selväksi mikä se juoni tarkalleen on.

Vierailija
21709/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt, jos Charles ja kumppanit hyväksyvät sen että Naomi suojelee väkivaltarikollisia.

Vierailija
21710/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että Nicola olisi jo tutkinut Naomin somet ja tunnistanut sieltä pahoinpitelijänsä.

Vierailija
21711/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vinnie saadaan pois kuvioista voi Sandra kieroilla alkoholisoituneen tyttärensä myymään talon ja ujuttaa rahat itselleen. Tämä lienee suunnitelma.

Vierailija
21712/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se hyödytä vaikka Nicola löytäisikin Naomin somesta kuvia pahoinpitelijöistään. Ne on vaan kuvia kavereista. Ei Nicolalla ole mitään todisteita, että juuri nämä olivat parkkihallissa. Poliisi on varmaan kuulustellut Saskiaa silloin aiemmin ja todisteet ei riittäneet. Taitaa olla Naomin varassa nyt tämän jutun ratkaisu. 

Vierailija
21713/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos Vinnie saadaan pois kuvioista voi Sandra kieroilla alkoholisoituneen tyttärensä myymään talon ja ujuttaa rahat itselleen. Tämä lienee suunnitelma.

Jotenkin näin se Sandra kaverinsa kanssa kaavailee. Kyllä on tunnekuollut äiti -ei voi muuta sanoa. Ja tietenkin toivoa, ettei onnistu huijauksissaan.

Vierailija
21714/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi on juuri tuollainen minä minä minä tyyppu. Ihan sama mitä muille tapahtuu, kunhan itse ei tarvi kärsiä.

Vierailija
21715/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sandra on ällöttävä! En kestä sitä enää.

Vierailija
21716/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eipä se hyödytä vaikka Nicola löytäisikin Naomin somesta kuvia pahoinpitelijöistään. Ne on vaan kuvia kavereista. Ei Nicolalla ole mitään todisteita, että juuri nämä olivat parkkihallissa. Poliisi on varmaan kuulustellut Saskiaa silloin aiemmin ja todisteet ei riittäneet. Taitaa olla Naomin varassa nyt tämän jutun ratkaisu. 

Eikö se ole todiste, jos Nicola näki juuri heidät parkkihallissa pahoinpitelemässä häntä?

Vierailija
21717/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muuten koskaan nähtykään Emmerdalessa näin huonoa ”äitiä” kuin Sandra?

Vierailija
21718/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen kun Charity sai Chasin vihat päälleen siitä kun kerran kännissä tarjosi itseään Alille? Molemmat taisivat olla sinkkujakin silloin. Eikös Chas juuri sen takia häätänyt Charityn pubista ja suvusta? Tämän valossa olisi hauska jos Charity saisi tietää, mitä Chas itse puuhaa Alin kanssa nykyään.

Vierailija
21719/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muistatteko sen kun Charity sai Chasin vihat päälleen siitä kun kerran kännissä tarjosi itseään Alille? Molemmat taisivat olla sinkkujakin silloin. Eikös Chas juuri sen takia häätänyt Charityn pubista ja suvusta? Tämän valossa olisi hauska jos Charity saisi tietää, mitä Chas itse puuhaa Alin kanssa nykyään.

Just. Alin piti olla vihamies kaikille, koska kohteli Debbietä kurjasti... ja Chasin mielestä hän ja Al on ok, hänelle, suvulle, Paddylle???

Vierailija
21720/44653 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onkos muuten koskaan nähtykään Emmerdalessa näin huonoa ”äitiä” kuin Sandra?

Joopa kyllä Faithkin kalpenee tämän rinnalla... onkin muuten tosi kalpee nykyään

Ketju on lukittu.