Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Siis saiko Chloe tissi-tulehduksen, kun ei voinut imettää vauvaansa muutamaan päivään?
Täysin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Sunin silmälappu oli vähän tökerösti toteutettu
Miten niin? Ei sitä ns. mustan silmän takia pistetä puolta päätä pakettiin, eri asia jos siihen olisi tullut haavauma niin sitten olisi tehty tiukempi silmälappu.
Vierailija kirjoitti:
Siis saiko Chloe tissi-tulehduksen, kun ei voinut imettää vauvaansa muutamaan päivään?
Kyllä kerrankin oli käsikirjoittaneet olleet realistisia. Mulle riitti aikoinaan että lapsi nukkui yöllä yhden syötön ohi niin meinas tulehtua.
Vierailija kirjoitti:
Sunin silmälappu oli vähän tökerösti toteutettu
Joo, se on kuin paperinen pannukakku. Ja melkein irti vielä kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerrankin oli käsikirjoittaneet olleet realistisia. Mulle riitti aikoinaan että lapsi nukkui yöllä yhden syötön ohi niin meinas tulehtua.
Ei se nyt niin kamalan realistista ole oltiin menossa Skotlantiin ilman Reubenia useammaksi päiväksi ja sitten saadaan tulehdus kun ollaan muutama päivä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin kamalan realistista ole oltiin menossa Skotlantiin ilman Reubenia useammaksi päiväksi ja sitten saadaan tulehdus kun ollaan muutama päivä sairaalassa.
Sarjassa tehdään asioita aina niin miten tilanteeseen parhaiten sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista.
Sairaalassa kyllä hoidetaan tuollaiset asiat, jos imettävä äiti on "koomassa"
Emmerdale tänään sitten JO kello 16:30.
T-99 minuuttia.
Älkää puiko täällä tämän päiväisiä tapahtumia, mulla jäi katsomatta molemmat jaksot kun tulivat aiemmin. Katson huomenna aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Älkää puiko täällä tämän päiväisiä tapahtumia, mulla jäi katsomatta molemmat jaksot kun tulivat aiemmin. Katson huomenna aamulla.
Jacob sai nakkipiilon, ei kai siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
No minulle ei kelpaa vielä huomis aamukaan, kun on tekemistä. Katson joskus illalla. Eli jos torstaina jatkettaisiin? Toki voisin olla poissa itse ketjusta, varsinkin kun ei ole oikein aikaakaan lukea tätä, mutta ihan varmuuden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacob sai nakkipiilon, ei kai siinä muuta.
Eikös se ollut Suni?
Ai, nyt jos joku ei ole tajunnut sitä, että jaksot tulevatkin aikaisemmin, niin sekin on joku syy laittaa muut odottamaan, milloin uusista jaksoista, jotka ovat näkyneet peräti televisiossa eikä katsomossa, voi keskustella. Ei helvet ti että menee naurettavaksi tämä touhu. Kuinka pitkälle tämän spoilausvalittamisen kanssa voi mennä? Kyllä jossakin menee raja, milloin on omalla vastuulla se, spoilaantuuko vai ei. Ja aika jännä, että on aikaa ketjussa roikkua, mutta ei katsoa niitä uusia jaksoja. Ne vanhat jaksot on jo puitu, ja uudet tulleet, niin mitä silloin edes ketjusta tulee hakemaan?
Keskustelupalsta ei toimi niin, että mennään yhden ihmisen aikataulun mukaan. Keskustelupalsta on sitä varten, että jokainen voi puhua vapaasti. Spoilaaminen jaksoista, joita Suomessa ei näe, on kuitenkin häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle ei kelpaa vielä huomis aamukaan, kun on tekemistä. Katson joskus illalla. Eli jos torstaina jatkettaisiin? Toki voisin olla poissa itse ketjusta, varsinkin kun ei ole oikein aikaakaan lukea tätä, mutta ihan varmuuden varalta.
Mitä jos pysyisit pois tältä palstalta
Ihmettelen näitä pyyntöjä, ettei saisi aamuvirkut katsojat puhua/kirjoittaa jaksoista. Onko olemassa vielä ihmisiä joilla ei olisi äly- TV tä ?
Parempi ratkaisu, jos pelkää juonipaljastuksia on pysyä pois palstalta, kunnes on katsonut jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä pyyntöjä, ettei saisi aamuvirkut katsojat puhua/kirjoittaa jaksoista. Onko olemassa vielä ihmisiä joilla ei olisi äly- TV tä ?
Parempi ratkaisu, jos pelkää juonipaljastuksia on pysyä pois palstalta, kunnes on katsonut jaksot.
Ei ole ollut töllöä kuin 10 vuotta sitten. Hyvin pärjää ilman tosihömppää ja uusintoja. Netistä löytyy kaikki urheilua ja sarjoja/leffoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut töllöä kuin 10 vuotta sitten. Hyvin pärjää ilman tosihömppää ja uusintoja. Netistä löytyy kaikki urheilua ja sarjoja/leffoja myöten.
Onneks on netti, että pääsee kirjoittelemaan asiaan kuulumattomia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole äly-tvtä mutta on tietokone joka on yhdistetty toiseen tvhen mutta keskellä yötä ja aamulla on patempaakin tekemistä kuin katsella Emmerdalea.