Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marshallille ei olisi kukaan kertonut isänsä typeröinnistä? Esim Arthur, kun ovat väleissä. Passi lienee toimitettu tavalla tai toisella tai hankittu uus.. ei tärkeä aihe mitenkään.
Miksi Amelia Moiralle muuttais tyttärineen? En nyt näe tätä kuvioo, vaikka Cain lupaskin kattoo tyttöjen perään.
Rishin hautajaiset kestää kaksi viikkoa, mutta Jain elämässä tapahtui paljon muuta tärkeämpää, ettei voinut jäädä.
Paddy siellä se tekee elänlääkärihommeleita ja on Even kanssa. Iltasin lipittää teetä Tri Tuhman ja isänsä kanssa.
Mä alan ymmärtää paria työkaveria, jotka julistivat, ettei ikinä katso telkkaria naisen kanssa tai vie leffaan.
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai sitten joristaan asian vierestä. Mutta nyt mä ymmärrän, miksi jenkkiohjelmissa on kaikki pureskeltu
Vau, että oikein käsipystyssä ilmoitat kuuluvasi naisiin. 😄
PS vinkki sullekin. Opi ymmärtämään lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marshallille ei olisi kukaan kertonut isänsä typeröinnistä? Esim Arthur, kun ovat väleissä. Passi lienee toimitettu tavalla tai toisella tai hankittu uus.. ei tärkeä aihe mitenkään.
Miksi Amelia Moiralle muuttais tyttärineen? En nyt näe tätä kuvioo, vaikka Cain lupaskin kattoo tyttöjen perään.
Rishin hautajaiset kestää kaksi viikkoa, mutta Jain elämässä tapahtui paljon muuta tärkeämpää, ettei voinut jäädä.
Paddy siellä se tekee elänlääkärihommeleita ja on Even kanssa. Iltasin lipittää teetä Tri Tuhman ja isänsä kanssa.
Mä alan ymmärtää paria työkaveria, jotka julistivat, ettei ikinä katso telkkaria naisen kanssa tai vie leffaan.
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai sitten joristaan asian vierestä. Mutta nyt mä ymmärrän, miksi jenkkiohjelmissa on kaikki pureskeltu
Voe sinnuu hupsua! Kyllähän tähän ketjuun mahtuu kaikki keskustelut.. tämähän on sellainen keskusteluketju. 😍💚
Jai on kaiken lisäksi sekoillut huumeitten kanssa tässä muutaman vuoden sisään joten kyllähän tuon olisi hyvä purkaa noita tuntojaan ettei taakka käy liian suureksi ja sorru taas. Jai muuten nyt saa huomata miten vaikeaa on kertoa tästä isä asiasta hänen itsensäkin, kun ei ollut pystynyt sisaruksilleen kertomaan hautajaisissa. Ja Rishiä syytteli niin kovasti samasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai sitten joristaan asian vierestä. Mutta nyt mä ymm
mikä ihme sua vaivaa, pysy pois täältä, hyvä ihminen, ellei aihe nappaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Vink Emmen Esterin sukkiin
Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.
Olen virallisesti isokummi: kummipoikani sai tyttären, olen hälle isokummi!
Ja sitten, kun se kummipojan tytär saa lapsen olet varmaan jättiläiskummi?
Onhan sellainenkin "titteli" olemassa kuin isotäti. Tai isomummo. Miksi ei siis isokummi?
Edellä mainitut ovat sukulaisia. Isokummi lähinnä kertoo kummin koosta. Jos lihavuuttaan haluaa korostaa, niin ole hyvä.
" tää ketju on turhauttava", julistaa yks, ja roikkuu mukana???
Jos mä en kiinnostu jostain ketjusta, pysyn pois
Meitä on niin erilaisia, ihmisiä kuten ketjujakin...
Hyvän mielen keskustelu tämä on, sopivasti leikkimielinen ja sopivasti asiallinen. Täällä on tilaa meille kaikille kunhan emme heittäydy ilkeiksi tai spoilaa. Toki pieni nahistelu on inhimillistä, off topic ainakin minusta ihan mukavaa ja hupsuttelu suorastaan riemastuttavaa. Monet naurut olen kanssanne saanut ja toivottavasti jatkossakin juttu joskus lähtee iloiselle laukalle. Huumori ja laukkaava mielikuvitus on hyvästä.
Team 😀🌹
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen keskustelu tämä on, sopivasti leikkimielinen ja sopivasti asiallinen. Täällä on tilaa meille kaikille kunhan emme heittäydy ilkeiksi tai spoilaa. Toki pieni nahistelu on inhimillistä, off topic ainakin minusta ihan mukavaa ja hupsuttelu suorastaan riemastuttavaa. Monet naurut olen kanssanne saanut ja toivottavasti jatkossakin juttu joskus lähtee iloiselle laukalle. Huumori ja laukkaava mielikuvitus on hyvästä.
Team 😀🌹
Etten olis osannu paremmin kirjottaa! Hyvä sinä. Allekirjoitan. Kuvia en onnistu lisäämään, sotkin asetukset jotenkii...
Ja että oon saanu nauraa teiän kans...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista.
Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.
Ahaa. Minä jotenkin ymmärsin että sanoi ensin et ne on Lydia tehnyt, mutta myönsi sitten itse tehneensä jotta sai syyn tulla tsekkaamaan heidän vointiaan.
Tulipas puskista tuo Bobin tilanne. Yleensä näin isot tapahtumat joku ehtii spoilata.
Vierailija kirjoitti:
Tulipas puskista tuo Bobin tilanne. Yleensä näin isot tapahtumat joku ehtii spoilata.
Kyllähän tuo hillitön raivoaminen antoi viitteitä, että jota isompaa on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista.
Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.
Ahaa. Minä jotenkin ymmärsin että sanoi ensin et ne on Lydia tehnyt, mutta myönsi sitten itse tehneensä jotta sai syyn tulla tsekkaamaan heidän vointiaan.
Lydia oli tehnyt jä jättänyt pöydälle. Zak niistä naputti muuttamaan kertaan, että pitäs toimittaa ja Belle sitten lähti toimitusreissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan epäoleellisiin puututaan, kun oma mielikuvitus sakkaa. Kaikki pitäisi näyttää koko ajan. Tai
Aihe kun nappais, mutta jengihän horisee täällä jatkuvasti kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän mä olen aina sanonut, että ei spoilaajat loppupeleissä mistään tärkeistä spoilaa. Vain isoista tuotantolinjista. Nää tärkeät inhimilliset jää jalkoihin. Hyvä niin
Ottaapa se nyt Bobia koville, kun häntä petettiin. Ikänsä vaihdellut naista, kun on entiseen kyllästynyt. Nyt kun alkaa olla ikää niin olisi mielellään vanhentunut Wendyn kanssa seksittömässä suhteessa. Wendylle se ei riittänyt ja Bob riehaantui niin, että sydän leikkas kiinni.
Colin ja Bob tapaavat hullujenhuoneessa ja kaunis rakkaus syntyy!
Luetun ymmärtämättömyys ja siihen reagointi ehkä typerintä spoilaamisen ja murremogerruksen jälkeen.
Ketään ei turhauta nettipalstan seuranta.