Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Jaa, Charles ei antanut alibia rikolliselle isälleen eli teki ihan oikein, ja nyt uskossa oleva äitikulta repii perzettään ja haukkuu poikansa. Se siitä uskovaisten rehellisyydestä ja toimivasta omatunnosta 🙄 Itsekkyys ja valehtelu on kantava voima uskovaisten keskuudessa, ja sen olen huomannut omassakin perhepiirissä 🙁
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Charles ei antanut alibia rikolliselle isälleen eli teki ihan oikein, ja nyt uskossa oleva äitikulta repii perzettään ja haukkuu poikansa. Se siitä uskovaisten rehellisyydestä ja toimivasta omatunnosta 🙄 Itsekkyys ja valehtelu on kantava voima uskovaisten keskuudessa, ja sen olen huomannut omassakin perhepiirissä 🙁
Ainakin tuo perhe on ihan kieroutunut. Uskoa käytetään oman edun ajamiseen ja rikokset hyväksytään, jos niistä on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuo perhe on ihan kieroutunut. Uskoa käytetään oman edun ajamiseen ja rikokset hyväksytään, jos niistä on hyötyä.
On munkin läheiset kieroja kuin korkkiruuvi. Ei sentään rikollisia, mutta ilkeitä, rahanahneita, itsekkäitä, valehtelevia, muita ihmisiä kunnioittamattomia jne. tyyppejä joilta puuttuu nöyryys, lähimmäisenrakkaus ym. hyveet joita monella "syntisellä" sentään on.
Luulin, että Charlesilla on joku pahempikin luuranko kaapissaan mutta ainoa virhe oli olla rehellinen vaikka se ei ollutkaan hänen epämiellyttävän faijan edun mukaista. Toivottavasti nämä vanhemmat häipyvät kylästä pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuo perhe on ihan kieroutunut. Uskoa käytetään oman edun ajamiseen ja rikokset hyväksytään, jos iistä on hyötyä.
Eiköhän Emmessä ole enempi sääntö kuin poikkeus, että hyväksytään läheisen pahat teot ollaan uskossa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Charlesilla on joku pahempikin luuranko kaapissaan mutta ainoa virhe oli olla rehellinen vaikka se ei ollutkaan hänen epämiellyttävän faijan edun mukaista. Toivottavasti nämä vanhemmat häipyvät kylästä pikimmiten.
Herranen aika mitkä vanhemmat! Isä nyt on mitä on, mutta että äitikin alkoi sättimään noineen vaan, kun poika oli tehnyt täysin oikein! Kukaan ei voi antaa takeita, etttä Victor olisi rehdiksi ruvennut niillä puheilla.
Se kohtaus oli aivan absurdi. Vieläkö Charles asuttaa kumpaakin?
***OFFTOPIC-OHITEEMAN *** ***OFFTOPIC-OHITEEMAN ***
Itse kun en ole briteissä käynyt ja nuo asumisasiat täällä jatkuvasti puhututtaa. Olen toisinaan kattellut sitä Sinkkuillallista. :D
Siinähän näkee ihan samaa ja on tositelkkaria. Nuoret aikuiset asuvat vanhemmillaan tai järjettömän pienissä kimppakämpissä. < ovat yleensä siis lähempänä 20 ikävuotta. Opiskelijoita tai aloittelevia duunareita.
Sitten ne jotka asuvat omillaan. Ovat siellä kolmenkympin kiepeissä ja uraa tehty jo hetki. Heidän asunnot ovat yleensä uusia ja hyvin pieniä.
Tuosta sitten vedellyt johtopäätöksiä ja vertaillut Emmerdaleen. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika mitkä vanhemmat! Isä nyt on mitä on, mutta että äitikin alkoi sättimään noineen vaan, kun poika oli tehnyt täysin oikein! Kukaan ei voi antaa takeita, etttä Victor olisi rehdiksi ruvennut niillä puheilla.
Se kohtaus oli aivan absurdi. Vieläkö Charles asuttaa kumpaakin?
Olisi voinut luulla äidin puolustavan poikaansa sanomalla, että oikeinhan se Charles teki, kun ei mennyt oikeudessa vannomaan väärää valaa. Mutta mitä vielä, eukko alkaa huutaa pojalleen suunta päänä. Kauankohan Charles aikoo katsella noita hirmu vanhempia? Ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en ole briteissä käynyt ja nuo asumisasiat täällä jatkuvasti puhututtaa. Olen toisinaan kattellut sitä Sinkkuillallista. :D
Siinähän näkee ihan samaa ja on tositelkkaria. Nuoret aikuiset asuvat vanhemmillaan tai järjettömän pienissä kimppakämpissä. < ovat yleensä siis lähempänä 20 ikävuotta. Opiskelijoita tai aloittelevia duunareita.
Sitten ne jotka asuvat omillaan. Ovat siellä kolmenkympin kiepeissä ja uraa tehty jo hetki. Heidän asunnot ovat yleensä uusia ja hyvin pieniä.
Ei siinä Suomessakaan vielä mitään ihmeellistä ole, jos parikymppisenä ei ole löytynyt omaa asuntoa. Emmerdalessa pitkälti yli nelikymppinen eläinlääkäri Paddy muutti Liamin luokse kimppakämppään vielä vanhempi isäukko perässään. Näin yhtenä esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On munkin läheiset kieroja kuin korkkiruuvi. Ei sentään rikollisia, mutta ilkeitä, rahanahneita, itsekkäitä, valehtelevia, muita ihmisiä kunnioittamattomia jne. tyyppejä joilta puuttuu nöyryys, lähimmäisenrakkaus ym. hyveet joita monella "syntisellä" sentään on.
Onneksi olet itse(lähes) täydellinen ja siten kelpo tuomitsemaan muita.
"Onneksi olet itse(lähes) täydellinen ja siten kelpo tuomitsemaan muita"
Sinähän se minut hyvin tunnetkin, vai?
Kuule, minä olen niitä epäkelpoja jotka on uskovien läheisteni toimesta toivotettu helvettiin useammin kuin kerran. En minä ole mikään hyvä ihminen, paheita ja syntejä löytyy, mutta minä en edes esitä olevani muita ylempänä ja parempi kuin muut. Minä sentään osaan 10 käskyä, mutta nämä uskovat ovat näemmä ne tyystin unohtaneet kuten mm. "kunnioita isääsi ja äitiäsi". Minä en tuomitse ketään, mutta saa kai totuuden tuoda julki? Minut on tuomittu uuneja lämmittämään, mutta on siellä nuo uskovaisetkin. Porukaltaan sitten hiiliä lapioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OHITEEMAN JATKUU:
Olisi tosi mielenkiintoista tietää, minkä ikäisinä kommentoijat on itse lähteneet kotoa / ikä nyt
Minä 19v, heti lakkiaisten jälkeen / 63v
OHITEEMAN PÄÄTTYY
ps, ketä ei a
ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OHITEEMAN JATKUU:
Olisi tosi mielenkiintoista tietää, minkä ikäisinä kommentoijat on itse lähteneet kotoa / ikä nyt
Minä 19v, heti lakkiaisten jälkeen / 63v
M I K S I ihmeessä???
Minä 18v / nyt 56
Tässä teille juonipaljastusten ystäville se oikea keskustelu
https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…
Tässä ketjussa ei spoilauksia, kiitos 😀