Tammitähtösten loppuviikko!
Hei! Aamun aikaisena käyn naputtelemassa uuden pinon, kun oli eilen siitä juttua. Pakkanen tuntuu vaan kiristyvän. Pipot korville ja hauskaa päivää!
Kommentit (50)
Tervetuloo kaikki uudet, ainakin Aliisan bongasin!
Täältä löydät heimoveljen Piqu, ootin ihan intopinkeenä Everwoodin alkua ja sit sieltä tulikin jotain tyhmää vaalihömppää. Just kun mä olisin niin tarvinnu aivolepoa lämpöisen viltin alla. No, katoin sitten Kotikadun ykköseltä, vähän helpotti. Ja sullakin ovis ovella, nyt ei muuta kuin peittoa pöllyttelemään ;)
Fiikunalle tsemitystä, toivotaan et plussaks muuttuu vielä.
Lejen ja Minean kanssa luulin jo olevani samassa junassa. Eilen alko menkat töissä, mut koko iltana ja yönä ei mitään? Siinähän ehti jo toivon kipinä herätä. Tosin vatsa ja selkäkivut niin mojovat, et itsepetostahan se oli...Tänään todellisuus iski. Mut ei muuta kuin eteenpäin, sano mummo lumessa. Ja toivotaan, et teillä ne oli valemenkat!
S-I ja ohranjyvä elelee piinaa. Malttia ja muuta mietittävää, et jaksaa odottaa..bdbdbdbdb!
Kumppanille, surku tosta kp1:stä. Samoissa siis mennään.
Nyt takaisin työn touhuun. Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä on? Hää ja Juhla messuilla ajattelin piipahtaa Lahdessa ystävän kanssa. Kaasoilen ens kesänä. Muuten ajattelin ottaa vaikka muutaman siiderin, viime viikonloppuna olin sit kuitenkin vesilinjalla, jos ois sattunut tärppäämään. Nyt siis voi hyvällä omalla tunnolla ottaa vähän.
Hepeliini
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Kumppani/
Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin
Asuinpaikka: Keski-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Nimimerkki: ohranjyvä
Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Lasten iät: -
Nimimerkki: fiikuna
Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24
Asuinpaikka: helsinki
Lasten iät: poika 6kk
Nimimerkki: elaine80
Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: esikoinen toiveissa
Nimimerkki: P76
Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat
Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki:Piqu
Oma ja miehen ikä:28/28
Asuinpaikka:pirkanmaa
Lasten iät:poika 5/04
Nimimerkki: Anniliinu
Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28
Asuinpaikka: kainuu
Lasten iät: 3 v
Nimimerkki:Joonatan05
Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27
Asuinpaikka:Oulun lääni
Lasten iät:10kk
Nimimerkki: Signorina-Iiris
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Asuinpaikka: Tampereen seutu
Lasten iät: tyttö 08/04
Nimimerkki: Neitinokkonen82
Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v
Asuinpaikka: Oulu
Lasten iät: Ensimmäinen työn alla
Nimimerkki: Amy75
Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79
Asuinpaikka: etelä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki: Pipu-77
Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32
Asuinpaikka. Tampere
Lasten iät: Esikoinen haaveissa
Nimimerkki: hyrre_72
Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi
Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä
Lasten iät: 2v 8 kk
Nimimerkki: Beebi
Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v
Asuinpaikka: Varsinaissuomi
Lasten iät: 05/05
Nimimerkki: Hepeliini
Oma ja miehen ikä: 26 ja 27
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)
Nimimerkki: IIJA
Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26
Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa
Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk
Nimimerkki: Leje
Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)
Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta
Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)
Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!
Oma ja miehen ikä 27/29,
Asuinpaikka Keski-Uusimaa
Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.
Nimimerkki: V@rpunen
Oma ja miehen ikä: 22 ja 24
Asuinpaikka: Seinäjoen seutu
Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena
Nimimerkki:Tractio
Oma/mihen ikä:23/22
Asuinpaikka: Pohjois-Suomi
Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt
Nimimerkki:Minea_78
Oma ja miehen ikä: 27 ja 26
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.
Nimimerkki: myyrä06
Oma ja miehen ikä: 30/33
Asuinpaikka: uusimaa
Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan
Nimimerkki: nesselia
Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27
Asuinpaikka: Tre
Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...
Nimimerkki: Johku06
Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25
Asuinpaikka: Helsinki
nimimerkki: zen10
iät: minä28/mies30
asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy
Nimimerkki: aliisa07
Oma ja miehen ikä: 28/30
Asuinpaikka: savonseutu
Lasten iät: 5/04
Nimimerkki: Simppu06
Iät: minä 28v ja mies 24v
Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)
Asuinpaikka: Pk-seutu
Nimimerkki: Tahmasormi
Oma ja miehen ikä: 26/27 v
Asuinpaikka: Varsinais-suomi
Lasten iät: 11 kk
PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:
elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006
Olipas masentavia nega- ja menkkauutisia! Lohtuhaleja!
Omaa napaa: kp 25/28-32 ja tein tänään vanupuikkotestin(!). Sorry tämä kuvaus, mutta siis siinä oli kellertävää/rusehtavaa näkyvissä eli varmaan joku tuhrun esiaste. Todennäköisesti tuo tuhru alkaa mulla su-ma, joten se siitä... En nyt silti ihan toivoa ole vielä menettänyt. Luulisin kuitenkin, että liityn teidän muiden joukkoon ja toinen yrityskierto saa alkaa sitten ensi viikolla.
Hyvää viikonloppua,
S-I
Hepeliini kyseli viikonloppusuunnitelmista. Huomenna miehellä on ylitöitä ja mulla jää sen takia salsa väliin kun en onnistunut saamaan lapsenvahtia... Asuispa sukulaiset lähempänä!
Sunnuntaina mennään miehen kanssa leffaan ja syömään, jippii! En muista koska oltais viimeksi oltu elokuvissa ;)
Ajattelin toivotella teille kaikille hyviä viikonloppuja.... onneksi Signorina (ainakin hän) jakaa kanssani ensi viikon piinan......
Masussa on nipistellyt kovasti ja olen ollut tosi tosi väsynyt. Nukkunut sellaisia 10 tunnin yöunia.... Tiedän kuvittelevani varmaan nämä mun oireet =) mutta rehellisestikin jotain mussa tapahtuu.....
No ensi viikolla selviää.... ja oishan se pieni ihme, että ekalla yrityskierrolla tapahtuisi toivottu odotuksen alkaminen.......mutta silti en voi olla ajattelematta muuta kuin mahdollista raskautta.......
Ilon säteitä ja pirteää mieltä paukkupakkasilla teille kaikille!!!
Ja ennen kaikkea plussaonnea
-ohranjyvä-
... kiitokset tsempityksistä kaikille!! jospa nuo positiiviset ajatukset toisikin parempia tuloksia:) (lue:plussa, ja HETI!) ;)
meillä poika vieläkin kipeenä,ihan on nenä tukossa ja tuntuu että kaikki ontelot jotain räkää täynnä:/
yritin soitella neuvolaan lääkärille aikaa mutta eihän niitä tietty enää ollut.
no ootellaan sitten maanantaihin tai jos viikonloppuna pahenee niin lastenklinikalle,
pelottaa vaan ettei mene korviin..kun haroo niitä usein, voi toki olla että sormet vaan tarttuu noihin hassuihin ulokkeisiin päänympärillä, mene ja tiedä, kun ei osaa tuo vielä itse kertoa!
piqu: täälläkin yksi vannoutunut everin katsoja!! ja kyllä petyinkin kun ei päässyt lempparia katsomaan ja rentoutumaan.
niin ja viettäkäänhän sen miehen kanssa oikein helliä hetkiä;) jos se oviskin lähestymässä.
elaine: kylläpä kuullostaa nuo sinun viikot,5+2, jo ihan oikeilta raskausviikoilta!! ei enää neljännellä viikolla, joka on vähän niinkuin piinaviikko..
muistahan syödä suklaata niin tulee iloinen lapsi:)!!
leje.lle pahoittelut negasta, toivotaan että nämä kaikki " turhat" negat vielä muuttuu onnellisiksi plussiksi!
s-I ja ohranjyvä: teillä onkin jännät paikat ensiviikolla...joko kutkuttelisi testailla?..
pidetään peukkuja plussien puolesta:) bd
hepeliini: pahoittelut tädin hyökkäyksestä!!
mutta jos siitä positiivista täytyy hakea, niin ainakin pääsette uuteen yrityskiertoon, eikä päiviä mene " hukkaan" kun menkat antaa odotuttaa itseään..
..niinkuin täällä:/
eli ei vieläkään mitään merkkiä mihinkään suuntaan!
nyt on ruvennut harmittamaan että jos tämä onkin vain jotain hormoonimyräkkää...kun ensimmäinen kierto vasta synnytyksen jälkeen, toivon ettei veny miksikään superpitkäksi,
että täti näyttäytyikin vaan kiusallaan tuon yhden kerran ja sitten pysytteleekin jossain kuusessa ties kuinka pitkään ja mahdollisuudet raskautumiselle minimissä:(
olen varmaan niitä ihmisiä joilla imetys toimii täydellisenä ehkäisynä!!
öisin kun poika tahtoo rinnalle normaalisti tunnin-kahden välein.
arghhh.no ei auta kun toivoa että näin ei olisi ja se pikkuihme massussa olisiskin syy tähän :)
juupajuu...
taas meni ihme spekuloinniksi tämä;)
pyykkihommiin!
fiikuna
Leje: Ihmeellisyyksiä tuntuu tapahtuvan täälläkin, vaikka mulla on kierto ollut aina hyvin säännöllinen. Mulla menossa vasta kp 25/28 ja tänään alkoi rusehtava vuoto. Ei siis todellakaan mitkään selkeät menkat eikä mitenkään tyypillistä vuotoa mulle..Eipä tartte ens viikolla testailla..Alakuloiset on tunnelmat. Onneksi mies on mua huomattavasti kärsivällisempi ja positiivisempi. Joku täysjärkinen tässäkin perheessä. :)
S-I ja Ohranjyvä: Mä pidän peukkuja, että teille ei tämä täti pirulainen tule kyläilemään!
Hepeliini: Viikonloppuna on luvassa kaveripariskunnan kyläily, huonekalukauppojen kiertelyä ja yhdet kekkerit.
Mulla on ollut tää viikko töissä erityisen rankka eikä toi vuoto kyllä yhtään piristänyt.
Onneksi viikonloppu alkaa!
Sori että tänään on tunnelmat näinkin synkät..Toivottavasti ette pahastu, vaikka teille vähän tilitänkin...
Mukavia viikonloppumeininkejä kaikille!
Ensi viikolla lupaa olla iloisemmin mielin,
Johku
Taas täällä koneen äärellä, lämpöisempiä ilmoja odotellessa...
Eilen nimittäin veti jäähän naapuri talon vesiputket. ja tänääm sitten meille tuli yks nainen meidän talosta sanomaan, että kannattaa ottaa vettä talteen, että meidän yhtiössä on jäässä jo ensimmäisen asunnon putket!! no, meillä on nyt sitten kaikki sangot ym. täynnä vettä. toivottavasti varauduttiin turhaan..
Liekö sitten tämän johdosta sain inspiksen siivoukseen ja mm. pyykkikone pyörinyt koko päivän lakanapyykkiä ym. vimppaa konetta viedään ja pyykkikori on onneksi nyt ihan tyhjä. (harvinaista meillä) Kuivuri vielä huutaa.. Tuli sitten siivottua kaikki muutkin paikat ja nyt on ihana olla puhtauden keskellä. :) meidän hehtaari karvalankamattokin pääsi tuulettumaan kunnon pakkaseen, ja kyllä oli raikasta kun se sisälle tuotiin takasi. Mistä lie tää kumma innostus. eilen leivoin illalla pullaa ja nyt tää koko päivän siivois. Mieskin tuossa päivällä ihmetteli, ja sanoi että jos nyt ei olisi just punaiset päivät menossa, vois väittää ihan varmasti että olen raskaana.. viime raskaudessa nimittäin siivosin ja leivoin ihan hulluna.. Tämäntästä oli matot ulkona kun mies tuli töistä. (sillon oli vielä päivätöissä). Mutta nyt tähän on jokin muu syy, raskaana kun valitettavasti en ole. :(
Lueskelin eilen illalla kaikenlaisia vauva sivuja, ja sain niin paljon uskoteltuja juttuja, että kamala greippimehu auttaa mahdollisesti raskaaksi tuloon. Niinpä passitin tuon miekkosen kauppaan ja hakemaan mulle mehua. Ja hyi kauhistus miltä se maistui..... Mutta täytyy nyt koitta jos sitä hetkisen pystyis juomaan. vaikka puhehan oli, ettei näin aluksi mitään " konsteja" ,, kummasti vaan heräs tuohonkin mielenkiinto.. :O) Onko muut greippimehu linjalla??
Tsemiä kaikille missä vaiheessa kukin nyt sitten meneekin. Mulla on niin tajuttoman huono muisti, että vaikka ketjun luen läpi, niin en sitten muista mitään mitä kukin on kirjoittanut.. suokaa anteeksi!
joku kyseli viikonlopusta, täällä sitä varmaan vietetään ihan kotosalla. Sunnuntaina olis kyllä joku lasten tapahtuma, saa nähdä pitääkö sielä lähteä käymään.. Mutta hyviä viikonloppuja kaikille ja +++++ kaikille siihen mitä odottaakin.
iija
Täällä sama juttu Johku, vuoto alkoi tuollaisella rusehtavalla tuhrulla. Mulle se on normaalia, mutta tuli vaan lyhempi kierto kuin yleensä. Luultavasti huomenna kp1. Ekat fiilikset tietysti pettyneitä, mutta eikun uuteen yritykseen pää pystyssä. Tänään haen kyllä lohtuherkkuja! Olen joka tapauksessa tyytyväinen, että menkat alkoi ennen kuin kerkesin tekemään turhia testejä.
Ohranjyvälle peukkuja! Toivottavasti täti pysyy poissa!
Iija: Lähtetä mulle siivousinspis-säteitä, pliis! Imurointiurakka on vasta alkutekijöissään. Onneksi ei ole kuin reilut 70 neliötä imuroitavaa. Siivouspäivinä on aina tyytyväinen kun ei asuta isossa asunnossa :)
Alakuloisissa tunnelmissa täälläkin, mutta eiköhän se tästä kirkastu.
S-I
Taita olla joku oikosulku tässä kirjoittelijassa, kun sekoilee. Sorry!!