Tammitähtösten loppuviikko!
Hei! Aamun aikaisena käyn naputtelemassa uuden pinon, kun oli eilen siitä juttua. Pakkanen tuntuu vaan kiristyvän. Pipot korville ja hauskaa päivää!
Kommentit (50)
Ihanaa, että alkoi viikonloppu. Ulkona on kyllä niin kylmä, että tuskin tulee ulkoiltua muuten kun pakolliset koiran pissitykset. Tosi kiirettä on pitänyt töissä sekä tämän, että viime viikon. Eilen kävin lukemassa viestiketjuja ja paljon oli tekstiä. Kiva, että on aktiivista porukkaa. Vielä on " nimet" sen verran hukassa, että joutuu tosissaan miettimään yhdistääkseen tapahtumat henkilöihin.
Hienoa, että joukossamme on jo koettu yksi PLUSSA. Onnittelut Elaine80! Siinä ei sitten paljon aikaa tarvittu. Voi kun muutkin oltaisiin yhtä onnekkaita ja päästäisiin pian perään. Koita nyt vielä muistaa kannustaa meitä ja kertoa kuulumisia. Tiedetään sitten mitä on tulossa, eikä ainakaa pääse kuume laskemaan (vaikka siitä on tuskin pelkoa). Negan ja/tai tädin kohdanneille intoa ja onnea uuteen kiertoon.
Itsestäni sen verran, että tästä kierrosta ei meidän taapero taida saada alkuaan. Kierto on siinä määrin hakusessa ja mies lisäksi rikkoi jalkansa eikä ymmärrettävästi ole kivuissaan ollut kovin innostunut pupuilemaan. Olen sitten yrittänyt kovasti tsempata itseäni, että ensi kierrolla sitten. Eihän sitä nyt kaikkia voi onnistaa heti, vaikka kuinka toivoisikin.
zen10
Oikein lämmintä iltaa kaikille tammitähtösille pakkasista huolimatta!
No, onpas se täti ollut inhottavan kerkiäväinen - harmitukset kaikille jotka ovat sen akan riesakseen saaneet! :( Seuraavassa kierrossa näytätte sille mistä se kana oikeen pissii!! Tässä junassa näitä vaunuja onneksi piisaa, olenkin varannut kaikki ensimmäisen luokan vaunut tammitähtösten käyttöön. Olisihan se ollut mukava saada joku teistä tai siis itse asiassa kaikki, matkaseuraksi. No, rutkasti ++++++++++++++++++++pölyä pöllyttelen päällenne!!
Osa on vielä jännityksessä ja toivon niin kovasti että pääsisitte kipuamaan tammijunan kyytiin eli bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd!!!!!!! :)
Kiitos Zen onnitteluista!!! Mukava kuulla, että ette ole ajamassa minua kokonaan tuonne odotuspuolelle ;) Täällä alkanut olla ensimmäisiä ymmärretäviä raskausoireita - rinnat on alkaneet kipeytymään aikaslailla :/ Tänään ollut myös aika-ajoin ns. kuvotusaaltoja, toivottavasti eivät siitä ylly. Huomenna piti olla ne kaverin 3kymppiset ja eilen hänelle uutiset paljastin. No, nytpäs kävikin niin että kaverin kurkku kipeytyi ja kuumekin taisi olla nousussa eli ei halunnut puolikuntoisena juhlia. Suurin syy kuitenkin perumiseen oli se, että kaveri työskentelee päiväkodissa jossa liikkeellä parvorokkoa ja näin ollen kaverikin on sille altistunut. No, parvorokko voi aiheuttaa keskenmenon joten emme voi tavata etten saa tartuntaa! Kaveri oli asian tarkistanut lääkäriltä joka oli sanonut ettei suosittele...huhhuh! Tarjouduin tietenkin itse jäämään pois juhlista koska kyseessä kuitenkin kaverin juhlapäivä, mutta tunsi olonsa muutenkin huonoksi niin päätti itse jäädä pois (juhlat olisivat siis olleet yhden toisen kaverin luona koska synttärisankari ei asu Tampereella mutta halusi juhlat pitää täällä). Me nyt sitten kokoonnumme kuitenkin loppuporukalla ja pidämme juhlat ilman juhlakalua - hassua! Ostin tänään valepullomateriaalia eli alkoholitonta siideriä + tavallisia siideripulloja - saa nähdä meneekö huijaus läpi ;)
Eipä kai tässä tällä erää ihmeellisempää, koittakaahan pysyä lämpiminä! (tavalla tai toisella...) ;)
:) elaine + papu *poistuu ihmettelemään kipeitä tissejään ;)
Taisi täti nyt työntää jalkansa oven väliin.. Edelleen epänormaalin vähäistä vuotoa, mutta tämä päivä nyt olkoon kp 1/30-33(tai 35).
Kiitokset kaikille myötätunnosta. Ja meitähän näyttää olevan tosi iso joukko kärsimässä tädin vierailusta eli yksin ei tarvitse sitä helmijunaa odotella. Aamulla harmitti ihan hirveästi se negatiivinen testi, mutta nyt alkaa jo tuntua helpottavalta, että voi laskea uuden oviksen ajankohtaa. Nyt tosin olen ihan sekaisin kiertoni pituudesta ja näiden menkkojen alkamispäivästä. Ihan mahdotonta pelkästään päivistä laskemalla arvioida se ovis. Täytyy ilmeisesti vietellä tuo isäntä seuraavan kuukauden ajan joka ilta ;)
Tractio kyseli testeistä. Mulla ei ole kokemusta kuin niistä tilaamistani mammaksi.fi-testeistä. Ne vaikutti aika edullisilta ja toimitus oli nopea ja ¿huomaamaton¿ -> tavallisessa kirjekuoressa, ei mitään naapurien huomiota herättäviä vauva/raskaus-tekstejä. Maksu sujui helposti suoraan nettipankin kautta. Postilaatikossa testit odottelivat pakkasessa töistä tuloani. Käyttöohjeissa oli maininta, että vaikka testit pitää säilyttää huoneenlämmössä, kuljetuksen aikainen pakkasessa olo ei haittaa, kunhan testit saavat rauhassa lämmetä hiljalleen huoneenlämmössä (ei kuumassa) hyvän aikaa ennen käyttöä. Totesin testeissä vain sen huonon puolen, että samperi näyttivät mulle vain negatiivista tulosta ;) Vaikka tuskinpa on syyttäminen testejä tässä asiassa.. Itse tilasin 3 testiä, mutta suosittelen tilaamaan heti ainakin sen 6kpl. Kun pääsee vauhtiin, tekee mieli testata vähän joka välissä..
Iija: Minä ostin jo greippimehua tulevia viikkoja varten. Nyt otetaan kaikki keinot käyttöön. Ennen myös minä inhosin greippimehua, mutta onneksi olen viime vuosina alkanut pitää enemmän mausta. Tietääkö kukaan minkälaisia määriä sitä pitäisi päivittäin litkiä, että jotain etua saattaisi olla. Olen ajatellut, että aamuisin herättäisin itseni parilla lasillisella. Muuta tankkausta: Joulusta asti olen syönyt päivittäin 1 tabl Multitabs 2+ sekä noin joka toinen päivä lisäksi foolihappotabletin.
Olen muuten tässä kehitellyt oman huuhaa-teorian siitä, miksi meillä monella on kierto jotenkin normaalista poikkeava ja näyttäisi siltä kuin tosi monella olisi osunut tädin tulo samaan päivään. Eikös sitä sanota, että lähipiirissä (esim. perhe, työpaikka) olevien naisten kuukautiskierto hakeutuu samaan rytmiin. No nyt, kun me täällä kaikki yhdessä kuulutaan Tammitähtösiin ja kaikki samalla asialla ollaan ja tunnetaan yhteenkuuluvuutta, niin meidänkin kierrot alkavat mukailla toisiaan. Eli toisilla täti tuleekin siitä syytä liian aikaisin ja toisilla liian myöhään. Ja jatkossa mennään yhdessä samaan tahtiin ;) ;) ;) ;)
Leje (valmiina uuteen taistoon)
Ensimmäisenä pahoittelut kaikille joilla täti tullut kylään, mutta päät pystyyn ja toista kiertoa kohti:). Meillä hää järjestelyt ovat taas pikkuisen edistyneet eli kävin pukuja sovittelemassa. Siinähän kävi niin että kun mieleisen puvun löysin ja se ei ollutkaan vuokrapuku, niin ostaahan se sitten piti. Se siis oli täydellinen mulle;)!
Minun tekisi niin mieli kuumeilla teidän kanssa, mutta nyt olen päättänyt malttaa ja kun pukukin on niin pitäähän siihen mahtua kesällä.
Mun pitäisi alkaa siivoilla, mutta kun sain itsekkin tuon flunssan ja pojan nuha ja yskä tuntuu vain jatkuvan:(. Mies lähti aamusta asioille ja vei pojan mummilaan että saisin rauhassa siivoilla. Pitänee siis mennä. Moikka!
Voi tosi tylsää, että menkat alkoivat aika monella teistä =(
Mutta kunten S-I sanoi " pää pystyssä uuteen yritykseen" !!! Se on hyvä asenne.
Mun tilanne selkenee vasta varmaa viikon päästä.... eli piinailut jatkuu.
Voimia päivään!
-ohris-
Löysin tällaisen viestin täältä... ja halusin mukaan. Aloitimme yrittämisen joulukuussa, mutta niin myöhään et jos osuu niin tammikuuta se on ollut:) Jännittää mitä uusi vuosi tuo tullessaan:)
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Tinja-Tuulia
Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat
Asuinpaikka: Itä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Tervetuloa joukkoomme Tinja-Tuulia! Ja plussatuulia teidänkin talouteen!
Tässä porukassa ne, joilla piinailu on tammikuun osalta vielä meneillään tai edessäpäin, ovat tilastolliselta kannalta ilmeisen hyvässä asemassa ;) Meinaan kun näinkin isosta naismäärästä vasta yhdellä on tärpännyt, niin luulisi vielä muutaman muunkin plussaavan, jos periaatteessa tietty prosentti kuitenkin aina joka kuu onnistuu. Tammitähtösten plussakiintiö ei voi olla vielä tammikuun osalta täynnä!
Siispä oikein paljon ++++++++++++++++ kaikille loppukuun piina-siskoille!
Minä ajattelin syödä nyt kuin viimeistä päivää kaikkea ¿raskausajan kieltolistalla¿ olevaa, ettei harmita tuo tädin läsnäolo niin kauheasti. Jääkaapista löytyy mm. vakuumipakattua kylmäsavulohta ja aurajuustoa. Nam! Illalla taidan ottaa siiderin :)
Ajankuluksi tuossa yritin määrittää seuraavaa ovista, vaikka se aika mahdotonta tämän sekavan kierron jälkeen onkin. Oletteko muuten huomanneet, että tämän meidän sivuston ovis-laskuri ja esim. helistimen ovis-laskuri antavat ihan eri päivät?
Leje
tulimpas täälläkin piipahtamaan näin lauantai illalla. Mies ja lapsukainen on suihkussa, niin pitää käyttää aika hyväksi. Oltiin tänään kyläilemässä mummin ja paapan ja enon luona, niin on taas tuo tytön rytmi vähän sekasin kun nukahti autoon.. elikkä vielä varmaan ainakin tunnin meidän seurassa valvoo..
greippimehua on nyt sitten litkitty. se eka reaktio oli aivan kamala, mutta nyt jo menee ihan hyvin. vaikka muutamia lasillisia vasta juotu. ja kyllä sen juoda pystyy, kun yhteenmenoon kittaa, eikä paljoa ajattele, mutta moitin sitä jälkimakua mikä jää. Määrästä en kyllä osaa sanoa kuinka pitäis juoda, mutta toivottavasti ei olisi mitään mahdottomia. Aluksi ajattelin, että juon lasillisen päivässä, mutta huomasin sitten itekin ku tulimme illalla kotiin, että ensimmäisenä menin jääkaapille ja join sitä. :0) kai se sitten menee hyvin alas, ku toivoo että jotain vaikutustakin olisi..
Tänään vihdoin täti lähti muualle, mutta toivottavasti ei tuu teidän kenenkään luo. Mies jo eilen illalla kyseli koska se seuraava ovis olis.. Se kun tätä yritys toimintaa on jo pidemmänaikaa odottanut.. eli meillä on kaks malttamatonta. Yleensä kun se mies osaa olla se, joka vähä " jarruttaa" ja ei oo niin pettynyt ettei heti tärppää.. (tai ainakin yrittää olla ettei olisi) mutta meillä siis näin ei ole.
Joku kirjoitteli, että aikaa syödä mahan täydeltä kaikkea raskaudenaikana kiellettyä. Mulla on tänään vähä sama meininki. teki mielettömästi suolaisia herkkuja mieli, niinpä poikettiin kaupassa (abc.ssä).. matkaan lähti sitte suolakeksiä, tuorejuustolevitteitä, limsaa jne jne jne.. kello oli harmiksi vähä yli ysin, niin siideriä en enää saanut. Mutta onhan mulla tuola leijona pullo jemmassa, niin limppari sekaan vaan.... :) hyi hyi, äiti ihminen ja tämmösiä harrastaa. :(
Odottelen kans täällä kovasti, että kuka seuraavaksi ilmoittaa plussanneen. luulis että pian tosiaan tärppää. Ei voi olla niin, että yksi vaan pääsee " ylemmälle" . Mutta eiköhän se vuoro jollakin pian ole. Mutta älkää nyt kaikki kuitenkaan ihan vielä, etten jää tänne ihan yksin. Musta kun tuntuu, että tätä taas TEHDÄÄN ainakin sen puolisen vuotta.. Mutta täytyy toivoa ja uskoa parasta!
Lämpimiä pakkaspäiviä jokaiselle tasapuolisesti. Pysykää peittojen alla, niin mahdolisesti täti pysyy poissa ja pysyy lämpimänä.. :=)
cola-leijona kupin ääreltä iijamyyrä06:
Hei! Aamun aikaisena käyn naputtelemassa uuden pinon, kun oli eilen siitä juttua. Pakkanen tuntuu vaan kiristyvän. Pipot korville ja hauskaa päivää!
mitähän ihmettä mä onnistuin tekemään, kun sain tuohon loppuun tuon myyrän kirjoituksen alkua!?!!!! täys vähinko siis. Näin kätevä oon näiden koneiden kans. ei varmaan olisi tuo onnistunu jos olisin oikein yrittänyt.
hei!eksyin ekaa kertaa tänne vauva-lehden keskusteluihin,ennen selasin aina suomi24:n juttuja...eli minäkin poden kuumetta ja kovaa sellaista. esikoinen täyttää loppukuusta vuoden ja nyt sitä pikku kakkosta ootellaan...vieläkö mahtuu mukaan?
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: rual
Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.
Asuinpaikka: Oulun lääni
Lasten iät: poika 01/05
kiitos tervetuloa toivotuksista ja rual tervetuloa mukaan!
kuume ei ole laskenut ja yritys on ollut kova. Olemme yrittäneet noin kuukauden ja viimeistään ensi vkl:na selviää onko osunut onni kohdalle, mutta aika kuluu hitaasti. Tämä on ensimmäinen kerta kun olemme aloittaneet yrittämisen vaikka kuumetta on ollut ilmassa jo pari vuotta, mutta vasta nyt olemme uskaltaneet aloittaa yrittämisen (talous ja koulutus on ollut esteenä). Tuntuu ehkä hullulta, mutta eilisestä asti on kropassa ollut outoja tuntemuksia (alavatsassa " kuplimista, mielihaluja, hajujen voimakas vaikuttaminen ja nännien arkuutta), joita voisi luulla raskauden ensi oireiksi(?), mutta luulen että se on vain toiveajattelun aiheuttamia :(
Kieltämättä nämä vauva-lehden sivut ovat todella hyvät, sillä on ihana kun on samassa tilanteessä olevia, kun ystävä piiristä ei niitä löydy. Plusssa onnea kaikille ja voimia kestää jos täti tulee käymään.
Aurinkoista aamua Tähtöset!
Tuo Lejen teoria oli hauska. :) Teoriaan vois viel lisätä toiveajatteluna, että tulemme sit kaikki yhtäaikaa raskaaksikin, jolla täti on nyt samaan aikaan kyläillyt. Noin reilun neljän viikon päästä täällä plussataan urakalla! ;)
Kuten ainakin IIJA kirjoitteli on täälläkin kaikki raskausajan kielletyt herkut nyt IN! Sulatejuustoa, sinihomejuustoa, punaviiniä, paljon karkkia jne... Punaviininhän todettiin myös edistävän raskautumista. Taidan aloittaa Greippimehun litkimisenkin varmuuden vuoksi Lady vitan lisäksi. Join greippimehua jo joulukuussa ja ihme kyllä siihen makuun oikeasti tottuu. Huomasin, että on hampaille parempi, kun neutralisoi happamuuden esim. piimällä mehun juomisen jälkeen.
Olimme eilen mieheni kanssa tunnin kävelyllä -28 pakkasesta huolimatta. Kun pukee riittävästi niin tarkenee vaikka on melkoisen kankea olo paksuissa toppavaatteissa. Nyt ymmärrän paremmin miksi lapset joskus tuskastuvat nopeasti paksuissa vaatteissaan tullessaan sisätiloihin.
Meille tulee tänään ystäviä kyläilemään iltapäivällä. Mitäs sunnuntai suunnitelmia muilla on?
Täällä on nykyisin niin vilkasta, etten millään pysy perässä, mutta yhteisesti: Tervetuloa uusille! Onnea Elaine80 plussasta - johdat tällä hetkellä plussajunaamme! Tsemppiä kaikille oviksiin, testailuihin ja elämään yleensä! :)
Terkuin Kumppani
paljon oli taas juttua parissa päivässä ehtinyt kerääntyä.Hyvä niin ;-) Täällä olis ovis ajankohta käsillä, mutta mies työmatkalla ja palailee illalla vasta...väsyneenä. Eli taitaa ohi pyyhältää juna...mutta vielä ei ole toivoa heitetty.kokonaan. Ja vaikka aluksi ajatteli että tjot meiningilla, mutta kummasti sitä on itsensä saanut lietsottua oireiden kuunteluun ja kuume on siis todella korkea!!! Mutta mukavaa sunnuntaita ja teretulemast uudet.
-myyris-
Tervetuloa Rual ja Tinja-Tuulia mukaan! Päivitän teidän tietonne ensi viikon esittelylistaan.
Täällä kp 27/28-32 ja niagaraa odotellaan yhä. Pe alkoi niukka tuhruvuoto, eilen jatkui rusehtavana aamupäivällä ja iltapäivällä tuli oikein kirkas veriklimppi (anteeksi tarkka kuvaus) ja luulin, että menkat oikein alkoi. Mutta sitten ei tullutkaan yhtään mitään tamponiin. Mä en käsitä mitä tää on... Tänään ei ole tullut vielä mitään, mutta menkkajomotusta on. Pieni toivonkipinä täällä vielä nostaa päätään, vaikka aihetta ei siihen oikeasti ole. Tää on varmaan joku psykologinen juttu kun niin monella menkat on olleet ihan oudot. Sitä niin toivoo, ettei ne alkaiskaan ja se sitten vaikuttaa alapään toimintaan.
Elaine: Miten sun pippalot meni? Menikö läpi valesiiderit? Toivottavasti tuo pahoinvointi ei tuosta ylly!
Leje: Sun teoria menkkojen yhtenäisestä ajankohdasta oli hyvä ;) Se oiskin kivaa kun kaikilla olisi sama rytmi!
Iija: Greippimehua en ole uskaltanut kokeilla kun inhoan greipin makua. Voisihan sitä yrittää! Vitamiineja syön ja punkkua voisin lipitellä oviksen aikaan. Tässäkin kierrossa niin taisin tehdä. Punaviini maistuu siis hyvin :)
Mäkin mietin tuota, että PAKKO jollain muullakin tammitähtösellä on tulla tämän kuun puolella PLUSSAA! Kukas vielä testailee (tarpeen vaatiessa) tämän kuun puolella? Ainakin Tinja-Tuulia ja Ohranjyvä. Onko muita? Elainella on ihan yksinäistä tuossa tammijunassa ellei joku muu hyppää kyytiin.
Minäkin meinaan tänään herkutella raskausajan kiellettyä herkkua eli mennään japanilaiseen syömään tänään sushia, nam! Ja sitten leffaan katsomaan Match Point. Typy menee kavereille hoitoon. Meillekin on muuten rantautunut flunssa tytölle, mutta ei ainakaan vielä kuumetta. Viime yönä sai silti valvoa...
S-I
Heips!
Toi olikin hyvä vinkki, että raskautumista odotellessa vetää kaiken maailman herkkuja, jotka odotusaikana on kielletty. Taidanpa ottaa neuvosta vaarin... Me ollaan nyt häämatkan jälkeen yritetty syödä suht terveellisesti, kun matkalla tuli herkuteltua ihan ylettömästi. Mutta kyllähän tässä vois kieltämättä vähän ottaa iloa irti elämästä, sillä mies on jo uhkaillut, että se laittaa pelkästään terveysruokia mulle sitten koko odotusajan, ja vahtii mun syömisiäni. Hyvä niin, itselläni on aika olematon itsekuri herkkujen suhteen.
Mulla on nyt menkat ohi ja uusi yritys alkakoon... Oon tosin tässä ajatellut, että optimitilanne olis jos tulis maaliskuussa raskaaksi, niin vauva olisi sitten alkuvuoden lapsi, siitä olisi hyötyä koulua aloittaessa. Ekaluokkalaisissa sen eron kyllä usein huomaa, kuka on missäkin vaiheessa vuotta syntynyt. Mutta tuo nyt on pikkuseikka (näin open näkökulmasta vain merkityksellinen), enkä olisi yhtään pahoillani marras-jouluvauvastakaan :)
Mukavaa sunnuntaita vaan kaikille minunkin puolesta ja tervetuloa taas kaikki uudet kuumeilijat!!
S-I: Kiitos kysymästä, pippalot meni ihan mukavasti, tosin.... valesiiderit olis menny läpi ihan hienosti, mutta jouduin tiukan paikan eteen kun pelailtiin ja sit kaveri keksi että häviäjät ottaa kossu-snapsin! No, minä tietysti olin yksi noista häviäjistä ja yritin kyllä estellä mutta sit rupes tuleen pulloa ja lasia pöytään joten jouduin paljastamaan koko asian... :) Eli just niin kun epäilinkin mulle käyvän. En vaan keksinyt mitään pakoreittiä tilanteesta. No, kaverit oli ihan innoissaan ja hihkuivat että " meille tulee vauva!!" :) No, eipä tuo nyt niin vakava asia ollut, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ettei tarvi sit alkaa siihen ikävien uutisten kerrontaan. Ja kaikkihan menee hyvin!!!! Oli kyllä ihan kivaa vaihtelua olla baarissa selvinpäin, ei ollenkaan tylsää. Tänä aamunakin oli ihan kiva herätä kun ei maistunut kissan p.... suussa, väsytti vaan aika paljon.
Pahoinvointi ei ole ainakaan vielä yltynyt, se tulee vähän yhtäkkisesti sellaisena kuvotusaaltona aina välillä. Parturillekin jouduin eilen sanomaan kesken kaiken että anteeks vaan, mutta nyt on pakko katsoo olisko jotain pastillia kassissa kun on aika ällö olo. Kerroin parturille raskaudsta (ei ollu mun vakiparturi) koska halusin kysyä onko hiustervärjäyksessä mitään riskejä tai vaikuttaako raskaus jotenkin. Riskejä ei ole, mutta raskaus voi joskus vaikuttaa siihen miten hyvin esim. väri ottaa kiinni.
Vähänkö kuulostaa jänniltä noi sun oudot vuodot S-I... voi että kun pääsisit mun kanssani tähän junaan bdbdbdbdbd!!!!!
Ketäs muita mahdollisia tammijunalaisia vielä oli? En millään muista kun väkeä alkaa olla jo niin mukavan paljon. Kaikille paljon bdbdbdbdbdbdbd!!!! En millään jaksa/halua uskoa olevani ainoa tammikuussa plussannut!!!!!!!
Nyt täytyy lopetella, lähdetään työmaaesittelyyn katsoon yhtä uutta rivitaloyhtiöö, tässä kun on pakko alkaa zoomaileen uutta asuntoa jossakin vaiheessa. :)
:) elaine + discojumputuksesta pyörryksissä oleva papu
Moi !
Hepeliini: juu syyllisyytensä tunnusti, ja nimet on paperissa. Jälkikäteen puhisin kavereille että hitsi kun meni kiukut ihan hukkaan kun mies vaikutti niin kunnolliselta.(Jos olis vähänkin ollut ilkee tai muuta niin olisin varmaan päästelly aika rumia sanoja suusta.) :-). Tätipahoittelut !
Piqu: Mulla oli muuten kierukan kanssa sama juttu - tunnistin oviksen. Koskaan aikasemmin ei oo nippaillu oviksen aikaan alavatsasta. Eikä nytkään kun kierukka on poissa. Jälkiviisaana oon kyllä ajatellut että liman erityt tiettynä ajan jaksona kuussa on runsaampaa joka sekin siis viittaa oviksen ajankohtaan KP11 siis tänään eikä 12 kuten tonne TP pinoon laitoin.
Leje - Nega pahoittelut ! Ihana toi sun teoria tuosta kierrosta :-) Saadaankiin pian sitten piinaviikollakin kaikki piinailla yhtäaikaa ! (Itse asiassa muistelin kuulleeni joskus jotain saman suuntaista,)
Fiikuna: Voi pientä - koitahan saada poitsu terveeksi !
S-I: Sinnekin se täti tuli. Pää pystyyn sielläkin.
Joonatan: Hih - mullakin on edelleenkin tuo itselleni ostettu hääpuku kaapissa. En ole sitä raaskinut myydä - häistä on kuitenkin jo yli viisi vuotta. Sovititko montakin pukua ?
Tervetuloa Rual, Tinja-Tuulia ja Aliisa !
Omaa napaa: Viikonloppu lopuillaan, poitsu jo tervehtynyt ja ovis käsillä. Joten eiköhän tässä tälle illalle jotain kivaa puuhaa keksitä kun poitsu on saatu yöunille. :-)
Hyrre
Sunnuntaita vaan kaikille. Ihana ilma tänään. Uskaltauduin sauvakävelylenkille. Kun tarpeeks oli päällä ni tarkeni. Toooosi pitkiä nää meidän pinot, aktiivisia ollaan oltu, hyvä hyvä.
Minea: Olematon kuri herkkujen kanssa myös täällä. Kaikki herkut on vaan niin hyviä. Olen vakaasti päättänyt, et ennen plussaa pitää saada painoo pois ainakin 5kg ja jos enemmän lähtee niin ei oo pahitteeks. Silti viikonloppuna oli ihan pakko syödä raskauden aikana kiellettyjä herkkuja ja juomia...nam!
Lejellä kiva teoria, sit vaan plussataan kaikki loput samaan aikaan, eiks joo?
S-I:lle pahoittelut menkoista =(
Tinja-Tuulialla ja ohranjyvällä piinaviikot edessä bdbdbdbdbdb!
Joonatanille onnea hääpuvustä. Se on jännä tunne, kun löytää sen oikean puvun, niin se sitten siinä. Eikö? Mulle kävi ihan samanlailla, se oli vaan saatava. tuolla se kaapissa roikkuu, enkä ihan vähään aikaan meinaa siitä luopua.
Tervetuloa uusille, ainakin tinja-tuulia ja rual. Kiva saada iso porukka.
Viikonloppu meni taas yhdessä hujauksessa. Menkat taitaa olla jo hellittämään päin. Oudon niukat, jos tällasen kokonaiskatsauksen vetää...hmmmm Lahdessa tuli käytyä, aika pienet vaan ne paikalliset hää ja juhlamessut, mut kyllä siel fiilikseen pääsi kuitenkin. Ihme ompelu ja kutomisvimma iskenyt, tälläkin hetkellä kolme projektia kesken. Kaulaliinaa neulon ja verhoja ompelen. Varmasti jotain pesänrakennusviettiä..hih!
Mitäs olette mieltä, pitäiskö vielä pilkkoa näitä pinoja? Tosi paljon tulee yhteen pinoon viestejä? Jos vaikka viikonloppupino erikseen ja sit arkiviikko kahteen osaan tms?
Plussaonnea kaikille ja me, jotka täti on kohdannut, kohti ovista!
Hepeliini kp4
Ompas perjantai koetellut Tammitähtösiä! Ja perjantai 13 päivä oli jo viime viikolla... Mitenkäs se tänne on eksynyt viikon myöhässä?
Lejelle pahoittelut negasta.
Hepeliini ja Kumppani tylsää, että täti kurvas vierailulle. Pää pystyssä kuitenkin kohti uutta ovista, eikös vaan?
Johku06: Sulla kuulostaa olleen rankka viikko. Nyt huilailua ja kaikkea mukavaa puuhaa koko viikonlopun. Voisko olla toivoa, että tuhruvuoto vielä lakkaa? Toivotaan!
Signorina-Iiris: Pahoittelut myös vuodon alkamisesta!
Kuulostaa, että tosi monilla kierto heittelee tai alkaa erilailla/aikaisemmin kuin ennen yritystä. Onkohan tällä kuumeilulla jotain tekemistä asian kanssa?
Fiikuna: toivottavasti poika paranee pian. Noita korvavaivoja on tosi vaikee arvioida pikkuisilta. Meillä on käynyt useamman kerran niin, että on tullut tulehdus ihan yllätyksenä. Poika ei korviaan ole itkenyt kuin kerran ja tulehduksia on ollut vaikka kuinka. Saa olla " tuntosarvet herkkänä" , että huomaa tilanteen.
Meillä ei ole mitään kummia suunnitelmia viikonlopulle. Miehellä on yksi peli huomenna, muuten varmaan touhuillaan ihan perheen parissa. Pojan kuume on kadonnut ja virtaa riittää taas vaikka muille jakaa. Pitää miettiä, että missä vois käydä viikonlopun aikana, kotona seinät kaatuu kyllä päälle. Ulos ei oikein tee mieli vielä viedä, kun oli kuitenkin monta päivää kuumeessa. Mun puolesta pakkanen sais laskea reilut kymmenen astetta!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Piqu