Tammitähtösten loppuviikko!
Hei! Aamun aikaisena käyn naputtelemassa uuden pinon, kun oli eilen siitä juttua. Pakkanen tuntuu vaan kiristyvän. Pipot korville ja hauskaa päivää!
Kommentit (50)
Ihan aluks plääääääh...taas tuttuakin tutummat menkkajomotukset alko. Niinhän siinä kävi, että kp1 täällä kääntyi....Tuli sitten etuajassa tai mene ja tiedä. Jospa se oviskin oli aikasemmin. Ääääh, mutta nyt siis ekat menkat viiteen vuoteen. Pakko sanoo, et masuun sattuu.
Myyrälle, hyvä vaan et pinon laitoit valmiiksi, eiköhän se niin mee, kuka ensiks ehtii ;)
Palailen myöhemmin...säästyipähän testit...
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Kumppani/
Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin
Asuinpaikka: Keski-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Nimimerkki: ohranjyvä
Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Lasten iät: -
Nimimerkki: fiikuna
Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24
Asuinpaikka: helsinki
Lasten iät: poika 6kk
Nimimerkki: elaine80
Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: esikoinen toiveissa
Nimimerkki: P76
Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat
Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki:Piqu
Oma ja miehen ikä:28/28
Asuinpaikka:pirkanmaa
Lasten iät:poika 5/04
Nimimerkki: Anniliinu
Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28
Asuinpaikka: kainuu
Lasten iät: 3 v
Nimimerkki:Joonatan05
Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27
Asuinpaikka:Oulun lääni
Lasten iät:10kk
Nimimerkki: Signorina-Iiris
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Asuinpaikka: Tampereen seutu
Lasten iät: tyttö 08/04
Nimimerkki: Neitinokkonen82
Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v
Asuinpaikka: Oulu
Lasten iät: Ensimmäinen työn alla
Nimimerkki: Amy75
Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79
Asuinpaikka: etelä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki: Pipu-77
Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32
Asuinpaikka. Tampere
Lasten iät: Esikoinen haaveissa
Nimimerkki: hyrre_72
Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi
Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä
Lasten iät: 2v 8 kk
Nimimerkki: Beebi
Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v
Asuinpaikka: Varsinaissuomi
Lasten iät: 05/05
Nimimerkki: Hepeliini
Oma ja miehen ikä: 26 ja 27
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)
Nimimerkki: IIJA
Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26
Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa
Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk
Nimimerkki: Leje
Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)
Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta
Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)
Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!
Oma ja miehen ikä 27/29,
Asuinpaikka Keski-Uusimaa
Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.
Nimimerkki: V@rpunen
Oma ja miehen ikä: 22 ja 24
Asuinpaikka: Seinäjoen seutu
Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena
Nimimerkki:Tractio
Oma/mihen ikä:23/22
Asuinpaikka: Pohjois-Suomi
Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt
Nimimerkki:Minea_78
Oma ja miehen ikä: 27 ja 26
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.
Nimimerkki: myyrä06
Oma ja miehen ikä: 30/33
Asuinpaikka: uusimaa
Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan
Nimimerkki: nesselia
Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27
Asuinpaikka: Tre
Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...
Nimimerkki: Johku06
Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25
Asuinpaikka: Helsinki
PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:
elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006
tänne on iskenyt voimattomuus ja mitäänaikaansaamattomuus!! plääh.
kaikki ihan sikinsokin eikä jaksaisi mitään järjestellä:/
poika päikyillä ja pitäisi vähän valmistautuakkin , kun ollaan yhtä kaveria lähdössä tapaamaan..
niiiin kylmä ettei tosi. meinasin jo eilen höperöityä täällä neljänseinän sisällä ja olikin pakko vähän käydä tuolla pakkasessa kun mies tuli töistä ja katsoi poikaa. tänään sitten päätettiin että lähdetään kuitenkin liikkeelle vaikka ulkona 21 pakkasta ja tuuli siihen päälle, ihan pikaisesti hypätään tuosta bussiin ja silleen...tuntuu vaan ettei mikään vaatetus tarpeeksi lämmin, varsinkin tuolle pikkuiselle!
tuossa sivusilmällä katsoin ykkösen aamusarjaa...voi että kun surullinen...ihan täällä itkua tihrustaen.. liekö johtuu nämä tunnekuohut imetyksestä vai...
siinä synnytys alkoi seitsemännellä kuulla ja lapsi syntyi keskosena, sai jonkun aivoverenvuodon ja menehtyi parinpäivän ikäisenä..niisk.
ja vaikka ihan fiktiotahan tuo on niin kyllä silti järkyttää tuollaiset jutut!!
omaa napaa: tunnustan!! tein tänään taas testin: nega! :(
alkaa olla usko hiipumaanpäin...
alkaisi edes sitten se uusi kierto jos ei meille sitä syysvauvaa ole kerran tulossa!!!
tänään siis kp29/jotain
no jos ei ala tätiä näkyä, teen vielä testin tuossa viikon päästä...ja JOS olisin raskautunut, sitten olisi rv5< ...joten pitäisi jo testissäkin näkyä..
turhauttavaa tämä tietämättömyys!
mutta nyt on pakko vääntäytyä touhuihin.
torstainjatkoja!
fiikuna
Täällä on havaittavissa vähän apeaa meilialaa... Ensinnäkin pahoittelut hepeliinille menkkojen alkamisesta ja fiikunalle negatestistä. Olisi tietysti ollut kiva kuulla plussauutisia, mutta ollaan kaikki vasta niin alussa tämän yrityksen suhteen. Päät pystyyn tytöt ja kohti uutta yritystä! ja toivotaan, että fiikunalla vielä nega muuttuisi plussaksi :)
Omaa napaa: Kp 24/28-32 eli kohtahan tässä pääsee ihan kunnolla piinailemaan. Jippii! Tänään on maistunut outo/paha maku suussa. Ehkä mulla on joku tulehdus suussa tai sitten (kivempi vaihtoehto) mä olen paksuna ;) Ja vatsaan nippailee. Mulla siis nämä oiretuntemukset vaihtelee päivittäin. Tänään vissiin taas uskon, että raskautuminen voisi olla näin helppoa.
Kiva kun myyrä aloitit pinon. Eiköhän se parhaiten mene niin, että kuka ehtii aloituksen tekemään niin siihen ryhtyy! Ja kiitos fiikuna tuosta esittelylistan laittamisesta.
Kaunista aurinkoista pakkaspäivää,
S-I
Olen yliopiston mikroluokassa ja idols-ilkan veli tuli juuri mun viereen istumaan. Heh ;) Sehän on itekin ihan julkkis tai voihan tuo olla itse ilkkakin, mutta luulisin, että on vähemmän pärjännyt veli vaan... vähän mä olen naurettava kun hehkutan tämmöistä, hih. Toivottavasti se ei näe mun tekstiä! No joo, omaa kivaa...
Moikka !
Pahoittelut Fiikuna negasta, hepeliinille menkka pahoittelut. Päät pystyyn nyt kunten S-I:kin sanoi !
Poitsu on vihdoin paranemaan päin - illalla eikä tänäänkään ole ollut kuumetta. Hyvä kuitenkin että tuli hommattua hoitaja huomiselle kun on ollu niin pitkään kipeenä. Helpommin vaan saa uudet pöpöt jos veis jo hoitoon huomenissa.
Pakkasta tosiaan piisaa - mistä se nyt yhtäkkiä noin kovaksi herkesi ?
Eilen oli oikein nappi - ilta. Olin menossa harrastusten pariin ja oli pikkasen jo kiirekin - eikös joku mukava " herrasmies" ajanu mun perään punasissa liikennevaloissa :-( Onneks tuolla poitsulla ei nyt enää ollu kuumetta niin uskalsin lähtee kolarikorjaamolla käymään - muuten olis huominenkin päivä menny ihan harkoille töiden suhteen. Saan auton korjaamolle vasta kolmen viikon päästä. Puskuri menee vaihtoon ja vähän pitää peltiäkin oikoa ja maalailla .-( Onneks ei kuitenkaan mitään sen vakavampaa. Että tällästä.
Tärppipäiviä odotellessa
Hyrre kp8
Pitäisikö minunkin liittyä joukkoonne Tammitähtöset?
Kuumeilu vaiheessa olen, mies ei ihan vielä... marrasmasuissa kirjoittelin. Haaveena siis vaavi vaikkapa ensi syksylle. Tyttö 5/04, joten sopiva olisi hetki pikkukakkosta alkaa puuhailla.
Keskisuomessa asutaan, iät tänä vuonna 28 ja mies 30...
kp19/29... miehen " ympäri puhuminen menossa"
alisa
että on näin aktiivista porukkaa täällä. :) Pitäisi ehtiä enemmän lukemaan ja kommentoimaan, että alkaisitte jäädä paremmin mieleen. Nyt jäi mieleen, että myyrä06 kanssa samoissa mennään.. Ovulaatiota kohti.
Meillä tosiaan ei joka päivä välttämättä seksiä harrasteta, miehellä iltavuorot töissä ja tyttö vaativaa sorttia. Nukkuminen vähän katkonaista. Nyt neiti toisilla päiväunilla!
Pitäisiköhän jonnekin laittaa enemmän esittelyä? Olemme pk-seudulta, minä 28v ja mies 24v. Tyttö 9kk. Pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian.
On ainakin hieno ryhmä tukena! :)
Kiitokset tsempityksistä S-I:lle ja Hyrrelle, eiköhän tää tästä. Vinssataan häntää pystyyn taas pikkuhiljaa. Toisaalta pitäis vaan nyt olla tyytyväinen, kun kroppa todistettavista ainakin yrittää toimia.
Hyrrellä oli ollu jännät hetket kolarin kanssa. Tollaset on aina ärsyttäviä. onneks ei sattunut pahemmin. Tunnustiko peräänajaja syyllisyytensä vai kaasuttiko karkuun? Ystävälle kävi kanssa noin, mutta peräänajaja oli sitä mieltä et nää oli tahallaan pysähtyneet punasiin valoihin, hei haloooo! No, loppujen lopuks poliisit oli kutsuttu paikalle ja oli kuski ite ihan aineissa. Korttinsa vissiin menetti.
Tänään piti lähteä ulkoilemaan, mut nyt sen varran pakkasta, etten suoraansanottuna tarkene. Jospa viikonloppuna, eihän nää pakkaset nyt loputtomiin voi jatkua.
Hepeliini kp 1/?
No niin, täällä sitä sitten kuumeisesti odotellaan....siis alkaako ne vai ei.... vielä noin viikko. Eli " piinaviikko" toden totta edessä, argh!! Ollaan kyllä miehen kanssa kovasti juteltu aiheesta, moneltakin kannalta.... epäilty, ettei vauva ihan helpolla tule, vaikka niin toivoiskin......
Tsemppiä vaan kovasti teille kaikille samassa tilanteessa oleville!!!
hang in there
-ohranjyvä-
Poika saatu nukkumaan, on hetki aikaa itselle. Vai mitenkäs se nyt menee? Minä istun tässä pöytäkoneella ja mies näpyttelee kannetavaa... Kaikista suurin pettymyt oli, että Everwood oli peruttu vaaliväittelyn vuoksi. Tunnustan; olen ihan koukussa kyseiseen sarjaan.
Hepeliini: ikävä juttu noi menkat. Toivottavasti loppuvat nopsaan ja pääset uuteen yritykseen.
Fiikuna: tsemppiä nyt vielä! Menkat ei oo alkanut, joten toivoa on.
Hyrre: hienoa, että poika on jo paranemaan päin. Varmastikin hyvä, että saa vielä huomenna lepäillä kotona, hoidossa on kuitenkin aina raskaampaa. Inhottava juttu toi kolari. Onneksi ei käynyt pahemmin.
aliisa07: Tervetuloa mukaan. Meillä on poika, joka on syntynyt 5/04. Oikein sopivalta ajalta tämä toisen toivominen nyt ainakin tuntuu. Meillä mies myös epäröi kovastikin aluksi. Jos voi sanoa näin niin " luonto puuttui peliin" , mun kierukka rupes tosissaan vaivaamaan ja se poistettiin. Samassa mies totesi, että kaikki ehkäisy saa jäädä ;-)
simppu06: samaa rataa mennään miellä, työ ja lapsen (usein vielä kipeenä) hoito vaatii kyllä veronsa tuolla vällyjen välissä puuhailusta. Mutta eiköhän me sinne löydetä...
Signorina-Iiris: idols-ilkan veli -juttuhan olis kuumaa kamaa melkein sukua julkkikselle jutuissa :-). Tollaset jututhan pitää mielen virkeenä päivän mittaan, varsinkin jos pitää muuten tehdä ei niin mielenkiintoisia hommia. Tsemppiä piinapäiviin, niitä ei ole enää montaa! Täällä on peukut pystyssä.
Ohranjyvälle myös tsemppiä piinaviikkoon!
Itsellä kp 10/28-30. Taas päivän lähempänä ovista. Meitä taisi olla täällä muitakin? Luulen tunnistavani oviksen melko hyvin, ainakin mielestäni kuparikierukan kanssa näin oli. Toivottavasti siitä on apua. Tahtoo pian suloisen nyytin!
Illan jatkoja kaikille
Piqu
Huh, onpa muuten kova urakka ottaa teidät kiinni, kun jäi eilinen väliin täällä roikkumisessa ;) Niin paljon näyttää tapahtuneen ja ahkerasti olette täällä juoruilleet. Ihan hyvä juttu jakaa viikkopinoa vähän useampaan osaan!
Elaine: Joo, itseni tuntien testaan sitten joskus toivottavasti kaksi viivaa saatuani varmaan vähintään yhtä ahkerasti kuin sinä ;) Mulla on mammaksi-sivuilta tilattuja testejä (liuskatestejä). Ne näyttää niiiiin epäluotettavilta, että jo sen vuoksi täytyy varmaan varmistella apteekin testeillä, jos joskus jotain kontrolliviivan kaveriksi ilmaantuu. Toisaalta se nega-tuloskaan ei tunnu niin pahalta, koska ei koskaan voi olla varma antoiko testi oikean tuloksen ;) No ei, kyllä ne kai ihan hyvin toimii.
Oletko Elaine muuten jaksellut hyvin? Pahoinvointia? Entä neuvolasysteemit ¿ ohjeistetaanko ensikertalaista yksityiskohtaisesti mitä pitää tehdä/varata/ym ja milloin? Pikku-Papu se vaan masussasi pulskistuu ¿ oikein paljon tarrasukkia pikkujalkoihin!!!
P76: Voi, kuulostaa ihanalta tuo teidän reissu. Olimme viime vuonna Brasiliassa ja tykkäsimme ihmisten rennosta elämänasenteesta. Ota mukaan 30 ja 50 suojakertoimia.. Paikallisetkin käyttää noita lukemia siellä! Oikein rentouttavaa matkaa :)
Fiikuna: Pahoittelut negasta :( Mutta eihän peli ole vielä pelattu. Jos ne hormonipitoisuudet vaan nousee viiveellä. Tuo herkistelyhän saattaa luvata ihan positiivisiakin juttuja..
Signorina-I: Sinullakin alkaa piinaviikon lähtölaskenta ¿ kaikkea onnea ja toteutuneita toivomuksia tulevalle viikolle :) Ja taannoinen mikroluokka-bongauksesihan on jo sitä tasoa, että pärjäisi hyvin ¿olen melkein sukua julkkikselle¿-kisassa ;) Mun kaveri huomasi muuten kerran Neumannin liikennevaloissa ja alkoi hihitellä itsekseen, kun päässä alkoi soida ¿sinä ja minä liikennevaloissa¿..
Omaa napaa: Huomenaamulla testaan varmaan (kerron tuloksen sitten teille), koska en tajua nyt mistään mitään. Nyt on joko kp 35/30-33 tai kp 1/30-34. Suoraan sanottuna en tiedä (!) ja olenkin ollut eilisen ja tämän päivän aivan hämilläni asiasta.
Jo etukäteen pahoittelut yksityikohtaisista kuvailuistani¿ Eilen aamulla luulin menkkojen alkaneen, mutta se olikin ilmeisesti joku hämäyspisara paperissa. Sitten ei taas niin mitään¿ ennen kuin tänään taas pariin otteeseen pari kummallisen vaaleanpunaista ¿pisaraa¿ tullut. Pöntössä/siteessä ei siis mitään, paperiin jäänyt vain pari kertaa vähän tätä hyvin vaaleanpunaista ¿tuotosta¿. Hiivan oireita ei ole eikä tämä ole tavallista ruskeaa tuhrua. Tällaista ei ole minulla ikinä ollut. Olen tänään henkisesti asennoitunut siihen, että helmijunan aikatauluja tässä saa alkaa tutkailla, mutta vielä pikkuruinen toivo elää.
Eli te, jotka olette olleet raskaana ja joilla on ollut ¿vale-kuukautiset¿ raskaaksi tultuanne, please, kertokaa MILLAISET NE VALE-KUUKAUTISET OIKEIN YLEENSÄ OVAT? Ehkä vaan stressaan niin paljon tädin tuloa, että se soluttautuu talouteemme tällä tavalla vaivihkaa ja myöhässä ;)
Auttakaa epätietoista ja ¿toivoista,
Leje
Heips!
Samaistun voimakkaasti Lejen juttuihin tällä kertaa, mä olen kanssa tässä ihmetellyt omia menkkojani. Kolmatta päivää tässä kärsitään, ja mahaan ei ole sattunut lainkaan. Tosi outoa, ja mäkin aluksi elättelin toiveita olisko nää jotkin valemenkat... Mutta ihan normaaleilta muuten vaikuttavat, ja päätä on särkenyt niin kovaa ja monena päivänä, että ilmeisesti särkyä ei riitä kropassa mihinkään muualle kuin päähän, näin asian pähkäilin.
Signorina Iiriksen juttuun totean, että itse törmäsin tuohon Heikki-veljeen Pirkkalan Cittarissa muutama viikko sitten. Naisseurassa oli vieläpä liikkeellä. Ja opekollegani juuri kertoi, että on samassa koulussa opettajana missä Ilkan pikkusisko on tokaluokalla!
Joo mutta hyvät illanjatkot kaikille!
Iltaa vaan tammitähtöset ja tervetuloa mukaan aliisa! Toivotaan että saat miehen puhuttua lopullisesti ympäri ja pääset oikein kunnolla nauttimaan kuumeilusta täällä tammitähtösten seurassa! :)
Hepeliini: Höh, nuo menkat, mut eipä niille mitään voi joten täyttä höyryä seuraavaan kiertoon!
Fiikuna: Iik miten jännäksi on mennyt tuo sinunkin olosi, lähettelen täältä kovasti paljon tädin karkotus -loitsuja että ymmärtää pysyä poissa! Kasapäin bdbd bdbd että se plussa sinne vielä ilmaantuisi! En muista kysyinkö jo aiemmin, että millä testillä testaat? Ajattelin vaan että miten paljon tarvitsee olla raskaushormonia jotta niihin testeihin tulee plussa?
S-I:lle ja Ohranjyvälle bdbd piinaviikkoon, toivotaan että piinailu toisi toivotun tuloksen :) Piinaushengessä mukana!
Hyrre: Onneksi ei sattunut mitään vakavaa tuossa kolarissa, peltikin on onneksi vain peltiä vaikka tokihan sekin harmittaa :(
Piqu: Ei muuta kun miehen kellistykseen vaan jos kerta ovis kolkuttelee ovella! Säännöllinen pupuilu pitää tädin loitolla - toivottavasti! :)
Leje: Kiitos tarrasukista, toivotaan että niillä pysyy Papu kyydissä! Vähän olen kyllä myös vauvaliimaa yrittänyt lurautella joukkoon :) Vointi on ollut ihan hyvä, ei vieläkään oikeastaan mitään oireita tai tuntemuksia, silloin tällöin vatsaa vähän nippailee mutta eipä juuri muuta. Ei sieltä neuvolasta mitään ihmeellisiä ohjeita tullut, antoivat oikeastaan vaan sen ajan ja kertoivat että lähettävät postia mm. jotain kaavakkeita joita pitää täytellä. Sanoi myös että koska kyseessä ensimmäinen raskaus niin käyntiin olisi hyvä varata n. 1,5h aikaa. Tosi ystävällinen täti siellä kyllä kuului olevan. Soitin eilen kyllä sitten uudelleen, koska halusin kysyä että pitääkö aloittaa syömään jonkinlaisia vitamiineja (foolihappoa olen syönyt jo pillereiden lopetuksesta), kehotti ostamaan mini sun calsium-tabletteja, koska niissä sekä d-vitamiinia, joka tärkeää, että kalkkia, jota tarvitsen koska en juo juurikaan maitoa (laktoosivamma). Kysyin myös miehen mukaantulosta, sanoi että tosi mielellään saisi tulla koska ekalla käynnillä käydään läpi perusasioita ja mm. myös sitä miten naisen hormonitoiminnan muutokset voivat vaikuttaa omituisesti käytökseen... :) Ensimmäinen ultra on vkolla 13 tai 20, Tampereella saa siis vain yhden ultran. Tod.näk. menemme neuvolan kautta tuohon vkon 13 ultraan ja käymme sitten yksityisellä tuon myöhemmän. Alkuraskauden ultraan en ole ajatellut mennä. Kerroin muuten tänään sille kaverille jonka syntymäpäiviä olen menossa juhlimaan la, ajattelin että on pikkuisen helpompi huijata niitä muita kavereita, kun " pahin" party-ihminen tietää. Kovastihan tuo onnitteli :) Hui, tulipa taas pitkä sepustus omaa napaa
Outoa Leje tuo sinu tiputtelu, kovasti +++++säteitä että olisi merkki jostain mukavasta :)
Täällähän on oikea Idols-veli-Heikki -bongarien joukko, minäkin nimittäin näin ko. " julkkiksen" vähän aikaa sitten Koskikeskuksessa - Iik! ;)
Varmaan unohdin taas jotakin, kmutta kun ei millään pysy perässä kun on niin aktiivisia naisia täällä!! Kaikille hirmuisesti ++++plussaonnea niin piinailijoille, testailijoille kuin seuraavaan kiertoonkin tähtääville!!
:) elaine + papu rv 5+2
Mihis oot joutunut??? Huomasin just että susta ei oo kuulunu mitään ja testaukset jäi alkuviikosta niin jännään paikkaan??
Juuri äsken tein testin ja negahan se oli :(
Saisi nyt ne menkatkin sitten lopulta kunnolla alkaa. Nythän menee kaikki aikataulut ihan sekaisin, kun yhtäkkiä kroppani käyttäytyy aivan omituisesti. Ja miksi sen pitää tapahtua ensimmäistä kertaa piinaillessa?! Tarkkaan oltiin laskettu miehen parin viikon työmatkan ajoitus helmikuussa, ettei se satu ovikseen. Tässä kun vielä vähän pantataan sitä tädin tuloa, niin juhlin ovista täällä kotona ihan yksikseni..
Vielä kysyisin, onko kellään kokemusta mammaksi.fi-sivuilta tilatuista raskaustesteistä (liuskatestejä)? Kuinka tarkkoja ovat olleet? Niitähän mulla on ja ajattelin vaan vähän varmistella (lue: epätoivoissaan joku täällä yrittää kieltää epämieluisan testituloksen kyseenalaistamalla testin toimintakyvyn..).
Parempaa aamua ja enemmän plussia muille Tähtösille!
Leje (kp 36/30-33 käynnistyessä)
Huomenta pikaisesti!
Kumppanilla kp 1... eli ei tullut plussia ainakaan näin eka kierrolla. Tästä meidänkin pinosta näkee, että raskautuminen on varmaan maailman suurin ihme! Se ei käy tuosta vaan kun vaan haluaa, oikeastaan hyvä niin - kaikkea ei voi laskelmoida. :)
Kaikille meille toivon kuitenkin raskautumisen ihmettä. :)
Eli pienen pettymyksen jälkeen alkaa uusi kierto ja piinaillaan sitten jälleen neljän viikon päästä.
Oli tullut paljon viestejä tänne Tähtösiin ja en ennättänyt juuri mitään lukea, joten yhteisesti kaikille: onnea missä vaiheessa kukakin on jännäilyissä. Ja pilkettä silmään elämässä yleensäkin. ;)
Aliisa07 - olet ensimmäinen lisäkseni, jonka olen huomannut olevan Keski-Suomesta täällä Tammitähtösissä. Tervetuloa mukaan!
Aurinkoista pakkaspäivää - toppaa ylle ja ulos!
- Kumppani -
Minuakin kiinnostaisi, että mikähän testi olisi luotettava? En ole vielä tilannut netistä raskaustestejä. Kävin vain tutkailemassa ja hinnat taitaa vaihdella aika paljon. Toimitus on ilmeisesti aika nopea. Kokemuksia ja neuvoja....?
Mikähän tässä on vikana, kun hävitti kirjoitteluni?
Lämpimät onnittelut plussanneille!
Elikkäs kysymykseen; mikähän raskaustesti kannattaa ostaa? Kävin hintoja tutkailemassa ja huomasin paljon vaihtelua niissä. Kokemuksia testeistä..?
Toimitus on ilmeisesti nopea, mutta mitenkäs sitten, jos testipaketti joutuu odottamaan pari tuntia postilaatikossa 30 asteen pakkasessa. Vaikuttaakohan tulokseen?
Itse tässä lopettelin pillerit ja vuodan nyt kuin seula. Miehen kanssa nähdään vuoro öin unia omasta beibistä. Toivottavasti saisin plussata tämän vuoden aikana.
Yritän olla tsekkailematta ovispäiviä, jotta ei tulisi turhia paineita kummallekaan lempimiseen. Mutta tiedän; päässälaskutaito kehittyy kummasti, kun on oikeat funktiot. : )
en ymmärtänyt kysyä, että hoitaako joku sovitusti näitä aloituksia? menin hätäisenä alkamaan....