***LOKALAHJAT torstaina!!!***
Kommentit (68)
Emppu;ei meinata kovin isoja häitä pitää,max.50 hlöä.Mieluummin ihan lähimpien sukulaisten ja ystävien kanssa,silleen rennosti:)
Vihkimisen toivon tapahtuvan ulkona että toivottavasti ei silloin sada!
Kosintahan meillä tapahtui silloin synnytyssairaalassa ennen kotiutumista,mutta nyt vasta saatiin päivä päätettyä:)
Sain Juliuksen päivällä nukkumaan 2,5 tuntia sit taistelun jälkeen vaunuissa sisällä!Mut sais nyt jo *aatana loppua nuo pakkaset!
Olipa ihana käydä vähän ihmisten ilmoilla ihan itsekseen.Kävin siis jopa ruokakaupassa,postissa ja kirjastossa,missä samalla sain äänestettyäkin!Tunnin reissu,mut ah niin ihana tuulettuminen!
Juliukselle tuli elloksen alennusmyynneistä nyt harmaa fleecepuku,74 cm mutta näyttää tosi paljon isommalta..ja sit semmonen 74cm setti mihin kuuluu valkonen body,siniset housut ja sin.liivi ja ihan ylihellyttävät kravatti ja rusetti:D ja nämä maksoi yhteensä vaan 18 euroa!
Nyt rupeen aukomaan sit omaa yves rocherin pakettia!
Täällä yks varsinainen laihduttaja! Mut pitäähän sitä lapsille...
Toivottavasti ette potki pois porukasta :)
Hyvä kun muistutitte tuosta juomisesta, vaikka imetän, ei varmasti tuu riittävästi juotua. Nyt tsemppaan siinä.
Minä nauhotan aina aamulla sydämen asialla ja katon sitten päivällä kun ehdin. Ja voitte uskoa sitä vollotuksen määrää tänään! Piti yrittää hillitä itteensä kun oli isommat lapsetkin kotona mutta eihän siitä mitään tullut. Toivottavasti huomenna ollaan jo iloisemmissa tunnelmissa siinäkin sarjassa.
Meiilä alkoi eilen arki - mies meni 1½ kk:n loman jälkeen töihin ja aloitti iltavuoroilla. Loman aikana illat hoideltiin aina niin että mies laitto isommat nukkuun ja minä Juhon. Kylläpä sai sumplia eilen että riitti kaikille... mut harjoitus tekee mestarin, siinäkin asiassa. Illalla vaan niitä asioita ja murheita tulee mieleen isommillakin. Niinpä on nyt meijän alettava iltapalalle vohveleiden syöntiin. Hyvää yötä.
Päippy, Juho 3kk, Jenna 6 v ja Joni 8v
Lotta nukkuu sängyssään, saas nähdä kuinka kauan. Kiitos EMPPU sinulle, kun annoit vinkin. Kokeiltiin sitä, mut Lotta sylki enimmät pois. Eikä ole tullut kakkaa, vain pahan hajuisia paukkuja päästeli, oli myös itkuisempi. Aloitettiin tosin pari päivää sitten Relatipat uudestaan (viimeks annettiin niitä pari kk sitten ja silloin oli iltaitkuja, johtui ehkä myös devitoleista, tiedä nyt sitten). Nooh katellaan taas huomenna, toivottavasti kakkis pian. Kuinka usein annat EMPPU Pinjalle sitä luumulitkua?
OHJELMISTA: Mun lemppareita on Salkkarit, O.C, Everwood, Täydelliset naiset, Paavo ja Raili (hih) ja tositv-sarjat tietty =)
Nyt kun kerta tyttö nukkuu nii menen rauhoittumaan soffalle, Kauniita unia lokakuisille!
ku mulla näin to yh-päivä/ilta. Mies tietty päivän töissä ja sitten menee illalla kuntonyrkkeilyyn.
Katoin just, että taidan huomenna mennä bodyjumppaan, ku ei mihkään uloskaan viitti noin kovilla pakkasilla lähtee ja se hiihto ei tosiaankaan näillä keleillä suju ;).
Vastaan niin moneen ku muistan:
Asumisesta:
Meillä rt-päätykolmio 75,5 neliötä + käyttöullakko.
Juomisesta:
Juon liian vähän! Olen aina ollu huono juomaan. Nyt kyllä pakko petrata tuota kun kerran tää ' laihiskin' päällä.
Äiti3:lle ja Emppu:
Kiitti kannustuksesta. Kyllä se maito varmaan riittää, välillä vaan mietin tuota kun esikon imetys meni niin penkinalle ja oli ihan pohjanoteeraus!
Sarjoista:
Taitaapa olla ainut mitä tv:stä katon tuo Salkkarit. Niin ja tietty Tila:n katon ja kaikki (!!!!) sisustusohjelmat ja joka kodin asuntomarkkinat. Selviytyjiin olebn vähän kyllästynyt, mutta yleensä kyllä tositv-sarjat on mulla in :).
Maitohappobakteereista etenkin NASULILLE:
Jos sinä syöt mh-bakt. Aurora kyllä niitä silloin saa sinun kauttasi. Ne on ainakin meillä helpottaneet Eemilin masuvaivoja. Ekaksihan annoin Eemilille kyllä niitä kapseleita maidonseassa, mutta se oli ihan kamalaa sotkemista ja tappelua, joten nyt vaan minä syön ja poika on tyytyväinen ;). Kannattaa ehdottomasti kokeilla! *puhuu terveysintoilija, joka syö kaiken maailman multitabsit ja virginia-öljyt ;D*
GITY:
Mäkin olen joutunut siihen pyyhkeeseen turvautuun, se tosiaan on ihan linkkuveitsi! Mutta sitten tulee se ongelma, että poika nousee yläpäästä niin korkeelle, että ne vyöt on olkapäistä huonosti. Voikohan niitä sieltä säätää??? *tonkii käyttöohjeita, jotka hukassa :-(* Se on aika kapee kaukalo myös, huomaa etenkin kun laittaa toppapuvun päälle. Mutta tuohan ei haittaa, musituttaa enemmän kohtukotia ;)).
Ja nyt perssilmä kallelleen ja höyhensaarille. Näkemisiin aamulla!
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!
*Vallu* (kipittää juomaan vettä)
Meillä ne Rela-tipat itketti juuri niiden öljyjen vuoksi, joita tipat sisältää (luepa siitä pkt kyljestä aineosat). Meillä itkut loppu noiden Gefiluskapseleiden myötä. Kokeileppa sinäkin niitä, jos iltaitkuisuus jatkuu!
Nyt riennän. Moi!
Pinja nukahti ihanasti 20.15, heräsi sitten 40min kuluttua (just kun esikoinen oli alkamassa nukkuun *pöh*). Äsken sain Pinjan nukahtamaan uudelleen, tulihan sen tankattua taas tunti tuossa vähän väliä :-/ No, jospa vaikka nukkuis taas yön heräämättä!! Tuntuu vaan nänneissä jo inhalta tuo yhtäjaksoinen luputus --> minä kun olen neidin nukutustutti!
Niin ja ne aiemmat 30min tirsat on vaihtuneet nyt tuohon 40minuuttiin.
Nopsaa vaan [b]Nelliinalle[/b] siitä luumulitkusta. Mä oon antanu sitä vaan jos kakkaa ei oo pariin viikkoon näkynyt ja se selvästi haittaa Pinjaa (siis kakkaamattomuus). Viime kerralla taisin joutua antamaan parina päivänä, ennen kuin kakka tuli.
Sit Reloista, mä ainakin huomasin että niistä Pinja sai kauheita itkuja, sekä myös panttas sitä kakkaa. Käytettiin joskus alkuaikoina, ja kun ne lopetettiin niin neiti oli paljon iloisempi. Kandee ehkä kokeillaa jättää ne kuiteskin pois.
Mut nyt Pinja tuolla ähertää, pakko taas livahtaa.
Emppu *ylpeänä kun ei sortunut herkuttelemaan tänään* ;D
Plääh!! Meillä hajos auto, ei kuulemma kaasu enään toiminu. No se hinattiin korjaamolle. Nyt meillä on sitten tommonen audin farmari, missä on automaattivaihteet. No enhän mä ikinä ole ajanut automaattia! Voi kökkö mä sanon, jos meidän auton korjauksessa menee pitkään, tonne autoon ei edes kunnolla mahdu vaunut. Jotenki sain sinnee tänään ängettyä vaunut ja gracot. Oma auto kun on tilafarmari niin toi tuntuu ihan kamalan pieneltä ja poikaki huus takapenkiltä et siellä oli ahdasta.
SIRKKULIINA: Janette oli nyt 2kk 8 päivän ikäisenä neuvolassa ja mitat oli 4670g ja 60 cm. Paino menee ihan omalla tasaisella käyrällä siellä alhaalla, pituus taas siellä aivan yläpäässä.
BLACKA: Mehän asutaan ihan vierekkäin! Tuosta metsän läpi kun kävelee, kestää sen viis minuuttia olla Rajiksessa. Mä olen itseasiassa lapsuuteni asunu Länsimäessä pääosin. Kymmenisen vuotta sitten muutin pois Rajakylästä. Nyt ollaan taas vaihteeks etsimässä asuntoa, kun alkaa tää tila loppua.
SARJOISTA: Mun päivä on pilalla, jos en näe Emmerdalea, se on meidän perheessä pyhähetki, jolloin isommat lapset ymmärtävät olla hiljaa:=) Sit tulee tuijotettua Täydellisiä naisia, Everwoodia, Gilmoren tyttöjä ja kohtahan tuolta alkaakin tuo Hädän hetkellä. Siinä nyt joitain, tuleehan niitä paljon tuijoteltua, Yleensä joudun nauhoittamaan ja katselen sitten ku isommat on kerhossa, tää kolmen lapsen äidin aika kun tuntuu olevan niin rajallinen:)
No nyt pitää lähteä noi pyykit viikkaamaan ja kaappeihin tunkemaan.
Huomisiin!
Hennajo
ensiksi VALLULLE meillä on tuo britaxin baby safe isofixillä,olen tykännyt kaukalosta mutta kyllä siinä vähän on niinkuin linkkuveitsi.ihan vastasyntyneenä minulla oli lisätyynyn lisäksi pyyhe pepun alla mutta nyt riittää pelkkä lisätyyny.ison toppapuvun kanssa on tosi hankala ei meinaa saada haaroista vyötä kiinni,vaikka on niitä löysytetty.muuten kiinnityksen kannalta tosi kätevä ja kyllä meidän neiti siinä viihty jopa matkalla nukkuu hyvin.
ja MERITÄHTÖNEN meillä oli tietokoneen mukana hp image zone plus kuvankäsittely ohjelma,siellä käyn aina poistamassa punasetsilmät ja samalla rajailen jos tarvetta.tulostan itse valokuvat sitten kameran mukana tulleella ohjelmalla.canon photorecord. olenkin tehnyt itse Aadan vauvakirjaan kaikki valokuvat.ohjelmalla kun saa hienoja kehyksiä ja taustoja ja voi niihin laittaa tekstinkin.olemmekin useamman kaverin kanssa miettineet mistä tuo punasilmäisyys johtuu mutta kukaan ei oikeastaan tiedä.enkä oikeen usko että on kameran hinnasta kiinni tuo juttu ,niinkui joku täällä väläytti.=)
meillä oli tänään -24 pakkasta mutta silti kävimme kävelyllä ja jätin Aadan ulos nukkumaan,vaunuissa oli lämpömittari joka näytti
-2astetta,tyttö nukkui 3tuntia.laitoin fleeceviltin vaunujen suojaksi ja kyllä tyttö oli ihanan lämpöinen herättyään ei edes nenäpunoittanut.että näin meillä mutta jokainehan tekee niinkuin itse parhaaksi näkee.toivottavasti näitä pakkasia ei hirveen pitkälle jatku,kun ravejakin on peruttu ettei meitin hevoset pääse juoksemaan.
nyt pompsahti juttu hevosiin niin poistun,vaikka saa kai niistäkin jutella muistaakseni oli joitakin heppaihmisiä lokakuisissa.
rapsakkain terkuin gity ja aada