Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on "vaimomatskua"?

Vierailija
20.12.2014 |

Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat, pukeutuminen, koulutus, perhetausta jne...

Vierailija
82/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:41"]Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ? [/quote] Minä en taida olla. :) Olin 17-vuotias kun aloin hyvän perheen tyttönä seurustella hyvän perheen pojan kanssa. Olimme unelmaperhe: Äiti, isä ja kaksi lasta. Upea auto ja rotukoiria. Mies sekä minä hyvin koulutettuja. Kymmenen vuoden helvetillinen kupla puhkesi, kun muutimme takaisin kotikaupunkiimme. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mieheni poliisivankilaan. Siitä seurasi ero, joka avasi minulle ja lapsilleni onnellisen elämän. Lapseni ovat menestyneitä ja tasapainoisia. Minulla ei ole minkäänlaista halua olla "vaimomatskua".

[/quote]

Onneksi pystyit eroamaan! Suomessa on liikaa niitä tapauksia jotka eivät vaan uskalla/älyä/halua erota vaan sietävät kaiken aina vaan. Miksei koskaan kysytä minkälainen mies on aviomiesmatskua, aina vaan naiset sitä ja naiset tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video on huumorilla tehty, mutta osuu asian ytimeen.

Ja "hot" on hyvin henkilökohtainen käsitys. Lehden kansikuvakaunis ei välttämättä ole se, joka luonnossa saa minut hämilleni. Enemmän käyttäytyminen voi olla hot kuin ulkonäkö.

Vierailija
84/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:21"]

[[/quote]

Onneksi pystyit eroamaan! Suomessa on liikaa niitä tapauksia jotka eivät vaan uskalla/älyä/halua erota vaan sietävät kaiken aina vaan. Miksei koskaan kysytä minkälainen mies on aviomiesmatskua, aina vaan naiset sitä ja naiset tätä

[/quote]Naiset avautuvat kovaan ääneen miesten vioista ihn ilman erikseen pyytämistäkin.

Vierailija
85/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedä häntä. En minä varmaan ainakaan, kun vuodesta toiseen sinkkuna porskutetaan! Yliopistokoulutus on, vakituinen työ, omat harrastukset ja kaverit. Tulen toimeen monien ihmisten kanssa ja rentokin olen. Rinnassa palaa liian kova vapaudenhalu, että minusta kukaan pientä kotiäitiä saisi. Mutta ehkä kohtaan jonain päivänä samanlaisen sielun, kuka tietää!

Vierailija
86/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Luotettava

2. Älykäs, neuvoo

3. Tukee ja kannustaa

Niillä naisilla, joilla ei tahdo suhteet kestää naisen omasta syystä, on ongelmia noiden kanssa (jos ei ole ilmeisiä ongelmia muuten).

Vierailija
87/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
88/101 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:55"]

Minusta on usein sanottu että "olet vaimomatskua" kun olin sinkku (vuoden). Olen nätti ja hoikka, tyylini on naisellinen ja tyylikäs mutta ei koskaan liian seksikäs/paljastava. Meikkaan luonnollisesti mutta iltamenoihin on joskus kiva laittautua kunnolla. Olen kouluttautunut ja vakituisessa työssä josta pidän ja haastetta riittää. Minulla on paljon ystäviä. Luonteeltani olen sosiaalinen, avoin ja energinen mutta myös rauhallinen. Sellainen "järkevä". Harrastan kuntosalilla käyntiä ja ratsastusta ja pidän itsestäni huolen mutta ulkonäkö ei ole tärkeimpiä asoita elämässä. Luen paljon kirjoja. Seuraan maailman tapahtumia ja olen kiinnostunut uusista asioista. Olen 30v ja nyt kylläkin kihloissa ja avoliitossa. Parisuhteessa vaadin aika paljon mieheltä huomiota mutta annan itsekkin kovasti hellyyttä ja rakkautta. Varmaan tälläinen aika perusmuija :)

[/quote]

Kylläpä kuulostat tylsältä. Onneks sulla on jo mies.

[/quote]

Suurin osa maailman ihmisistä ON tylsiä tavalla tai toiselle. Itse epävarmana ja ilkeänä yrität lytätä elämässä selkeästi normaalia menestyneemmän naisen kuvauksen itsestään.

[/quote]

Eikö tuo ole kuitenkin ihan tavallisen nuoren kaupunkilaisnaisen kuvaus, eikä minkään menestyjän? Melkein kaikki kaverini ja sukulaiseni kuvaisivat ratsastusta lukuun ottamatta itseään juuri noin.

Vierailija
89/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:45"]

Minusta on usein sanottu että "olet vaimomatskua" kun olin sinkku (vuoden). Olen nätti ja hoikka, tyylini on naisellinen ja tyylikäs mutta ei koskaan liian seksikäs/paljastava. Meikkaan luonnollisesti mutta iltamenoihin on joskus kiva laittautua kunnolla. Olen kouluttautunut ja vakituisessa työssä josta pidän ja haastetta riittää. Minulla on paljon ystäviä. Luonteeltani olen sosiaalinen, avoin ja energinen mutta myös rauhallinen. Sellainen "järkevä". Harrastan kuntosalilla käyntiä ja ratsastusta ja pidän itsestäni huolen mutta ulkonäkö ei ole tärkeimpiä asoita elämässä. Luen paljon kirjoja. Seuraan maailman tapahtumia ja olen kiinnostunut uusista asioista. Olen 30v ja nyt kylläkin kihloissa ja avoliitossa. Parisuhteessa vaadin aika paljon mieheltä huomiota mutta annan itsekkin kovasti hellyyttä ja rakkautta. Varmaan tälläinen aika perusmuija :)

[/quote]

[/quote]

Suurin osa maailman ihmisistä ON tylsiä tavalla tai toiselle. Itse epävarmana ja ilkeänä yrität lytätä elämässä selkeästi normaalia menestyneemmän naisen kuvauksen itsestään.

[/quote]

Eikö tuo ole kuitenkin ihan tavallisen nuoren kaupunkilaisnaisen kuvaus, eikä minkään menestyjän? Melkein kaikki kaverini ja sukulaiseni kuvaisivat ratsastusta lukuun ottamatta itseään juuri noin.

[/quote]

Tässä olikin kyse siitä, millainen nainen on vaimomatskua. Hyvin harva haluaa vaimokseen hipin/gootin/bimbon tyhjäpään. Suurinosa miehistäkin on aika tavallisia ja kunnollisia ja haluavat sellaisen vaimokseen. Tällä naisella on perusasiat kunnossa ja jos on vielä nätti, hoikka ja tyylikäs -> plussaa. Tarkoittaako elämässä menestyminen välttämättä tohtorin tutkintoa ja mieletöntä varallisuutta (jo 30 vuotiaana!)?

Vierailija
90/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellainen kuin minä!

Vierailija
91/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tyhmemmät naiset ovat hyvin suosittuja. Ihaitavaa teeskentelyä kyseisiltä naisilta!

Vierailija
92/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Enhän väittänytkään olevani mitenkään ihmeellinen vaan juuri "perusmuija". Mutta miehistä ei ole kyllä ollut koskaan pulaa ja takana on muutama pidempi parisuhde eikä juurikaan sinkkuna oloa vaikka en ole mitenkään erojen jälkeen seuraa etsinyt. Mieheni ovat olleet aina samantyyppisiä ihmisiä kuin minäkin: järkeviä, perusasiat kunnossa, kivannäköisiä, halunneet kehittää itseään ja kunnollisia. En minäkään pidä "puolisomatskuna" mitään kovin erikoista miestä jolla esimerkiksi liiallinen tarve korostaa itseään ja asenteitaan.

Vierailija
93/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista standardia olekaan, kyseessä hyvä yhteensattuma.

Vierailija
94/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tulee olla enkeli makuuhuoneen ulkopuolella ja huora makuuhuoneessa. Tyttöystäväksi pääsee jälkimmäisellä.

Ulkonäkö saisi myös olla sellainen, että kehtaa kylillä kulkea ko, naisen kanssa.

Vierailija
95/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso sydän, pieni ego. Siitä se lähtee. Isoegoiset luovat uraa ja perhe on oman onnensa nojassa, Isoegoiset käyvät kyllä ns. neitimiehille.

Vierailija
96/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:41"]Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ?
[/quote]

Minä en taida olla. :) Olin 17-vuotias kun aloin hyvän perheen tyttönä seurustella hyvän perheen pojan kanssa.

Olimme unelmaperhe: Äiti, isä ja kaksi lasta. Upea auto ja rotukoiria. Mies sekä minä hyvin koulutettuja.

Kymmenen vuoden helvetillinen kupla puhkesi, kun muutimme takaisin kotikaupunkiimme. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mieheni poliisivankilaan.

Siitä seurasi ero, joka avasi minulle ja lapsilleni onnellisen elämän. Lapseni ovat menestyneitä ja tasapainoisia.

Minulla ei ole minkäänlaista halua olla "vaimomatskua".
[/quote]

Avaisitko hieman?

Vierailija
97/101 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/101 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättää miestä,antaa vit Tua ja sillee. Ja ei valita jos mies käy vieraissa. 

Vierailija
99/101 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, tuota ap, sinulle ei yksikään nainen ole niin minkään valtakunnan "matskua".

Vierailija
100/101 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:41"]Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ? [/quote] Minä en taida olla. :) Olin 17-vuotias kun aloin hyvän perheen tyttönä seurustella hyvän perheen pojan kanssa. Olimme unelmaperhe: Äiti, isä ja kaksi lasta. Upea auto ja rotukoiria. Mies sekä minä hyvin koulutettuja. Kymmenen vuoden helvetillinen kupla puhkesi, kun muutimme takaisin kotikaupunkiimme. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mieheni poliisivankilaan. Siitä seurasi ero, joka avasi minulle ja lapsilleni onnellisen elämän. Lapseni ovat menestyneitä ja tasapainoisia. Minulla ei ole minkäänlaista halua olla "vaimomatskua".

[/quote]

Onneksi pystyit eroamaan! Suomessa on liikaa niitä tapauksia jotka eivät vaan uskalla/älyä/halua erota vaan sietävät kaiken aina vaan. Miksei koskaan kysytä minkälainen mies on aviomiesmatskua, aina va

Avioliitto on viiden tähden helvetti ja olen sen kokenut. En halua enää olla vaimomatskua eikä mies ollut aviomiesmatskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi