Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on "vaimomatskua"?

Vierailija
20.12.2014 |

Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:41"]Millaisia ominaisuuksia naisella pitäisi olla  jotta olisi ns. "vaimomatskua" ?
[/quote]

Minä en taida olla. :) Olin 17-vuotias kun aloin hyvän perheen tyttönä seurustella hyvän perheen pojan kanssa.

Olimme unelmaperhe: Äiti, isä ja kaksi lasta. Upea auto ja rotukoiria. Mies sekä minä hyvin koulutettuja.

Kymmenen vuoden helvetillinen kupla puhkesi, kun muutimme takaisin kotikaupunkiimme. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mieheni poliisivankilaan.

Siitä seurasi ero, joka avasi minulle ja lapsilleni onnellisen elämän. Lapseni ovat menestyneitä ja tasapainoisia.

Minulla ei ole minkäänlaista halua olla "vaimomatskua".
[/quote]

Avaisitko hieman?
[/quote]

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:19"]

Vaimomatskua: Muumimamma

[/quote]

Tämä.

Vierailija
5/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla ihmisillä on ne samat ominaisuudet, jotka tekevät meistä parisuhdekelpoisia: välittää, rakastaa ja näyttää myös sen. Keskusteluyhteys ja huumorintaju tärkeitä. Myös sama arvomaailma tai kunnioitus toisen erilaisuutta kohtaan. Kunnioitus ylipäänsä on toimivassa parisuhteessa avainsana.

Sitten erikseen yksilölliset toiveet (urheilullinen/rento/tykkää lapsista/vela/etc). Itse opiskelen kaksoistutkintoa ja vielä tohtoriksi aion. Mies sen sijaan jätti kandinkin kesken, että eipä sitä aina tiedä, millainen ihminen kolahtaa.

Vierailija
6/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus riittää mulle. Oiskin joku joka rakastaa niin voisi rakastaa takas tuhatkertaisesti ja rutistaa nyt muutakin kuin mun tyynyä. Sama se mitä työtä tekee kunhan on katto pään päällä. Kaikki muu on vaan pinnallista turhuutta.

T. Mies32

Vierailija
9/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:22"]Minun avomies/kihlattu: Vaimomatskua on sellainen, joka yrittää ymmärtää eikä heti nalkuta, tekee hyvää ruokaa, omaa samanlaiset jutut ja on samalla henkisellä tasolla. Sä oot vaimomateriaalia.
[/quote] 6 alhaista peukkua?

Vierailija
11/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on sanottu, että olen vaimomatskua ja olen sen vuosien varrella itsekin huomannut, kun yhdenillansuhteet ovat jääneet kiinni ja jopa neljä eri miestä on ehdottanut naimisiinmenoa. Yksi näistä on aviomieheni.

En tiedä, onko ulkonäöllä tässä merkitystä, mutta olen keskimittainen, hoikka, pienirintainen, urheilullinen, pitkähiuksinen.

Tyyliltäni olen hyvin naisellinen. Pidän vaatteista ja kengistä. Käytän paljon mekkoja ja hameita.

Luonteeltani olen energinen, utelias ja tempperamenttinen. Nauran paljon, itken paljon. Olen eloisa, mutta toisaalta myös vähän ujo.

Ja mikä tärkeintä, en ole kranttu :)) En lokeroi miehiä enkä tuomitse koko persoonaa yhden ominaisuuden takia. Mulla on ollut poikaystävinä pitkiä ja lyhyitä, tummia ja vaaleita, atleetteja ja gotleetteja, akateemisia ja duunareita jne. Tärkein ominaisuus miehessä on aina ollut, että on hyvä ihminen. Ei tarvi olla jännittävä ja hauska, kun on empaattinen ja luotettava. Mä kyllä tuon sitten sen jännittävyyden ja hauskuuden suhteisiin ;)

Kun olen seuraillut sinkkuystäviäni, niin olen pistänyt merkille, että monet ulkoiset arvot ovat kovin tärkeitä monelle naiselle. Pitää olla koulutusta, asemaa, ulkonäköä, timmiä kroppaa, rahaa tilillä, pituutta, valtaa, näkemystä, kokemusta ja huumoria. Tähän vielä päälle uskollisuutta ja rehellisyyttä.

Ihmekös ei kosijoita löydy.

Vierailija
12/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:47"]

Mä olin nuorena: nätti ja kiltti. nyt ole vain keski-ikäinen nainen (= näkymätön), jätetty 15 v nuoremman naisen takia.

[/quote]

Tuo on ihan keskiverto käyttöaika, hyvin hoidit pestisi. Jos teitte lapsia on vielä tehtävää lapsenhoidossa kunnes putoat muorien kastiin.

Vierailija
13/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:07"]

Musta on sanottu, että olen vaimomatskua ja olen sen vuosien varrella itsekin huomannut, kun yhdenillansuhteet ovat jääneet kiinni ja jopa neljä eri miestä on ehdottanut naimisiinmenoa. Yksi näistä on aviomieheni.

En tiedä, onko ulkonäöllä tässä merkitystä, mutta olen keskimittainen, hoikka, pienirintainen, urheilullinen, pitkähiuksinen.

Tyyliltäni olen hyvin naisellinen. Pidän vaatteista ja kengistä. Käytän paljon mekkoja ja hameita.

Luonteeltani olen energinen, utelias ja tempperamenttinen. Nauran paljon, itken paljon. Olen eloisa, mutta toisaalta myös vähän ujo.

Ja mikä tärkeintä, en ole kranttu :)) En lokeroi miehiä enkä tuomitse koko persoonaa yhden ominaisuuden takia. Mulla on ollut poikaystävinä pitkiä ja lyhyitä, tummia ja vaaleita, atleetteja ja gotleetteja, akateemisia ja duunareita jne. Tärkein ominaisuus miehessä on aina ollut, että on hyvä ihminen. Ei tarvi olla jännittävä ja hauska, kun on empaattinen ja luotettava. Mä kyllä tuon sitten sen jännittävyyden ja hauskuuden suhteisiin ;)

Kun olen seuraillut sinkkuystäviäni, niin olen pistänyt merkille, että monet ulkoiset arvot ovat kovin tärkeitä monelle naiselle. Pitää olla koulutusta, asemaa, ulkonäköä, timmiä kroppaa, rahaa tilillä, pituutta, valtaa, näkemystä, kokemusta ja huumoria. Tähän vielä päälle uskollisuutta ja rehellisyyttä.

[/quote]

Ei nykyaikana enää täysjärkinen mies kosi tai yleensä etsi parisuhdetta. Tarpeensa voi hoitaa helpommallakin, välttyy monelta ongelmalta ja suurelta rahanmenolta tulevaisuudessa.

Vierailija
14/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka vaikuttaa hyvältä lasten äidiltä ja tietysti puolisolta siinä rinnalla. Hyvät geenit, osaa laittaa ruokaa, siivoaa, ei ole laiska, on positiivinen eikä valita, on mukavaa seuraa muutenkin ja on ns. äidillinen. 

Vierailija
15/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:42"]

[/quote]

Ei nykyaikana enää täysjärkinen mies kosi tai yleensä etsi parisuhdetta. Tarpeensa voi hoitaa helpommallakin, välttyy monelta ongelmalta ja suurelta rahanmenolta tulevaisuudessa.

[/quote]

Noinko sä oikeesti ajattelet? Eikö toi ole vähän surullista? Etkö tunne oloasi koskaan yksinäiseksi ja kaipaa kumppania vierelle tai toista ihmistä rinnalla kävelemään?

Mun mielestä parasta parisihteessa on juuri se toisen ihmisen henkinen läsnäolo. Se, että on joku jota halata työpäivän jälkeen, kun oli oikein huono päivä. On joku joka tuo kuumaa mehua, lääkettä ja ruokaa, kun makaat kuumeessa sängyn pohjalla. On joku, jolle kertoa ilot ja surut. Joka peilaa sun vahvuuksia ja heikkouksia. Joku jonka kanssa seikkailla ja tylsistyä. Väitellä, kiistellä, keskustella. Riidellä ja rakastaa. Joku joka tuntee sut niin hyvin, ettei aina tarvi olla selittelemässä joka asiaa. Mun mielestä juuri pitkät parisuhteet on parhaita.

Jos sä aina vaan tyydyt raapimaan kermat kakun päältä, niin ethän sä koskaan pääse syvyyksiin maistamaan sitä mansikkahilloa!

Vierailija
16/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:42"]

[/quote]

[/quote]

Noinko sä oikeesti ajattelet? Eikö toi ole vähän surullista? Etkö tunne oloasi koskaan yksinäiseksi ja kaipaa kumppania vierelle tai toista ihmistä rinnalla kävelemään?

Mun mielestä parasta parisihteessa on juuri se toisen ihmisen henkinen läsnäolo. Se, että on joku jota halata työpäivän jälkeen, kun oli oikein huono päivä. On joku joka tuo kuumaa mehua, lääkettä ja ruokaa, kun makaat kuumeessa sängyn pohjalla. On joku, jolle kertoa ilot ja surut. Joka peilaa sun vahvuuksia ja heikkouksia. Joku jonka kanssa seikkailla ja tylsistyä. Väitellä, kiistellä, keskustella. Riidellä ja rakastaa. Joku joka tuntee sut niin hyvin, ettei aina tarvi olla selittelemässä joka asiaa. Mun mielestä juuri pitkät parisuhteet on parhaita.

Jos sä aina vaan tyydyt raapimaan kermat kakun päältä, niin ethän sä koskaan pääse syvyyksiin maistamaan sitä mansikkahilloa!

[/quote]

Olen realisti. Ei parisuhde ole lääke mihinkään.
Tuo loppu taas on kaunista sanahelinää johon tuskin uskot itsekään, onneksi nykyään edes nuoret miehet eivät lankea enää suuremmissa määrin tuohon, aiemmin vasta keski-iässä järki alkoi voittamaan kyrvän äänen.
Ja ilman elämänkokemustakin, jo pelkkä tämän palstan lukeminen riittäisi kertomaan kaiken tarpeellisen ns. "parisuhteen onnesta"

Vierailija
17/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain "heikompi aines" miehistä tarvitsee parisuhteen. Laatumiehillä riittää naisia muutenkin, nauravat kaikenlaisille liitoille.

Vierailija
18/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ns. laatumiehiä kukaan ei halua liittoon.

Vierailija
19/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vaimomatsku on toiselle hissukka kotihiiri ja jonkun toisen vaimomatsku on toiselle wt-"julkkis"tyrkkyblondi.

Ja kaikkea tolta väliltä. Ei tämmöseen kysymykseen oo yhtä oikeata vastausta.

Vierailija
20/101 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 08:38"]

^^ Ns. laatumiehiä kukaan ei halua liittoon.

[/quote]

Kaikki voittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän