Mies jäi kiinni huorissa käymisestä. Olen totaalisen murtunut. Auttakaa!
Olen jo vuosia ihmetellyt mieheni rahattomuutta, etäisyyttä, haluttomuutta, puhelimen piilottelua ja monia muita epäilyttäviä juttuja. Ihan suoraan ei kuitenkaan kiinni jäänyt. No nyt jäi ja jouduin omin korvin kuulemaan koko aktin! Kauhea painajainen, olen ihan sekaisin! Pahinta on, että tätä on jatkunut ilmeisesti noin 11 vuotta ja käyntejä on ollut noin kerran viikossa! Siis rahasummakin on ihan pöyristyttävä! Mieheni on pettänyt mua kai sitten yli 500 kertaa!!! Ja se kaikkein pahin...en pysty kenkäisemään häntä ulos ja lopettamaan suhdetta, niinkuin kuka tahansa normaali ihminen varmaankin tekisi. Auttakaa!
Kommentit (104)
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:17"]
Jotenkin uskon tähän ap:n kertomukseen. Meillä on tuttavapiirissä samantapainen juttu juuri käynnissä, eivät myöskään ole eronneet. Siinäkin kyse sadoista panoista.
Aloituksesi luettuani ajattelin jo, että kyseessä olisi sama pari. Mutta paikkakunta ja lapset eivät täsmää kuvioon.
Voimia.
[/quote]
Kiitos. En vaan tiedä, mistä niitä voimia löytyisi. Perjantaina pillahdin koulullakin itkuun ja uskouduin kahdelle opiskelukaverilleni. Ehdottivat tietenkin eroa, eivätkä kyenneet ymmärtämään miten kukaan voisi tai edes haluaisi tällaista suhdetta jatkaa. Sairasta tää meno onkin.
[/quote]
Koita kaiken kauheuden keskellä pitää kiinni ajatuksesta, että tulevaisuudessa koittaa se päivä jolloin kaikki on hyvin. Sillä se päivä tulee vielä. Ihan varmasti.
Juuri nyt tässä tilanteessa haet pikaisesti keskusteluapua asiantuntijalta, yksin ja ehkä myös yhdessä miehesi kanssa.
Täällä on monta provon huutelijaa, mutta täällä on myös monta mammaa, jotka lähettävät sinulle ajatuksissaan voimia ja rukouksia.
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 00:50"]
Itse olen isätön tyttö (oma isäni teki itsemurhan, kun olin 5-vuotias, vanhempani olivat eronneet jo vähän aiemmin), joten olen aina tehnyt kaikkeni, että lapsillani olisi isä. Oikeasti tämä koko juttu SATTUU niin paljon ja järki sanoo, että satutan ja nöyryyttänyt itseäni vaan lisää kun en saa lopetettua tätä suhdetta. Yhdessä oltu yli 13 vuotta.
[/quote]
Kuule ap. Nyt on nyt. Ja se millaista luulit elämäsi olevan, oli valhetta. Sitä miestä jonka luulit miehesi olevan EI OLE, EIKÄ OLE OLLUT. EIKÄ TULE. Seksistä viis, mies joka pettää ja valehtelee noin aktiivisesti on patologisesti häiriintynyt, eikä koskaan kykene vastaamaan sun rakkaudenkaipuuseesi. SE että putoaa todellisuuteen vuosien jälkeen sattuu ihan helvetisti, mutta se on ainoa tiehen, että sä koskaan voit löytää miestä ja suhdetta joka vastaa ihan oikeasti sun rakkauteesi. TUossa ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja. Miehesi on häiriintynyt etkä häntä voi muuksi muuttaa. Fakta on myös, ettet tuosta selviä ilman apua. Mene vaikka terveyskeskuslääkärille ja kerro tilanne, sitä kautta ainakin saa apua ja tukea. Olen itse vastaavan tien käynyt ja vaikeinta oli uskoa kuinka karu se todellisuus on, koko ajan mieli halusi jotenkin selittää asiat muuksi. Ja se on osa sitä ongelmaa. Sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko kohtaat tosiasiat hyvän tkihenkilön avustamana tai vajoat tuohon sairaaseen maailmaan todella syvälle itse. Kaikki yritykset löytää jokin vaihtoehto ettet menettäisi miestäsi kertovat sun omista riippuvuusongelmista ja halusta paeta todellisuus. Lapsille jo olet velkaa elämän joka perustuu tosiasioihin. Muista, ettei sulla ole koskaan sitä unelmiesi miestä ollutkaan. Tuolla tavoin toimiva- ja perheestään ja sinusta piittaamaton ihminen (hänen tarpeensahan ovat menneet KAIKEN edelle) ei kykene rakastamaan. Hän on vähintään sosiopaatti, todennäköisesti jonkinlainen narsisti. Vaikket sitä haluakaan uskoa. Pakene kun vielä voit. ja hae kaikki mahdollinen apu. Kipu on vain kipua, se menee ohi kun uskallat tuntea sen. Etkä todellakaan ole yksin. Niiiiin moni jakaa kohtalosi. Kaikkein tärkeintä on että löydät arjen jossa voit tuntea itsesi arvokkaaksi.
Olen samaa mieltä siinä että kannattaa lopettaa liitto ja mies on käyttäytynyut loukkaavasti sinua kohtaan.Mutta kun sanot että hän on hyvä isä,ja joku sen mollaa niin siinä olen kanssasi samaa mieltä.EI KAI PETTÄJYYS TEE IHMISESTÄ HUONOA VANHEMPAA.HUOLEHTIA LAPSISTA JA RAKASTAA PUOLISOA ON KAKSI ERI ASIAA.Voihan nainenkin pettää miestään mutta pidetään muuten hyvänä äitinä.Kannattaa erota mutta lasten ja isän välit sais minun mielestäni olla niinkun tähänkin asti.
Ehkä miehelläsi ei ollut muuta mahdollisuutta. Pihtareistahan ei kukaan pidä. Miehellä on miehen vaisto, näin se vaan on,
Monogamian ongelmat tulee just näin esille.
Voi ny. Eihän tuossa mistään pihtaamisesta ole kysymys. Kyse on miehen kyvystä rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan. Sitä ei ole. Ikävä kyllä suhteen toinen osapuoli ei voi vaikuttaa siihen millaiset kyvyt rakastaa toisella on. Joka muuta luulee, menköön ihan itse hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]
Ehkä miehelläsi ei ollut muuta mahdollisuutta. Pihtareistahan ei kukaan pidä. Miehellä on miehen vaisto, näin se vaan on,
[/quote]
Pihtaamisesta tässä viimeiseksi kyse on. Itse olen ollut jo vuosia se joka aloitteen tekee. Pakit oon saanu ihan liian monta kertaa myös. Vituttaa sekin.
Opiskelen. Minä ja lapset ollaan eletty tosi pienellä rahalla. Miehen rahat on kuluneet huoriin ja hotelleihin. Vaadin saada tilitiedot nähtäviksi ja sieltä näin Omena-hotellin maksuja. Ja valtavasti käteisnostoja, vaikka miehellä ei ole koskaan käteistä lompakossa ja muutenkin väittää aina olevansa persaukinen. Kyllä vituttaa!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:45"]
Selkärankaa nyt peliin! Ei se isä lapsilta mihinkään katoa erotessa. Ainakaan, jos OIKEASTI on hyvä isä, mitä kyllä epäilen suuresti. Hyi helvetti tuollaista äijää, oikein puistattaa ajatella, että vonkaat seksiä tuollaiselta! Onneksi meillä mies tuo kiltisti palkan kotiin ja kaikki ostot ja nostot näen ja voin selvittää halutessani. Eli rahaa ei voi penniäkään käyttää petturuuteen.
[/quote]Toimiiko tämä molempiin suuntiin eli tuotko palkan "kiltisti" kotiin ha saako miehesi syynätä myös sinun tiliotteesi?
[/quote]
Eipä niissä kiukkuisen mamman kotihoidontuissa ja lapsilisissä taida paljon syynättävää olla :D
[quote author="Miss X" time="10.01.2015 klo 23:27"]Ja se kaikkein pahin...en pysty kenkäisemään häntä ulos ja lopettamaan suhdetta, niinkuin kuka tahansa normaali ihminen varmaankin tekisi.
[/quote]
Eli olet siipeilijä ja jäät kun nalli kalliolle jos lähdet? Siinä menis asinto ja toimeentulo.
Jospa sitten unohdetaan koko juttu ja annat vähintää kolmesti päivässä.
Olet tätä kirjoittaessasi varmaan shokissa. Minusta olisi tärkeintä, että et syytä tilanteesta itseäsi, koska mainitsit, että miehesi vetosi siihen , että hänellä on addikti. Tarvitsisit varmaan vähintään keskusteluapua. Tätä voit varmaan hakea ihan kunnallisesta mielenterveyspalvelusta. Ei tarvitse olla dille sinne mennäkseen. Tsemppiä sinulle! Teko on julma!
Niin makaat kuin petaat, huorapukin kanssa! Jos et tuosta älyä erota, niin ei kannata sääliä ruinata täältä.
Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista!
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:17"]
Jotenkin uskon tähän ap:n kertomukseen. Meillä on tuttavapiirissä samantapainen juttu juuri käynnissä, eivät myöskään ole eronneet. Siinäkin kyse sadoista panoista.
Aloituksesi luettuani ajattelin jo, että kyseessä olisi sama pari. Mutta paikkakunta ja lapset eivät täsmää kuvioon.
Voimia.
[/quote]
Kiitos. En vaan tiedä, mistä niitä voimia löytyisi. Perjantaina pillahdin koulullakin itkuun ja uskouduin kahdelle opiskelukaverilleni. Ehdottivat tietenkin eroa, eivätkä kyenneet ymmärtämään miten kukaan voisi tai edes haluaisi tällaista suhdetta jatkaa. Sairasta tää meno onkin.
[/quote]
Siis opiskeletko vai oletko töissä koululla? Millä elätte?
En ole siipeilijä, päinvastoin mies on kupannut multa rahaa! Itse ja lapset ollaan eletty aina minun pienten tulojen mukaan. Mies on pitänyt elintasoaan yllä vain itselleen! Jos erotaan, tulen tasan yhtä hyvin toimeen kuin nytkin ja saisin varmaan vielä elarit päälle. Antaisin mielelläni seksiä kolmesti päivässä, mutta mies ei mua haluu. Haluaa huoraa.
Terapia?! HELL NO mitään terapiaa tossa vaiheessa. Ukko käynyt panemassa 10 vuotta vierasta pillua!!
Jos et "pysty" eroamaan niin oot kyllä ukkos ansainnutkin...jotain itaearvoa pitää sentää olla!
T. T18
[quote author="Av Mamma " time="11.01.2015 klo 00:57"]Vähän huono provo. :/ tuo "Mies luuli laittavansa puhelimen äänettömälle, mutta soitti mulle vahingossa." ei nyt vaan oo mitenkään mahdollista.
[/quote]
On se. Oon vahingossa onnistunut "soittamaan" la iltana baarista pomolle, itse sitä huomaamatta. Oli aika noloa, pomo kysyi, että oliko hauska viikonloppu.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]
Hyvä provo! :D
[/quote]
oliskin. Haluan herätä tästä painajaisesta. Haluan normaalin suhteen normaalin miehen kanssa.