Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni huorissa käymisestä. Olen totaalisen murtunut. Auttakaa!

10.01.2015 |

Olen jo vuosia ihmetellyt mieheni rahattomuutta, etäisyyttä, haluttomuutta, puhelimen piilottelua ja monia muita epäilyttäviä juttuja. Ihan suoraan ei kuitenkaan kiinni jäänyt. No nyt jäi ja jouduin omin korvin kuulemaan koko aktin! Kauhea painajainen, olen ihan sekaisin! Pahinta on, että tätä on jatkunut ilmeisesti noin 11 vuotta ja käyntejä on ollut noin kerran viikossa! Siis rahasummakin on ihan pöyristyttävä! Mieheni on pettänyt mua kai sitten yli 500 kertaa!!! Ja se kaikkein pahin...en pysty kenkäisemään häntä ulos ja lopettamaan suhdetta, niinkuin kuka tahansa normaali ihminen varmaankin tekisi. Auttakaa!

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo raha-asia. Kehtaa viedä lapsilta leivän pöydäst.

Vierailija
42/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua voi auttaa? Mene itse terapiaan ja mies ilmeisesti on menossa myös. Tuskin on seksiadiktio, jos vain kerran viikossa sitä harrastaa. Addikti olisi sinun ja muiden kimpussa kokoajan. Mies muuttuu jos muuttuu. Mutta se joka asian ratkaisee on sinä.

Vierailija
44/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se miehes saa kiksit siitä maksullisuudesta. Sovi treffit hotelliin ja peri maksu

Vierailija
45/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:45"]

Selkärankaa nyt peliin! Ei se isä lapsilta mihinkään katoa erotessa. Ainakaan, jos OIKEASTI on hyvä isä, mitä kyllä epäilen suuresti. Hyi helvetti tuollaista äijää, oikein puistattaa ajatella, että vonkaat seksiä tuollaiselta! Onneksi meillä mies tuo kiltisti palkan kotiin ja kaikki ostot ja nostot näen ja voin selvittää halutessani. Eli rahaa ei voi penniäkään käyttää petturuuteen.

[/quote]Toimiiko tämä molempiin suuntiin eli tuotko palkan "kiltisti" kotiin ha saako miehesi syynätä myös sinun tiliotteesi?

Vierailija
46/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 01:08"]Av mamma, ei kai miehesi ollut ilman kondomia huoran kanssa? Mulle mieheni vakuutti, ettei " ammattilaiset" ole koskaan ilman ja kortsu ei ole kertaakaan hajonnut, koska "ammattilaiset osaa homman" Sattuu...
[/quote]
Ainakin suuseksiä oli harrastanut ja tarttuu ne taudit siinäkin.
Mulla oli sama tausta, kasvoin isättömänä, enkä tahtonut että omat lapset joutuisi samaan. Ero on kuitenkin eri asia, ei lapset jää ilman isää kun tapaavat usein. Mies ehdotti kulissiliittoa, mutta tuntui itsensä ja elämänsä uhraamiselta.
Joku tuossa totesikin, ettei ne ihmiset muutu. Kannattaa uskoa siihen 10 vuoden pettämisen jälkeen.
Nyt useamman vuoden jälkeen asiat on mallillaan, ja kadonnut itsetunto palannut. Voin todeta, että ero oli oikea ratkaisu.

Vierailija
47/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeaa parisuhdetta tahtoisi jatkaa tuollaisen jälkeen, vaatii se molemmilta paljon. Miehen pitäisi olla valmis näyttämään sulle kaikki - puhelimensa, tilinsä, kestämään epäilysi ja vihasi ja syytöksesi ja luottamuksen puutteen, ja käsittelemään sen. Terapiaa vaatii aivan varmasti. Kulissisopimuksella molemmat elää omaa elämäänsä, joka ei kuulu toiselle. Kestämistä siinäkin on.

Vierailija
48/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti näitä tossukoita. :D Ole sitten sen hyvän miehes kanssa, hahha.

Vierailija
49/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä ????

- Mistä kaikesta muu perhe on joutunut luopumaan rahapulan takia ?

- Tuo että pitää vaimoa puutteessa ja käy huorissa tuskin on parantanut teidän parisuhdetta ? Vanhempien parisuhde vaikuttaa paljon siihen millainen lasten koti on.

Kuulostaa siltä että mies ei tykkää tuosta että sinä vonkaat. Vaan haluaa olla se joka maksaa ja ottaa. Jos mies olisi kertonut esim. tuon tyylisestä fantasiasta ennen maksullisissa käyntiä olisi voinut yhdessä järjestää "sen tapaisia" leikkejä ja molemmat olisivat voittaneet.

Sen sijaan tuollaisella historialla sanoisin miehelle että tuossa on numero. Soita ja sovi terapia aika itsellesi. Jos mies ei sitä tekisi kyseisenä päivänä niin ilmoittaisin että etsiköön itselleen uuden asunnon ja lasten tapaamiset ym. sovitaan kirjallisesti asiantuntijan pakeilla. En vain usko että tuollainen mies voisi itse muuttaa käytöstään.

Apllekkin olisi varmaan keskusteluapu paikallaan. Ensinnäkin tapahtuneesta ja toisekseen tuosta isättömänä kasvamisen traumasta koska se selvästi vaikuttaa hänen ja lastensa elämään nyt rajoittavasti. Siis mies saa tuhlata perheen rajoja älyttömän määrän huoriin...

Ja taitaa olla huuhaata että taudeista ei olisi vaaraa. Jos kykenee valehtelemaan vuosikaudet ja käymään huorissa niin ei liene ongelma valehdella kortsun käytöstä!!! KÄY TESTEISSÄ ja huolehdi että miehesikin käy ! On typerää luottaa onneensa ja pahimmillaan vaarantaa lastenkin terveys sillä että ei käy testeissä tuollaisella historialla (esim. hiv joka voi tarttua lapseen kun hoitaa lapsen haavaa jne).

Tsemppiä ap.

Vierailija
50/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.

51/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeihin olen menossa, mies myös. Väittää käyneensäkin säännöllisesti, mutta uskoako nyt tuota. Mitään kulissiliittoa en halua. Haluan olla rakastamani miehen kanssa. Tarvitsen itselleni keskusteapua, olisko kellään tietoa mistä sellaista löytyisi? Googletin läheisriippuvaisuuden oireita ja lähes kaikki täsmäsi. Voiko sellaisesta parantuakaan?

Vierailija
52/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten sä voit enää seksiä haluta tollaselta huoranpanijalta :O

53/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itsekään.

54/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itseäni.

Vierailija
55/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko kommentointi taas?

Vierailija
56/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tuo ole mitään. Minusta ihan normaalia. Itse olen naimisissa ja 3 pientä lasta. Käyn Kalliossa parilla huoralla vuorotellen 2-3 kertaa/kk. Sata euroa laaki. Lopetin tupakoinnin ja sijoitan rahat nyt uuteen juttuun.

57/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:55"]

No, ei tuo ole mitään. Minusta ihan normaalia. Itse olen naimisissa ja 3 pientä lasta. Käyn Kalliossa parilla huoralla vuorotellen 2-3 kertaa/kk. Sata euroa laaki. Lopetin tupakoinnin ja sijoitan rahat nyt uuteen juttuun.

[/quote]

miksi? Haluaisin todella ymmärtää, miksi mies käy huorissa eikä panosta seksiin vaimon kanssa. 

Vierailija
58/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo! :D

Vierailija
59/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon tähän ap:n kertomukseen. Meillä on tuttavapiirissä samantapainen juttu juuri käynnissä, eivät myöskään ole eronneet. Siinäkin kyse sadoista panoista.

Aloituksesi luettuani ajattelin jo, että kyseessä olisi sama pari. Mutta paikkakunta ja lapset eivät täsmää kuvioon.

Voimia.

60/104 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:17"]

Jotenkin uskon tähän ap:n kertomukseen. Meillä on tuttavapiirissä samantapainen juttu juuri käynnissä, eivät myöskään ole eronneet. Siinäkin kyse sadoista panoista.

Aloituksesi luettuani ajattelin jo, että kyseessä olisi sama pari. Mutta paikkakunta ja lapset eivät täsmää kuvioon.

Voimia.

[/quote]

Kiitos. En vaan tiedä, mistä niitä voimia löytyisi. Perjantaina pillahdin koulullakin itkuun ja uskouduin kahdelle opiskelukaverilleni. Ehdottivat tietenkin eroa, eivätkä kyenneet ymmärtämään miten kukaan voisi tai edes haluaisi tällaista suhdetta jatkaa. Sairasta tää meno onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän