Mies jäi kiinni huorissa käymisestä. Olen totaalisen murtunut. Auttakaa!
Olen jo vuosia ihmetellyt mieheni rahattomuutta, etäisyyttä, haluttomuutta, puhelimen piilottelua ja monia muita epäilyttäviä juttuja. Ihan suoraan ei kuitenkaan kiinni jäänyt. No nyt jäi ja jouduin omin korvin kuulemaan koko aktin! Kauhea painajainen, olen ihan sekaisin! Pahinta on, että tätä on jatkunut ilmeisesti noin 11 vuotta ja käyntejä on ollut noin kerran viikossa! Siis rahasummakin on ihan pöyristyttävä! Mieheni on pettänyt mua kai sitten yli 500 kertaa!!! Ja se kaikkein pahin...en pysty kenkäisemään häntä ulos ja lopettamaan suhdetta, niinkuin kuka tahansa normaali ihminen varmaankin tekisi. Auttakaa!
Kommentit (104)
[quote author="retkeilijahemuli" time="11.01.2015 klo 01:03"]
Avoin suhde on varmaan se millä homma jatkuu hienosti. Turha lopettaa avioliittoa sen takia, jos toista panettaa enemmän.
[/quote]
Ei ihan näin, sillä olen ollut itse ihan helvetillisessä puutteessa nämä 11 vuotta! Mies ei halua muuta kuin huoraa.
Nytkin vonkaan joka päivä ja nöyryytän itseäni. Mies suostuu kuitenkin, että perhe pysyisi kasassa. Olen ihan saatanan hajalla.
Eniten haluaisin, että mieskin haluaisi MUA.
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 01:12"]
[quote author="Av Mamma " time="11.01.2015 klo 00:57"]
Vähän huono provo. :/ tuo "Mies luuli laittavansa puhelimen äänettömälle, mutta soitti mulle vahingossa." ei nyt vaan oo mitenkään mahdollista.
[/quote]
näin tapahtui, iPhone miehellä.
[/quote]
puhelin menee äänettömälle äänenvoimakkuuden säätönapeista jolloin ei edes kosketa näyttöön...edelleen; huono provo. :(
No sitten sääti jotain muuta, mutta soitti mulle vahingossa.
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 00:28"]
Ei ole sama mies, mutta näköjään noita riittää. Toi viimeisin huora oli kuulemma Turusta, tuli tänne Helsinkiin hotelli Arthuriin itseään myymään. Meillä on 5 lasta yhteensä, osa jo isoja. Mieheni on hyvä isä, joka tekee tästä taas 500 kertaa vaikeampaa.
[/quote]
Hyvä isä? Millaista esimerkkiä lapsilleen näyttää?? Haloo!!
Nuo uudet puhelimet soittelevat itsekseen. Tästä on kyllä ollut lehtijuttuakin julkisuudessa. Ei tartte rämpältä mitään. Mun miehen puhelin kanssa soittelee välillä itsekseen taskusta, niin että näppäinlukko menee itsestään päältä pois ja sitten se taskussa ollessaan soittaa. Miehellä joku samsungin parempi malli.
Iphonet tuntuu soittelevan itsestään. Tänäänkin oli taskupuhelu mennyt eräälle tyypille, kun sovittelin vaatteita ja takki onnistu putoomaan lattialle:-D
Alat ottamaan ukolta kovaa hintaa elareiden muodossa. Lypsät äijän tyhjäks sillä tavalla. Pussit tyhjäks vaan!
[quote author="Miss X" time="11.01.2015 klo 00:28"]
Ei ole sama mies, mutta näköjään noita riittää. Toi viimeisin huora oli kuulemma Turusta, tuli tänne Helsinkiin hotelli Arthuriin itseään myymään. Meillä on 5 lasta yhteensä, osa jo isoja. Mieheni on hyvä isä, joka tekee tästä taas 500 kertaa vaikeampaa.
[/quote]
ota ero, mies maksaa elatusmaksut niin ei taida olla varaa enää huoriin.
Yksi vaihtoehto, vaikkei ehkä kunniallinen, niin käytännöllinen, on jatkaa elämistä saman katon alla, ehkä syöttekin joskus yhdessä ja teette kotitöitä jotta asunto jossa kumpikin asuu pysyy kunnossa. Kuitenkin, molemmilla on oma elämä, seksiä ei harrasteta yhdesdä eikä kysellä missä toinen menee. Nimittäin jos tilanne on sellainen, että ero veisi köyhyyteen. Voihan mues olla lapsille mukava vaikkei sinulle olekaan.
Kasvata nyt hyvä nainen selkäranka.
Selkärankaa nyt peliin! Ei se isä lapsilta mihinkään katoa erotessa. Ainakaan, jos OIKEASTI on hyvä isä, mitä kyllä epäilen suuresti. Hyi helvetti tuollaista äijää, oikein puistattaa ajatella, että vonkaat seksiä tuollaiselta! Onneksi meillä mies tuo kiltisti palkan kotiin ja kaikki ostot ja nostot näen ja voin selvittää halutessani. Eli rahaa ei voi penniäkään käyttää petturuuteen.
No, laita haluamaan, pylly pystyyn.
[quote author="Av Mamma " time="11.01.2015 klo 00:57"]
Vähän huono provo. :/ tuo "Mies luuli laittavansa puhelimen äänettömälle, mutta soitti mulle vahingossa." ei nyt vaan oo mitenkään mahdollista.
[/quote]
näin tapahtui, iPhone miehellä.