Hain kerran työtä, johon minulla on koulutus. Vein CV:N ja hakemuksen itse pomoille
CV oli hyvä.
Minuun ei koskaan otettu yhteyttä! Eikö olisi pitänyt edes ilmoittaa, että en tullut valituksi?
Minulla oli jo työ, joten ei hätää. Jäin vain miettimään tuota.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta kuinka vaikeaa on hakea pyydetysti? Vaikka meilin tai järjesrelmän tai kirjaamon kautta? Meillä tuo hakemus ei ikinä löytäisi ajoissa perille.
Lopettakaa tuo "Provohan tää on".Mistä v-tusta tiedät sen vai kirjoititko itse aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin provo? Ap
Koska tällä selvästi kalastellaan jotakin boomer-viboja.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta kuinka vaikeaa on hakea pyydetysti? Vaikka meilin tai järjesrelmän tai kirjaamon kautta? Meillä tuo hakemus ei ikinä löytäisi ajoissa perille.
Hyvä tietää, ettei avoimia hakemuksia enää tarvitse tehdä. Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, ettei avoimia hakemuksia enää tarvitse tehdä. Kiitos sinulle.
Sanos muuta, lähetän hakemukset aina pienessä kassakaapissa lukittuna ja pyydän palauttamaankin, koska ei ole varaa luopua kaapista. Avaimia ei ole vielä kyselty, kai niillä on yleisavaimet.
Haitko johonkin tiettyyn tehtävään? Kuinka siinä pyydettiin hakemusta?
Ja ei tietty avoimiin vastata kuin korkeintaan kiitoksella. Jos ne vie paperilla pomolle, voin luvata, ettei tule vastausta. Sähköpostin voi välittää HR:lle ja silloin vastauksen saaminen on todennäköisempää. Mutta sitä ei tapahdu, että pomo toimittaisi paperihakemusta eri paikkakunnalla olevalle HR:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin provo? Ap
Koska tällä selvästi kalastellaan jotakin boomer-viboja.
Mitä? Ap
Minkälaiset ohjeet hakuilmoituksessa oli?
Olen vienyt monta cv tä työpaikoille mutta ei ole kukaan soitellut sieltä minulle.
1000 hakijaa paikkaan niin siinä menee jollakin koko työpäivä kun vastaa 999 henkilölle"sinua ei valitti" kun voisi tehdä jotain tuottoisampaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo "Provohan tää on".Mistä v-tusta tiedät sen vai kirjoititko itse aloituksen.
Jatkan sitä vain siksi, että sinä suutut siitä. Olen iloinen, että raivoat.
Mulla on sama menetelmä. CVkin on käsinkirjoitettu kun kirjoituskone hajosi.
Outoa. Töitä saa kun menee paikan päälle firman toimitusjohtajalta kysymään. Tekee hyvän vaikutuksen ja erottuu muista hakijoista.