Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnolliset sattumat

Vierailija
19.12.2014 |

Onko teille sattunut tai tapahtunut jotain yliluonnollista? Uskotteko yliluonnolliseen? Oon aina ollut kiinnostunut tällaisista asioista ja olisi kiinnostavaa kuulla, jos jollain olisi jakaa kokemuksia. :-)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kertoi, että eiks ole kumma, kun pomollaan on nyt omistuksessa heidän sukunsa vanha maatalo. Huomasin, että se on myös MEIDÄN suvun vanha maatila.
Valokuvista vielä tarkistettiin tätä outoa juttua. Eri paikkakunnallakin vielä. Meistä kukaan ei edes asu maatilalla. Tuon pomo pitää siinä vuokralaisia.

Vierailija
22/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin kahta kirjaa töissä. Olin ne juuri ostanut.
Toinen oli vähän tavallisempi ja toinen erikoinen,
" paha" kirja.
Yritin kopioida tätä pahaa kirjaa kopiointihuoneeessa. Koko ajan väkeä ramppas sinne ja kirja piti laittaa sivuun.
Taas uusi yritys ja taas joku tuli..
Sitten kun kopioin toista kirjaa, kukaan ei häirinnyt.
Sain kopioida kokonaan sen toisen kirjan.
Tämän jälkeen palautin pahan kirjan ja sain rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:33"]

"Jostain syystä" yliluonnollisia asioita tapahtuu niille jotka uskovat yliluonnolliseen. Minulle ei tapahdu.

[/quote]

Syy ja seuraus ovat sinulla väärinpäin.  Ne joille tapahtuu, myös uskovat.

[/quote]

Miten todennäköistä on että yhdelle sattuu yliluonnollisia asioita viikottain, mutta toiselle ei koskaan? Mietippä vähän uudestaan sitä syytä ja seurausta. Hyväuskoiset ovat hyviä uskomaan.

Vierailija
24/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pari oli aikeissa ostaa talon. Toinen heistä pyysi ylhäältä apua josko talo olisi heille.
He olivat talossa ja tekivät suunnitelmia.
Tuli se merkki ja he lähtivät talosta aika lujaa.
Se oli yliluonnollinen tapahtuma joka pelästytti väen.

Vierailija
25/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon ennetuntemuksia. Läheisen kuolemaa edeltävällä viikolla näin unta, että läheiseni oli kuollut. Kun jotain tapahtuu, tiedän tietäneeni jo etukäteen näin tapahtuvan, jonka takia vaikutan hyvinkin kylmältä muiden mielestä. Viikottain deja vu -tuntemuksia. Mulla on kyllä myös paljon turhia pelkoja, joten luulen että asiat voivat tuntua tutuilta, koska ajattelen kaikkia mahdollisia kauhuskenarioita paljon ja koko ajan.

Vierailija
26/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jostain syystä" yliluonnollisia asioita tapahtuu niille jotka uskovat yliluonnolliseen. Minulle ei tapahdu.

[/quote]

Kyllä sullakin niitä on, mutta niitä ei vain huomaa tai ne ajattelee sattumina. Esim. kyllähän mäkin olisin vain voinut ajatella, että haha, Markun auto tuli just samalla kerralla mun auton viereen tähän parkkipaikalle, kun uskalsin lähestyä tätä miestä, josta kerroin, koska lähestyminen tosiaan pelotti. 

Enkä oikein "kaivaa" siitä sen enempää esille. 

Mitä siitä, että silloin kun pääsin sinne miehen luo käymään tuolla saman näköisellä autolla se oli mulle iso juttu se käynti ja jäi mieleen,

mitä siitä, että henkilö joka autoa omisti koitti saada meitä kahta estoista ja ujoa ihmistä yhteen, eli tuli tunne, että mua nyt tuettiin, että hyvä, että lähetit sen viestin,

mitä siitä, että auton NYT omisti samanniminen mies,

mitä siitä, että kaikista niistä hetkistä, jolloin olisin voinut törmätä tähän autoon se tuli siihen juuri silloin kun laitoin viestin? 

En ole nähnyt sitä pikkukylällämme sen jälkeen (enkä ennenkään sitä siitä lähtien, kun tämä mies palasi elämääni, koska olisin heti kiinnittänyt samanlaiseen autoon huomiota) koska se tosiaan oli eri kunnasta ja kuski varmaan melko kertaluontoisesti poikkesi kylällämme.

Aika tosi monta sattumaa samaan aikaa ainakin minulle. Ja kun tuo ei siis tosiaan ollut tähän mieheen liittyen ainoa.

Joskus olen kyllä miettinyt, että onko se niin, että mitä enemmän uskot tai luotat näihin, sen enemmän sinulle näytetään? Koska tää mies uskoo näihin myös ja nimenomaan hänen kanssaan niitä on sitten ollutkin. Ennen ei mulla ollut kuin yksittäisiä ja pieniä. Eikä nääkään vielä kuhean suuria ole, siitä ei ole kauaa kun olisin itsekin tuhahdellut tämmöisille... Olen matkalla ja silleen.... :)

27/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen huomasin tänään, että kummallisesti jokainen avattu kalja on tyhjä noin 15 minuutissa, enkä tiedä miten!? Pakko olla jotain yliluonnollista, sillä enhän minä mikään juoppo ole!

Vierailija
28/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään koko ajan enneunia. En ikinä voi tietää milloin uneksimani asiat tapahtuvat, mutta kun ne sitten tapahtuvat muistan, että näin unta siitä. Tämä on mietityttäny minua paljon viime aikoina. En ole puhunut siitä kenellekkään, koska pelköön ettei minua uskota.

Vierailija
29/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan ohi alkuperäisen aiheen, mutta kerron kuitenkin.
En tunne etiäisiä enkä näe enne-unia, mutta viime kesänä näin hämmentävän unen.
Unessa oli työpaikkamme uusi tyttö joka sanoi että hänellä on isä kuollut ja tarvitsee vapaaksi hautajaispäivän joka on 9.12.
Kun heräsin niin olin ihan kylmillä väreillä.

9.12 tuli sitten aikoinaan eikä mitään traagista tapahtunut. Onneksi :)

Vierailija
30/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tasan 24h ennen äitini kuolemaa "viesti" siitä tuonpuoleisesta.

Vierailija
31/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kauhean raivokohtauksen ja olo oli tosi vihainen. Huusin ja raivosin ja en tiennyt siihen silloin syytä. En siis ikinä käyttäydy noin. Tunti tän tapahtuman jälkeen sain puhelun, että äitini oli kuollut äkillisesti.

Vierailija
32/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aiemminkin täällä kertonut siitä miten nuorena harrasti n kaikenlaista New age -touhua ja sain silloin inhottavaksi riesaksi sellaiset "merkit" tai jotkut ihan ihme taphtumiset aina elämän käännekohdissa. Esimerkki, olin äippälomalla, ollut kaksi vuotta kun suunnitelmissa oli olla kolme vuotta. Päätin muuttaa suunnitelmia ja palata töihin vuotta aikaisemmin. Samalla päätin kenellekään mitään puhumatta lopettaa yhteistyön erään vaikean asiakkaan kanssa. Kipuilin päätöstä kolmeen yöllä ja olin suunaattoman helpottunut että sain ison päätöksen tehtyä. Seuraavana päivänä asiakkaan edustaja soitti kymmeneltä ja tarjosi diiliä josta ei voi kieltäytyä, melkein kaksi vuotta siitä kun oltiin oltu viimeksi yhteyksissä. Ekalla kerralla tällainen on sattuma, toisella omituinen sattuma ja kolmannella perseestä.

Vierailija
33/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enneunia joskus harvoin, ei juuri viime vuosina. Kerran unessa oli sota ja ikkunat särkyivät (en nyt muista enää enempää, vaikka silloin muistin). Siitä meni jokunen kuukausi ja sitten Nato-joukot pommittivat Bosniassa (tai sielläpäin) ja tv-uutisissa puhuttiiin, kuinka sen takia ikkunoita särkyi. Toisen kerran unesta jäi mieleeni verilöyly ja jokunen päivä sen jälkeen menin  kauppaan ja jossain iltalehdessä luki suurin kirjaimin Verilöyly. Se oli Venäjällä, koulutilanne, jos oikein muistan 2000-luvun alkupuolella. Tosiaan ei ole tapana nähdä tällaisia unia jatkuvasti. Yritän sitten rukoilla, josko edes jotain tai jotakuta auttaisi. Ennen kuin äitini kuoli näin kahden vuoden sisään 3 eri unta, jotka viittasivat äitini kuolemaan. Yhtäkkiä menehtyi sydänkohtaukseen, mikä oli sisaruksilleni kova paikka, mutta minä olin valmistautunut ja kestin paremmin. Onneksi jotkut muut kuolemaunet eivät olekaan toteutuneet (vaikka lopultahan ne tietty toteutuu, kun itse kukin lopulta kuolee). Voi olla vaikea erottaa, mikä sitten olisi enneuni, mikä ei.

Vierailija
35/76 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:03"]

Mulla on aika paljon ennetuntemuksia. Läheisen kuolemaa edeltävällä viikolla näin unta, että läheiseni oli kuollut. Kun jotain tapahtuu, tiedän tietäneeni jo etukäteen näin tapahtuvan, jonka takia vaikutan hyvinkin kylmältä muiden mielestä. Viikottain deja vu -tuntemuksia. Mulla on kyllä myös paljon turhia pelkoja, joten luulen että asiat voivat tuntua tutuilta, koska ajattelen kaikkia mahdollisia kauhuskenarioita paljon ja koko ajan.

[/quote]

Vaimoni näki erittäin usein unta että mummonsa kuolee. Ja kuolihan se lopulta. Ehkä noin 300 minulle kerrotun kuolemisunen jälkeen.

Miksi nämä ennustajat eivät koskaan onnistu  satunnasigenertaattoria paremmin, jos heidät laitetaan testiin?

Vierailija
36/76 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:04"]

[/quote]

Kyllä sullakin niitä on, mutta niitä ei vain huomaa tai ne ajattelee sattumina. Esim. kyllähän mäkin olisin vain voinut ajatella, että haha, Markun auto tuli just samalla kerralla mun auton viereen tähän parkkipaikalle, kun uskalsin lähestyä tätä miestä, josta kerroin, koska lähestyminen tosiaan pelotti. 

Enkä oikein "kaivaa" siitä sen enempää esille. 

Mitä siitä, että silloin kun pääsin sinne miehen luo käymään tuolla saman näköisellä autolla se oli mulle iso juttu se käynti ja jäi mieleen,

mitä siitä, että henkilö joka autoa omisti koitti saada meitä kahta estoista ja ujoa ihmistä yhteen, eli tuli tunne, että mua nyt tuettiin, että hyvä, että lähetit sen viestin,

mitä siitä, että auton NYT omisti samanniminen mies,

mitä siitä, että kaikista niistä hetkistä, jolloin olisin voinut törmätä tähän autoon se tuli siihen juuri silloin kun laitoin viestin? 

En ole nähnyt sitä pikkukylällämme sen jälkeen (enkä ennenkään sitä siitä lähtien, kun tämä mies palasi elämääni, koska olisin heti kiinnittänyt samanlaiseen autoon huomiota) koska se tosiaan oli eri kunnasta ja kuski varmaan melko kertaluontoisesti poikkesi kylällämme.

Aika tosi monta sattumaa samaan aikaa ainakin minulle. Ja kun tuo ei siis tosiaan ollut tähän mieheen liittyen ainoa.

Joskus olen kyllä miettinyt, että onko se niin, että mitä enemmän uskot tai luotat näihin, sen enemmän sinulle näytetään? Koska tää mies uskoo näihin myös ja nimenomaan hänen kanssaan niitä on sitten ollutkin. Ennen ei mulla ollut kuin yksittäisiä ja pieniä. Eikä nääkään vielä kuhean suuria ole, siitä ei ole kauaa kun olisin itsekin tuhahdellut tämmöisille... Olen matkalla ja silleen.... :)

[/quote]

Käpy tippui puusta, minusta se on sattuma ja sinusta joku merkki. Kysehän on vain siitä että sinä haluat luoda asioille merkityksen.

Vierailija
37/76 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lapsena siskoni kanssa samaa unta. Nukuttiin viereisissä huoneissa ja aamupalaa syödessä toinen meistä rupesi kertomaan yöllisestä unestaan ja toinen jatkoi... Siinä oltiin molemmat huuli pyöreinä että nähtiin todella samasta paikasta ja samoista ihmisistä unta! Eikä ollut edes tapahtuma joka olisi jäänyt alitajuntaan tms. Vaan uni tapahtui vanhan ala-asteeni pihalla ja ihmiset olivat vanhoja siis siskoni luokkakavereita, ihan random-ihmisiä.

Vierailija
38/76 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt hölmö esimerkki, mutta opetti minut luottamaan vaistooni. Tapahtui muutama vuosi sitten asuessani vielä tätä nykyä ex-mieheni kanssa. Mies oli lähtenyt kaveriporukan kanssa viihteelle, tarkoituksena yöpyä miespuolisen ystävänsä luona. En ole tippaakaan mustasukkaista tyyppiä ja luotin mieheeni täysin. Hän sai mennä vapaasti enkä koskaan "murehtinut" mitä reissuilla tapahtuu. No, tällä kertaa heräsin klo 4 yöllä hirveään ahdistukseen, sydän hakkasi miljoonaa. Minulle tuli vahva tunne, että mieheni pettää minua. Lähetin hänelle tekstarin jossa toivotin hyvää yötä, olethan kiltisti tms. Nukuin loppuyön hyvin huonosti. Seuraavana päivänä tunteeni vain vahvistui. Juttelin tyttökaverilleni, että mikä ihme minua vaivaa yhtäkkiä pelkään mieheni olleen toisen kanssa, vaikka olen ennen luottanut häneen täysin. Viikon kuluttua mies myönsi pettäneensä minua tuolla reissulla.

Vierailija
39/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja sisarukselleni on tullu etiäiset kuolemasta kahden sukulaisen kohdalla.
Ja niin kävi tosiaan että kuolema tuli.

Vierailija
40/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys erääseen ihmiseen niin että tunnen ja kuulen hänet vaikka emme sanoisi sanaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi