Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnolliset sattumat

Vierailija
19.12.2014 |

Onko teille sattunut tai tapahtunut jotain yliluonnollista? Uskotteko yliluonnolliseen? Oon aina ollut kiinnostunut tällaisista asioista ja olisi kiinnostavaa kuulla, jos jollain olisi jakaa kokemuksia. :-)

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo muita vastaavija tosiaankaan :( !!

Vierailija
2/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..Mä oon postissa töissä, teen paketteja. Mulla on myös "yliluonnollinen" intohimosuhde mieheen, suhde, jossa ei ole mitään järkeä, mutten pääse eroonkaan. (mies asuu ulkomailla ja käy välillä Suomessa)

Nooh, outo juttu sattui, kun mua koulutettiin hommiini. Olin ajatuksissani, ja rakastunut kun on vähän taikauskoinen, niin pyysin hiljaa mielessäni merkkiä, että onko tää meidän juttu todellinen.

Vähän ajan päästä mun kouluttaja huutaa mulle, että " Tiina, tuus kattomaan, mitä ihmettä tekisit tällaiselle paketille" Paketeissahan on liimattu se kaksiosainen pakettikortti, joissa kummassakin osassa on se sama pitkä koodi. Tässä paketissa oli kortti, jonka ylä - ja alaosassa oli eri koodi ja eri vastaanottajat, eli sitä ei voinu rekisteröidä mitenkään. Ja kun luin vastaanottajien nimet, meinasin oikeasti pyörtyä, eikä työnteosta tullut enää loppuyönä mitään.

Meillä on kummallakin erikoiset sukunimet, mutta yläkortissa oli minun sukunimeni ja alemmassa osassa rakastamani miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:52"]

Öö..Mä oon postissa töissä, teen paketteja. Mulla on myös "yliluonnollinen" intohimosuhde mieheen, suhde, jossa ei ole mitään järkeä, mutten pääse eroonkaan. (mies asuu ulkomailla ja käy välillä Suomessa) Nooh, outo juttu sattui, kun mua koulutettiin hommiini. Olin ajatuksissani, ja rakastunut kun on vähän taikauskoinen, niin pyysin hiljaa mielessäni merkkiä, että onko tää meidän juttu todellinen. Vähän ajan päästä mun kouluttaja huutaa mulle, että " Tiina, tuus kattomaan, mitä ihmettä tekisit tällaiselle paketille" Paketeissahan on liimattu se kaksiosainen pakettikortti, joissa kummassakin osassa on se sama pitkä koodi. Tässä paketissa oli kortti, jonka ylä - ja alaosassa oli eri koodi ja eri vastaanottajat, eli sitä ei voinu rekisteröidä mitenkään. Ja kun luin vastaanottajien nimet, meinasin oikeasti pyörtyä, eikä työnteosta tullut enää loppuyönä mitään. Meillä on kummallakin erikoiset sukunimet, mutta yläkortissa oli minun sukunimeni ja alemmassa osassa rakastamani miehen.

[/quote]

Mä oon huommannut ettei noita merkkejä voi ottaa todesta:( Voimakkaitakaan. Ne eivät merkkaa, että suhde olisi edessä tulevaisuudessa. Pikemminkin se on näyte synkroniasta kun haluaa jotain asiaa tosi paljon. Kyse voi olla myös karmallisesta suhteesta, joka ei ikinä toteudu/täyty. En tiedä mitä ihmisen pitäisi oppia niiden kautta. Ehkä itsenäistymään lopulta. 

Vierailija
4/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuten ihan oikeassa, tuon totuuden minäkin olen pikku hiljaa tajuamassa. Merkit ja "synkronia" eivät tarkoita välttämättä arkitodellisuudessa toimivaa suhdetta. T. Tuo ylläoleva postityttö

Vierailija
5/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:12"]Olet muuten ihan oikeassa, tuon totuuden minäkin olen pikku hiljaa tajuamassa. Merkit ja "synkronia" eivät tarkoita välttämättä arkitodellisuudessa toimivaa suhdetta. T. Tuo ylläoleva postityttö
[/quote]

No mutta olihan tuossa sulle selvä merkki toimiiko se suhde. Paketeissa olivat eri koodit. Koodit eivät mätsänneet. Eri teille kulkeutumassa..niin paketin "puolikkaat" kuin suhteen osapuoletkin.

Vierailija
6/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuotahan se taitaakin tarkoittaa. Taisin itse tulkita väärin - tyyliin täysin erilaiset, silti liimattu yhteen.

Vierailija
7/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:21"]

Silloin kun nuorena uskoin yliluonnolliseen, kuvittelin kaikkea yliluonnollista ympärilläni (esim. jos olin koiran kanssa lenkillä ja ajattelin mielessäni, "jos XX on olemassa, niin tuo lähin katulamppu sammuu, ja kas, sehän sammui"), mutta kun kasvoin isoksi, loogiseksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi, en enää kuvitellut yliluonnollista todelliseksi, eikä sen jälkeen ole mitään yliluonnollista tapahtunutkaan.

[/quote

Mäki oon ajatellu just tollee:D! (ajattelen joskus vieläkin).

Vierailija
8/76 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tulevan mieheni osoitteen unessa... :) mulla oli aina ollut kova vetovoima yhteen kaupunkiin Suomessa ja olin miettinyt muuttavani sinne, sinkku kun olin... Yhtenä yönä sitten näin unta jossa sanottiin katu jossa tuleva mieheni asuu... No, tuon kadun varrella oli myös yksi kaupungin tunnetuimmista yökerhoista ja kuvittelin tietysti että tapaamme siellä ( tai siis toivoin ). No, käytyynkin kaverini kanssa tuossa kaupungissa lomalla ja tuossa yökerhossa mutta ei löytynyt miestä ei.

Vuosi tästä löysin sitten miehen netistä... Tunne oli käsittämättömän voimakas jo heti ensiviestistä... Ja ensimmäisen kerran kun menin tapaamaan häntä niin ettepä arvaa missä hän asui?! :)no juurikin tuon kadun varrella... Ja joo, nyt asutaan tuossa kaupungissa. Ollaan naimisissa ja on 2 lasta

Vierailija
9/76 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:23"]

Nään koko ajan enneunia. En ikinä voi tietää milloin uneksimani asiat tapahtuvat, mutta kun ne sitten tapahtuvat muistan, että näin unta siitä. Tämä on mietityttäny minua paljon viime aikoina. En ole puhunut siitä kenellekkään, koska pelköön ettei minua uskota.

[/quote]

Minulla on ihan sama. Nämä asiat eivät ole mitään suuria (jonkun kuolema tms.) mutta silti outoja juttuja.

Vierailija
10/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen alkoholisoituneen isäni kuolema.. Olin parikymppisenä töissä toimistossa jossa jaoin huoneen toisen naisen kanssa. Hänen luonaan tuli eräänä päivänä käymään nuori nainen joka oli aikasemmin jakanut huoneen huonekaverini kanssa, ja jonka sijalle olin itse tullut. En ollut tätä vierailijaa aiemmin nähnyt. Tämä nuori nainen alkoi siinä kertoa juttua äidistään, kuin tämä on pahasti alkoholisoitunut ja hän pelkää tämän vielä joku päivä juovan itsensä hengiltä. Seisoin siinä viersessä ja ajattelin siinä, että samoin käy varmaan minun isälle. Välittömästi tämän ajatuksen jälkeen pöytäpuhelimeni soi, soittaja oli äitini. Hän pyysi minu istumaan ja kertoin että isä on kuollut, ja pitää lähteä häntä tunnistamaan. Oli löydetty autosta kuolleena. Eli kuoleman lähettiläs tuli kertomaan mitä tuleman piti.

Vierailija
11/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana muistan yöllisen oudon ahdistukohtauksen. Itkin ja rukoilin koko yön, että JUmala ei ottaisi veljeäni minulta pois. en ollut uskovainen eikä veljeäni vaivannut mikään, mutta jostain syystä olin sen yön aivan kauhuissani. Rukoilin vielä sitäkin, että jumala antaisi tapahtua mitä tahansa muuta paitsi sen, että veljeni kuolisi. Vähän ajan kuluttua isäni veli soitti meille ja kertoi, että nuori miespuolinen serkkuni oli jäänyt rekan alle ansimmäisenä kesätyöpäivänään ja menehtynyt. Minulla oli vahva tunne, että olin aistinut serkkuni kuoleman mutta tulkinnut sen uhkaksi veljeäni kohtaan. Se ahdistus oli niin outo... täysin poikkeuksellinen minulle ja erittäin vahva. Pelästyin sitä vähän ja sen jälkeen en ole yrittänyt mitään sellaista tuntea

Vierailija
12/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jostain syystä" yliluonnollisia asioita tapahtuu niille jotka uskovat yliluonnolliseen. Minulle ei tapahdu.

Vierailija
13/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kotona yläkerrassa lukemassa kirjaa. Yhtäkkiä mulle tuli mieleen sanoa ääneen Me, myself and I. Se on yksi ei kovin suosittu biisi vuosien takaa. Heti sen jälkeen alakerrasta kuului mieheni ääni MITÄ sä oikein sanoit?! Mies luki sama kappaleen nimeä tietokoneen ruudulta... Ei minkäänlaista näköyhteyttä ollut ja mies ei kaiken lisäksi tiedä eikä harrasta musaa millään lailla. Oli ihan sattumalta saanut biisin nimen eteensä. Jotenkin tuntui liian isolta sattumalta.

Vierailija
14/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:18"]

Onko teille sattunut tai tapahtunut jotain yliluonnollista? Uskotteko yliluonnolliseen? Oon aina ollut kiinnostunut tällaisista asioista ja olisi kiinnostavaa kuulla, jos jollain olisi jakaa kokemuksia. :-)

[/quote]Yhtään yliluonnollista tapahtumaa ei ole vielä pystytty todistamaan. Mielenkiinnolla tutustuisin, jos jossakin varmasti tapahtuu yliluonnollisia ilmiöitä:)

Vierailija
15/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5!Minulla tuli myös tuo outo tyhjyyden tunne, kun läheinen mummoni kuoli.Olin ystäväni luona ja kerroin tuosta tunteesta.Niihin aikoihin mummoni oli kuollut yllättäen kotonaan.

Vierailija
16/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:19"]

Palkka tuli viime viikolla ja vielä on yli puolet jäljellä. Mustaa magiaa luulisin

[/quote]

Anna kun arvaan; Sinulla on ollut niin kova flunssa, ettet ole päässyt tuhlaamaan muuta kuin pari laskun maksua netissä?

Vierailija
17/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:33"]

"Jostain syystä" yliluonnollisia asioita tapahtuu niille jotka uskovat yliluonnolliseen. Minulle ei tapahdu.

[/quote]

Syy ja seuraus ovat sinulla väärinpäin.  Ne joille tapahtuu, myös uskovat.

Vierailija
18/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, lasketaanko tällaisia, mutta minulla on ollut taipumusta "tietää" jo tapahtuneita asioita, joita en mitenkään voi järjellä selittäen tietää. En siis aavista tulevaa tai tiedä jotain mitä on juuri tällä hetkellä tapahtumassa tms., vaan vaistoan asioita menneisyydestä, yleensä hyvin kaukaa menneisyydestä. Mutta selitän sen sillä, että aihe kiinnostaa ja silloin jotkin "vaistot" heräävät. Ei niissä tapauksissa välttämättä ole mitään "yliluonnollista", vaikkei niitä nykytieteen valossa vielä osaisikaan selittää.

Yksi ainoa juttu, mikä tuntuu varsin yliluonnolliselta, on omituinen yhteys yhteen entiseen ihastukseeni, jota en edes oikeasti kunnolla tunne. Esim. näen hänestä aina unta, kun hänen elämässään on tapahtunut jotain isoa. Näin minulle selvisi, että hän meni naimisiin, vaikken edes tiennyt hänen seurustelevan :D Ja kieltämättä omituisin oli se, että näin unta, jossa juttelimme ja muistaakseni sanoimme, että ei muistella pahalla ja kaikki on hyvin. Huomista seuraavana päivänä sain häneltä kirjeen, jossa oli samantyylinen sisältö. En ole koskaan saanut häneltä muita kirjeitä, en tiennyt sitä mitenkään odottaa. Se oli kyllä todella omituinen sattuma.

Vierailija
19/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:18"]

[/quote]Yhtään yliluonnollista tapahtumaa ei ole vielä pystytty todistamaan. Mielenkiinnolla tutustuisin, jos jossakin varmasti tapahtuu yliluonnollisia ilmiöitä:)
[/quote]

Kerropa miten sää nappaat sen ilmiön johonkin laariin?
Se ei ole aina fysikaalista.

Vierailija
20/76 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellainen (tuli mieleen postitytön kertomasta, eli samantyyliseltä kuulostava rakkaus), että laitoin yhdelle miehelle, josta en ollut kuullut aikoihin tekstiviestin. Menin kauppaan ja kun tulin ulos autoni vieressä oli täsmälleen samanlainen auto, kuin jolla minä ja mies olimme käyneet kerran miehen luona sen ainoan kerran kun olimme siellä käyneet. Sama väri, merkki, malli ja suunnilleen sama vuosimalli, oli 90-luvun vm, eli ei niitä enää kauheasti liikenteessä, värikin harvinaisempi kulta. 

Autoa oli silloin aikaisemmin ajanut ja omisti myös mies, joka myös vähän koitti saattaa meitä yhteen, sanotaan, että hänen nimensä olisi Markku. Tarkistin tämän auton rekisteritietojen perusteella myöhemmin, ettei olisi saman ihmisen auto. Ei ollut, koska oli myyty ja ostettu silloin kun tämä ajelu tapahtui aivan toisella puolella Suomea, mutta puhuin autosta Markun autona ennen kuin vilkaisinkaan näitä tietoja ja nyt auton omisti tällä hetkellä naapurikunnasta kotoisin oleva joku Markku.

Eli Markun auto kävi siinä parkkipaikalla, kun lämmittelin pitkään kadoksissa minulta olleen miehen kanssa suhdetta :) 

(ei ollut sekään muuten merkki, että suhdetta tulis, mutta itsetuntemukseni on noussut enemmän kuin ehkä koskaan näiden kuukausien aikana.) Eikä tämä ollut suinkaan ainoa sen miehen kanssa ollut merkillinen sattuma, mutta ehkä voimakkain. 

Mä myös pyysin, että näyttäkää mulle merkki, menenkö asiassa oikeaan suuntaan ja siis miehen yhteydenpito minuun oli harvakseltaan tapahtuvaa jonkinlaisen estoisuuden takia. Niin olin kuullut hänestä marraskuussa, tammikuun lopulla eli odotettuani 2 kk että hän lähestyisi minua pyysin yhden ainoan kerran siis tällaista merkkiä ja seuraavana päivänä miehestä kuului ja hän ehdotti tapaamista, jonka luulin jo hautautuneen täysin. Puhelun lisäksi tunsin sinä päivänä n. 1,5 h ennen puhelua, että mies ottaa minuun telepaattisesti yhteyttä, oli siis samanlainen tunne kuin olisin ollut hänen seurassaan ja hän tervehtisi minua, vaikka hän oli 155km päässä ja silloinhan en tiennyt puhelusta, niin ajattelin, että "tämä oli se vastaus" ja pidin sitäkin merkkinä oikealla teillä olemisesta. Mutta sitten tuli vielä se puhelu. Ym ym.