Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värisinä "näette" viikonpäivät

Vierailija
17.01.2015 |

Jos tiedätte mitä tarkoitan :D
maanantain näen jotenkin haaleanvalkoisena, tiistai pirteän keltainen, keskiviikko vihree, torstai oranssi, perjantai tummanvihree, lauantai lauantai-pussin värinen ja näköinen (;D) ja sunnuntai punainen.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa, harmaa, musta, harmaa, musta, harmaa, musta jne. joka päivä viikosta ja vuodesta toiseen, tiedätte varmaan mitä tarkoitan...huoh... :/

Vierailija
2/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:36"]

harmaa, harmaa, musta, harmaa, musta, harmaa, musta jne. joka päivä viikosta ja vuodesta toiseen, tiedätte varmaan mitä tarkoitan...huoh... :/

[/quote]

Jep, tiedän, mitä nyt välillä tulee flashback:ejä psykedeeleistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma=keltainen
Ti=punainen
ke=keltainen
To=sininen
Pe=vihreä
La=punainen
Su=siniharmaa

Vierailija
4/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on vaaleankeltainen, tiistai auringonkeltainen, keskiviikko hailakan sinivihreä, torstai vaaleanruskea, perjantai oranssi, lauantai taivaansininen ja sunnuntai vaaleanpunainein.

Esineinä maanantai on herätyskello, tiistai on höyhen, keskiviikko kalenteri, torstai pieni jälkiruoka, perjantai kirja, lauantai peitto ja sunnuntai lenkkarit

Vierailija
5/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:13"]

Oletteko ihan terveitä? Ihan himmee aloitus, sekä koko ketju...

[/quote]

Oletko ihan tosikko ja tylsimys? Vai onko elämäsi aina harmaata? Eikö läheisistä ihmisistäsi tai harrastuksestakaan tule mieleen tietty väri?

Vierailija
6/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on harmaameleerattu, tiistai on vaaleanturkoosi, keskiviikko on beige, torstai on laventeli, perjantai on lohenpunainen, lauantai on chilinpunainen ja sunnuntai on..... mitä vittua? Viikonpäivät, VÄRIT?? en ole ikinä "nähnyt" VIIKONPÄIVIÄ minkään värisinä :D:D

Vierailija
7/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen viikonpäivät kääntyvänä viivana. Jotenkin niin että ma-pe menee vasemmalta oikealle ja viikonloppuna viiva kääntyy oikealle, ja maanantaina kääntyy taas... Jotenkin niin että muodostuu latteita, kulmikkaita silmukoita. Vuoden näen niin että talvi on ylhäällä, tammikuu on klo 11 kohdalla ja kesäkuu alhaalla, elokuu on klo 4 kohdalla. Tuokin ympyrä tosin on kallellaan niin että tavallaan katson sitä joulukuun kohdalta "alaspäin"... Anteeksi jos meni sekavaksi :D

Vierailija
8/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään mustaa eikä valkoista. Ma punainen, Ti keltainen, ke oranssi, to vihreä ja pe sininen. Jostain syystä viikonlopulle ei ole värejä. Ja liitän nuo päiväkotiin, ja päässä soi "maanantaina mamma meni mansikoita ostamaan...se päivä oli iloinen vaan nyt se on jo eilinen" Vuosi mulla kyllä menee myötäpäivään, kesä ylhäällä ja joulu n. kello viidessä tai puoli kuudessa.

Vierailija
9/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
10/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu

Vierailija
12/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma : punainen
ti: keltainen
ke: sininen tai vihreä
to: harmaa
pe: ruskea
la: vaaleanpunainen
su: ei ole väriä :D

Vierailija
13/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "näe" mitään värejä päivissä, en osaa edes kuvitella moista. Harmittaa oikein. ihan outo ilmiö mulle.

Vierailija
14/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkävärisen pillerin otan aamulla..

Vierailija
15/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma: valkoinen

Ti: punainen

Ke: oranssi

To: pinkki

Pe: vihreä

La: keltainen

Su: tumman sininen

Vierailija
16/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma= vaaleanpunainen
Ti= oranssi
Ke= ruskea
To= sininen
Pe= vihreä
La= tummanpunainen
Su= musta

Vierailija
17/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma: punainen ti: keltaoranssi ke: vaaleanvihreä to: tummanvihreä pe: viininpunainen la: värikäs su: musta

Vierailija
18/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta mä näen värit ja numerot sukupuolina ja "persoonina". Esim numero 8 on henkisesti vahva, kaunis nainen. Numero 1 on nössykkämies ja 4 homo, 6 on nuori nainen. En tiedä mistä nämä tulevat :D

Vierailija
19/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma- tummansininen
Ti- vaalean keltainen
Ke- oranssi
To- harmaa
Pe- pinkki
La- turkoosi
Su- vaalean lila

Vierailija
20/99 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:45"]En näe väreinä, mutta viikot näen jotenkin aikajanana, joissa päivät ovat laatikkoja tai palkkeja. Arki on vähän matalampi palkki ja viikonloput ja arkipyhät korkeampia ja ehkä vähän tummempia. Vaikka viikot miellän lineaarisena, vuosi on kehä, joka etenee vastapäivään. Joulu on ylimpänä, uusi vuosi klo 11 kohdalla, vappu klo. 8-7 välissä, elokuu klo. 5 jne.
[/quote]

Minulla vuosi menee myös vastapäivään, mutta klo 12 kohdalla on uusivuosi, joulu yhhen kohdalla. Kuljen itse ympyrän mukana, ts. nyt olen ylhäällä ja täältä laskeudutaan kesää kohti. Heinäkuu on alimmassa kohtaa klo kuuen kohdalla ja silloin on hyvin keltaista, valoisaa ja aurinkoista.
4
[/quote]
mulla on sama! Paitsi että mulla on aina syyskuukaudet ottaneet paljon pienemmän osan kehästä kuin kevätkuukaudet. Koin ahaa-elämyksen kun joskus alakoulussa tajusin, että syys- ja kevätlukukausi ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Silti mielessä elo-syys-loka-marras -jakso on yli puolet lyhyempi tällä ympyrän kehällä kuin tammi-helmi-maalis-huhti :) kesä-heinä ajanjakso taas on todella pitkä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi