Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(

Vierailija
19.09.2014 |

"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:

- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."

" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."

Kommentit (648)

Vierailija
481/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelen tätä ja mietin, että mikä meitä ihmisiä vaivaa. Joku on menestynyt jossain, olkoonkin niin "turhanpäiväinen" asia kuin jääkiekko ja saanut siitä rahaa sen verran että varmaan riittää. On siitä huolimatta edelleen ihminen vikoineen ja hyvine puolineen. Ehkä pettää vaimoaan, ehkä ei. Lahjoittaa rahaa/aikaansa tarvitseville. Elää elämäänsä. Elämäänsä johon meistä kommentoijista tuskin kukaan vähimmässäkään määrin oikeasti kuuluu. Silti tuntuu löytyvän mielipidettä ja tietoa sekä etenkin rahkeita arvostella.

Jos se on jonkun mielestä kusipää, niin älkää hengatko sen kanssa. Jos se on jonkun mielestä kauhea ihminen, niin mitä se teitä liikuttaa? Muuttuuko lastenklinikoiden keskoskaapit sillä tavalla jotenkin huonommiksi keskoskaapeiksi? Jos teidän lapset tarvis sitä kaappia, niin kiellättekö laittamasta sinne, ku on Teemun lahjoittama?

Oletteko kenties joka suhteessa niin täydellisiä itse, että on varaa aukoa päätään? Koskaan ei ole tullut kusivehkeitä hierottua yhteen väärän tyypin kanssa? Ikinä ette ole kännissä olleet? Moraalinen kompassinne osoittaa aina oikeaan suuntaan, ja missään asiassa ette ole milloinkaan olleet itsekkäitä? Jos teillä on kaksi talvitakkia, niin kiidätte lähimmän spurgun luo lahjoittamaan pois sen toisen? Palkasta jäi tässä kuussa kymppi säästöön, niin sen lykkäätte punaiselle ristille, ettei vaan tulis vahingossa säästettyä ja ostettua itselle jotain kivaa, mutta ah niin turhaa?

Oikeasti, katelkaa joskus peiliin.

Noh noh, herra on itse kaiketi lajinsa valinnut joten ei voi valittaa. Hän on esillä, hänen liikkeitään seurataan, sanojaan kuunnellaan, ja asiat ruoditaan. Kenestäpä julkkiksesta ei puhuttaisi ja kirjoiteltaisi, niin hyvässä kuin pahassakin. Jokainen voi katsoa peiliin mutta ei se muuta sitä mihinkään että yksi tykkää äideistä ja toinen tyttäristä. Kyllä kai tällä palstalla on yhden jos toisenkin julkkiksen elämä puitu läpi. Ja näin tullaan myös tekemään. Aina tulee jotain uutta.

Julkkisten tekemiset kiinnostaa aina

Vierailija
482/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hangon regatta 2014. Veneellä. Teemulla mun kaveri siellä aamuun asti.

Seurustelin itse helsinkiläisen Teemun tutun kanssa, joka kerran ehdotti, että voisimme kokeilla kimppaa,jos haluan. En uskaltanut, mutta TS olisi ollut tarjolla. Tämä noin 2010.

Tykkääkö Teemu enemmän blondeista?

Tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin itse helsinkiläisen Teemun tutun kanssa, joka kerran ehdotti, että voisimme kokeilla kimppaa,jos haluan. En uskaltanut, mutta TS olisi ollut tarjolla. Tämä noin 2010.

Tykkääkö Teemu enemmän blondeista?

Taitaa tykätä. anna.fi sivuilta löytyy ketju Selänteen blondi

Vierailija
484/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa , olen kuullut monelta keskikertaiselta typykältä, että Teemu olisi jättänyt perheensä heidän vuokseen.Sitä ihmettelen että miksi tyydyitte pelkään pikamelontaan kun olisi ollut tarjolla luxuselämä Californiassa?

Muuten, tiedoksi että mun biologinen isäni on Jean-Paul Belmondo.Bien sur!

Vierailija
485/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa , olen kuullut monelta keskikertaiselta typykältä, että Teemu olisi jättänyt perheensä heidän vuokseen.Sitä ihmettelen että miksi tyydyitte pelkään pikamelontaan kun olisi ollut tarjolla luxuselämä Californiassa?

Ehkä melontaretki ei ollut ns. tyydyttävä kokemus?

Vierailija
486/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Belmondo

Vierailija
487/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, kuka sinä olet arvioimaan naisia keskinkertaisiksi?

Vierailija
488/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen laivalla kerran touhunnut yhtä sun toista erään tunnetun perheellisen laulajan kanssa. Vietettiin ensin porukalla hauskaa hytissä ja sitten myöhemminn ihan vain kaksin.

Tauski Peltonen ?

Vierailija
489/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen laivalla kerran touhunnut yhtä sun toista erään tunnetun perheellisen laulajan kanssa. Vietettiin ensin porukalla hauskaa hytissä ja sitten myöhemminn ihan vain kaksin.

Tauski Peltonen ?

Tauski ei olekaan hetkeen ollut otsikoissa

Vierailija
490/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että Paul Kariya ei todellakaan ole Selänteen yhden pojan isä! Ystäväni mies pelasi aikoinaan Kariyan kanssa samassa joukkueessa ja olivat siis usein tekemisissä sen vuoden ajan. Kariya on täysin Teemun vastakohta (kiltti ja hiukan erakko) ja tässä ystävyyssuhteessa vastakohdat ilmeisesti täydentävät toisiaan.

Onpa hienoa logiikkaa sinulta. Kun Paul K. on kiltti ja erakko, niin ei voi olla Selänteen pojan isä. 

Vierailija
491/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa teemu sohia mailalla muutakin kun omaa maalia. Pelimies se on pelien mies.

Vierailija
492/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks muuten Teemun pojat ei ole kelvanneet Suomen nuorten maajoukkueeseen?

Siksi, koska eivät ole riittävän hyviä jääkiekossa. Selänteen Eetu-poika oli vuosi sitten Suomen alle 18-vuotiaiden joukkueen harjoitusturnauksessa. Ei pärjännyt siinä joukkueessa ja odotetusti ei saanut kutsua alle 18-vuotiaiden joukkueeseen MM-kisoihin viime huhtikuussa. Se, että isä on ollut huippukiekkoilija ei tarkoita sitä, että lapsista tulisi automaattisesti hyviä urheilijoita.

On varmaan kauhea pettymys isälleen. :(

Vierailija
493/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tunnustaa tehneeni syntiä muutama vuosi takaperin kahden suomalaisen NHL-pelaajan kanssa. Toinen oli silloin sinkku, mutta toinen oli jo naimisissa. Sinisilmäisenä tietysti uskoin puheet tuoreesta erosta. Kumpikaan ei ollut Selänne, mutta samaa porukkaa.

Molemmat olivat yhden illan juttuja seksin osalta, vaikka säätöä olikin muuten pidempään. Sinkun kanssa oli ihan oikeaa viritystä, mutta tämä varattu mies juotti minut tietentahtoen koomakänniin ja teki temput. Syy siihen, miksi pidän asian vain parin lähimmän ystäväni tiedossa, on se, että kummastakin keikasta jäi huono fiilis. Tunnen edelleen itseni arvottomaksi, kun menin statuksellaan leijuvien lätkäjätkien vietäväksi, vaikka pidän itseäni ihan fiksuna naisena. On siis tullut maksettua oppirahat.

Silloin aikoinaan samassa porukassa juhlineet ystäväni päätyivät myös harrastamaan seksiä varattujen jääkiekkoilijoiden kanssa samoilla biletyskerroilla. Siitä pidettiin huolta, että me naiset olimme todella humalassa...

Mutta joo, ei voi sanoa kadehtivansa näiden tiettyjen lätkävaimojen elämää, kun saman tuttavapiirin takia sitä on päässyt näkemään.

Vierailija
494/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, kuka sinä olet arvioimaan naisia keskinkertaisiksi?

Minäpä se vasta olenkin ÄO 135 !! Ja kuvankaunis:DD

Vierailija
495/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tunnustaa tehneeni syntiä muutama vuosi takaperin kahden suomalaisen NHL-pelaajan kanssa. Toinen oli silloin sinkku, mutta toinen oli jo naimisissa. Sinisilmäisenä tietysti uskoin puheet tuoreesta erosta. Kumpikaan ei ollut Selänne, mutta samaa porukkaa.

Molemmat olivat yhden illan juttuja seksin osalta, vaikka säätöä olikin muuten pidempään. Sinkun kanssa oli ihan oikeaa viritystä, mutta tämä varattu mies juotti minut tietentahtoen koomakänniin ja teki temput. Syy siihen, miksi pidän asian vain parin lähimmän ystäväni tiedossa, on se, että kummastakin keikasta jäi huono fiilis. Tunnen edelleen itseni arvottomaksi, kun menin statuksellaan leijuvien lätkäjätkien vietäväksi, vaikka pidän itseäni ihan fiksuna naisena. On siis tullut maksettua oppirahat.

Silloin aikoinaan samassa porukassa juhlineet ystäväni päätyivät myös harrastamaan seksiä varattujen jääkiekkoilijoiden kanssa samoilla biletyskerroilla. Siitä pidettiin huolta, että me naiset olimme todella humalassa...

Mutta joo, ei voi sanoa kadehtivansa näiden tiettyjen lätkävaimojen elämää, kun saman tuttavapiirin takia sitä on päässyt näkemään.

Koomakännit?Täyttää jo seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit ja olisitte voineet tehdä rikosilmoituksen, jonka säheltäjät olisivat sitten sovitelleet isolla setelitukolla.Olipa tyhmää antaa kaiken maailman nilkeille, jollei saanut itse koko aktista edes orkkuja.Pelkästään huonot fiilikset.Yöäk!  

Vierailija
496/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Teemu siis biseksuaalikin?

Vierailija
497/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomakännit?Täyttää jo seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit ja olisitte voineet tehdä rikosilmoituksen, jonka säheltäjät olisivat sitten sovitelleet isolla setelitukolla.Olipa tyhmää antaa kaiken maailman nilkeille, jollei saanut itse koko aktista edes orkkuja.Pelkästään huonot fiilikset.Yöäk!  

Niin sitä joskus oppii kantapään kautta... Ei tosiaan voi sanoa olleensa mitenkään saamapuolella :( Mietityttää esim. nämä tutuksi tulleet kiekkosankarit, että eikö moinen toiminta ota omanarvontunnon päälle.

Vierailija
498/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hangon Regatasta kokemusta myös täällä, jatkokutsut seurueeseen jossa useampi naimisissa tai vakavassa suhteessa oleva mediasta tuttu urheilija/uhkapeluri/näyttelijä. Mua ei kiinnostanut vaan siirryin suomenruotsalaisten perijöiden paattiin, jälkeenpäin sain kuulla että konkarin otteilla nää sporttiäijät oli kaatanut vodkaa mimmeille ja ottaneet lähikontaktia. Itse sammuin erään Suomen varakkaimpiin lukeutuvan liikemiehen omistamaan jahtiin enkä päässyt edes pussailemaan kenenkään kanssa.

Vierailija
499/648 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks muuten Teemun pojat ei ole kelvanneet Suomen nuorten maajoukkueeseen?

Siksi, koska eivät ole riittävän hyviä jääkiekossa. Selänteen Eetu-poika oli vuosi sitten Suomen alle 18-vuotiaiden joukkueen harjoitusturnauksessa. Ei pärjännyt siinä joukkueessa ja odotetusti ei saanut kutsua alle 18-vuotiaiden joukkueeseen MM-kisoihin viime huhtikuussa. Se, että isä on ollut huippukiekkoilija ei tarkoita sitä, että lapsista tulisi automaattisesti hyviä urheilijoita.

On varmaan kauhea pettymys isälleen. :(

On varmaan kamalaa kun et ole täyttänyt oman isäsi odotuksia, onneksi et ilmeisesti kuitenkaan ole esim. vammainen, ainoastaan tyhmä.Joidenkin vanhempien kun pitää "kestää" myös lapsen vammaisuus, sairaus ja jopa kuolema.

Vierailija
500/648 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hangon Regatasta kokemusta myös täällä, jatkokutsut seurueeseen jossa useampi naimisissa tai vakavassa suhteessa oleva mediasta tuttu urheilija/uhkapeluri/näyttelijä. Mua ei kiinnostanut vaan siirryin suomenruotsalaisten perijöiden paattiin, jälkeenpäin sain kuulla että konkarin otteilla nää sporttiäijät oli kaatanut vodkaa mimmeille ja ottaneet lähikontaktia. Itse sammuin erään Suomen varakkaimpiin lukeutuvan liikemiehen omistamaan jahtiin enkä päässyt edes pussailemaan kenenkään kanssa.

Hui sentään,en edes kestä ajatella mitä mahdollisesti olet joutunut kokemaan.Onneksi olit tiedottomassa tilassa, vaikka sehän tekee tilanteesta oikeastaan pahemman, koska et ole pystynyt päättämään ollako vai eikö olla...