Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(

Vierailija
19.09.2014 |

"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:

- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."

" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."

Kommentit (648)

Vierailija
641/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on median lemmikki eikä sitä vedetä lööppeihin vaikka muita naisia on ollut vaikka kuinka. Sirpa ummistaa silmänsä, koska Teemun rahat. 

Vierailija
642/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa varmaan tiesi mihin lähti aikoinaan mukaan. 

Kyllähän ihmiset voivat muuttua elämänsä aikana, joten ei voi sanoa yksiselitteisesti, että tietää millaiseksi kumppani vuosien varrella muuttuu. Toiset parempaan, toiset pahempaan. Fakta on myös, että nuorena moni on idealisti, ja kuvittelee, että meidän suhde on erilainen tai jopa antaa anteeksi asioita, joita ei myöhemmin enää haluakaan katsoa läpi sormien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan tavallista että jokainen aikuinen ihminen tuntee jonkun jolla on esim valtava perintö tai menestynyt yritys? Itse olen ihan perusduunari.

On vai? Itse en tunne yhtään.

Vierailija
644/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yököttävä

Vierailija
645/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä on rahansa ansainnut, se, jos hänen mielipiteet ei teitä miellytä, on ihan teidän oma ongelma. Hatunnosto Teemu Selänteelle.

Ai, että kun on rikas ja itse rahat hankkinut, on oikeus olla kusipiä ja loukata härskisti rouvansa kanssa ihmisiä, jotka eivät ryve rahassa. OK. Toivottavasti en oikeassa elämässä tunne sinua.

Ketä ne nyt on niin loukannu vai onkohan joku vaan ammattiloukkaantunut jonkun roskalehden kirjoituksen perusteella? Ei pidä olla niin herkkähipiäinen. Maailmassa on köyhiä ja rikkaita sekä kaikkia siltä väliltä.

Vierailija
646/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan kusetus Teemu onkin kanankasvattaja ja Paavo NHL  sankari.

Vierailija
647/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä on rahansa ansainnut, se, jos hänen mielipiteet ei teitä miellytä, on ihan teidän oma ongelma. Hatunnosto Teemu Selänteelle.

Ai, että kun on rikas ja itse rahat hankkinut, on oikeus olla kusipiä ja loukata härskisti rouvansa kanssa ihmisiä, jotka eivät ryve rahassa. OK. Toivottavasti en oikeassa elämässä tunne sinua.

Ketä ne nyt on niin loukannu vai onkohan joku vaan ammattiloukkaantunut jonkun roskalehden kirjoituksen perusteella? Ei pidä olla niin herkkähipiäinen. Maailmassa on köyhiä ja rikkaita sekä kaikkia siltä väliltä.

Siellähän se xssä päästelee aivopierujaan ja Sirpa säestää. Ei siihen mitään roskalehtiä tarvita. Osoitit vaan, ettet oikeasti tiedä mitään asiasta ja fanitat Teemua sokeasti.

Vierailija
648/648 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on silti paskiainen. Samalla tavalla kuin Trumppikin. Sitä ei mikään poista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi